Forum >> 155

Marklar15507-11-2014 23:50:19 // 142005
Kétféle számmal szokott lenni.
Jorjie07-11-2014 23:42:20 // 142004
Grat a K-hoz! :-)

VKG231!!! (156+75)07-11-2014 23:04:25 // 142003
Ha minden igaz akkor igen.
Zolika15507-11-2014 22:15:06 // 142002
nem vágta ki a biztit? Nekem az volt, aztán egyszer szétszedtem mindent hátul meg össze és azóta jó :)
Zsolt15507-11-2014 21:29:37 // 142001
Biztos, hogy a kapcsoló adta meg magát? Általában a relé szokott elromlani.
Zolika15507-11-2014 21:22:26 // 142000
Az 1.8-é fullba megegyezik a 2.0-éval?
Zolika15507-11-2014 21:08:38 // 141999
Mi a baj vele? :D Ezeken a mélypontokon túl kell esni egy öreg 155 tulajnak.. :) Amíg minden nap beindul és elvisz A-ból B-be addig meg kell becsülni még ha nehéz is.. :D
VKG231!!! (156+75)07-11-2014 20:01:16 // 141998
Ok, Lajos megy érte én meg du, visszaviszem azt a kettőt ami nem kell! Danke.
karika15507-11-2014 14:16:01 // 141996
Na nálunk csak én vezethetem az Alfát,egyszer kértem meg az asszonyt guruljon vele előrébb 5m-t,mert tiszta mocsok volt a ruhám és útba volt a vas.
Le is fulladt vele lányos zavarában :-)
Bazsa14507-11-2014 12:31:23 // 141995
Hali srácok.Jobbos bajuszkapcsoló kerestetik mert a nyomorulthátsóablakfüttéskapcsoló kilehelte a lelkét :D
Arról nem is beszél mi minden gondom van még....:D
Lehet donor lesz a kicsikéből :(
Tony15507-11-2014 09:02:41 // 141994
Nálunk is az asszony fektette meg az AC-t, annyi szerencsével, hogy otthon halt meg a technika:-) Másnap megint ment volna az oviba, de nem indult a vas. Tanulság az, hogy a 155 nem női autó:-)
Mr. Z06-11-2014 18:57:22 // 141993
Lester küszöb érdekel valakit?
Thomika06-11-2014 18:36:08 // 141992
Majd megtalálom. Holnap 12-kor lesteszem a lantot erre hétre, és remélhetőleg lesz időm foglalkozni vele.
Thomika06-11-2014 18:34:41 // 141991
Ez nekem is eszembe jutott. Nem akarom magam feleslegesen szívatni! :)
Thomika06-11-2014 18:31:44 // 141989
És köszöönm, remélhetőleg hamar rendbe teszem!
Thomika06-11-2014 18:29:43 // 141988
Jah :) Asszony volt ott dolgozni vele :)
Tony15506-11-2014 11:41:06 // 141986
Upsz összekevertem, az a bizti a belső ventillátort javította meg. Mindenesetre a benyapumpánál is bizti gond volt...
Süni15506-11-2014 10:02:13 // 141985
Nekem az ellenalas volt kuka.... Kicsereltem aztota tutti
Tony15506-11-2014 09:43:33 // 141984
Azt játssza a 155 mostanában, hogy indításkor elindul a belső venti, majd 10mp múlva tart egy fél perces pihenőt majd újra indul. Ezzel még együtt lehetne élni, csak attól tartok, hogy egyszer csak nem indul újra... Járt már így valaki? Van valami 5let az orvoslására?
Tony15506-11-2014 09:38:01 // 141983
A nyáron az én vasam is ezt csinálta, és egy bizti csere orvosolta a hibát. Mielőtt kiszeded az AC-t nézd meg szerintem. A motor előtt valahol a maszk fölött van elrejtve egy lemez biztosíték (előtte még nem láttam ilyet:-), manuálból néztem én is.. A helyére ideiglenesen behajtogattam egy "rendes" biztit, és már indult is a vas:-)
VKG231!!! (156+75)06-11-2014 07:59:01 // 141982
Az olaszok simán tudnak rozsdásodó műanyagokat gyártani a nagyon odafigyelnek... :DD
VKG231!!! (156+75)06-11-2014 07:58:27 // 141981
Itt a hangsúly a legalábbon van... :D
Mr. Z06-11-2014 07:51:43 // 141980
nem műanyag a tank? :)
Mr. Z06-11-2014 07:40:55 // 141979
ez fékezéskor koppan jobb oldalt
GEORGE06-11-2014 00:51:43 // 141978
Amit a benzin ellep a tartályból, ott legalább nem rozsdásodik :-) :-D
GEORGE06-11-2014 00:50:40 // 141977
Hát nem mindenkinek lehet eseménymentes :-) Nekem a 92-es155 2.0 TS gond mentes, sajna a V6 már nem annyira, de 3 évnyi állás alatt "eltunyult" alkatrészeket lassan kiirtom a rendszerből :-) Most van a klíma kompresszor gariban javításon...100km se bírt ki. . . . .
GEORGE06-11-2014 00:47:31 // 141976
Bakker veled mindig történik valami. . . . . mielőbbi javulást.

A jó múltkor ( szeptemberben / egyébként ezt a képet lőttem Érden :-) Egész jó kiállású a verda :-)Nem tudod kié? :-)
azt hittem lecserélte a Gránit büfé a szolgálati Feliciát :-D

Marklar15505-11-2014 21:13:39 // 141975
Torony csapágy nyöszörögni szokott...
VKG231!!! (156+75)05-11-2014 19:48:18 // 141974
Áhh nekem is a szar bosch szar... bosch... :D
Mr. Z05-11-2014 19:00:30 // 141973
Rossz olvasni, hogy többeteknek van problémája a vassal mostanság. De ha valaki külsős ezt olvassa azért írok egy pozitívat is nekem az elmúlt 11400km-en nem volt semmi csak gázolaj kellett bele meg Selénia. Most lesz egy nagyobb futómű felújítás mert a jobb oldali toronycsapágy kopog, és ha már szétszedem akkor új kerékagy kerékcsapágy új porvédő mert kiszakadtak, új toronycsapágy + kitámasztó + kap friss olajat olajdekli tömítést olajszűrőt. De amúgy megy és megy :) ja nem az egyik izzító gyertya szar bosch :)
VKG231!!! (156+75)05-11-2014 18:28:01 // 141972
Hát ilyet már én is tapasztaltam :D Ilyen ez a popszakma. Kellett neked nagyfék :P
VKG231!!! (156+75)05-11-2014 18:27:25 // 141971
Ja aha értem. Aztatnemtudtam.. :)

De akkor valami csak nem kóser még mindig.
Ezért fölösleges volt tankolnod :P Rossz üres tankkal is lehet :D
Thomika05-11-2014 18:22:27 // 141970
A váltó a legkevesebb. Első betétet akartam cserélni, ebből lett 57.700 Ftos fék felújítás elöl. :/
Thomika05-11-2014 18:20:53 // 141969
A végén az egyik csavar volt xar, megszakadt vhogy a menet, lötyögött a csavar, mellette kinyomta az olajat. Most felfúrták 10-esre, és elvielg hibátlan lett, 1,5 nap alatt a szervizbne egy csepp sem jött elő, por száraz volt (állítólag) holnap persze megint nem lesz időm vele foglalkozni, mert szerencsére van munka bőven. De így nem tudom, mikor jutok oda, hogy munkára fogjam a kocsit. Már hoztam Marklartól egy bontott AC-t. A többit meglátjuk. És persze ,hogy tegnap tankoltam bele egy valag benzin! :( A Lancia-nak meg porzik a tankja :P
VKG231!!! (156+75)05-11-2014 17:59:52 // 141968
Nem szívsz te egy kicsit túl sokat azzal a váltóoldali olajfolyással?? Nem lehet deformálódva valahogy? Mittomén bakok vagy ilyesmi... Folyton ereszti ott a tiéd.
Thomika05-11-2014 09:34:32 // 141967
Nyugtasson a tudat, hogy a design legalább olasz :)))
Thomika05-11-2014 09:27:29 // 141966
Köszönöm! :) Ma jönnek kaput javítani, holnap lesz időm a 155-tel foglalkozni, mert ma sok munka van. Első körben AC csere, plusz vhogy alá megyek, megnézem, honnan fossa az olajat :(
Thomika05-11-2014 09:26:13 // 141965
Nem hallom, az volt az első amit kipróbáltam. Úgyhogy elég nagy eséllyel az AC lesz a ludas.
karika15505-11-2014 08:50:03 // 141964
Úgy-úgy,csak hát a Ducato mégis olasz :-)
karika15505-11-2014 08:46:08 // 141963
Bakker,részvét!
Reméljük rendeződik minden,nincs nagy katasztrtófa csak tényleg összejöttek a dolgaid :(
pb_05-11-2014 00:39:13 // 141962
Yayay.D
pb_05-11-2014 00:38:19 // 141961
A főképről volt xó. Én is.
boxerhang04-11-2014 19:48:58 // 141960
Gyújtás ráadása után hallod zúgni?
VKG231!!! (156+75)04-11-2014 19:48:06 // 141959
Pff, a rendszámtartót nekem is lezúzta valami jóképességű a szolnoki cora parkolóban... Mentem vissza és hiányzik a fele...

De az már valami, ha nem GTK lett a nap vége... :D
Thomika04-11-2014 19:44:05 // 141958
Egyelőre Marklar a megmentőm. Bízom benne, hogy egy darabig kihúzza majd a bontott is. Az előző 155ömbne még mindig gyári van, és 22 éves. So nem tudom...nem biztos, hogy ez a baj, de csak pörög és nem indul. Egyértelmű, nem kap üzemanyagot.
Thomika04-11-2014 19:41:08 // 141957
Szerencsére nem olyan vészes, az első lökős sérült kicsit (hogy alatta mi van, még nem tudom), rendszámtábla és a tokja. Aztán majd világosbna még átnézem. A bajom a kapuval van, 3 órával előtte lestt kész :P Ez egy ilyen idióta nap :((
Thomika04-11-2014 19:38:19 // 141956
Jah, bocs :))) Amúgy egy kutya :P
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.