Forum >> 155
perdix15512-08-2007 18:45:48 // 34707
Wmplayer classic
perdix15512-08-2007 18:45:17 // 34706
nem megy? Mintha múltkor se ment volna sima avi. file.
Speed12-08-2007 18:41:33 // 34705
Mivel lehet ezt lejátszani?
perdix15512-08-2007 18:11:47 // 34703
SD12-08-2007 17:59:02 // 34702
király a video:) leosztottad a mutyukisoknak is:D:D:D
Thomika12-08-2007 17:52:08 // 34700
Ehhh.... így jobban szellőzik :)
Thomika12-08-2007 17:51:21 // 34699
Szép is volna!:)) De azért elég befolyásos vagyok az irodánkban! :)
Thomika12-08-2007 17:49:52 // 34698
Nem rossz, nem rossz, Kolléga! :)) De a Kiscsaj még mindig jobb :))
Gery8312-08-2007 17:46:00 // 34697
Zsocy15512-08-2007 17:45:51 // 34696
Hali !
Thomika, te főnök vagy a DH-nál ?
Thomika, te főnök vagy a DH-nál ?
Thomika12-08-2007 17:35:16 // 34695
Én megyek majd megnézni, mert az egyik "távoli szomszédom" árulja. Az irodámtól gyalog 1 percre van. Amint visszatértem a dolgozó emberek közé megkeresem a srácot! Mindenesetre azt az autót ha jól emléxem még ők vették 0km-esen, és sokáig apuka járt vele, aztán meg a higgadtnak látszó fiúcska. Ha megnéztem személyesen is, leírom a tapasztalatokat! :)
Speed12-08-2007 17:34:19 // 34694
Minthogy első Alfám, nem tudom megitélni. Ezért tettem fel ide, hogy a ti véleményeteket halljam. És koszi. :))
perdix15512-08-2007 17:32:17 // 34693
naggyon jól megy, nagyon jól!!!
Thomika12-08-2007 17:27:01 // 34691
Köszike :) Bgyógyszerezve egész jól elvok én is, de még mni 4-5 nap mire tudok dolgozni! közben van egy csomó munka. Rá kéne néznem a srácokra az irodában ,h minden úgy megy-e ahogy szeretném....
Thomika12-08-2007 17:21:04 // 34690
most másfél hétig itthon találsz! :)
Thomika12-08-2007 17:19:16 // 34689
Ez így igaz! :) Tavaly ősz óta az van ott és még nem ette meg az olaj :))
Speed12-08-2007 17:12:02 // 34688
Na megycsináltam a videót a gép gyorsúlásáról. A váltás eltoltam, mert nem láttam a forszámmérőt, és még nem gyakoroltam eleget. De azért lehet stopperolni.
így megy most
így megy most
belus15512-08-2007 14:54:23 // 34687
Igaza van Süsnye kollegának,nem azabad bele ugrani hirtelen!Van némi tapasztalatom ilyen téren!Főleg az riasztana vissza,ha a központi hibajelző világitana!!
süsnye12-08-2007 13:38:48 // 34686
az a baj, h a hibavisszajelzsek okát kideríteni bizonytalan.. lehet, hogy 1 hét, lehet, h fél év. sztem óvatos legyél, főleg egy q4el! meg azé egy q4 -et szervizelni sem lehet álom...
persze mind ettől függetlenül naon fain autó lehet, de azért sztem ne ragadjon el a hév, maradj a földön :)
persze mind ettől függetlenül naon fain autó lehet, de azért sztem ne ragadjon el a hév, maradj a földön :)
Robi15512-08-2007 13:12:05 // 34685
Én is a neten néztem!!onnan vettem!lehet,hogy elöled vettem meg?:)))
belus15512-08-2007 13:07:06 // 34684
Nagyon sokáig szemezgettem az autód hirdetésével a neten!De mire elkelt az autóm,addigra nem volt fenn a neten!Te hirdetted?
Robi15512-08-2007 13:06:12 // 34683
hogy nem tudok róla semmit!a multjáról!
Meg vann hibája amiket visszajelez!!
kicsit olvass vissza ott leírtam hogy miket jelez!!:))
Meg vann hibája amiket visszajelez!!
kicsit olvass vissza ott leírtam hogy miket jelez!!:))
belus15512-08-2007 13:04:20 // 34682
Nagyon szép így elsőre!Mi a baj vele?
Robi15512-08-2007 12:59:55 // 34681
Üdv!
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1317588&command=ugras&screenwidth=1024
Erröl!!
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1317588&command=ugras&screenwidth=1024
Erröl!!
belus15512-08-2007 12:58:35 // 34680
Melyik q4-ről van szó?
belus15512-08-2007 12:57:47 // 34679
Üdv mindenkinek!
Robi15512-08-2007 12:54:06 // 34678
sajnos az nem!!mert csak holnap lesz itt a tulaj!az apja meg csak azt engedte,hogy beinditsam!
Szép a hangja!!egyenletesen jár a motor!pöccre indult!
csak ezek a hiba vissza jelzések :S
Szép a hangja!!egyenletesen jár a motor!pöccre indult!
csak ezek a hiba vissza jelzések :S
süsnye12-08-2007 12:51:14 // 34677
akár, de ez -200e HUF. :))
próba kör volt? :)
próba kör volt? :)
Robi15512-08-2007 12:48:57 // 34676
szerintem nem olyan drága ha az évjáratot nézem meg azt hogy öszkerekes turbós!!:)
Most voltam megnézni!!injektor hibát jelez!középen olaj hibát!a müszerfalon meg fék hibát!!
Ez lehet hogy csak valami érintkezési hiba?
Most voltam megnézni!!injektor hibát jelez!középen olaj hibát!a müszerfalon meg fék hibát!!
Ez lehet hogy csak valami érintkezési hiba?
Buksi12-08-2007 12:45:15 // 34675
Nagyon helyes! ;-))
Arról is kérünk ám ilyen pontos szerelési útmutatást! :-)))
Arról is kérünk ám ilyen pontos szerelési útmutatást! :-)))
süsnye12-08-2007 12:39:03 // 34674
értem én a célzást! :)) lassan meglesz a fűtőrad cseréjé is :))
Buksi12-08-2007 12:36:57 // 34672
Micsoda szakszerű leírás! :-))))))
Nem gondolod, hogy kellene írnod most már egy szerelési és karbantartási útmutatót a 155-ös Alfákhoz? ;-))))
Nem gondolod, hogy kellene írnod most már egy szerelési és karbantartási útmutatót a 155-ös Alfákhoz? ;-))))
Buksi12-08-2007 12:35:26 // 34671
Jah, én azt hittem, hogy nekem akarod! :-DDD
süsnye12-08-2007 12:29:12 // 34670
így van, így van.. :))
Ferri.
Nem olyan bonyolult dolog, megoldható a klíma rad kivétele nélkül. Jóval 1xrűbb, mint azt a tetves fűtőradiátort cserélni... :))
1. Első lökős leszed (persze ehhez előtte 1-2 dolgot el kell távolítani, nemtom ezzel képben vagy-e, ha nem akkor leírom azt is)
2. klíma nyomásellnőrző ill. az utántöltő csövek tartóját lecsvarozni a zárhídról (=homlokfal :) )
3. a klíma/hűtés relé táblával a másik oldalon tedd uezt, mert útban lesz
4. ventillátorról szedd le a motorhővédő lemezt (3db 10es anya), ez is útban lehet
5. a ventillátor merevítő műanyagra, elvileg van bilincselve kábelköteg, azt a bincset is szedd le (asszem átmenő csavar rögzíti)
6. ventit 3 csavar fogja a radiátorhoz (ha szemben állsz, akkor 1 bal oldalon, 2 jobb oldalon)
7. na elvileg így már kijön a venti felfelé, de csak türelmesen, mert kicsit jáccani kell vele .:)
8. víz leenged
9. termosztátból jövő cső levesz (vedd le a termosztátról is)
10. a radiátorből kijövő alsó csövet már le is vetted elvileg a 8. pontban arról a fém csőről, ami a radiátor kereszttartó lemezen van a radiátor megett:)
11. a rad kereszttartón elvileg van egy fehér színű műa csatos bolincs, amibe szervó cső van benne. A csövet ki kell bújtatni belőle (talán a blincset is le kell venni vmiért, de erre már nem emléxem.. :) )
12. ennek a csőnek a másik végéről is húzd le a gumicsövet (ez a vége megy a vízpumpára)
13. venti hőkapcsolóról húzd le a csatikat.
14. a hűtő radiátorhoz alul, felül és két oldalt hozzá van csavarozva a klíma rad, ezeket a csvarokat szedd ki, de előtte két madzaggal, vagy dróttal kösd fel a klíma rad-ot pl. az alsó kereszttartóhoz, mivel semmi nem tartja a klíma rad-ot, ha kivezsed a hűtőt!
15. felül 2 csavar fogja a radiátort a homlokfalhoz azokat is vedd ki
16. innentől kezdve már csak a hűtő kereszttartóhoz van csak rögzítva a radiátor, azt meg alulról látni fogod, hogy a nyúlványhoz van mind oldalon csavarozva, ezezket kicsavarod, aztán jöhet a radiátor kifele a kereszttartóval együtt, alul tod kivenni.
Jó tanácsok:
- a csavarokat, az alátéteket távtartó gumikat szépen csoportosítsd szét szedéskor, mert sok kellemetlenségtől megkímélheted magad összerakáskor :)
- amikor veszed ki/rakod be a radiátort, akkor figyelj a lamellákra, mert sok mindnebe eladkadthat a radiátor (persze ezen könnyen lehet segyteni, ha minél jobban meg van emelve az attó)
- a beszerelendő radiátort ellenőrizd, h nem ereszt-e, meg nem árt elvinni nyomáspróbára meg áztasd meg egy kis vízkőoldós vízben
- a klímásnak a hűtőradiátora 1cm-vel vékonyabb, mint a nem klímásé (ha jól emléxem a klímásé: 24mm, a nem klímásé: 34mm). ezt csak azért írom le, mert ha esetleg a vastagabb beszerelését tervezed, ellőte nézd meg, hogy befér-e (én nem próbáltam)
- összerakásnál el ne felejtsétek visszarakni a klíma és a hűtőrad közé valő műa terelő lemezt (mi 1x, már akkor vettük észre, mikor bent volt a rad. :)))
- egyedül ne állj neki! :)
Ha sikerült kiszedni, az összerakás már menni fog. Remélem nem felejtettem ki semmit, jó szórakozást! :))
Ferri.
Nem olyan bonyolult dolog, megoldható a klíma rad kivétele nélkül. Jóval 1xrűbb, mint azt a tetves fűtőradiátort cserélni... :))
1. Első lökős leszed (persze ehhez előtte 1-2 dolgot el kell távolítani, nemtom ezzel képben vagy-e, ha nem akkor leírom azt is)
2. klíma nyomásellnőrző ill. az utántöltő csövek tartóját lecsvarozni a zárhídról (=homlokfal :) )
3. a klíma/hűtés relé táblával a másik oldalon tedd uezt, mert útban lesz
4. ventillátorról szedd le a motorhővédő lemezt (3db 10es anya), ez is útban lehet
5. a ventillátor merevítő műanyagra, elvileg van bilincselve kábelköteg, azt a bincset is szedd le (asszem átmenő csavar rögzíti)
6. ventit 3 csavar fogja a radiátorhoz (ha szemben állsz, akkor 1 bal oldalon, 2 jobb oldalon)
7. na elvileg így már kijön a venti felfelé, de csak türelmesen, mert kicsit jáccani kell vele .:)
8. víz leenged
9. termosztátból jövő cső levesz (vedd le a termosztátról is)
10. a radiátorből kijövő alsó csövet már le is vetted elvileg a 8. pontban arról a fém csőről, ami a radiátor kereszttartó lemezen van a radiátor megett:)
11. a rad kereszttartón elvileg van egy fehér színű műa csatos bolincs, amibe szervó cső van benne. A csövet ki kell bújtatni belőle (talán a blincset is le kell venni vmiért, de erre már nem emléxem.. :) )
12. ennek a csőnek a másik végéről is húzd le a gumicsövet (ez a vége megy a vízpumpára)
13. venti hőkapcsolóról húzd le a csatikat.
14. a hűtő radiátorhoz alul, felül és két oldalt hozzá van csavarozva a klíma rad, ezeket a csvarokat szedd ki, de előtte két madzaggal, vagy dróttal kösd fel a klíma rad-ot pl. az alsó kereszttartóhoz, mivel semmi nem tartja a klíma rad-ot, ha kivezsed a hűtőt!
15. felül 2 csavar fogja a radiátort a homlokfalhoz azokat is vedd ki
16. innentől kezdve már csak a hűtő kereszttartóhoz van csak rögzítva a radiátor, azt meg alulról látni fogod, hogy a nyúlványhoz van mind oldalon csavarozva, ezezket kicsavarod, aztán jöhet a radiátor kifele a kereszttartóval együtt, alul tod kivenni.
Jó tanácsok:
- a csavarokat, az alátéteket távtartó gumikat szépen csoportosítsd szét szedéskor, mert sok kellemetlenségtől megkímélheted magad összerakáskor :)
- amikor veszed ki/rakod be a radiátort, akkor figyelj a lamellákra, mert sok mindnebe eladkadthat a radiátor (persze ezen könnyen lehet segyteni, ha minél jobban meg van emelve az attó)
- a beszerelendő radiátort ellenőrizd, h nem ereszt-e, meg nem árt elvinni nyomáspróbára meg áztasd meg egy kis vízkőoldós vízben
- a klímásnak a hűtőradiátora 1cm-vel vékonyabb, mint a nem klímásé (ha jól emléxem a klímásé: 24mm, a nem klímásé: 34mm). ezt csak azért írom le, mert ha esetleg a vastagabb beszerelését tervezed, ellőte nézd meg, hogy befér-e (én nem próbáltam)
- összerakásnál el ne felejtsétek visszarakni a klíma és a hűtőrad közé valő műa terelő lemezt (mi 1x, már akkor vettük észre, mikor bent volt a rad. :)))
- egyedül ne állj neki! :)
Ha sikerült kiszedni, az összerakás már menni fog. Remélem nem felejtettem ki semmit, jó szórakozást! :))
Speed12-08-2007 12:08:21 // 34669
Buksi12-08-2007 12:07:33 // 34668
Tényleg! A hétvégén lehetett volna szerezni ilyet! :-DD
SD12-08-2007 12:06:36 // 34667
Elkopott? Forma1? :D
Buksi12-08-2007 12:04:18 // 34666
Nekem ez annyira nem tetszik! :-)
Speed12-08-2007 12:01:54 // 34665
Buksi12-08-2007 11:44:23 // 34663
Asszem süsnye kollega már szenvedett vele egy keveset, nála érdeklődj ezügyben! :-))
Robi15511-08-2007 22:12:26 // 34662
Hy!!!
Tud valaki nekem sagiteni?? erről az autoról kéne valami info!!
ha lehet akkor az oldalamra kellen az uzenet mert nem mindig vagyok a neten!
köszi!
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1317588&command=ugras&screenwidth=1024
Tud valaki nekem sagiteni?? erről az autoról kéne valami info!!
ha lehet akkor az oldalamra kellen az uzenet mert nem mindig vagyok a neten!
köszi!
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1317588&command=ugras&screenwidth=1024
Marklar15511-08-2007 20:31:36 // 34661
A 185/55R15" os gumi nem is olyan gázzz! Olyan volt most fent kb 5000km-t. mentem vele. Elkoptattam 2db télit elöl. Meg télen is az lehet elöl majd. (ha daviddel nem bótolunk) :)
A magassága épp,mint a 205/50 R15" -é... Csak nem ér bele... :)
A magassága épp,mint a 205/50 R15" -é... Csak nem ér bele... :)
Marklar15511-08-2007 20:27:37 // 34660
Olyat ismerek aki nemklimas kocsiba szerelget klimat és már vette ki a hütöt... :)))
Ferri11-08-2007 20:00:23 // 34659
Erősen szivárog a hűtőm. Ma szereztem egy hasonlót, Lancia TD-é volt. Amit 155-re mutatott az ember, az rövidebb volt az enyémnél, talán kisebb motorhoz való.
Délután már nézegettem, hogy hogy lehet kicserélni, de elég elkeserítőnek tűnik a dolog. Vette már ki közületek valaki a hűtőt klímás kocsiból?
Délután már nézegettem, hogy hogy lehet kicserélni, de elég elkeserítőnek tűnik a dolog. Vette már ki közületek valaki a hűtőt klímás kocsiból?
Buksi11-08-2007 19:33:53 // 34658
Vaze, jáccós autónak pont jó lenne! :-))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
588
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?