Forum >> 155

Marklar15508-11-2014 14:27:18 // 142024
S a 155 ben nem bekattanós a hátsó ablak fűtés gombja. (érdekes, mert a Fiat/Lanciában igen) Ugyan az a kapcsoló.
Marklar15508-11-2014 14:25:14 // 142023
Ha lenne minden bontva:
-15e katalizátor utántól. Ferkének ennyiért van új
-bontva 1000ft (új 12-15e)
-5000.- bontott, kb 15e univerzális új.
-jeladó nem életbe vágó
-8V ben nem foglalkoznék a klímával
-Nem szilentek két első lengőkar, 1pár kutya csontal újjonan 35-40e
-kéder 1000ft, de inkább máshol ázik. Pl a sárvédő ragasztás, lámpa mellett, szélvédő környéke. pl ezt ki sem kellett vágnunk, majdnem kiesett csütörtökön

ajtó határoló stift 1 sör
B kilincs kincs, jobb 5000/db
VKG231!!! (156+75)08-11-2014 13:25:57 // 142020
Vazze, hát akkor lehet, hogy nem véletlenül merül le az akksi, ha xaródik a generátor... :P
VKG231!!! (156+75)08-11-2014 13:25:21 // 142019
Hidd el, ezek apróságok... Amúgy a klímát lehet, hogy érdemes meg is nézetni, nem kéne abból folyamatosan szöknie a gáznak...

Olajnyomás jeladó apróság.
Szilenteket (ha első lengőkar) felesleges külön cserélni, csak szívsz, mire találsz présgépet, vegyél komplett lengőkart, nekem kedvezménnyel volt a pár 12.000 ft, Birth... Viszont a stabilizátorrúd szilentjét lehet, hogy érdemes PU-ból megcsináltatni, én is éppen ezen agyalok, mert az mindig kifekszik. Lehet, hogy ha többeknek kellene, olcsóbbra jönne ki?

A vezető oldali ajtó sok autón kattog, nekem kattogott de már abbamaradt kb. egy éve. Fura. Kedv függő nála. Amíg el nem törik az ajtóhatároló, nem fogok vele szórakozni.

Kilincsekre meg szerintem még mindig Afri megoldása a legjobb, bár mostanában nem mondja, hogy lenne neki új.
Pedig tarcsiba én is vennék még 3-4-et... Ki tudja, mi lesz még alapon.

Szóval ezek inkább szépséghibák... Kipufogó nekem már megvan mióta, de sose szánom rá magam, hogy feltegyük. Pedig a középső dobot ki fogom dobni a francba és csővel helyettesítem. Marad ott elég fojtás, első meg hátsó dob is a helyén marad.
Bazsa14508-11-2014 13:16:23 // 142018
Jah és újabban indítás után alapjáraton nem alszik ki a töltés lámpa csak ha gázt adok utána....
Bazsa14508-11-2014 13:15:36 // 142017
beraktam a biztit.bekapcsoltam,egy perc után kikapcsolt magától.azóta ha benyomom nem jelez vissza de nem is érzem a kapcsoló nyomáskor hogy lenne ellenállás és úgy hallom a relé kattan.
Bazsa14508-11-2014 13:13:39 // 142016
Hívlak majd nyugi :D
Bazsa14508-11-2014 13:13:13 // 142015
Alig van baja :) komplett kipufogó csere,termosztát,lambda,olajnyomás jeladó,klíma töltés,összes szilent cserélése,a csomagtartó beázik,a vezető oldali ajtó kattog enyhén lóg, 3 kilincs csere :) hirtelen ennyi jut eszembe :D
Marklar15508-11-2014 10:49:49 // 142012
Van olyan program, ami a "K"-t figyeli...? :O :D
Jorjie08-11-2014 10:03:14 // 142011
Nemis, csak néztem, hogy Buksi még nem vadászta le, hát akkor majd én :-)
GEORGE08-11-2014 00:56:12 // 142009
De az :-) :-) Kíváncsi voltam ki szúrja ki :-) :-)
Marklar15507-11-2014 23:55:21 // 142008
Erre vártál 2 napja mi? :P
Marklar15507-11-2014 23:54:06 // 142007
176000.- nek, a 10000.-, hány százaléka? Csak, hogy ne reklamálj majd... :P
Marklar15507-11-2014 23:51:13 // 142006
Én nem is értem, hogy ezt miért kell beírni. Fel kell hívni a megfelelő embert... :P
Marklar15507-11-2014 23:50:19 // 142005
Kétféle számmal szokott lenni.
Jorjie07-11-2014 23:42:20 // 142004
Grat a K-hoz! :-)

VKG231!!! (156+75)07-11-2014 23:04:25 // 142003
Ha minden igaz akkor igen.
Zolika15507-11-2014 22:15:06 // 142002
nem vágta ki a biztit? Nekem az volt, aztán egyszer szétszedtem mindent hátul meg össze és azóta jó :)
Zsolt15507-11-2014 21:29:37 // 142001
Biztos, hogy a kapcsoló adta meg magát? Általában a relé szokott elromlani.
Zolika15507-11-2014 21:22:26 // 142000
Az 1.8-é fullba megegyezik a 2.0-éval?
Zolika15507-11-2014 21:08:38 // 141999
Mi a baj vele? :D Ezeken a mélypontokon túl kell esni egy öreg 155 tulajnak.. :) Amíg minden nap beindul és elvisz A-ból B-be addig meg kell becsülni még ha nehéz is.. :D
VKG231!!! (156+75)07-11-2014 20:01:16 // 141998
Ok, Lajos megy érte én meg du, visszaviszem azt a kettőt ami nem kell! Danke.
karika15507-11-2014 14:16:01 // 141996
Na nálunk csak én vezethetem az Alfát,egyszer kértem meg az asszonyt guruljon vele előrébb 5m-t,mert tiszta mocsok volt a ruhám és útba volt a vas.
Le is fulladt vele lányos zavarában :-)
Bazsa14507-11-2014 12:31:23 // 141995
Hali srácok.Jobbos bajuszkapcsoló kerestetik mert a nyomorulthátsóablakfüttéskapcsoló kilehelte a lelkét :D
Arról nem is beszél mi minden gondom van még....:D
Lehet donor lesz a kicsikéből :(
Tony15507-11-2014 09:02:41 // 141994
Nálunk is az asszony fektette meg az AC-t, annyi szerencsével, hogy otthon halt meg a technika:-) Másnap megint ment volna az oviba, de nem indult a vas. Tanulság az, hogy a 155 nem női autó:-)
Mr. Z06-11-2014 18:57:22 // 141993
Lester küszöb érdekel valakit?
Thomika06-11-2014 18:36:08 // 141992
Majd megtalálom. Holnap 12-kor lesteszem a lantot erre hétre, és remélhetőleg lesz időm foglalkozni vele.
Thomika06-11-2014 18:34:41 // 141991
Ez nekem is eszembe jutott. Nem akarom magam feleslegesen szívatni! :)
Thomika06-11-2014 18:31:44 // 141989
És köszöönm, remélhetőleg hamar rendbe teszem!
Thomika06-11-2014 18:29:43 // 141988
Jah :) Asszony volt ott dolgozni vele :)
Tony15506-11-2014 11:41:06 // 141986
Upsz összekevertem, az a bizti a belső ventillátort javította meg. Mindenesetre a benyapumpánál is bizti gond volt...
Süni15506-11-2014 10:02:13 // 141985
Nekem az ellenalas volt kuka.... Kicsereltem aztota tutti
Tony15506-11-2014 09:43:33 // 141984
Azt játssza a 155 mostanában, hogy indításkor elindul a belső venti, majd 10mp múlva tart egy fél perces pihenőt majd újra indul. Ezzel még együtt lehetne élni, csak attól tartok, hogy egyszer csak nem indul újra... Járt már így valaki? Van valami 5let az orvoslására?
Tony15506-11-2014 09:38:01 // 141983
A nyáron az én vasam is ezt csinálta, és egy bizti csere orvosolta a hibát. Mielőtt kiszeded az AC-t nézd meg szerintem. A motor előtt valahol a maszk fölött van elrejtve egy lemez biztosíték (előtte még nem láttam ilyet:-), manuálból néztem én is.. A helyére ideiglenesen behajtogattam egy "rendes" biztit, és már indult is a vas:-)
VKG231!!! (156+75)06-11-2014 07:59:01 // 141982
Az olaszok simán tudnak rozsdásodó műanyagokat gyártani a nagyon odafigyelnek... :DD
VKG231!!! (156+75)06-11-2014 07:58:27 // 141981
Itt a hangsúly a legalábbon van... :D
Mr. Z06-11-2014 07:51:43 // 141980
nem műanyag a tank? :)
Mr. Z06-11-2014 07:40:55 // 141979
ez fékezéskor koppan jobb oldalt
GEORGE06-11-2014 00:51:43 // 141978
Amit a benzin ellep a tartályból, ott legalább nem rozsdásodik :-) :-D
GEORGE06-11-2014 00:50:40 // 141977
Hát nem mindenkinek lehet eseménymentes :-) Nekem a 92-es155 2.0 TS gond mentes, sajna a V6 már nem annyira, de 3 évnyi állás alatt "eltunyult" alkatrészeket lassan kiirtom a rendszerből :-) Most van a klíma kompresszor gariban javításon...100km se bírt ki. . . . .
GEORGE06-11-2014 00:47:31 // 141976
Bakker veled mindig történik valami. . . . . mielőbbi javulást.

A jó múltkor ( szeptemberben / egyébként ezt a képet lőttem Érden :-) Egész jó kiállású a verda :-)Nem tudod kié? :-)
azt hittem lecserélte a Gránit büfé a szolgálati Feliciát :-D

Marklar15505-11-2014 21:13:39 // 141975
Torony csapágy nyöszörögni szokott...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.