Forum >> 155

NaTo29-05-2012 15:06:28 // 125823
Peti bá'29-05-2012 14:50:15 // 125822
Köszönöm szépen az eddigi hozzászólásaitokat! Sajnos, igazi ok még így sem derült ki.

Azért újra ideírom a problémát, hátha belebotlik még valaki:

Szóval:
Sziasztok!
Kérésem lenne, tudna valaki segíteni?

155-ös 2000-es TS Alfámat amikor tűzi a nyári nap, indításkor időnként az injektor jelű lámpa nem alszik el (ami az üzemanyag-ellátó rendszer hibájára utal), és az autót nem lehet elindítani!

Árnyékba való tolása után, 20-30 perc múlva indításkor a lámpa elalszik, és a kocsi minden további nélkül indul!

(Ez a probléma esetleges, van úgy, hogy nyáron sincs gond sokáig, ősszel, télen meg egyáltalán nem jön elő!)

Örülnék, ha valaki tudna tapasztalatból tanáccsal szolgálni, amit előre is köszönök!
Üdv.:
Peti bá'
Tentacle29-05-2012 14:10:44 // 125821
Az enyém ugyan ezt csinálja, évente 1x-2x. Hogy mitől azt nem tudom, sok rövid (20-30) indítózás után magához tér, és megy rendesen. Az esetek 90%-ában apósomék udvarán csinálta, ami kicsi lejt (orral lefelé szoktam ott állni). Persze apósom nem egy olaszautó-rajongó, biztos azért csinálja ott a kocsi :)
SD29-05-2012 14:00:03 // 125820
Úgy alakult hogy van eladó AlfaCity jegyem kesvezményes áron egy autóra, akit érdekel írjon!
SD29-05-2012 13:58:13 // 125819
Van ilyen jelenség hogy felhabosodik a benya, a melegtől tankolj jobb mi őségűt próbaként aztán állj a napon. Másik lehetőség a motor hőfok jeladó nem ad parancsot a computernek hogy dúsítson. Benyapumpa.. Vagy mindegyikből egy kicsi... Nekem is nagymelegben van hogy fulladna, de rákap. Hidegben ad elégbenyát.
Buksi29-05-2012 05:25:16 // 125818
Tervben van minden bratyó! ;-)
Buksi29-05-2012 05:24:05 // 125817
Aham... ugye 5 csavaros a 166 kereke, de már 10 lyukat fúrnak a tárcsákba, ezért nem lehet már 4x98-ra alakítani! :(
Na de ezt már letelóztuk! :)
Fairlane28-05-2012 23:10:25 // 125816
Csak halkan jegyzem meg a poén kedvéért, hogy neked Q4 üléseid vannak... :DDD
Vikking 31128-05-2012 23:02:00 // 125815
Ismerös, de 75 tsböl... Sose jöttünk rá, de 100ból 1X kivert egy biztosítékot is...
Jah, utána se indult, ha kicseréltük a biztit:D
Vikking 31128-05-2012 22:56:07 // 125814
mondjak csunyát? (rövid u-val?)
;P
pb_28-05-2012 22:45:19 // 125813
Én nem költöztem sehova, de te látom minden topikban otthon vagy.))
Saca28-05-2012 22:01:01 // 125812
Az okát sajna nem tudom de a 156 2.0 ts is nyári melegben csak 3-4.-re indul be míg a -10C-ban pöccre. annyi szokott segíteni ha többszöri próbálkozás után sem akar indulni akkor hagyni kell kb. 1 percet pihenni és utána gond nélkül indul. Bár nálam lámpa nem világít csak nem akar indulni.
András bácsi28-05-2012 21:52:33 // 125811
Látszik, hogy a spórdízelen nem ilyen van. ;)
A Bakfis jól tudja.
vm28-05-2012 21:12:37 // 125810
Az nem lepne meg ha az esős, párás idő miatt nem indulna, de hogy a meleg zavarja...
Peti bá'28-05-2012 20:39:29 // 125809
Sziasztok!
Kérésem lenne, tudna valaki segíteni?

155-ös 2000-es TS Alfámat amikor tűzi a nyári nap, indításkor időnként az injektor jelű lámpa nem alszik el (ami az üzemanyag-ellátó rendszer hibájára utal), és az autót nem lehet elindítani!

Árnyékba való tolása után, 20-30 perc múlva indításkor a lámpa elalszik, és a kocsi minden további nélkül indul!

(Ez a probléma esetleges, van úgy, hogy nyáron sincs gond sokáig, ősszel, télen meg egyáltalán nem jön elő!)

Örülnék, ha valaki tudna tapasztalatból tanáccsal szolgálni, amit előre is köszönök!
Üdv.:
Peti bá'
mreni28-05-2012 19:10:00 // 125808
miattam nem kell,de pl forgalmiban valós adatot nem láttam még :D
atesssz28-05-2012 19:08:29 // 125807
majd holnap elmegyek egy méh telepre, és ráállok a mérlegre :))))
mreni28-05-2012 19:02:33 // 125806
tudom tudom :)
packard béla a "kihalt" 145/46 fórumból költözött át ide...
Vikking 31128-05-2012 19:00:09 // 125805
Najó persze, de itt valami fekete mágiáról voltak halvány utalások:D
Amiket mi, hitványok nem ismerhetünk, csak csoda folytán. Ha jól gondolom, gyíkszem fékfolyadékba fözése az egyik nagy titok...;)
Vikking 31128-05-2012 18:56:55 // 125804
Naja, meg egy szaropel, akár szekérkerékkel és dörzsfékkel is kiadhatták volna;P

(Csak vicc, mégmielött...)
Tentacle28-05-2012 18:51:58 // 125803
1340kg a 2.0 16V, a 2.5 tádé szerintem több.
Zolika15528-05-2012 18:29:52 // 125802
na majd ha mehetek a TáDével akkor mehetsz az enyémmel is megpróbálhatod :D
mreni28-05-2012 18:28:09 // 125801
én 1340ről tudok,egy két helyen van 1420 is,de az hülyeség szerintem,az 1490 meg tuti fals érték
atesssz28-05-2012 18:22:54 // 125800
leírások + forgalmi
mreni28-05-2012 18:14:11 // 125799
ezt a súly adatot honnan vetted? :)))
atesssz28-05-2012 18:05:22 // 125798
a 2.5 TD pedig 1495 kg. Igaz, hogy 285-ös fék van rajta, de sokkal jobb lett az új fékkel. kiváncsi vagyok hogy foghat a gyári ts fék :)
Zolika15528-05-2012 17:12:34 // 125797
az azért mellé tartozik hogy a GSi 1100 kiló egy 155 pedig átlagosan 1300 alsó hangon... azért 200 kiló az nagyon sokat számít. :P
GEORGE28-05-2012 14:38:12 // 125796
Ha a többi módosítást is eszközölnéd még jobban fogna :-)
GEORGE28-05-2012 14:26:12 // 125795
10 lyukas féktárca??? Az melyik autóra való?
Buksi28-05-2012 13:38:31 // 125794
Akárki akármit mond, hatalmasat fog a Brembo! Óriási a különbség van a Brembo és a gyári fék között! Sokszor jól jött már! Én nem bántam meg, hogy lecseréltem a gyárit!

GEORGE
A 166 első féktárcsáit (az 5 lyukas) meg lehet csinálni 4x98-ra! De újonnan sajna már csak 10 lyukast kapni! :-/
Buksi28-05-2012 13:27:09 // 125793
A fékhatás az nem lesz jobb, viszont a GTV nyereg nem rohad be, így mindig fog! Én már egy jó ideje használom és még a kézim sem rohadt be! :)
TSiga ( I am the TSIG)28-05-2012 13:06:44 // 125792
Nekem volt anno egy Bandiziol "márkájú" bringám, ami bírta a gyűrődést. A gyűrés még akkor a Margitszigetre koncentrálódott. Aztán elköltöztünk és a haveromék garázsába tettük le. A garázst meg feltörték. Így kaptam 27000 Ft-ot. Abból meg szüleimék vettek egy biciklit az újpesti piacon. fehér váz türkízkék és rózsaszin festékcseppes díszítéssel.
Hazafele menet - 4 km- eltört a műanyag fékkar. Mind a kettő. Első adandó alkalommal szétszedtem és lefújtam kékre. Ez a mai napig meg van. Kaptam haveról egy XTR RC fék- és váltószettet, mert a bringám 118-at "ért" a biztosítónál. Ezzel évekig elvoltam.
Vikking 31128-05-2012 12:41:55 // 125791
Fú, kemény :DDD Bár az előző bringám nekem is legalább ennyire jó :D
Vikking 31128-05-2012 12:29:25 // 125789
Igen, ez a hatalmas különbség egy tisztességes kerékpár, meg a teszkós-metrós között...

Tavaly mentem 800 km-t, de tavasszal úgy vettem elő a ktm-et, hogy hozzá se kellett nyúlni, csak letakarítani...
Vikking 31128-05-2012 12:28:10 // 125788
Amúgy tényleg iszonyú sokat számít a súly, már 3-4 kg-t is megérezni...
TSiga ( I am the TSIG)28-05-2012 12:28:05 // 125787
Én nem akarok gorombulni a bringával. Csak örülni, hogy végre nem kell aggódni, hogy valami meghal a bringán a hegyen. A régivel állandóan tekerek egy napot- küllőzés- szervíz volt. Most semmi ilyen nincs.
Vikking 31128-05-2012 12:27:21 // 125786
:DDD Nem úgy értettem a kérdést, hanem hogy nyomjak róla képet? :)))


Fú, én már nem is tudom mikor indultam neki utoljára a hegynek, az asszonnyal elmentünk egy picit az erdőbe, de még be is kellett koptatni a féket, meg ő se bírja annyira ezt a dolgot, úgyhogy nem volt nagy tekerés :)))
TSiga ( I am the TSIG)28-05-2012 12:24:46 // 125785
Szerintem hidrós fékhez érdemes kicserélni a bowdenes fékkart. :-)

Tegnap Hármashatár-hegyeztem egy kicsit. Gond nélkül feltekertem a Kollosytól. Érződik az a -6-8 kg a bringán. :-)
Vikking 31128-05-2012 12:21:56 // 125784
Fékkarok érdekelnek? Tökkéletesen hibátlanok egyébként, még csak homokban estem el vele :D
Vikking 31128-05-2012 12:20:57 // 125783
Ááá, ahhoz sajna komolytalan... :( Elmelegszik a 'csába, főleg az én (MÁR CSAK) 85 kilóm alatt...
(Plusz az én vázam-telóm sem alkalmas rá, én meg nem vagyok elmebeteg - bocsi a DH-soktól :D )

Egyik volt osztálytársam egy ehhez hasonlóval (efölöttivel eggyel) DH-zott, de ő -30 kiló hozzám képest is.

Na persze csodák nincsenek, mert aki építette nekem ezt a bringát, ausztriába jár ki versenyezni, na őneki a csúcs-csúcs-csúcs XTR fék fogyott el hegynek lefelé... Ami azért egy nyolcvanezres fék újban... Úgyhogy ár-érték arányban ez a fék maxiriszpekt...
TSiga ( I am the TSIG)28-05-2012 12:18:06 // 125782
Sima MTB. Semmi extra. :-D
vm28-05-2012 12:16:31 // 125781
Ezmiez? Downhill?
TSiga ( I am the TSIG)28-05-2012 12:16:21 // 125780
Köszi a képeket. Éppen az indexet bújom.
Vikking 31128-05-2012 12:04:01 // 125779
Na mivel ilyen szépen kérsz... :DDD

Első (ne a telót nézd, az már kicsit avéttos :D )

Hátsó (ha nem tűnt volna fel :D )
Vikking 31128-05-2012 11:56:42 // 125778
:D Nem csak arra, de egyébként az a fék a kerón most a betétcserétől iszonyatosan jó lett...

A másik se vészesen van elkopva, úgyhogy majd odaadom velük azt is... :) De azzal valahogy határozatlanabb, szerintem én tettem tönkre azt a betétet.

Árat meg majd kitaláljuk.

Toljak képet a fékről? :)
TSiga ( I am the TSIG)28-05-2012 11:54:06 // 125777
Majd összel megveszem a KTM-emre. :-)

Vagy nem arra a fékre gondoltál? :-D
vm28-05-2012 11:49:38 // 125776
Az is igaz, viszont, hogy ha józan paraszti ésszel gondolkodom, a megnövelt fékhatással (szerintem) járó rosszabb adagolhatóság is relatív.
Átlag használatban, átlagos (?) sebességtartományokban a gyári méretezés optimális erőt biztosít, optimális adagolhatósággal. Miért is lenne másképp?
Aki viszont rúgja neki, neagyj'isten pályázik, annak a jóval nagyobb sebesség mellett az adagolhatóság talán nem romlik (olyan mértékben). Persze lehet hogy a fizika ezt nem így gondolja ;-)
Mindez viszont nem változtat a tényen, hogy a harminc centis sonkaszeletelő jól mutat a kerék mögött ;-)
Vikking 31128-05-2012 11:46:40 // 125775
Nem fékeztél még az enyémmel :DDD :P
TSiga ( I am the TSIG)28-05-2012 11:42:17 // 125774
Ez így teljesen logikus.
Olvastam anno: sok tuningoló először a motorhoz nyúl hozzá. Chip, meg kipufogó, meg légszűrő meg miazmás. Így az autó menni már megy, csak megállni nem fog. Az én autóm nem lesz erősebb, de legalább jobban fog a féke. Nekem kezdődik a tuningnak nevezett mizéria. Legvégül jöhet a motor.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.