megint megy az észosztás.....
170 loval 370Nm jobban mint a gyári 2.4 20V???? hagyjuk már ezt a hülyeséget.....
lyukas turbócsővel is jól fogyaszt a te autód..... . .
Forum >> 155
GEORGE02-01-2017 22:54:23 // 147455
Marklar15502-01-2017 22:43:50 // 147454
Gooo. Pont ma röffentettem be a dedrát. 2 hét meg1 nap után. Első tekerésre... 😉
Marklar15502-01-2017 22:42:12 // 147453
Nem kell itt semmit bűvőlni jó így ahogy van. Nem kell első kerékre több. Az a 7l meg qrwa jó, ahogy megy....
Marklar15502-01-2017 22:39:02 // 147452
Melyik dedra? 😎
Marklar15502-01-2017 22:38:08 // 147451
Méé. Olyan nagyfejű? Bakker. A 70s években Trabink volt. 80s Wartburg. Hülye duma ez családi autó kell... Biztos Thomikától hallottad. :P
Marklar15502-01-2017 22:35:49 // 147450
Magyart lehetőleg nem... :)
Royki02-01-2017 20:31:46 // 147449
Kicsit elfoglalt voltam mostanság, de:
Egy hét pihenő után a hidegben, ma a 155 pöcre indult, mégsem olyan fázós ez a mediterrán technika!
Jövő hétfőn viszem lakatoshoz és fényezőhöz, remélem utána Buksi cartárs autójának színvonalához fog közelíteni.
És remélem a teljesítmény növelés is célegyenesbe fog kerülni hamarosan.
ui: benzingőzben gazdag új évet mindenkinek!
Egy hét pihenő után a hidegben, ma a 155 pöcre indult, mégsem olyan fázós ez a mediterrán technika!
Jövő hétfőn viszem lakatoshoz és fényezőhöz, remélem utána Buksi cartárs autójának színvonalához fog közelíteni.
És remélem a teljesítmény növelés is célegyenesbe fog kerülni hamarosan.
ui: benzingőzben gazdag új évet mindenkinek!
VKG231!!! (156+75)02-01-2017 19:47:24 // 147448
1.9 16V 5.75 volt a múltkor. Azóta csak rövid távokra indítottam be :) Meg ugye mínuszok vannak...
Likas turbócsővel... de új termosztáttal, téli gummával.
Chipelve jobban is megy, mint a gyári 2.4 20V, meg ugye van vagy 80 kiló előnye is. És az szoftos chip kb 170 lóra meg 370 nyúlmókusra :))) Meg lehet írni a 20V-t is, csak a féltengelycsillagok meg a váltó nem szereti annyira ha 500 nm tépi :)))
Nem utolsósorban lehet bele Q2-t rakni, amitől ezerszer kevésbé lesz buta autó :)
Az enyémben nem is nyöszögnek a műanyagok, csak a gyári rádejóban a cd ha van benne :)
És ennek a balhátsó el.ablaka rossz.:)
Na meg nekem a Giugiaro fl nem is jön be, de az végképp ízlések meg sallerok kérdése...
Likas turbócsővel... de új termosztáttal, téli gummával.
Chipelve jobban is megy, mint a gyári 2.4 20V, meg ugye van vagy 80 kiló előnye is. És az szoftos chip kb 170 lóra meg 370 nyúlmókusra :))) Meg lehet írni a 20V-t is, csak a féltengelycsillagok meg a váltó nem szereti annyira ha 500 nm tépi :)))
Nem utolsósorban lehet bele Q2-t rakni, amitől ezerszer kevésbé lesz buta autó :)
Az enyémben nem is nyöszögnek a műanyagok, csak a gyári rádejóban a cd ha van benne :)
És ennek a balhátsó el.ablaka rossz.:)
Na meg nekem a Giugiaro fl nem is jön be, de az végképp ízlések meg sallerok kérdése...
Buksi02-01-2017 19:39:33 // 147447
Az is egy megoldás! :-DDD
VV602-01-2017 18:49:37 // 147446
:D - a nyomorult füstokádó kályha!
A Dedra 6,6L :)
A Dedra 6,6L :)
GT Ɨ|ѯ02-01-2017 16:00:32 // 147445
vonóhorog,ennyi...:-D
Buksi02-01-2017 14:52:29 // 147444
Ha lenne lóvém én megvenném. Bár sajnos sokkal kisebb, mint az 55, és a gyerek már nem férne be. 😞😄
Buksi02-01-2017 14:50:48 // 147443
Akkor ez a gyengébbik verzió. 3.0 V6 lenne az igazi. 😉
Buksi02-01-2017 14:49:20 // 147442
Neeem??? Akkor mi? 😄
Szabi8502-01-2017 09:36:42 // 147441
Énis meg mentem amit lehet! de látod megint egy olyan jött aminek elvitték a papirját
Zsocy15502-01-2017 09:26:55 // 147440
Nagyon Boldog Új Évet minden 155 és nem 155 tulajnak!!!
Marklar15502-01-2017 08:55:50 // 147439
6,99 l. ;)
Marklar15502-01-2017 05:32:48 // 147438
OFF ;)
Nohh. több,mint 1000km lesz a 156 al amit megyek. Fogyi kiderül, ma. Nem volt igazán sok pesti dugó. Nekem tetszik a belseje, ahogy megy. Így fl ben még meg is szoknám,de nem okoz álmatlan éjszakát. (mint annó a 155) Konkrétan ez az autó: Hidegen kicsit nehezen indul, hidegben nyikorog, nyekereg,mint valami lovas kocsi. ? Aztán kisimul minden. Per pillanat mindene működik. (J.h ablakemelőt kivéve, meg a szokásos belső kijelző nyűg)
Amúgy, ha valaki még váltani akarna, akkor megfontolandó lehet. Akár ez is,mert eladó. Nem minden áron, de az 1,3M ből lehet kicsit alkudni. (szerintem) ;)
Nohh. több,mint 1000km lesz a 156 al amit megyek. Fogyi kiderül, ma. Nem volt igazán sok pesti dugó. Nekem tetszik a belseje, ahogy megy. Így fl ben még meg is szoknám,de nem okoz álmatlan éjszakát. (mint annó a 155) Konkrétan ez az autó: Hidegen kicsit nehezen indul, hidegben nyikorog, nyekereg,mint valami lovas kocsi. ? Aztán kisimul minden. Per pillanat mindene működik. (J.h ablakemelőt kivéve, meg a szokásos belső kijelző nyűg)
Amúgy, ha valaki még váltani akarna, akkor megfontolandó lehet. Akár ez is,mert eladó. Nem minden áron, de az 1,3M ből lehet kicsit alkudni. (szerintem) ;)
Marklar15502-01-2017 05:11:30 // 147437
Én már láttam.;) Van még azon is mit csinálni ;) (szerintem)
Fl 10V JTD. Amúgy fasza. Fiatalabb, mint a 155.
Fl 10V JTD. Amúgy fasza. Fiatalabb, mint a 155.
Marklar15502-01-2017 05:10:21 // 147436
Annyi pénzért amit Lokfer kért érte imán megérte volna. Csak ügye nem az a célom... ;)
Buksi02-01-2017 01:00:47 // 147435
Vajon ki lehetett az? :-DDD
Buksi02-01-2017 01:00:31 // 147434
Hát sajnálom, de egyben meg is értelek!
Mondjuk a 166 nekem is tetszik, pedig nem mai gyerek már az sem! :-/
Képek mikor lesznek róla? :-)))
Mondjuk a 166 nekem is tetszik, pedig nem mai gyerek már az sem! :-/
Képek mikor lesznek róla? :-)))
Marklar15501-01-2017 21:09:55 // 147433
Valaki szerzett olyan vevőt aki megmenti ;) Nem csak azt mondja :P
Szabi8501-01-2017 18:35:41 // 147432
El is adtad már a kocsit?
Lokfer01-01-2017 13:23:03 // 147431
Egy éve lett felújítva a motorja, most meg hengerfejes lett. Sajnos elérkezett az idő a váltásra, most 166-ra esett a választás, ellent mondva saját magamnak (kerek, diesel , bőr).
Hát sajnos ennyi.
Hát sajnos ennyi.
Zsolt15501-01-2017 13:07:54 // 147429
Zsolt15531-12-2016 20:54:30 // 147428
De legalább a Google térképen még egy darabig ott lesz a ház előtt. :-))
Buksi31-12-2016 20:18:59 // 147427
Szia!
Ezt szomorúan olvasom! :-((
Mi történt? Miért?
BUÉK!!!!
Ezt szomorúan olvasom! :-((
Mi történt? Miért?
BUÉK!!!!
Lokfer31-12-2016 20:11:32 // 147426
Szevasztok!
A mai nappal hivatalosan is megszüntem 155 tulajnak lenni (14 év 2 autó).
Mindenkinek kívánok még sok-sok élvezetes kilométert (nekem „csak” 384 500 km).
Nekem már csak a modellek maradtak.
BUÉK!!!!!
A mai nappal hivatalosan is megszüntem 155 tulajnak lenni (14 év 2 autó).
Mindenkinek kívánok még sok-sok élvezetes kilométert (nekem „csak” 384 500 km).
Nekem már csak a modellek maradtak.
BUÉK!!!!!
Marklar15524-12-2016 14:02:47 // 147425
Minimum! :D
GT Ɨ|ѯ23-12-2016 18:32:02 // 147424
bakkr....még kibírhatott volna 155 ezret...:-)
Buksi23-12-2016 15:43:03 // 147423
Szar olasz! :-DD
Buksi23-12-2016 15:42:51 // 147422
Ja, így most már értem! :-DDD
Marklar15523-12-2016 12:02:36 // 147421
Pff. Tegnap este óta megint alfázom. Szegény Kappa. Már májusban éreztem,hogy nem az igazi a kuplung. Felső munkahenger, pedál nem jön vissza... Akkor meg is vettem azt. A szeptemberi olaj cserénél/ szervíz persze pont jó volt. Azóta egyre szarabb. Másodikára volt előjegyezve a Cs. De tegnapig bírta. Nem is értem, hogy hogy van pofája 342000km után tönkre menni... :D
Marklar15523-12-2016 11:52:56 // 147420
Vagy narancs sárga :P
Zsolt15522-12-2016 20:45:35 // 147419
Ő azt csak veszélyes zöldnek hívja. :-))
Buksi21-12-2016 20:57:21 // 147418
Kivéve mikor nem! :-DDD
Buksi21-12-2016 17:59:11 // 147416
Te még a piros lámpánál sem szoktál! :-DDDDDDD
VV621-12-2016 00:55:30 // 147415
Hát ez volt a baj! Köszi!
Marklar15520-12-2016 23:53:48 // 147414
Kanyarban nem fékezünk. :-DDD
Buksi20-12-2016 20:30:56 // 147413
Nem voltam elég gyors, pedig mondtam volna, hogy inkább ne vitatkozz a GEORGE bratyómmal. :-DDD
Kazes☻20-12-2016 18:14:38 // 147412
Van, hogy szembetalálkozol magaddal...? Néha árnyék nélkül sétálsz... meg ilyenek, mi?! :D
GEORGE20-12-2016 17:03:37 // 147411
Én nem a fogyasztása miatt vettem meg a 156 20v-t, ezt sokszor "kikértem már magamnak" ha nem azért amit tud.
Sajnos amikor vettem, akkor egyáltalán nem volt fl-ből 2.5v6 24v. ( 2év 3 hónapos volt mikor vásárláskor )
Még csak 200-202 ezer km mentem vele,és csak ez alapján merem írni a következőket.
Ha gyári a 156 2.5v6 és szintén gyári 2.4 mjet 20v, akkor1 mp jobban katapultál 0-ról 100-ra a 156 v6. A 100-as sprinttől eltekintve, viszont minden jobb a kormos.
40-60-ról vbagy 140-ről megindulva, a végsebességig nem tudja leverni a 156 v6. Amikor már nem megy többet a kormi, akkor szépen elkúszik a 156V6.
A 166 3.0v6 aut is csak 200 felet tudja lenyomni, addig a kormos megy elöl.
Nem egy 156v6-al és nem egy 166 3.0v6 megmérkőztünk meg már az évek alatt.
Egészen addig mindenki tévhitben élt.
Egyszerűen piszkos jó motor a 20V a 156-ba.
Dinamikus alulról húz, ugrik azonnal, nem kell visszaváltani előtte.
pl 5.-ben 70-200-ig vígan húzathatod, hova kéne ettől több?
Zörgő teherautó? Persze nagyon poénosan hat ezt állítani róla, de már fikázásnak is nagyon uncsi. Persze ebből semmi se igaz. Bent ülve, kellemes a tipikus 5 hengeres morgás hallatszik csak.
De az is csak padlógázás kigyorsítások alkalmával.
A 160-170-es utazónál inkább csak szélzaj és gördülési zaj hallható, motorhang szinte semmi.
Fogyasztásról csak annyit, hogy dinamikusan használva nálam nem éri be az itten mások által bearanyozott aprócska számokkal.
Szin tiszta Budapesti lendületes, dinamikus autózással 9.5-10L/100
Mondjuk Tárnok-Bp XIV örs vezértér-tárnok útvonalon, ahol 1/3 autópálya, meg kb annyi araszolás is szokott lenni, vegyesbe 7-8.8-ig bármi.
Hosszútávon autópálya szakaszokkal bőven ellátott utazásaimkor pl Olaszba, Németbe, Görögbe menet tempomat 150-160-al 6.2-6.6 közt szokott szipákolni a tankból.
Szeretem nagyon a 155V6-ot, mert egyszerűen illik egy ilyen kinézetű autóhoz a v6-os hang, ép úgy mint ahogy a 156-hoz is nagyon passzol. De bizony ez a 2,4-es 20 szelepes multijet is nagyon jó párosítás. abszolút nem bántam meg, a mai napig lenyűgöz amit menetdinamika terén előad.
Sajnos amikor vettem, akkor egyáltalán nem volt fl-ből 2.5v6 24v. ( 2év 3 hónapos volt mikor vásárláskor )
Még csak 200-202 ezer km mentem vele,és csak ez alapján merem írni a következőket.
Ha gyári a 156 2.5v6 és szintén gyári 2.4 mjet 20v, akkor1 mp jobban katapultál 0-ról 100-ra a 156 v6. A 100-as sprinttől eltekintve, viszont minden jobb a kormos.
40-60-ról vbagy 140-ről megindulva, a végsebességig nem tudja leverni a 156 v6. Amikor már nem megy többet a kormi, akkor szépen elkúszik a 156V6.
A 166 3.0v6 aut is csak 200 felet tudja lenyomni, addig a kormos megy elöl.
Nem egy 156v6-al és nem egy 166 3.0v6 megmérkőztünk meg már az évek alatt.
Egészen addig mindenki tévhitben élt.
Egyszerűen piszkos jó motor a 20V a 156-ba.
Dinamikus alulról húz, ugrik azonnal, nem kell visszaváltani előtte.
pl 5.-ben 70-200-ig vígan húzathatod, hova kéne ettől több?
Zörgő teherautó? Persze nagyon poénosan hat ezt állítani róla, de már fikázásnak is nagyon uncsi. Persze ebből semmi se igaz. Bent ülve, kellemes a tipikus 5 hengeres morgás hallatszik csak.
De az is csak padlógázás kigyorsítások alkalmával.
A 160-170-es utazónál inkább csak szélzaj és gördülési zaj hallható, motorhang szinte semmi.
Fogyasztásról csak annyit, hogy dinamikusan használva nálam nem éri be az itten mások által bearanyozott aprócska számokkal.
Szin tiszta Budapesti lendületes, dinamikus autózással 9.5-10L/100
Mondjuk Tárnok-Bp XIV örs vezértér-tárnok útvonalon, ahol 1/3 autópálya, meg kb annyi araszolás is szokott lenni, vegyesbe 7-8.8-ig bármi.
Hosszútávon autópálya szakaszokkal bőven ellátott utazásaimkor pl Olaszba, Németbe, Görögbe menet tempomat 150-160-al 6.2-6.6 közt szokott szipákolni a tankból.
Szeretem nagyon a 155V6-ot, mert egyszerűen illik egy ilyen kinézetű autóhoz a v6-os hang, ép úgy mint ahogy a 156-hoz is nagyon passzol. De bizony ez a 2,4-es 20 szelepes multijet is nagyon jó párosítás. abszolút nem bántam meg, a mai napig lenyűgöz amit menetdinamika terén előad.
VV620-12-2016 16:13:32 // 147410
Jó, de ne a 155V6-hoz hasonlítsuk, hanem a párjához, a 156-hoz. Itt láthatod, hogy a kis fordulatos gyorsításokon kívül azt nagyjából nagyjából semmiben sem veri el:
http://www.zeperfs.com/en/duel1207-10.htm
De még ha nem így lenne, akkor sem kellene egy zörgő, büdös teherautó :) Ingyen se.
Elégedjetek meg azzal az örömmel, hogy megspóroltok pár forintot a benzinkúton...
http://www.zeperfs.com/en/duel1207-10.htm
De még ha nem így lenne, akkor sem kellene egy zörgő, büdös teherautó :) Ingyen se.
Elégedjetek meg azzal az örömmel, hogy megspóroltok pár forintot a benzinkúton...
VV620-12-2016 16:03:24 // 147409
Mester, ezt hallgasd meg! Ilyen egy igazi probléma:)
A Dedra fékezés közben nem indexel balra! Ha nincs fékezés, hibátlan az index, villog, kattog, ahogy kell. Fékezés közben jobbra szintén hibátlanul indexel. Csak balra nem!
Mit gondolsz?
A Dedra fékezés közben nem indexel balra! Ha nincs fékezés, hibátlan az index, villog, kattog, ahogy kell. Fékezés közben jobbra szintén hibátlanul indexel. Csak balra nem!
Mit gondolsz?
GEORGE20-12-2016 15:40:10 // 147408
Hidd el, hogy jó ez a 156 2,4 Mjet 20V. Nekem van 155 V6-om is, meg ilyen 156-omis, de sajnos minden tartományban csúnyán elveri a sötét oldal képviselője :-) :-)
Tervben is van a 155-be a 2.5 vagy 3.0 V6 24V :-)
Tervben is van a 155-be a 2.5 vagy 3.0 V6 24V :-)
Zsolt15520-12-2016 13:45:04 // 147407
Mediterrán autó. :-))
VKG231!!! (156+75)20-12-2016 07:42:17 // 147406
Nekem 10 fok alatt nem működik a szervezetem, úgyhogy ha az Alfa csak -2-ben nyifog, még meg is dícsérem.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
404
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?