Forum >> 155

afri28-12-2009 18:36:08 // 89957
másik program:
a klíma-panelen nem világítanak az ábrás-gombok!!
Még amikor megvettem a kocsit, néhanapján pislákoltak pár hétig, azóta már megszoktam, hogy nem égnek! Sötétben úgy nyulkálok hozzá, mintha baille-írás lenne ott!! :-))
Ma szétszedtem a panelt, átmozgattam mindent, a biztosítékokat is, mégsem világítanak!! :-(((( Ugyan mi lehet a baja??



A multkor is írt vki hasonló problémát, de neki vmi led volt kiolvadva! Hát nekem semmi olvadás nyom sincs sehol!! :-((
afri28-12-2009 18:26:13 // 89956
ez elég jó ár ... szerintem!! :-)
afri28-12-2009 18:25:10 // 89955
mai program (egyike):
hosszú idő után (mivel már az alkatrész régen megvolt) a jobb hátsó féknyeregben kicseréltem a dugattyút és a porvédőgumit!!! ;-)
Meguntam már, hogy mindenhol kézifék behuzása nélkül áll a kocsi (nehogy beragadjon a fék)!
Bár most télen egyébként sincs behuzva parkoláskor!!
Gyozi15528-12-2009 17:48:25 // 89953
én már csak ilyen vagyok, ha mutyukit látok késztetést érzek rá hogy neki menjek :D
lungfefe28-12-2009 17:35:19 // 89952
Köszke, bejött, mind2 kábele ott volt eltörve.

Mehet műszakira!
Baxy28-12-2009 17:30:31 // 89951
Elég régiek már sajna
Buksi28-12-2009 17:16:52 // 89950
Akkor nem is annyira megbízhatóak ezek az amcsi gépek! :-DD
Baxy28-12-2009 17:15:59 // 89949
Ja!Beállt,mint a klinikai halál! :D
Buksi28-12-2009 17:11:29 // 89948
Na az kellemetlen lehetett! Talán elszállt a szervó? :-)
Baxy28-12-2009 17:09:11 // 89947
Hát volt már rá példa,h nem lehetett tekergetni és pont egy szerpentinen! :)
Buksi28-12-2009 17:03:44 // 89946
A lényeg, hogy a célnak megfelel és lehet tekergetni! :-)))))
Baxy28-12-2009 17:01:43 // 89945
Nem egy Momo az biztos! :)
Buksi28-12-2009 16:58:58 // 89944
Hát persze! Nagyon rendes ember! :-D
Buksi28-12-2009 16:58:23 // 89943
Sajna élőben én még nem láttam! :-( :-))
Baxy28-12-2009 16:58:06 // 89942
Szerinted be is szerelné,ha már ilyen nagylelkűen felajánlotta? :D
Baxy28-12-2009 16:54:07 // 89941
Azért szerintem Marklar nem egészen így gondolja!Pedig szép a humwe kormány...olyan egyszerű,nincs semmi hibalehetőség :)
Buksi28-12-2009 16:50:40 // 89940
Örülök, hogy segíthettem és gratula az új kormányodhoz! :-DDD
Baxy28-12-2009 16:46:37 // 89939
Akkor ezt megbeszéltük,neki már nincs is beleszólása! :DDD
süsnye28-12-2009 16:25:42 // 89938
így a leírtak alapján én a fojtószelep környékén keresgélnék továbbra is. Bowden, kábelek, kontakt. Húzd meg járás közben kézzel a bowdent és nézd meg visszaáll-e mindig, ahogy kell hidegen és melegen is...
Buksi28-12-2009 16:24:39 // 89937
Olynaja sztem még úgysem volt! :-D
Baxy28-12-2009 16:23:25 // 89936
Ki tudja?Adnék érte egy Humwe kormányt! :)
Buksi28-12-2009 16:20:26 // 89935
Afganisztánba?? :-D
Baxy28-12-2009 16:14:23 // 89934
Nem,de úgyis jön ide :)
Longman28-12-2009 16:09:15 // 89933
igen már volt csere, tisztítással egybekötve..
Buksi28-12-2009 16:07:49 // 89932
Marklart kérdezted már? :-)
Baxy28-12-2009 15:41:58 // 89931
Jó napot Uraim! :)

Nincs véletlenül valakinek egy ilyen kormánya elfekvőben?Vevő lennék rá!!! :)
SD28-12-2009 15:00:38 // 89930
Gonosz:)

Felszántottad a szutuki oldalát?:P Mostmár csak be kéne vetni trágyával és lehet benne termelni valamit:D :P

De e voltál a hibás mert akkor dádá... azé még egy buzukist is ki tudja lehet egy szegénységi fogadalmat tett politikus volt és ez volt az utolsó vagyontárgya(trágya) vagy mittom, a csecsen árvagyerekek gyógyszereállátását szállította te meg csak felszántod?:D ejjj...
SD28-12-2009 14:58:37 // 89929
De akkor is valami átfedés lehet hogy mikor nyit a szelep még nem veszi el az alapjárati motorod a levegőt és felborul a keverék arány... illetve a nincs motorfék is valami ilyen lehet hogy túl pörgeti és valójában gázt ad de csak annyit hogy nem fékez.

Nem lehet hogy szorul az alapjárati motorod? Cserepróba volt már? tisztogatás? féktisztítóval jól befúni és rázni mint a shake-t:))
Gyozi15528-12-2009 14:25:46 // 89928
aha kitolattam :D
Longman28-12-2009 14:20:01 // 89927
Nem, minden a 164 ből van, nem lehet kevergetni.. Teee. :)

jó hosszú okfejtést írtál, e túlbonyolítod, + ha figyelmes lettél volna akkor olvastad volna azt is hogy rántani nem motorféknél ránt, hanem pont gázadáskor.. :)

ebben lehúzott alapjáratival nem lehet közlekedni, már próbáltam..
SD28-12-2009 14:05:16 // 89926
kitolattál elé? Akkor tiszteletbeli Vér-ventó érdemrendel tüntetlek ki:P
Gyozi15528-12-2009 13:55:17 // 89925
az enyémnek nem sok baja lett, de a szutyuki oldalát vigigszántotta a vonóhorog :DD nekem csak a lökhárító repedt meg...
SD28-12-2009 13:44:48 // 89924
Autóhoz kapcsolódik a bonus-malus, szerintem nem hat másik autóra. Ha a ventót lezúzod semmi közük hozzá hogy a másik autód is van...

Na akkor már megérte lerakni a Q4-et:) Így most nem azt kell kalapálni:)))

Racevét jól összecsuktad?

Mi punyesszal voltunk miskolcon:) kemény 100-110-es tempót tartva:D Bár volt hogy egy-egy előzésre belekaristolram a 120-130-ba hát egészen más érzés:D Nincs olyan érzésem hogy én döntök, hanem várni kell míg elmennek a nagyok meg míg belódul:D De aranyosan lelkesen teszi ez is a dolgát, én rájöttem ezért szeretem az olaszokat, mert lelkesen teszik azt amit az offok kötelességből, ezt nem tudom megmagyarázni, de ezt lehet érezni:)
SD28-12-2009 13:40:40 // 89923
És neked most hogy is van? A 3.0 computere van benne de az egyéb érzékelők meg a 2.5? vagy hogy

mert én arra tudnék gondolni hogy ugyu a motronic motorvezérlő, úgy csinála hogy pl: motorféknél nem adagol üzemanyagot, és gondolom ilyenkor nem is gyújt.

Mi van ha itt van a bibi, hogy neked mégis adagol üzemanyagot és utánna abban akar megfulladni???

Azért bátrokodom erre gondolni mert jól érezhető mikor motorfékkel lassul az autó, akkor ha elér egy fordulatszám tartományt újra elkezdi adagolni a benyát hogy terhelés alatt is megtartsa az alapjáratot. Onnantól gondolom már az alapjárati motor szabályoz, és az állítja be a helyes levegő mennyiséget, és hozzá a benyát a computer.

De ha valami bibi csúszik a számításba és véletlenül túl sok levegőt tölt az alapjárati morot, vagy a közben felhalmozódott benyával nem tud mit kezdeni???

Öcsém off béjembéjében pl: az alapjárati motor hibája csinált olyan rángatásokat, és magasabb fordulaton is hogy csak néztem.... mikor már majdnem kitépte a haját... fogtam és lekötöttem neki, és mondtam így menjünk egy kört, megszűnt... Azóta indításnál kicsit tartani kell a gázt, utána már megtartja motor nélkül is.
Nem tudom az alfa megtartaná-e a motor aktív közrejátszása nélkül, de a rángatást okozhatja az is.
Gyozi15528-12-2009 13:38:02 // 89922
sziasztok!

ideírom hátha tud valaki segíteni!!

Ugye az Alfa a nevemen van, azzal jövőre leszek B4-be, a Ventonak csak üzembetartója vagyok, de azzal most volt egy koccom, ugye az Alfás bónuszom nem fog elveszeni???
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)28-12-2009 13:34:55 // 89921
Csere suzukira?:-)))))
Longman28-12-2009 13:28:03 // 89920
igen de az is ki van cserélve (igaz bontottra)..
de tökmindegy mert az is "csak" a pill.szelep helyzetét közli az ECU-nak. asszongyák az okosok hogy ez nem tud ilyen volumenü hibákat produkálni..
viszon benzinszűrőt nem cseréltem még.
azt lenne jó tudni hogy a benya szűrő rossz állapota vagy a nyomásszabályzó -esetleg a tartó - szelep hibája milyen tüneteket produkál..
már csak azért is ilyen jellegű hibákra tudok gondolni, mert ha "bekattan", és nem várom meg alapjáraton míg "rendbejön", és ekkor leállítom, akkor kb. fél órán belül csak eléggé nehezen indul be, mint mikor megszívja magát.
TSiga ( I am the TSIG)28-12-2009 13:22:18 // 89919
Hali!
LÁtom, mindenki jól elvan a bejglimérgezéstől. Én spec tunert cserélek a TVmben. Egy rúd mákos bejgli után már fel sem tűnik, hogy áram alatt van-e vagy sem... :-))
süsnye28-12-2009 13:13:35 // 89918
"úgy tudom az alapjárati bizonyos fordulat felett már nem játszik szerepet."

ez így van, és rángatnia sem kellene 'zattónak ;)

fojtószelep potit nézted már?
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)28-12-2009 12:26:16 // 89917
Nézd meg a kasztniból kilépő vezetékeket,a hajlatnál,hogy nincs -e megsérülve.
lungfefe28-12-2009 12:15:37 // 89916
azon már túl vagyunk :-(
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)28-12-2009 12:02:16 // 89915
Persze,égőcsere:-)))
lungfefe28-12-2009 12:00:12 // 89914
Help!!

Szar a rendszám világításom, tudtok valami rafkót vele?
Longman27-12-2009 19:41:06 // 89913
az a baj ezeknek a tisztításán már túlvagyok. a szívócsövem is teljesen új, saválló..
no meg azért sem lehet sztem alapjárati innentől kezdve, mert menet közben is csinálja teszem azt pl. 5-ben 2000 fordulaton megyek szép nyugodtan, aztán ránt egyet. És utána minden rendben. De általában ha egyszer jelentkezett, utána ilyenkor ha kinyomom a kuplungot, akkor tartja 1500ön a fordultatot. vagy ha elengedem a gázt és marad sebességben akkor nincs motorfék.
úgy tudom az alapjárati bizonyos fordulat felett már nem játszik szerepet.
még vmi eszembe jutott, mikor jelentkezik a probléma, és mondjuk üresben van vagy kinyomott kuplunggal, akkor nem úgy ingadozik a fordulat mint mikor szar az LMM, hanem mint mikor az ember levegőért kapkod... talán így tudom legélethűbben jellemezni :)
gondoltam már az üzemanyag nyomásszabályzó szelepekre, de eddig nem tudtam kideríteni hogy annak halódása nem-e ilyen hibajelenséggel jár. azt sem tudtam még meg hogy hogyan lehet ezt egyértelműen kideríteni.
Longman27-12-2009 19:30:35 // 89911
nincs az ergonómiával semmi baj, egyedül a kormány szöge olyan régimódi, teherautós. :)
Longman27-12-2009 19:29:37 // 89910
egyáltalén nem tudtam hogy a diesel potméteres.. :O
szerintem a TS-ek egyik sem azok.. hacsak nem lehet vmelyik egészen utolsó széria darabjai.
atesssz27-12-2009 19:24:24 // 89909
úgy tudom, hogy VM31B motorkódos dízelek mint elektromos gázpedállal jöttek ki.
Mért, TS-ből csak bowdenes van?
süsnye27-12-2009 19:22:31 // 89908
úgy legyen! de nem az anyósülésből ;))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.