Forum >> 155

Gyozi15526-01-2007 18:15:05 // 17446
az gyári Speedline nem?
Gyozi15526-01-2007 18:14:19 // 17445
1,6 TS olajcsere (SEL20K): 12.000,- forint 2,0 TS olajcsere (SEL20K): 12.000,- forint szal 12 :D ezt az adok veszek-ből másoltam, nézd meg
András bácsi26-01-2007 18:14:15 // 17444
Jó kereke van.
155Gino26-01-2007 18:12:31 // 17443
TSöTS emberek nem tudjátok mennyié cserélik ki az olajteknőt olajcserével eggyüt? kb ár is jo:D csak lássam hogy nekem kell e csinálnom vagy ne sajnáljak rá pár ezret. olajteknőm meg van:D
Gyozi15526-01-2007 18:07:17 // 17442
ezt jól megaszondtam :-)
Gyozi15526-01-2007 18:06:36 // 17441
sziasztok benzinvérűek! ki is az itt aki lökhárítókat készít?
perdix15526-01-2007 18:01:01 // 17440
Akkor próbálom anélkül:-)))))) csak ne dadogjon utánna...majd mekkpróbálom holnap........
Otto26-01-2007 17:56:45 // 17439
Megveszed és eddig bírod,hogy nincs benne?Hogy csinálod ezt? Nekem van 24-es fúróm! Az enyémet bátyám hozta haza,mikor mentem érte,már nála az üzlete udvarán beletettem!:) Majd itthon fixre. Ki nem bírtam volna hazáig!Mondjuk bátyám is kiváncsi volt rá!
SD26-01-2007 17:53:33 // 17438
na ez jó hír:)
Otto26-01-2007 17:53:06 // 17437
Ezt a 155-öt ismerjük?
Thomika26-01-2007 17:52:18 // 17436
6000K-sat, nem nagy cucc, egyedül a 24mm-es lyuk, meg a felfúrás ami gondot okoz, mert lent az utcán elég nehéz, és nincs akkus fúróm... majd kimegyek öcsémékhez, ott van minden! De mire eljutok oda.... amúgy már 1 hónapja megvan és még mindig itt figyel a dobozban mettem.
Otto26-01-2007 17:48:43 // 17435
mekkora xenont vettél?Egyébként negyed óra belerakni,ha előkészítesz mindent.
Thomika26-01-2007 17:43:58 // 17434
Látom! A doktorbácsi mindent meggyógyít! Megyek bótba jövő héten ,mert vennem kell új kábel szettet, és akkor beszerzek Neked egy izzót is! Aztán végre bemegy a xenon is helyére!! :)
SD26-01-2007 17:33:41 // 17433
az szerintem semilyen motornak nem tesz jót, h akenés néálkül, hidegen pörög... De látod most már meggyógyította:)
Thomika26-01-2007 17:30:48 // 17432
Az aztán kurva jót tesz ám a mocidnak ha injectoros létére kemény gázfröccsel indítassz!!!
Gery8326-01-2007 17:30:15 // 17431
Szia! Köszi! Igen, vele már én is beszéltem, de azért kockázatos vállalkozás, ki tudja valóban csak a főtengely rossz-e?!...
perdix15526-01-2007 17:13:18 // 17429
vagy 17 es?
perdix15526-01-2007 17:12:58 // 17428
Szevasz sapkás Cartárs:-))) na komolyra fordítva: asszem 16-os nak híjják a gyertyakulcs méretét..nemárt rugossat, azaz többirányba fordulossal nekilátni......egyszerűbb és kényelmesebb......
SD26-01-2007 15:56:13 // 17427
tedssék: négy
süsnye26-01-2007 15:51:02 // 17426
Nem baj jöhet! :D Nekem elég lesz 4 szám is! :D
SD26-01-2007 15:49:38 // 17425
csak átküldte a LOTTO számokat a jövőhetit:)
SD26-01-2007 15:48:50 // 17424
nem vót benne semmi érdekes:D
süsnye26-01-2007 15:46:04 // 17423
Engem diszkriminálni! SD nekem ama mélt eküldeni?
András bácsi26-01-2007 15:40:31 // 17422
Neked nem magyarázni...
András bácsi26-01-2007 15:39:53 // 17421
Mailben rövid magyarázat...
süsnye26-01-2007 15:37:26 // 17420
Szintén... :D
SD26-01-2007 15:34:18 // 17419
én nem érteni:)
András bácsi26-01-2007 15:32:32 // 17418
Én megmenteném a másik hengerfejet...
SD26-01-2007 15:25:15 // 17417
nekem gyertyakulcs van a pótkeréknél, de én szerintem nem szedem ki csak ha majd megy a kukába alu hengerfej, csak hidegen szavbad tekergetni, nehogy lemarja a menetet...
SD26-01-2007 15:23:22 // 17416
2 csavar tartja a feketét (kartel gáz nyomás szabályozó szelep vagy mi) 2 cső megy belőle, egy nagyon vékony a motorblokk hátuljára csatlakozik, egy 2-3 cm vastag a szívócsonk alatt keresztbe a bazinagy vastagcsőbe cstlakozik, ott tudod oldani és akkor a fekete izével együt ki lehet játszani balra.
süsnye26-01-2007 15:12:40 // 17415
Gyertyához mekkora csőkulcs kell?
süsnye26-01-2007 15:11:57 // 17414
No, ezt én is megjáccom, akkor mostanában. :D Amibe a kartergáz visszavezető cső csatlakozik (nem a hengerfejnél, hanem a másik oldalon), az vmilyen tartály-szerűseég, na az mi? Hogy ott hozzáférjek a csőhöz le kell bontani a szívócsonkot?
SD26-01-2007 15:10:37 // 17413
Na akkor én is legózok egy kicsit majd:)
perdix15526-01-2007 15:08:56 // 17412
hhhát ez jó kérdés...sehol se volt olyan egetrengető bibi...de most hogy minden meghuzva...most jó...nem tudom..de a gyertyák se voltak tiszták...most azok.......és most müxik ahogy a nagykönyveb megvan írva...mégis sztem kontakthiba lehetett.....és a kontaktspary nek is köszönhető......
SD26-01-2007 15:05:37 // 17411
És melyik részre tippelnéd a falsot, hol volt a gond szerinted? Vagy csak a gondosklodás hiánya volt?
perdix15526-01-2007 14:44:23 // 17410
Szia SD! na végeztem....1 órája nekiestem.......mekknézetm a fals részét....mekkhuztam mindent amit lehetett...hááát volt mit...aztán az elektromos csatikat /spotméter, alapjárati, LMM befujtam kontakttal, mert gyanítom az nem volt....végül kiszedtem a 8 gyertyát és alaposan kitakarítottam...már 10000km volt benne...nem árt alapon:-DD Namost: 2 dolod gyanus: a vékony cső ami a termoba megy, annak a bilincsét nem tudom ütközésig szorosra mekkhuzni.....a másik amire felhívtad a figyelmemet az a kartel visszavezető cca 10 cm csőszakasz...ne ezen egyik oldalon nincs bilincs.......és repedt is a vége....... DE: próba: és hideg moitornál kellemesen beállt 1200 re, tehát nem inagdozott az alapjárat..és ami a lényeg: gázadásnál semmilyen rpm en nincs semmi rángatozás, dadogás....tehát most jó..nem ártott neki a kis karbantartás.....most jövő héten kibobom a katalizátort és jön a vigyorgás ideje:-)))))))
SD26-01-2007 14:25:07 // 17409
Ebben még nem látok rendellensséget, ha jól értem. Nem lehet hogy az elektronkia úgy érzékeli hogy alapjárat alá esik a fordulat ezért ad egy kis pluszt, aztán amikor kikuplungolsz felpörög, de mikor észrevesz visszaáll alapjáratra. Ha tűlzottan sokáig hagyod a lassulni. Ez nem cső problémának hangzik ha még is van valami gubanc.
Gyozi15526-01-2007 14:01:24 // 17408
Le helyett sztem Kw-ott akart írni, mert ha felszorzom az úgy már jó egy 2000-eshez :D
otos_26-01-2007 13:52:04 // 17407
Autómata váltós 155, ahol a kuplunggal befolyásolod a fordulatszámmérőt. Ilyet még nem láttam!
norbee26-01-2007 13:37:16 // 17406
Na arra mondjatok valamit, hogy hideg-meleg motornál ha alacsony (majdnem alapjárati) fordulaton rálépek a fékre 1 v 2 fokozatban, (dugóban araszolás) a fordszámmutató leesik, de közben a motor hangja emelkedik, a kocsi egyenletes sebességgel halad, nem fullad. Ha egy idő után (megáll a sor) kinyomom a kuplungot, a fordszámérő 800-ról felugrik 1800-ra, majd visszaáll normál alapjárti értékre, és ugye közben a gép is befékeződött. ;) Melyik csövem likas? :))
SD26-01-2007 13:31:35 // 17405
az LMM előtt nincs jelentősége a fals levegőnek:) csak annyi hogy ne szívjon be mocskot, de ahoz már jó nagy lyuk kell:D A baj ott van ha az LMM megméri hogy báramlik X levegő, aztán lök hozzá naftát az a befecsi, de addigra az a levegő már nem annyi mire oda ér, és nem jó a keverék... Kész a rángatás, fulladozás. Tehát a kérdése rész a LMM után van.
süsnye26-01-2007 13:25:57 // 17404
Jaja... :D AZ LMM bemenő csöve alatt a lszűrőbe bemenő csövet értettem (természetesen).. :D
SD26-01-2007 13:05:51 // 17403
majd meg mondják az okosok:)
SD26-01-2007 12:52:41 // 17402
De ha repedt a cső nem segít úgysem
SD26-01-2007 12:52:12 // 17401
HA falsot szív szerintem nem ott, mert a bilincsek vagy jók vagy csere. De ott egy rakás cső abból bármalyik lehet törött. - a nagy vastag (elég drága kb. 8e újból) el tud repedni, érdemes szemrevételezni - abból 2db kisebb, egy az alapjárati mociba (2300) - egy a kertel gáz kis fekete szirszarhoz (nem lehet kapni faragni kell) - 2db vékony a szívócsonk alján - egy bazikemény vákum bigyó a szervó dobból - egy a folytószelep alján - a hengerfejtől hátra a fekete bigyóba, az is faragós - és ott van az alapjárati motor tömítése - szervodob tömítése de ezt ne nézze végig senki mert elmegy a kedve az élettől:D A vastagcső, abból kilyövők legyenek rendben, de a zsírozás jó ötlet amúgy, próbálkozni.
Yoyo26-01-2007 12:43:50 // 17400
Bezsírozni?
süsnye26-01-2007 12:42:49 // 17399
Szal eslő lépésként akár be is zsírozhatnám a levegő csövek csatlakozását pl. az LMM bemenő és kimenő csöveit... ?
SD26-01-2007 12:39:00 // 17398
Szerintem ez e jelenség több apróságból tevődik össze és azért olyan konok, mert ha az egyiket megcsinálod, attól még nem múlik el. Ezért nehéz megtaláln a hibaforrást:) Ha falslevegő nincs totál hidegen tuti magabiztosabb lesz, az indításnál leginkább, mert akkor fulladozott nekem mikor, az egyik cső meghótt. Aztán amikor elindúltál onnantól lehet hogy ránt párat, de ha nincs fals biztros jobb lesz a helyzet. Aztán lehet tovább lépni.
SD26-01-2007 12:35:41 // 17397
110Le hát szegény lehet hogy már csak annyit tud:(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.