Forum >> 155

Thomika16-02-2006 12:19:29 // 3505
Na most értem haza! Már egyáltalán nem műxik a fűtésem!Fasza volt így autókázni,hogy párásodik minden ebben a trutyis időben! :(( Átböngészem a mnualt, aztán nekiállok szomorkodni! De miért pont tali előtt 2 nappal csinálja! GRRRRRR >:((((
Otto16-02-2006 12:05:57 // 3504
Engem nem zavar ha ennyit mutat!Van fűtés!De mi lesz nyáron?Nem ám megfőlök a kocsiba mert ez a bizbasz szarakodik!Szóval szükséges vagy csak ott van? Azért megnézem mi van vele!
otos_16-02-2006 12:00:40 // 3503
Ha folyamatosan -29-et mutat, akkor 1. nincs bekötve az érzékelő (tapasztalat: érzékelő nélkül nálam is - 2x-et mutatott) 2. be van kötve, de rossz. Ha kell, jövő hétvégén elő tudok keresni egyet. Más: manualból 2 féléről tudok. Az egyikben A4-es oldalak vannak, a másikban 2 oldal van 1 A4-esen. Ezt egy orosz oldalon találtam tavaly (vagy az előtt), de ebben van 2.0 8 V(oltos) motor is (ami a másikból hiányzik). De a teljes még így sincs meg. kukac az adatoknál.
otos_16-02-2006 11:52:37 // 3502
Szerintem a motortérben van (a manual alapján), és előfordulhat, hogy csak az érintkezéssel van gond - ha azt is piszkáltad:)
Otto16-02-2006 11:42:07 // 3501
Nekem külső hőmérő csak hideget mér!-29 Lehet hogy nem is hőmérő?:) Van annak valami szerepe a belső fűtéshez,vagy csak adatszolgáltató hogy tudjad mi vár kint?
Otto16-02-2006 11:38:11 // 3500
Nézd meg a 3087Hsz-t!Na ennyire ne szedd szét mert nem kell!Ha vmit nem tudsz csak szólj!Márt ott is vagyok nálad!:)
Spyder16-02-2006 11:36:42 // 3499
A középkonzol bal oldaláról elérhető, bár az igazság az, hogy a cserét nekem már a szerelő csinálta...
Otto16-02-2006 11:34:26 // 3498
Szevasz Mester! Vezetőoldali lábtérnél műanyag burkolatok le,kettő van,és már látod is a csapot!Nekem is büdös volt mikor folyt ott minden!De már tuti!:)
Otto16-02-2006 11:29:47 // 3497
Igy van!Új állja a helyét!Én is cseréltem az enyémen,ha jól emlékszem 3500körül volt!
Roli16-02-2006 10:39:33 // 3496
Hello Spyder Kösz a segítséget, végül is valamennyire van füttésem csak nem olyan jó mint szeretném hogy legyen! És van egy nagyon érdekes dolg is ha automatára kapcsolom a klimát akkor elkezd a lábhoz fujni és mikor oda fúj akkor olyan fura szag lessz a kocsiba mint ha a fagyálós hűtőfolyadék szaga lenne. Olyankor szoktam ilyen szagot érezni ha meleg motornál leeresztem a fagyálót és a gőz hasonló szagú, főleg akkor ha ráfolyik a meleg blokkra és onnan párolog! Hol van az a csap? Eltudod magyarázni hogy honnan férek hozzá egyszerűen hogy megtudjam nézni ? Még az is lehet hogy folyat!
Spyder16-02-2006 10:27:56 // 3495
Nem sok mindent lehet vele kezdeni. Ha jól emlékszem műanyagból van és nem érdemes foltozgatni...
Spyder16-02-2006 10:24:16 // 3494
Sorry, a mondat helyesen úgy hangzott volna: "...ami miatt nem keringett a fűtőradiátorban a hűtővíz..."
Thomika16-02-2006 10:23:12 // 3493
Mostanában sokat votl piszkálva a fűtőventi, mert míg megjavítottam az enyémet, kaptam egyet kölcsönbe. Elképzelhető,hogy ott az utas lábtértben vmi kábel megsérülhetett, és emiatt szórakozik?
Thomika16-02-2006 10:21:03 // 3492
Tegnap kiderült,hogy nálam is rossz a fűtéscsap....kicsit csöpög! mit lehet azzal kezdeni? Nem feltétlen akarom egyből cserélni...
Thomika16-02-2006 10:19:30 // 3491
Asszem jobb lesz utánanézni ,hogy ho lvan az a Q31es akármi.....remélem nem kell szétbombázni hozzá a középkonzolt?! :(
Spyder16-02-2006 10:17:12 // 3490
Sziasztok! Roli, Nekem hasonló problémám volt a fűtéssel tavaly előtt. Akkor a műszerfal alatti kis radiátor csapja volt eltörve ami miatt keringett a fűtőradiátroban a hűtővíz, így nem tudott fűteni. A radiátor csap cseréje megoldotta a problémát. Azóta a legnagyobb hidegben is már 5-10 percen belül felfűt a kocsi. Talán nálad is ez lehet baj...
Thomika16-02-2006 10:16:54 // 3489
Ha ez így van,akkor ez könnyen orvosolható, mert a belső érzékelőhöz könnyű hozzáférni! Mindenesetre megnézem azt is, aztán kiderül mit szól hozzá a gépezet!! Thx a 5letért!
Thomika16-02-2006 10:15:27 // 3488
De van, csak éppen több 100 MB!!! Ezt max cd-n tudom odaadni,mert e-mailben elküldeni egy örökkévalóság lenne!
otos_16-02-2006 08:54:25 // 3487
A Q31 "Conditioning unit fan speed adjuster". A tükörben levő érzékelőt (Q24) én is leszedtem már a tükörcserénél, akkor -26 -ot írt ki (ha jól emklékszem). Belső érzékelővel még nem volt gondom, ezért nem tudom, hogy annak mi a száma, pontos neve. Tippem: Q25a, Q25b vagy Q33
Roli16-02-2006 08:53:26 // 3486
Hello Cartársak Vissaztérve erre a termosztát dologra, nem rossz a termosztátom! Tegnap frankon mentem a kocsival felmelegedett addig amig szokot olyan 50-60 fok közé (ora szerint). Motorháztető kinyit aztán megnéztem hogy melyik cső meleg meg hogy a hüttő meleg-e. És csak a kis vízkör volt meleg vagyis a motoré, a hűtő felé nem megy a melegvíz, a termosztát rendesen zárva maradt. De mégsincs rendes füttés az autóba, meg ugye 60 fok fölé nem nagyon megy a víz, annak ellenére hogy a termosztát nem nyit kis és a hűtő felé nem megy a víz. A motor blokk jó meleg, a termosztát ház is jó meleg, az összes olyan cső is jó meleg ami a termosztát elött van, ami meg utána van aza vastag cső ami megy a hűtőre zsír hideg, meg az alső cső is ami a vízpumpára megy rá. Szóval értetlenűl állok az eset felett nem értem hogy akkor miért nem megy jobban fel a víz!
Roli16-02-2006 08:35:21 // 3485
Hello Thomika Tegnap este nekem is prodikálta ugyan ezt a hibát az autó. Elötte meg kb 3 hónapja, lehet ő is olvassa az amore-t ? :) Az az érdekes hogy én egésszen eddig Econ-nal jártam , nem automata klimával. Aztán tegnap mondta az Otto hogy kapcsoljam automatára mert úgy jobban fűt, megtettem, este ki is írta ezt a hibakodot. De aztán gyujtás le gyujtás fel és onnantól kezdve megint müködik rendesen. Neked nincs meg digitális formában az autóhoz a manual? Mert én azt nem kaptam és ilyen esetekben jól jönne nekem is!
mszabika16-02-2006 08:33:22 // 3484
nem akarok hülyeséget mondani, de ha jól emlékszem a Q31 a belső érzékelő?!?!?!??? Valaki cáfoljon meg vagy erősítsen meg! Mindenesetre nekem párszor a külső érzékelő lecsúszott róla, és nem hiba kódot írt ki, hanem ha jól emlékszem 50°C-ot.
otos_16-02-2006 08:21:12 // 3483
Akkor még annyi, hogy a 3477-ben a Q31-ről írtam. Ennek a kiszerelése a 80-40 és 80-41 oldalakon van.
Marklar15515-02-2006 23:25:56 // 3482
új volt, de én vittem a szerelőnek a csapágyat...:/
Thomika15-02-2006 21:59:33 // 3481
jah!:)) mostmár csak meg kő oldani!
Larini15-02-2006 21:00:51 // 3480
Nnnna, csak kiokoskodtuk! :)
Thomika15-02-2006 20:45:20 // 3479
Thx, megnézem ,és holnap megcsináltatom vele azt az öntesztet! remélem sikerül orvosolni a problémát, mer most még hüsi vna ahhoz,hogy a pára ellen lehúzott ablakkal közlekedjek!....
Thomika15-02-2006 20:40:54 // 3478
Köszönöm a fáradozásodat Cartárs! :))) Megnézem én is a manualban! Amúgy igazad van E2 a hibakód!!!! Legalábbis kép alapján.....

Remélem azért látszik, telóval csináltam....




A legutolsó kikapcsolt állapotban mutatja a venti seb. kijelzőt! kikapcsolva 1 vonalka ott maradt...
Larini15-02-2006 20:38:36 // 3477
Közben rájöttem: nekem E3 volt, nem E8!
otos_15-02-2006 19:51:45 // 3476
Még egy kis infó: a BODY rész 80 fejezete foglalkozik a fűtéssel. Itt a 80-29 oldaltól a 80-34 oldalig le van írva, hogy hogyan kell csinálni az öntesztet és hogy melyik érték mit jelent.
otos_15-02-2006 19:41:35 // 3475
Megvan : 26-18, 26-19 és 26-21 oldalakon van róla szó. Ez az izé szabályozza a propeller (áerkondicionáló elektonyos ventillátor) sebességét:) Pontos helyét passzolom, a 26-37 oldal alapján (ha szemben állsz a kocsival) a motor bal oldala, vagy hátsó része felé lehet.
otos_15-02-2006 19:31:43 // 3474
Az elektromos rész 26. fejezetében van szó hibakódokról. A 65. oldaltól érdemes böngészni. Ahogy én értem: E1 E2 E3 kódot magától kiírja. Ha végrehajtasz egy tesztet, annak során mindenfélét kiír, itt van E5 is. (Hogy ez hibakód-e azt nem tudom.) Na, szerintem nem E5-öt írt ki, hanem E2-t (nekem ez a könnyebb:)) Az E2 azt jelenti, hogy a Q31-esben levő hőmérsékletérzékelő 110 Cfok felett van. (Temperature sensor in Q31 >=110 C) (Az E1: - rövidzárlat a Q31 érzékelőnél (Short circuit to ground of variator sensor Q31) - Q31 érzékelő nem érintkezik (Temperature sensor in Q31 disconnected) - A Q31-es szabályozójában megszakadás van? (Interruption in regulator Q31 power supply) (Angolszakfordítást nem vállalok!) Az E3: (csak 1 jelentése van) Sensor in Q31 in contact closeg to supply Már csak azt kéne tudni, hogy mi az a Q31 és hol van...
otos_15-02-2006 15:43:34 // 3473
Ha jól emlékszem, a manulaban benne vannak valahol a kódok. Este utánanézek és ha megtalálom, ideírom.
Thomika15-02-2006 14:59:22 // 3472
aham ,az fasza,mert regge lpont ott voltam, de ott sem volt semmi 5let! Pedig pont tegnap telefontált vki ugyanezzel a hibával, egy 2.5 TD 155 nél. Akkor lehet,hogy vissza kéne mennem?? Vagy vhol meg lehet találni a neten a hibakódokat?
Thomika15-02-2006 14:57:55 // 3471
Egyedül azt tudom állítani,hogy hova fújja, de mivel nem fúj semmit ,így nincs jeletősége! De sem a hőfokszabályzásra sem a sebességre nem reagál semmit! :((
Larini15-02-2006 12:46:05 // 3470
E5 hibakód! A szervízben megmondják mit jelent. Nekem mindig E8-at írt ki, sajna már nem emlékszem az mit takart, de kb hasonlókat produkált, mint a Tied!
András bácsi15-02-2006 12:42:52 // 3469
Klíma, vagy ohne klíma? Az egyéb gombokra reagál?
Thomika15-02-2006 12:28:49 // 3468
Srácok! Tegnapelőtt óta kiakad a fűtésem! Beindítom megyek oszt útközben letökröződik a számlapon a 23-as szám (a 23 as tükörképe jelenik meg a kijelzőn),és persze leáll a fűtés, az első rublika még világít, mintha 1es fokozaton menne, de már nem fúj semmit! Ha leveszem gyújtást, majd újra ráadom, már rendesen megy addig, míg újra ki nem akad! Mi lehet az oka??
SD15-02-2006 10:33:56 // 3467
Akkor ez új volt? És gariba ment?
Thomika15-02-2006 08:11:42 // 3466
"Szóval kb 60% os törés volt benne hosszában" Az gyönyörű!!!! :(( No ezért nem jó noname csapágyat venni!
Thomika15-02-2006 08:08:29 // 3465
nincs mit :) szvsz az SKF-fel nem lesz baj! Eddig Mindenkinél szépen muzsikál :)
Marklar15515-02-2006 00:16:01 // 3464
Nahh kicseréltük ma a Be kerékagy csapágyat. (dec elején volt cserélve!!! kb 2000km-t ment) Most SKF (thx Thomika) Szóval kb 60% os törés volt benne hosszában... Még jó, hogy búgott.:(
EDDI14-02-2006 18:21:52 // 3463
Nekem a 2.5td-ben Lada niva termosztát van bent. Forditva kellett beraknom,kellett hozzá egy 90fokos könyök gumicsöböl.A többi gyári.A vizhömérséklet 85 fok. A termosztát ára 1600Ft! (gyári27)
mszabika14-02-2006 14:47:49 // 3462
akkor jó, minden pénzt megér :DDDDDDDDDDDD
Thomika14-02-2006 14:46:32 // 3461
A lóvé kérdését beszéljétek meg előre! Én majd kapom az infót,hogy mennyit kell behajtanom! :)
mszabika14-02-2006 14:41:11 // 3460
tényleg és az anyagiak????!!!!! neked nem mondott semmit h mennyibe lesz?! Kifizetnéd előre neki? vagy utaljak pénzt?
mszabika14-02-2006 14:40:25 // 3459
köszi :)
Thomika14-02-2006 14:39:18 // 3458
Elvileg igen, de sajna úgy néz ki,nem saját verdával... Sprinterrel megyek, de visszük a cuccokat! Körmit ma nem tudtam elérni,egész nap tárgyal, de ha mást nem holnap összefutok vele, és elhozom amit kell....
mszabika14-02-2006 14:34:54 // 3457
hát, ha hozod hétvégén????!!!! :)))))))))
Thomika14-02-2006 14:32:08 // 3456
hallottam hírét! :) De meggyógyul már járgány?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.