Forum >> 155

Peta07-10-2006 11:24:33 // 11472
Szia szomorú hírre kellet vissza térnem, tudom, sokat nem segít de, együtt érzek veled. A k...va anyát az ilyen gerinctelen kö.....nek.
mszabika07-10-2006 11:12:55 // 11471
Így van... nem mindegy... L+K Bp: 1/465-03-30
mszabika07-10-2006 11:11:11 // 11470
Gyári:

Lábkiosztás:

Kábel csati helye:
Thomika07-10-2006 11:01:19 // 11469
Üdv Srácok! Képzeljéltek, megzúzták az éjjel az autómat, Érden a Spaten dizsi előtt! :((( A szemét köcsög még simán otthagyta a verdát. Eredmény = Bal első sárvédő kukás, bal oldalsó index kuka, bal első ajtó fényezés, plusz meg kell néznem, sérült-e a lökhárító felfüggesztése, mert az is kb 1 -1,5 cm-rel beljebb ment :(( Képeket rakok fel nemsokára...
Zsolt15507-10-2006 11:01:15 // 11468
Mivel még egyszer sem kellett cseréltetnem így abszolút nincs ilyen irányú tapasztalatom. Most viszont előbb-utóbb elkerülhetetlen lesz. Nem mindegy, hogy 14.e.Ft, vagy 45-46.e.Ft. Igaz a sportkipufogó végdobom is először univerzális volt, amit kb. másfél hónap után ki is dobtam, mert ... Ezért érdekel mi a különbség! Igaz az is lehet, hogy az egész kipufogó rendszert kicseréltetem, és akkor nem szeretnék öngólt rúgni egy rossz cserével.
mszabika07-10-2006 10:51:29 // 11467
semmi... jó a fogyim városba-országúton 130-140km/h-val való utazás 10lityó fogyi.
Zsolt15507-10-2006 10:50:27 // 11466
Van esetleg valami negatív tapasztalatod az univerzálissal?
mszabika07-10-2006 10:28:28 // 11465
nekem bosal univerzális van benne, hál' isten jól müxik, 3 vezetékes, de én is a gyárit ajánlom, hiába fos-bosch, de az a gyári, nekem anno nem volt gyárira pénzem. Olcsóbban én se tudtam volna szerezni, L+K esetleg?
Ádi_390006-10-2006 23:25:18 // 11464
Hát akkor hajrá! A motor valóban különleges, ha amiatt mindenképp szeretnéd, akkor nosza. Csak hát most lenne 1000 euroért egy motorod (meg pár egyéb cucc); az még messze nem egy hasító autó-csoda...
Buksi06-10-2006 21:43:45 // 11463
Húú, ez igen csak letérdelt! :-(
Buksi06-10-2006 21:40:49 // 11462
Vazee, részvétem! :-((
Buksi06-10-2006 21:40:06 // 11461
Ne aggódj, nekem is mindig belelóg! :-DDDDD
Buksi06-10-2006 21:37:15 // 11460
Ebben teljesen egyetértek veled! ;-)
Buksi06-10-2006 21:35:56 // 11459
Akkor most nem fog belőle olyan sok fogyni!? :-))))))
perdix15506-10-2006 19:57:06 // 11458
Szia! Én 2004-ben cseréltem előszőr szondát: az GYÁRI volt..de a trencsiknél a tatai bontóban vettem 7000Ft-ért!!! Hihetetlen de 60000km-t tettem bele..most 2 hónapja döglött be! Olyannyira bejött hogy csináltam vele 6,06 os rekordfogyit is!!!! Most 2 hónapja ujat tettem bele...univerzálist 14000Ft-ért!!!! rekordfogyit sajna nem mértem így nem tudom hogy megközelíti e a gyári használtat,mert mostanában elkapott a gépszíj..de igy is 9 körül erőltetett menetben!!!! Nekem eddig mindkettő bevált...
Zsolt15506-10-2006 19:52:43 // 11457
Uraim, egy kis segítséget kérnék! Környezetvédelmi felülvizsgálaton szóltak, hogy nem vészes, de a lambda szonda lassan kileheli a lelkét. Akiket megkérdeztem 45-46 e.Ft-ot mondtak az újra. Univerzális, pedig 10-20 e.Ft között lenne. Viszont ahhoz, hogy az utóbbit be tudjam szereltetni tudnom kell a vezetékek számát. Kérdéseim: - Univerzálist szereltett már be valaki? Van tapasztalata vele? - Hány vezetékes a gyári? - Tud valaki 15-46-nál olcsóbban gyárit?
ALFAnatik06-10-2006 19:50:41 // 11456
Nemtom mit mondjak.. Eloszor is eleg nehezen kapsz ilyen motort (vagy nem?) Plusz hogy ha kulon vennel meg minden alkatreszt szerintem tobbe lenne mint 1.000 euro. De koszi szepen a velemenyedet ;)
ALFAnatik06-10-2006 19:47:52 // 11455
Koszi a valaszokat. Csak annyit szeretnek mondani hogy szerintem egy Q4-es barmilyen nagy melot meger :) Szerintem.. Es azt nem lehet megoldani hogy egy uj kasztnit tenni erre a padlolemezre?
Ádi_390006-10-2006 19:06:48 // 11454
Szevasz! Amenniyre én tudom, nem lehet az összkerékhajtást átrakni egy sima gépre, mert nincsen meg hozzá a hely. Picit más a felépítése, éppen a hajtás miatt (jóval kisebb acsomagtartója is emiatt például). Az 1000 eurót szeritnem nem éri meg, amit szép lassan átpakolnál belőle, azt egyesével ennyi pénzért megkapod bontóban. Á.
Poló06-10-2006 19:02:34 // 11453
De kár ezért az autóért :-(
András bácsi06-10-2006 19:01:17 // 11452
Ennyit megér szerintem. Átpakolni nehéz, nem éri meg a melót.
TSiga ( I am the TSIG)06-10-2006 18:46:25 // 11451
Sztem a motor átpakolását meg lehet oldani. Egy japán oldalon már láttam egy rosso 155 Q2-t. De a karosszéria másként van kialakítva a hátsókerék hajtása miatt, ha jól eméxem.
ALFAnatik06-10-2006 18:31:24 // 11450
Sziasztok 155 tulajok!
Lenne 1 kerdesem: van itt nalunk egy utott 155 Q4, 97-es evjarat, nincs forgalomba helyezve (nem is lehet), motor, valto ok (80.000 km van benne allitolag). Az lenne a tervem hogy idovel atpakolaszok rola mindent egy sima 155-re (recaro ules is van benne).A kerdesem az lenne hogy meglehet-e oldani az osszkerekhajtas atpakolasat egy "sima" 155 -re, es hogy megeri-e az arat?( 1.000 euro)
Itt egy par kep:
misi06-10-2006 16:35:56 // 11449
Sziasztok! Nekem jöttek hátulról basszus!!!!!--majd rakok fel képeket! Pont a szerelőhőz mentem olajcserére, amikor belém jött egy nő valami új offos verdával! Lehet fényezni,meg helyre rakni a hátsó lököst, szerencsére komolyabb baj nincs(vagy még nem láttom) Ez nem az én napom:(
SD06-10-2006 16:19:55 // 11448
Ja hát a Q4 sok lehetőséget takar, rosszat is jót is:) Én se mernék belevágni csak úgy, a nyavatt V6 nekem is borzolja a lelkivilágom a fene egye meg:))) De amíg egy 2L motorból is kilehet azt hopzni némi vicceskedéssel akkor? Nemtom nekem most a vágyak úgy alakúlnak, hogy egy full generál, egy turbó a 8V 2.0-ra, és megcsinálni hogy jóval 6,5k fölé forogjon:))) (7-8-9) És ezt 10 éven belül:) Ha jól számolom akkor ez egy igen régi patinás darab lesz:) Addigra csak akad valami újabb vas a mindennapokra, és a 155 meg majd mindenkinek odaver:))) bilibe lóg a kezem:)
Thomika06-10-2006 14:45:22 // 11447
:))))))) tudom, de vállalom mert az én saram :) de szerencsére könnyen orvosolható probléma volt! főleg mivel mire odaértem egy kanna benyával, már vígan gurult az autód! :D
norbee06-10-2006 14:39:15 // 11446
Direkt nem kevertelek bele, hogy kitől kaptam a tanácsot, de ha már így szóba hoztad... :D
Thomika06-10-2006 14:38:02 // 11445
:PPP Tudom, mea culpa!! :PP Azt hittem, a tiéd is úgy viselkedik mint az én autómban...
Thomika06-10-2006 14:35:28 // 11444
tervbe van véve... :)) Ha mán mindenképp kell másik autó! Akkor az olyan legyen mit szeretek! :)
Thomika06-10-2006 14:34:01 // 11443
Mert a Q4 túl rizikós lenne nekem! A V6 motor meg mindig is kedvenc volt, csak nem volt rá zseton..
SD06-10-2006 14:17:10 // 11442
ja nem olvastam át rendesen de ha 155 akkor Qfour:)
SD06-10-2006 14:15:28 // 11441
Szerintem egy csipsz, meg némi vicc és ott vagy, ha beszámítható a járgányod, le ne cseréld!!! "Járt utat a járatlanra..."
norbee06-10-2006 14:12:07 // 11440
Alattam meg leállt az Astorián. :) Reggel. Dugóban. Dehát aki ugye hülye... :)))
Marklar15506-10-2006 14:09:20 // 11439
Nekem csak majdnem volt ilyen. Az exem apjának a Sierrajaval. "Kamaránál majd a hegy tetején tankolunk" aztán épp, hogy begurúltunk a kúthoz... ;)
norbee06-10-2006 14:06:50 // 11438
Én tök nyugodt voltam mikor először fölvillogott. Aztán nemsokára leállt az autó. :))
Marklar15506-10-2006 13:54:09 // 11437
Jahhjahhh. már én is sík ideg vagyok amikor elkezd villogni. Előszőr a jobbos kanyaroknál kezdi...
Yoyo06-10-2006 13:04:07 // 11436
Most jöttem alóla, meg is simogattam:)
mszabika06-10-2006 12:33:16 // 11435
olyan olaszos, formatervezett :)))))
Yoyo06-10-2006 12:27:29 // 11434
Már néztem, jó kis design:))))
mszabika06-10-2006 12:20:24 // 11433
nem 156 5x98, 155 4x98
süsnye06-10-2006 12:17:25 // 11432
A 156-os alufelni rámegy a 155re? http://www.alfaamore.hu/buy.php?cat1=0&cat2=0&sort=0&search=&p=0&id=1712
GEORGE06-10-2006 12:02:40 // 11431
majd nézd meg a tankod formályát milyen "kacifántos" még jó hogy így mutatja mikor kevés van benne.
Yoyo06-10-2006 11:43:00 // 11430
Semmi gond, idegesítő, de ez az üzemanyagszintjelző elhelyezésétől ilyen, erős jobbkanyarban kivillan erős balosban feljebb kúszik:))))
Buksi06-10-2006 10:27:55 // 11429
Nálam is ugyan ez a jelenség! Nagyon idegesítő tud lenni! :-)))
Buksi06-10-2006 10:26:53 // 11428
Sajna most másra kell a zsé! :-(
Fairlane06-10-2006 10:09:56 // 11427
Hát igen, ezek a kis apró idegesítő fícsörök... :)) Nekem speciel negyedtank alatt szokott felvillanni mondjuk nagyobb fékezésnél, vagy lejtőn. Amikor folyamatosan világít, akkor még kb 10 liter benyám van... De a falra mászok, ha akár egyszer is felvillan, szal akkor tankolok amint tudok :D Kellemesebb 50 litert tankolni, mint 60at :)
mszabika06-10-2006 10:04:44 // 11426
én se nem tapasztaltam változást!!!
süsnye06-10-2006 09:59:07 // 11425
OK megkeresem. Még 1 kérdés. Az üanyag kontrol lámpa (kis benyakút ikonnal), az út állapotától függően rendszeresen felvillan, ha már fél tank alatt van a szint a szintjelző szerint. Ez nálatok is így van? Esetleg a szintjelző nem jó, vagy olyan érzékeny az érzékelő, hogy ilyenkor már természetes, hogy fel-fel villan, esetleg a kontrol lámpa szaraxik? Nem életbevágó csak idegesítő. :D
Yoyo06-10-2006 07:10:33 // 11424
Repülj rá ennyit megér!
Buksi06-10-2006 01:33:28 // 11423
Na, csak nem V6-ot akarsz venni? :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.