Csak Nektek. :)
Speeres váltós Delta.
GPS alapján 8-9km/h t csal felfelé.
4.-ben 100km/h
5.-ben 100km/h +
5.-ben :) (Érdi emelkedőnek felfelé) ;)
(s nem a vége... :))) )



Akkor az azt jelenti ,hogy 3000-nél majdnem 123-mal megy az autó? Hát, azért erről jobb lenne valaki más tapasztalatait is meghallgatni, hogy milyen úgy. Mert lehet, hogy megy annyival, de onnan nem gyorsul tovább :D
G-Burt19-11-2013 06:58:43 //
135654
sokat nem szabad neki, mert nem fogja venni az 1est:D
Összerakni az igazán szép mutatvány. pb_ ért a váltókhoz és pár sörért szívesen segít bárkinek! ;)
pb_18-11-2013 22:45:44 //
135652
Xétxedni nem is.)
Vazeg, neked volt ilyen berhelt váltós autód, vagy nem neked volt? :)
Arról nyilatkozz... :)
Mármint 30/37.... gyorsít.
Buksi18-11-2013 18:32:48 //
135648
Mé' nem az? :-DDD
katbal18-11-2013 18:29:00 //
135647
Nekem is meg lett variàlva az
ötödik fokozat. Ha minden igaz, akkor egy 1.8-as 156 osbol szàrmazik. Ha csak az ötödiket akarod cserélni, akkor nem biztos hogy le kell szedni a vàltot, mert az a vàlto végén lévö fedél alatt van közvetlen. Ha az a fedél lejön, akkor nyert ügyed van.
Engem nem izgat annyira, hogy googlizzam a témát... :D
Hát kérlek fingom sincs... :D
Majd este megnézem ha el nem felejtem.
Ileltve addig Marklar benyögi, meg azt is hogy mennyi fordulatot ejt... Ő már implantáltatott ilyesmit ahogy tudom
Az egészen pontosan mit jelent áttételben 5. fokozatban?
TD cucc. Egy 10-esért viheted te is....
És most nem kérem a "csóró egyetemista vagyok a tengerpartról" szöveget :D
De akkor már muszáj kuplungozni... Ez riaszt el egyedül.
:D
Azt se tudom, mennyi pézt kér érte :DDD Sőt, egyelőre azt se tudom, hogy miért mennyi pénzt kér :D Mert te TD cuccról, én V6-ról beszéltem, ő meg kapcsolódott az én mondatomhoz :D
Ennyi. ;)
Egyébként nem akkora atomfizika szétszedni a váltót sem.
A holy manualban minden benne van erre vonatkozólag.
Ne rinyálj már itt wazze. Mindenki tudja, aki olvas itt, hogy valahol kint vagy sitten. :-P Arról van szó, hogy ha kell az a cucc Ferléntől, akkor mondj Neki egy határozott IGENt. Utalj, vagy ne utalj, de akkor nem fogja a vasba vinni...
Tudok, de most nincs rá lehetőségem, hogy bárhova vigyem az autót... Mivel nem vagyok a közelében :D
Szerencsére nem 16V motor kategória. De nem az örök élet+1 nap... (A 8V váltó sem az) Nincs is... ;)
Vedd meg. Keress értelmes szakit. A maradékot add el valami TD-s nek... :)
Mint pl az élettartama? :D
Na ja, de micsináljak egy váltóval, ha nincs hozzá értelmes szerelőm, aki megheftölné? Szóval tökjó móka lenne, de így is elég szirszar gyűlt már össze :D
Áhh. Mond azt Neki, hogy kell. S utald a pénzt... Akkor nem fog "cigánykodni" :D
A Buksi biztos mormolta is magában! :D
GEORGE18-11-2013 12:05:18 //
135630
Írta, nem mondta :-)
Naaaaa... :D Ilyen csúnyát mondani... :D
Buksi18-11-2013 00:40:26 //
135628
Mijezaphotoshop? :-DDDD
Buksi18-11-2013 00:37:37 //
135627
A gumitartók legyen a legkevesebb! Remélem azért több és nagyobb bibit már nem találsz rajta!
GEORGE17-11-2013 23:16:09 //
135626
Megoldható :-)
Bár most ép a Marty jár vele :-)
Azt mondta majd ha kifogy a benzin cserélünk.......azóta a 3. tele tankot is elhasználta már :-)
De megmérem.
Mondjuk amíg ki nem cseréled a 2.0-áéra, igazán mérhetnél adatokat 0-100-ra, 80-ról 120-ra meg ilyesmiket... Kíváncsi lennék mennyi a különbség.
GEORGE17-11-2013 23:08:50 //
135624
Meg van a jelenség oka. Ádinál váltócsere volt. Így már szinte biztos, hogy nem a 2.0 TS váltója van rajta. A blogban említést is tesz, hogy a váltócsere óta magasabb lett a fogyasztása is. Hát persze, hogy emelkedett, hisz jobban pörög a gép mint előtte.
6500-nál? Akkor az valami ultrarövid váltó, mert ráadásul még a 205/45 R16 a kisebb gumi, amivel többet kell mutatnia az órának... de csak nagyon minimálisan, és nekem a 210+ is csak 6000-res fordulatot jelent.
GEORGE17-11-2013 23:03:13 //
135622
Nekem meg 195/55R15-el óra szerint 210 lebólint.
Akkor nézd meg az én képemet is.... 6000-nél 214-5, elvileg 6500-nál (ha 215 lenne tényleg), 232 lenne a gyári 2.0 8V váltóval. Ráadásul el se forog addig... Szép is lenne.
De ha 210 az, akkor is 227.5 lenne 6500-nál a sebesség.
Gyári kerékkel... (205/45 R16)
GEORGE17-11-2013 22:56:51 //
135620
Zsolti képén nem úgy néz ki, hogy rövidebb lenne,
6500-al a 1.8 16V 220 felett van, nekem meg 210-nél leszabályoz.
De hát a 16V váltója rövidebb...
pb_17-11-2013 22:45:55 //
135617
8kig kell forgatni, az a király.D
pb_17-11-2013 22:41:57 //
135616
Biztos a sok fekvés miatt nem yut SZedbe.DDD
GEORGE17-11-2013 22:23:15 //
135615
Hosszabbat akarok. pont az a bajom, hogy nagyon forog már utazónál is ( 140-150 )
Hát, az autóm sincs a közelemben meg én se vagyok a te közeledben, szóval nehéz kivitelezni :D
Pfff... :P Minek má'? :D
Ez luxusautó, nem céreiksz :D
Akkor ne sokáig, mert lassan megy a méhbe... 😒
Ha figyeltél volna anno. Akkor tudhatnád, hogy az 1,7 8V váltójával királyság a 2,0 8V. Mint nekem anno... :)
Miért akarsz rövidebb váltót? Én még mindig gondolkodom a V6 ötödikjén....
Egészen pontosan nem forog el, mivel NINCS tiltás az ECU-ban. Elfelejtette. 7000 fölé nem forgatom el, semmi értelme. Már oda sincs írva üzemanyag, csak gyengül. Állítólag néha előfordul. Persze szűkösebb előzésnél nem árt, ha nem kell elváltani hatfélnél...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.