Forum >> 155

TUNER28-11-2006 12:33:20 // 14232
A felesleges szerelgetés alatt én azt értem ,HOGY nem érdemes vissza rakni a gyárit ! Nekem több mint 120e Km van az automba d.szürővel ! Télen-nyáron azzal tiprom szegénykét !!! Nyáron 6-7 télen 5-6e km-ként pucolom és semmi bajom vele !!! :-) Tisztitás : A tisztitó szetben találsz egy TISZTITÓ FOLYADÉKOT,azzal át kell itatni , ha nem pumpás akkor ecseteld, aztán vízzel kiöblited és hagyod megszáradni (a kefét és a nyomásu mosást NE!!! Tönkreteszi a szürö szövetét)! Ha száraz jöhet a oil vékonyan ésszel ! Sok szerencsét !
süsnye28-11-2006 11:44:38 // 14231
Fairlane28-11-2006 11:38:05 // 14230
És akkor neked honnan szívja a friss luftot? Ha levetted a szállítócsőt, van vmi másfele kivezetésed a légszűrőháztól?
Longman28-11-2006 11:33:05 // 14229
A hangról csak annyit, hogy a gyári légszűrőház anélkül a "frisslevegőt" szállító cső nélkül is nagyon jó kis hangot ad, én legalábbis alig vettem észre különbséget a direktszűrőhöz képest. Legfeljebb azok a kis horkantások nem jelentkeznek így, amikor gázfröccsöket adsz. De abból már kinőttünk szvsz.:)
süsnye28-11-2006 11:08:54 // 14228
Értem, köszke! :D
Paco28-11-2006 11:07:23 // 14227
1: Keress vissza. Elég részletesen kifejtettem amikor az egész elkezdődött, ha nem haragszol nem írom le minden alkalommal. 2: Gyárilag ott egy olyan műanyagidom van ami alakraformált és összeköti a légszűrőházat a csővel. Ha ez nincs meg akkor elvileg bármilyen olyan hajlékony csövet odaszerkeszthetsz amely nem csökkenti az átömlő keresztmetszetet. Ha ehhez sincs kedved akkor össze semkellkötnöd, csak azt oldd meg, hogy a légszűrőház ne közvetlenül a kerék elől szívja a felvert port.
süsnye28-11-2006 11:02:04 // 14226
Paco cartárs! Légy oly kedves 1. fejtsd ki nekem miért nem ajánlod a direktszűrőt uccai használatra 2. és, hogy a gyári légszűrőház és a homlokfalhoz rőgzített műa cső közé milyen csövet vegyek? (vanak vmi általános paraméterek, ami alapján keresnem kell ilyen csövet, vagy kimondottan alfa 155 légszűrőházhoz valót kell keresnem?)
Ádi_390028-11-2006 10:55:01 // 14225
Hadd tippeljek! :-) 9 ezer?
Paco28-11-2006 10:52:56 // 14224
Hogyé atta?
norbee28-11-2006 10:30:25 // 14223
Yoyo, huligán cimborám, nektek nincs Heli-Coil száratok ott a buszgarázsban?
Ádi_390028-11-2006 10:30:16 // 14222
Keress vissza topicban, erről már volt szó. Amúgy ha jól emlékszem valami 3-5ezer km-ként kell pucolni valami olajos fürdetés módszerrel. :-) Nekem macerának tűnik azért a pár nem kívánt decibelért. Meg hát valóban, állítólag a motornak sem a legjobb.
süsnye28-11-2006 10:30:02 // 14221
Már én is tervezem, h elugrok hozzá, most hogy van cash :D (eladtam a Tipocskámat :( ).
Ádi_390028-11-2006 10:28:07 // 14220
A Trencsik a legjobb. Ott mindig minden azonnal van. Kivéve ABS jeladót... :-))
fobakter28-11-2006 10:25:00 // 14219
Vegülis nem lett Mission Impossible, Trencsiknek volt, és már postán van. Amúgy eszméletlen szar balos tükör nélkül vezetni, ha már itt lenne, az is késő lenne
süsnye28-11-2006 10:24:30 // 14218
1. Nekem itten hozzáértőnek tűnő :D kollégák azt mondták, hogy tesz jót a motornak, a direktszűrő mindennapos használata, ezért hallgatva rájuk, gondoltam, h visszteszem a gyárit. De ezek szerint te ezzel nem értesz egyet? 2. Ismét lámáskodnék kicsit, de sosem volt dolgom még direktszűrővel: hogyan kell azt tíisztítani? Hány kmeenként ajánlott takarítani?
TUNER28-11-2006 10:05:59 // 14217
Az a cső csak frisslevegőt tol a szürőhöz (télen sok koszt is) ! A másik szerepa a szivászaj csökkentése ! Szerintem felesleges szerelgetés ! A d.szürőt takarisd 1-2e kilóméterell sürüben ! Maximum lassaban melegszik egy picit !
süsnye28-11-2006 09:28:15 // 14216
Ja, most találtam egy rajzot a manualban, van ott cső, mármint a homlokfali műa cső és a légszűrőház között.
Ádi_390028-11-2006 09:16:36 // 14215
A légtömegmérő és a rendes gyári szűrő összekötésér ejó lehet, szerintem, amennyiben a csatlakozási méret (a gyári szűrőnél) megegyezik. felteszem megegyezik, tehát jó lehet. Ha nagy rá a cső (vagy kicsi...), akkor másikat kell szerezned.
süsnye28-11-2006 09:03:58 // 14214
Igazándiból ismét egy (lehet nagyon láma) kérdésem lenne, mégpedig, hogy a jelenleg a direktszűrő és a légtömegmérő közti cső jó lehet erre a célra??
süsnye28-11-2006 09:01:40 // 14213
:D :D Bocs, télleg... még korán van... :D
Paco28-11-2006 09:01:11 // 14212
Van közé egy műanyag modul.
Ádi_390028-11-2006 08:58:30 // 14211
Hello, ezt így fejből nem vágom, majd igyekszem megnézni és lefotózni, miképpen mennek a csövek arrafelé, csak a baj az, hogy mindig tök sötét van, mire hazaérek.
Ádi_390028-11-2006 08:57:25 // 14210
Mondom, az enyém is tekerős hátul, azért tudtam kinyitni. Mindegy...
süsnye28-11-2006 08:53:49 // 14209
Vki(k) írták, h visszarakták a gyári légszűrőjüket, a direkt helyett. Na, most Szfváron hozzám is eljutott a drágaságom eredeti, gyári szűrője és szeretném berakni. Nézegettem a manualt és ha jól láttam, akkor a szűrőház közvetlenül, mindenféle cső nélkül kapcsolódik a légtömegmérőre. De a másik fele... Szal a hűtőventi felett a homlokfalra rögzítve volt egy mua. cső keresztben, ami gondolom ehhez a rendszerhez tartozik. Azt levettem, mert minek legyen ott, ha direktszűrő van. A kérdésem az, hogy eközé a keresztcső közé és a légszűrő ház közé millen cső kellene (mer gondolom kell)? Most beismerem láma vok ehhez :D, de nem néztem meg igazándiból, hogy hogyan lehet vajon berakni és gondoltam mielőtt nekiállok kérdezek... :D
süsnye28-11-2006 08:49:00 // 14208
OK, értem, de nekem nem úgy van, hanem van a kulcs, meg van az immo vezérlő, de külön a kulcstól, csak egy karikán... :D
süsnye28-11-2006 08:45:24 // 14207
LOL.:D :D NEkem szerencsére a háccsók manuálisak... :D
Buksi28-11-2006 00:19:39 // 14206
Ja tényleg, bocs! :-) Mára! ;-)))
Whiteskull28-11-2006 00:09:32 // 14205
Hibáztál! Mára! :))))
Buksi28-11-2006 00:08:27 // 14204
Jóccakát! :-) Jó melót holnapra! :-))
Buksi28-11-2006 00:08:03 // 14203
Én szerencsére még nem zártam be a kulcsot! :-))
Buksi28-11-2006 00:07:03 // 14202
A szépen faragott bot nagyon szépen mutat! :-DDDDD
Buksi28-11-2006 00:06:09 // 14201
Csak nem a Rózsa Gyuri bácsival játszottál? :-DDD
norbee27-11-2006 23:19:20 // 14200
Tuuudom... :) Amúgy Diszkóverin M3 vs Integrale.
Thomika27-11-2006 23:02:01 // 14199
holnap 5kor kelek!! Megyek is aludni, mert xar lesz a felkelés... 17 óra kemény robot jön holnap :P majd mesélek... Joccakát!! :)
Thomika27-11-2006 23:00:09 // 14198
hijnye!! ammég messze van ám!! De elvileg jó lehet!! Ha lesz asszonyom azé iszunk, ha nem lesz akko meg azé... de még ne vedd 100asra, tudod hgoy megyen ez nálam...:P
Thomika27-11-2006 22:58:34 // 14197
Sajnos ez nagyon ritka!! Nekem ma volt ellenpélda baszottnagyfekete merci buzifejűkopasztaplóval..... elfogyott a sávja és ő úgy gondoltam, nekem őt be kell engednem, mert ő a nagyobb, miközben már félig belógtam az ő autójával egy vonalban....
norbee27-11-2006 22:54:15 // 14196
Mariss, szombaton berugunk? :)
Thomika27-11-2006 22:51:12 // 14195
igen arról beszélek.! De az immo-s kulcs nagyon drága!! 30K!!!!! Mister Minit központban tudnak szerezni!!
norbee27-11-2006 22:24:16 // 14194
Ma találkoztam egy normális bémvéssel, elb*szta a sávot a lámpánál, és kézzel-lábbal jelzett, hogy engdjem be legyek szíves, ahelyett hogy simán bestartolt volna, pedig valami 530-as volt.
Fairlane27-11-2006 22:07:31 // 14193
Na, mindenkinek van kulcsbezárós sztorija? :D Nekem megvétel után pár nappal sikerült: A távirányitón két gomb van, az egyik nyit-csuk, a másikat akkor még nem tudtam, nyomogattam, nem történt semmi... Visszatettem a kulcsot azz utastérbe és elkezdtem kibarkácsolni a matortérben a légszűrőt... Marhanagy pittyenés, a fejemtől félméterre levő szirénából: leriaszt az autó... kiderült, hogy a másik gomb a riasztó üzemmódjait váltja, és sikerült úgy beállítanom, hogy 2-3 perc állás után leriassza magát.. szerencsére közel volt a pótkulcs... ;)
Ádi_390027-11-2006 21:08:44 // 14192
Tudsz kulcsot másoltatni simán. A síléclukról nekem hatalmas sztorim van! Túl hosszú lenne leírnom, de a lényege annyi, hogy múlt télen kicseszett velem a záram, több fronton (mindegy), aminek a vége az lett, hogy egy alkalommal a csomagtartó felől a síléclukon át kellett letekernem egy erre a célra összetákolt célszerszám segítségével az egyik hátsó ablakot, hogy ki tudjam nyitni a kocsit. MAjdnem egy óráig szenvedtem vele (kicsit nagy vagyok, alig fértem be valamenniyre a lyukon). Ráadásul éppen akkor egy szélvédő ücsörgött a hátsó ülésen, ami jócskán nehezítette a feladatot. Menniyre örültem, akkor annak, hogy a hátsó ablakok nem elektromosak! Amúgy épp Fehérvárra indultam akkor! Lehetséges, hogy van ott valami a levegőben! :-))
Attie27-11-2006 21:03:28 // 14191
Mázli :))
süsnye27-11-2006 20:53:43 // 14190
Az immo vezérlő szerencsére külön van...
süsnye27-11-2006 20:53:05 // 14189
:D :D jogos. Először nekem is 22es csapdája volt, de aztán erőt vettem magamon, gondoltam ennyit áldoznom kell a klucsért, és erővel benomtam ezt a műa lemezt. Legnagyobb meglepetésemre semmi baja nem lett sem a zár kallantyúnak, sem a műanyag lemeznek... :D
Attie27-11-2006 20:46:16 // 14188
Most gondolok bele... a síléc luk az csak kulccsal nyitható... vagy nálad egyfolytában le van hajtva? :-O
Attie27-11-2006 20:43:51 // 14187
Ha olyan kulcsod van amiben nincs immo, akkor szerintem le tudják másolni. Ha immobilizeres, akkor kell a mester kulcs is.
süsnye27-11-2006 20:40:21 // 14186
Ezt úgy érted, h alfás a "fogója" a kulcsnak??
Thomika27-11-2006 20:12:20 // 14185
Igen!! Rendesebb helyeken még Alfás kulcsot is tudsz szerezni!!nekem 5 db van a vashoz!! :))))
süsnye27-11-2006 20:09:49 // 14184
Meg más... Amitől féltem, bekövetkezett vasárnap a szfvári tali előtt kb. 2 órával... Bezártam az egyetlen kulcsomat a csomitartóba, és a kesztyűtartós nyitó természetesen nem műxik, mert a kábel meg van törve (még szerencse, hogy van síléc luk...). Szal a kérdés: sima mezei kulcsmásolóba tudok pótkulcsot csináltatni??
süsnye27-11-2006 19:38:59 // 14183
Most kérdeztem, itten Szfváron 4500HUF a motorháztető teleszkóp újonnan. Kicsit szven ütött... Ruházzak be rá, vagy jáccak használttal? (Bár a szépen faragott boton is gondolkodom még... :D :D)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.