Forum >> 155

Zsolt15509-10-2006 20:18:26 // 11572
A gép ezeket adta az Ő autójának a típusához, és évjáratához.
Zsolt15509-10-2006 20:16:12 // 11571
Ezen a címen megnézheted: http://shop.bardiauto.hu/Forms/F_NWHTMLBaseComponent_249739
-=Tuske=-09-10-2006 20:13:50 // 11570
Nahh.Jó éjt és köszönöm a segítséget :D
Ádi_390009-10-2006 20:13:27 // 11569
Hi, Elég sokat ment, persze atól még lehet jó, de hogy valóban az legyen, ahhoz mázli kell. A képek télen készültek, valszeg azóta árulja, ami mutathatja, hogy nem tuti a kocsi, vagy nem enged az árból. Ki tudja...
-=Tuske=-09-10-2006 20:11:02 // 11568
Remélem is ezt tervezem már napok óta, gyertyát is veszek hozzá csak a pénztárcám engedje :D
Ádi_390009-10-2006 20:10:36 // 11567
Ha jól látom, az egyik 8v-hez való, a másik 16v-hez. A baj az, hogy két köteg kell belőle, úgy 56 alatti...
-=Tuske=-09-10-2006 20:09:27 // 11566
De én teljes kábelszettre gondolok!!! ha ennyi az király nekem 45 töt mondtak, HMMMMMMM....Jó mi? :D
Ádi_390009-10-2006 20:07:29 // 11565
Hi, A két köteg kábel újonnan kb. 50 ezer... Azt is lehet csináln, nekem egyaszer bejött, hogy megméregeted a kábeleket egyenként (ellenállást), és kiderülhet, hogy csak az egyik rossz. Akkor elég csak azt kicserélni. Bontóban vettem szar kábeleket, azokat is végigmértem, és pont találtam egy megfelelőt. Az sem mindegy, melyik hengerhez valót teszed a rossz helyére, mert eltérő a hosszuk. Igazság szerint viszotn az a tuti, ha egyszerre kicseréled az egész köteget, mind a kettőt (TS...), akkro félelmetes változást fogsz tapasztalni. Persze ilyenkor a 8 gyertyát sem árt cserélni. Nem olcsó, de ettől harap a sportszív! :-)
Zsolt15509-10-2006 20:06:31 // 11564
Két féle ven, és mind a kettő 28 e.Ft alatt van.

-=Tuske=-09-10-2006 20:01:24 // 11563
1 nap max 2 nap alatt megvan!!Nem kell hozzá az autód sem :) Szerintem jobb ez a megoldás mint azért vásárolni vmi katalizátort egy vizsga miatt :) Telón nehezen vagyok elérhetőő!!!a munkám maitt 98% alkohol mellet dolgozom ami aztán robbanás veszélyes :) De ha a topicomon megkeresel felhivlak este amint ahaz értem...... Üdv
-=Tuske=-09-10-2006 19:58:43 // 11562
Nem tudjátok megsaccolni gyíújtókábel szett mennyibe fáj??? Sajnos én is úgy vettem meg ezt az autótt hogy az elöző tulaj szart rá... Nagyon szeretem a vasam, ígyhát rám marad a helyre hozás deamúgy nagyon fasza kis gép :)
süsnye09-10-2006 19:57:49 // 11561
Rendben, felírom a telszámod. Köszi! :D
-=Tuske=-09-10-2006 19:56:30 // 11560
Ha féktárcsát cserélek vmi Brembót veszek vmi hatásosat... A könnyű kormányozásnál azt mondják lehet a széles gumi ami nem fekszik ezeken a szar utakon rendesen és ezért "csuszkál rajta" azt mondják a haverok és most beszéltem velük de lehet futómű is... Hát majd meglátjuk....
Zsolt15509-10-2006 19:53:36 // 11559
A kormány berázás az valószínűleg a féktárcsa hibája. A könnyű, és furcsa kormányzásé, pedig a futómű. Azon belül lehet, hogy csak állítani kell rajta, vagy valamit cserélni kell.
-=Tuske=-09-10-2006 19:51:50 // 11558
Susnye!!! Bocsi de a katalizátoros dologhoz fűznék néhány jó tanácsot... Zöld karit katalizátor nélküli is meg lehet szerezni... Hátsó rendszámtábla + 10.000 és meg is van :) Ha gondolod tudok segíteni :)
-=Tuske=-09-10-2006 19:47:58 // 11557
Igen nagy a valószínűsége hogy szerelőhőz fordulok remélem nem lesz nagyon gázos... Azért köcce
Zsolt15509-10-2006 19:45:19 // 11556
Akkor inkább mutasd meg egy szerelőnek, emelje meg, nézzen alá, és mondjon véleményt a látottakról. Az a legbiztosabb.
süsnye09-10-2006 19:44:29 // 11555
Ma lekaptuk az első lökőst itthon, mert olyan furcsának tűnt a hűtőradiátor állása (már korábban írtam). Nos, elég furcsa dolgokat láttam. Van ugye az alsó hűtőradiátor kereszttartó vas. Ha jól láttam, akkor a klímaradiátor a motorradiátor alján lévő tartó vashoz van rögzítve. Ez eddig ok. De a motorradiátor rögzítését nem értem, mivel a bal oldalon az alsó kereszttartóhoz van rögzítve, a jobb oldalon viszont nincs rögzítve, hanem vmelyik (alatta elmenő) radiátorcsövön támaszkodik! Ez a radiátor cső ugyan rögzítve van az alsó tartó vashoz normálisan (odacsavarozott pánt), de (Tipoból kiindulva), nem kéne a radiátornak ott is rögzítve lennie csavarral??? Emellet az egész ferdén is áll, mert a jobb oldala az egész radiátornak beljebb van (az utastér fele), mint a bal, és olyan "feszültnek" tűnik. :D (Az alsó radiátor kereszttartó vas is kapott mán az élettől, mert láccik, hogy alulról volt vmi behatás, de az nem vészes.)
Zsolt15509-10-2006 19:42:13 // 11554
A Brembo féktárcsa 14-15 e.Ft/db, olcsóbb 11 e.Ft/db körül van. A fékbetéteket 8e.Ft és 20e.Ft között kaphatsz. + Munkadíj. (Nekem TEXTAR fékbetétem van, és az nagyon jól bevált!)
-=Tuske=-09-10-2006 19:38:05 // 11553
Nézd,lehet hogy ez a proléma de néha olyat is érzek mintha túl könnyű lenne kormányozni és olyan mintha mégsem úgy állnának a kerekek mint ahogy azt kormányozom jó mi!! Der bízom benne hogy nem annyira gázos a javítása mert akor attól tarok nem tudok lemenni Kaposújlaki talira :(
-=Tuske=-09-10-2006 19:27:57 // 11552
Szia köszi a segítséget... Féktárcsa + fékbetét csere mennyivel fáj,Kb?? 155 ötöm van
Zsolt15509-10-2006 19:25:37 // 11551
Jó pár évvel ezelőtt a vállalti Mercedes buszainknak ugyan ez volt a gond. Féktárcsa + fékbetét cserével megszűnt a probléma.
Fairlane09-10-2006 19:22:10 // 11550
Nekem tetszik igy kép alapján... Sőt, közelebbről is megnézném, majd ha megvetted :DD
-=Tuske=-09-10-2006 19:20:21 // 11549
Sziasztok. Lenne egy fura problémám a segítségetek kérném... Fékezéskor rángat a kormányom olyan mintha kiakarna szakadni a helyéről :( Ha lassan megyek mondjuk 40-ennel akkorcsak kicsit érezhető de ha 120 sazl megyek nagyon rossz.... Nem tudom mitővé legyek...Tudtok vmi megoldást esetleg vmi tippet... Gondoltam elviszem futóműveshez hátha azok tudnak vmit kezdeni vele. A válaszokat a topicomban várom.Előre is Thx
Otto09-10-2006 19:04:55 // 11548
Még lehet ,ilyen "pöckeim" is vannak,de ezt meg kell néznem!
Otto09-10-2006 19:03:22 // 11547
Van két db,de világosszörke!
Otto09-10-2006 19:01:59 // 11546
Nekem!
EDDI09-10-2006 18:57:13 // 11545
Szevasztok! Kinek van kerek indexe a sárvédöben?
Paco09-10-2006 18:50:16 // 11544
Kívülről elsőre elfogadható (szigorúan csak kép alapján és vedd figyelembe, hogy a kép legalább egy éve készült.) Amíg nincs kép a beltérről és a motorról addig nem érdemes semmi egyebet sem mondani róla. Amúgy drága.
Zsolt15509-10-2006 18:15:06 // 11543
Ez a legújabb ajánlat: Bosch univerzális lambda szonda 32 e.Ft-ért.

Thomika09-10-2006 17:09:23 // 11542
A múltkori linkekre visszavezetve, a 3. járgány Fisher kollégájé volt!!
Thomika09-10-2006 17:04:17 // 11541
Hali! No ezt néztem én először!! Erről kérnék véleményt!! :)) 155 2.5 V6 94-es
mszabika09-10-2006 16:59:21 // 11540
:DDDDDDDD ugyanígy voltam vele, legaláb van szimmetria :)
Fisher09-10-2006 16:50:49 // 11539
Nekem is csak a helye van, de letört a csavart takaró műanyag, és gondoltam inkább azt teszek oda. De a jobboldali tökéletes! Amúgymeg' V6-ba? Néha még Én is félek magamtól... :-)
mszabika09-10-2006 16:49:52 // 11538
az már gáz ha a pilóta is parázik :DDDDDDDDDDDDDDDD nekem sajna nincs, vakdugó volt, s az elvolt törve, de most nekem is majré vas van ott, mert nem találtam vakdugót senkinél. én nem használom :)
Fairlane09-10-2006 16:39:46 // 11537
Fúú, hát ott már nagy gáz van, ha a sofőrnek is majrévas kell :)))) Az enyémben sincs sofőroldalon - itt szerintem gyárilag nincs egyik 155-ben sem...
Fisher09-10-2006 16:35:50 // 11536
Ja, meg kellene egy ilyen "majrévas" is, bal első (gondolom a jobbos is jó, csak fordítva) Kösz, előre is...
Fisher09-10-2006 16:17:47 // 11535
Sziasztok!
Nincs valakinek elfekvőben 2 db. ilyen napellenzőtartóbizbaszpöcke? (jobbos-balos) Ha akad, lécc' írjon az oldalamra! Köszi!
süsnye09-10-2006 15:03:23 // 11534
Húvaze, mosmá kezdem elveszteni a fonalat... :D Akkor marad a WD40 aztán majd meglátom. :D
otos_09-10-2006 14:55:39 // 11532
1. Ha azt akarod, hogy felhajtható legyen rendesen, akkor előbb be kell fújni csavarlazítóval. 2. Ehhez le kell szedni a burkolatot. 3a. Ha jó a tükörburkolat, akkor először fel kell hajtani, és kicsavarni egy csavart ott, ahova a felhajtás után férsz csak:) utána pattintós. A csavar oda van eldugva, ahol a 2 elem egymás mellett van. A helyedben előbb valami csavarlazítóval próbálkoznék nagyon. Ha sikerül megmozdítani, akkor már nem is kell szétszedni:) (Eddig olyan 22-es szerű dolog: goto 1) 3b. Valószínűleg már ki van törve a csavar helye, és csak pattintani kell.
Marklar15509-10-2006 14:50:29 // 11531
Longman bejelentkezett rá:/
süsnye09-10-2006 14:47:59 // 11530
De a JE ködlámpa lehet, h érdekelne, mer nekem pont annak a búrája van megrepedve. Meg van még?
Marklar15509-10-2006 14:28:24 // 11529
Válaszoltam. Értek én mindent....
mszabika09-10-2006 14:21:55 // 11528
mennyire jó is az amikor a jobb oldalt lehet állítani, ha parkolsz patkához :))) Marklar! Írtam mail-t, remélem megértesz! :)
mszabika09-10-2006 14:21:53 // 11527
mennyire jó is az amikor a jobb oldalt lehet állítani, ha parkolsz patkához :))) Marklar! Írtam mail-t, remélem megértesz! :)
Marklar15509-10-2006 14:10:22 // 11526
Tiszta macera, a épp a jobb oldali a kézi... De, Te tudod...? ;)))
mszabika09-10-2006 14:09:13 // 11525
ezt megaszontam, remélem érted :)
mszabika09-10-2006 13:58:50 // 11524
tükörlap mögött felül van 2 csavar, azt ki aztán az pattintani a szélén belül van fül le ne törd :)
süsnye09-10-2006 13:55:28 // 11523
S a tükör hátlapját hogyan veszem le? Pattintós?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.