Forum >> 155

Buksi20-03-2010 18:59:53 // 96007
A japánok is nagyon nagy FUN-ok! :-))
Buksi20-03-2010 18:59:15 // 96006
Akkor hama' nézd meg! :-DD
Buksi20-03-2010 18:58:42 // 96005
De jó ám! ;-)
sprint8320-03-2010 18:57:33 // 96004
Ezeknél a Japánoknál mennyi egyforma 155 van:)))

Az ePer szerint az enyém is japán piacra szánt darab, de valamiért mégis európában maradt bal kormányosként.
SD20-03-2010 18:55:19 // 96003
Én a feketét nézném meg, bár a motor ki tudja, mit jelent, 80k óta került bele egy 300-at futott bontott motor??? vagymi?:D

De sajna a fehért széthajtotta valszeg a gazdája... a piros meg drága.
SD20-03-2010 18:52:34 // 96002
Vagy szorul a gázbovden:D
RoliQ420-03-2010 18:42:37 // 96001
jó lenne neked....!:)
Buksi20-03-2010 18:41:30 // 96000
Jó kis Parada! ;-))
Buksi20-03-2010 18:41:01 // 95999
Boldogságos 96K!!!! :-))))

RoliQ420-03-2010 18:40:31 // 95998
hát ... a PIROS!:) jó gumik vannak rajta:)
Buksi20-03-2010 18:37:23 // 95997
Mer' túl nagy lábad van! :-DDDD
SD20-03-2010 18:33:35 // 95996
illetbve ha teljesen korrekt akrok lenni a max sebesség az elmult félévben 89 és fél volt a saint endre 2x3 sávos utcában:D mert távolabb nem mentem:P:D
SD20-03-2010 18:31:54 // 95995
de pont ez szeretem a TS-ben hogy ugyan úgy megy 140-150-el mint 170-el mert normális olajjatl ennek a motornak a egyenletes autópálya tempó ujjgyakorlat.

Persze mostanában már csak egy egy előzés alkalmával esek bele a 170-be, de mindig meglepődök hogy vissza sem akar lassítani:D
SD20-03-2010 18:29:50 // 95994
Na most az az igazság hogy a TS, 110-nél forog 3000-et, legalább is nekem a 2.0
azt hiszem 150-nél olyan 4500, 170-nél 5000

De a TS-nek ez egyáltalán nem autókínzás:) 6000-en ha nem elég meleg az olaj, értsd kb 90-100fok akkor ott már kinlódós a hangja.

De ha nem a behajtó után rááll az ember 150-re hanem hagyja feléledni a motort meg átmelegedni a dolgokat, akkor pont ugyan úgy meg 120-al mint 170-el.

De én rendszeresen megnézem a váltót hogy mivan? hármasban felejtettem? mikor először elkezdek pályán gyorsítani:D:D:D mert 90-100 után kegyetlenül megjön a hangja amit városban általában nem hallok ilyen 2500-as elváltásokkal:P

De persze ez is használat függő.

De összegfoglalás képp a TS-nek 4000- nem kínlódás ott működik alatta tötyög felette meg harap:)
pb_20-03-2010 18:15:41 // 95993
Nem az övé volt.
beero15520-03-2010 18:11:28 // 95992
nem hallottam róla semmit (piros). de nagyon bután néz ki a piros külső a kék belsővel....
én azt ajánlom hogy nézz meg jó pár autót, és ne az ilyen megcsinált járműveket vedd meg, hanem inkább egy egyben levő majdnem gyárit...
beszélj többször az eladóval, és próbáld kiismerni hogy mennyit hazudik... illyetve mennyire mond igaz dolgokat....és ha megfelel elvárásaidnak, akkor nézd meg az autót....é csak utána dönts!!!!!!
afri20-03-2010 18:07:09 // 95991
hé emberek!

a TS és a V6 lengőkar megegyezik????

csak mert amit a TS-ből szedtem ki anno 1 éves lengőkarok szilentjei helyére akarom gyártani a műanyagot!!!
Buksi20-03-2010 18:06:03 // 95990
Akkor már meg is van, hogy meliyket vedd meg! :-D
afri20-03-2010 18:05:40 // 95989
én is a pirosat választanám!!!
azt legalább le tudod informálni vmennyire, hiszen a Cacho kollegáé volt!! :-)
pb_20-03-2010 18:05:18 // 95988
Pedig tisztára úgy jött le.DDD
pb_20-03-2010 18:04:43 // 95987
Akad, cssk tudni kell mit, hogyan.DDD

Ügyesen.D
Vikking 31120-03-2010 18:02:29 // 95986
Nekem is!!! :))
Buksi20-03-2010 18:00:30 // 95985
Nekem a peros jobban bejön! ;-))
Vikking 31120-03-2010 18:00:29 // 95984
Vagy ez: esetleg?

A 80K- s motor miatt. Hátha ismeri valaki.
Vikking 31120-03-2010 17:56:10 // 95983
Na hogy ne csak szórakozzak:

Róla tud valaki valamit?

És róla?
Vikking 31120-03-2010 17:52:37 // 95982
Navárjál, azért az, hogy eszembe jutott, hogy lecserélném az autómat, az nem azt jelenti, hogy túl sok a szabadidőm :D Ez nem napokba tellett ám :DDD
Vikking 31120-03-2010 17:51:42 // 95981
Na azé Pb_, nehogymá kitaláld, hogy az autópályán olyan sok variálási lehetőség van... :DDD

Széjjelforgatni nem forgattam, bemelegítettem, visszahűtöttem. Ennél többet hogy? :D
pb_20-03-2010 17:40:13 // 95980
Jó az, csak tudni kell, mit, hogyan.)))
pb_20-03-2010 17:39:22 // 95979
Túl sokat gondolkodsz, túl sok a szabadidőd.DD
TSiga ( I am the TSIG)20-03-2010 17:37:35 // 95978
Meg kell venni Marklar hosszú 1.7TS váltóját és akkor kijön 1.6-ból.
Vikking 31120-03-2010 17:36:28 // 95977
Ja, az 1.3 és nem kell a 45 ajánlatra : 1.4 és add le a bontóba! :D
Vikking 31120-03-2010 17:36:07 // 95976
Viszont - ha kb olyan a váltó alatta mint a többi TS alatt - nem forog 4500-at 140-nél... :)

Mert ez így autókínzás. És még csak nem is gyors a 140 ha őszinték akarunk lenni.
SD20-03-2010 17:34:46 // 95975
A 155 is hangos ám pályán:) 1.3 és nem kell a 45:D
Vikking 31120-03-2010 17:30:25 // 95974
Legyen 1.2 és ingyen adom a 45-öt! :DDDD
TSiga ( I am the TSIG)20-03-2010 17:30:11 // 95973
1 db kicsi tüske van benne. Azon kapja a test impulzust.
Vikking 31120-03-2010 17:30:07 // 95972
Rájöttem a hétvégi szegedi kiruccanás alkalmával, hogy nem a legjobb autópályára :DDDD
SD20-03-2010 17:26:09 // 95971
Van neki biztosítékje?
Longman20-03-2010 17:22:02 // 95970
a manual szerinti hibakeresés nálam sz*rt se ér, mert nem tudom bekapcsolni..

arra rájöttem hogy kapcsolt negatív, és a bajusz barna vezetékén mérem is.. meg a feketén is..
szóval megvan a test, egész a bizti tábláig, de onnantól kezdve nem megy át a barna fehérre, de ha ki van húzva a vékony barna a táblából, és közvetlenbe van kötve a barna-fehérre és úgy a tápot neki, akkor is kapcsol..
SD20-03-2010 17:20:24 // 95969
azz mindenki 155-öt akar venni?:))) mivanitt???

Enyém pöpec 1miláért vihető!:) 145-öt beszámítok:P kétszázé:D
atesssz20-03-2010 17:19:18 // 95968
kinőtted? :D
Vikking 31120-03-2010 17:16:34 // 95967
Srácok!

Azon gondolkoztam, hogy mi lenne, ha vennék egy 155-öst a 145 helyett majdeccer...

8V-s kéne és klímás... Ennyi lenne a kitételem. Valakinek jó tipp? (2.0 lenne az optimális ... )
Longman20-03-2010 17:10:11 // 95966
a gyári relében 1 vagy 2 kicsi tüske van?
Nincs valakinek képe róla?
SD20-03-2010 16:56:18 // 95965
Te kötekdel, avagy kábelkedel! :D

Nemmm :P:D
TSiga ( I am the TSIG)20-03-2010 15:17:48 // 95964
Mi "most az egyszer" ?
Most az egyszer megérted?? :-DDD
SD20-03-2010 15:14:57 // 95963
Na jó najó najó:)

Most az egyszer:D
TSiga ( I am the TSIG)20-03-2010 14:24:15 // 95962
Akkor, hogy megértsd: egy olyan impulzus, ami test impulzus.
SD20-03-2010 14:18:52 // 95961
Föld impulzus az autóba mi?

Az maximum hossztengely körüli piruett esetén elérhető egy szántóföldbe csapódva:D

Normál körülmények közt csakis test kábel létezik. Vagy tévedek?:D

És ez nem az a testkábel amit reggel készítesz:D:D:D
cac20-03-2010 13:24:52 // 95960
Sajna rossz hírem van. Az akkor még csak elméleti fejtegetés volt. Időközben utánajártam, és sajna nem kihagyható a relé. Ugyanis 2 külön áramkör van. A relés (amit a bajuszon lévő kapcsoló vezérel) kisáramú. Ami ténylegesen hátramegy az ablakhoz, az nagyáramú. Ezek különbsége az áramerősségben rejlik. Ergó akkora áramot, mint amekkorát elégetnek a fűtőszálak, nem bír ki egy átlagos autóvillamossági kapcsoló. Ez és az időzítés az oka a relé közbeiktatásának.

Szóval két dolgot tudok javasolni:
1. Első körben én egy kis 1-1,5 mm vastag bármivel (én konkrétan méretre hajtogatott alufóliával) kitámasztottam azt a réz patkót, amit behúz a tekercs. Így állandóan be volt kapcsolva a relém. ez azért jó volt jó megoldás, mert én pont napi 20 percet autózok kétszer, tehát pont az izzítás időtartamáig ment volna a cuccos. Ha nincs ráadva a gyújtás hiába világít a visszajelző led/lámpa, nem megy az ablakfűtés.
De akár ki is húzható kissé a relé, és akkor nem megy.
2. Aztán meguntam, és elvittem egy spanhoz, aki secperc kicserélte az tekercset, és tökéletesen működik.

Ezeknek a reléknek 95%-ban a tekercs a hibájuk. Házilag is javítható, ha kiszeded, és letekercselsz róluk pár menetet. Nekem sajna a sok ki-be húzkodástól, teszteléstől meglazult az összes csati a nyákban, így át kellett az egészet forrasztani. Így ha nem akartok nagyobb bajt, akkor rögtön elviszitek tekercscserére. Sajna ez egy összetettebb (2 áramkörös, időzítős) relé, így kicsivel magasabb az ára. Nemtom Marklár mester mennyiért adja, de a legolcsóbb megoldás szerintem, a tekercs cseréje/javítása.
TSiga ( I am the TSIG)20-03-2010 12:35:20 // 95959
A manual szerint:

Ha bekapcsolod az ablakfűtést, 12V-ot kell mérned a hátsó ablak két csatlakozója között. Ide 2,5mm2-es FEKETE vezetékek mennek. Ha a két pont van 12V, akkor a hátsó ablak a xar (csere).

Ha be van kapcsolva az ablakfűtés, akkor 12V-ot kell mérned a hátsó ablakfűtés vezérlőjének az 1. lábán (2,5mm2 barna-fehér). A vezérlő a kalaptartó alatt a középső merevítőn a csomagtér világítás mögött van. Az kapja meg a 12V-ot a barna-fehéren és kijön belőle 2 szál 2,5mm2-es fekete, ami megy az ablak két sarkához.


Szerintem viszont dugj egy darab vezetéket a relé foglalatába a kis csati helyére és egy próbalámpával nézd meg, hogy ad e ki a bajuszkapcsoló föld impulzust. Ha igen, akkor a relé lehet a rossz, mivel amikor a vastag barna-fehérre Te áramot kapcsoltál, akkor beindult az ablakfűtés.
TSiga ( I am the TSIG)20-03-2010 12:23:01 // 95958
MIndjárt nézem a manualt, de addig is a vastag barna-fehérmegy hátra és az az ablakfűtés. A bajuszkapcsoló egy kapcsolt negatív impulzust küld a relé "S" lábára (az a kicsi tüske).
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.