Forum >> 155

Fairlane19-01-2012 23:16:35 // 120842
Szóval először fröccsent? :D
Marklar15519-01-2012 22:49:56 // 120841
Én? :)))
Jut eszembe. A ferlén bordó összerakós 16V-n sem ment a venti. Mielött kiszenvedtem az ellenállást megnéztem a biztiket. Nahh a bizti táblán nem volt hiba. De a biztitábla mellett vannak lengő biztik. Ott 2db hiányzott. kicseréltem és "csoda történt" :)))
Viszont színhelyes biztit kell bele rakni...:)
Fairlane19-01-2012 19:48:21 // 120840
Nekem tavaly télen halódott a fűtésventim :)

Az anyósülés lábérben a ventihez menő kábeleket nézd meg, két csatlakozó is van egymásután, a műanyagon belül szeretnek megégni, megkontaktosodni.
Szintén nézd meg a mellette levő előtét ellenállást.
Jó esetben egy széthúzás-összedugás, plusz egy kis kontaktspray segíthet.
Svéd19-01-2012 19:32:30 // 120839
de én ehez hülye vagyok.
Svéd19-01-2012 19:31:56 // 120838
megvan.:)
Svéd19-01-2012 19:17:23 // 120837
hogy szervizelted meg a ventit,nem találom.
Svéd19-01-2012 19:16:14 // 120836
más egyenlöre nincs.igen a ventillátor,meg olaj nyomás probléma egyszerre jelenkezett.
süsnye19-01-2012 19:05:46 // 120835
bármulatos..
a ventit nekem is nemrég kellett szervizelnem (írtam is)..

ezek szerint számíthatok olajnyomás kijelzés problémára a közeljövőben (bár a gomba nemrég lett cserélve).. :))

viszont gondolom nem kell részleteznem, h miért kell az olajnyomás kijelzés problémának szintén minél előbb a végére kell járni.. :)

mondjuk ha a venti és az óra probléma kb egyszerre jelenkezett, akkor könnyen lehet, h az órának a ventivel összefüggő elektronyos baja van.. az óraegységen más szokatlan jelenség nem látszik?
Marklar15519-01-2012 18:04:39 // 120834
ahhh.
Az nem volt occó
-Vezeték, csak lecsúszott, kapcsoló, fűtés venti ellenállás, bizti, esetleg maga a motor...
-jobb esetben kezdődő olajgomba halál.
rosszabb esetben Svéd-harakiri.. :)
Svéd19-01-2012 17:42:29 // 120833
Ma megvettem a vízpumpát,szívtam is a fogam 72 euro volt.Tegnap óta nem megy a fütöventilátorom sem,nem tudom mi baja lehet.Az olajnyomás méröm meg nem mutat csak 2.5 bar-t 3500-as fordulatnál,idáig stabil 4 bar volt.
GT Ɨ|ѯ19-01-2012 17:40:05 // 120832


hibátlanok:-)
Thomika18-01-2012 19:10:56 // 120831
Ejnye, Srácok!

Alkatrész ügyben miért nem kerestek meg? 9 éve hozom Nektek az alkatrészeket bevetve a most már sok esetben 50%-os kedvezményemet!
Joecee18-01-2012 18:40:23 // 120830
Ez még majd csak pénteken fog kiderülni, ha megnézi a szerelő.
De akkora hangja van már az utóbbi időben, és morog, remeg az egész kasztni, hogy gyanús, mind odavan.
katbal18-01-2012 18:29:25 // 120829
Ezen már én is szörnyülködtem.... Lehet, hogy itt érdemes lenne rákérdezni, hogy tudnak-e kezdeni valamit egy régi ócskával. A cégnél rendeltünk tőlük pár éve egyedi vulkanizált cuccokat és akkor az botrányosan olcsó volt.
mreni18-01-2012 18:28:27 // 120828
melyik kellene?
afri18-01-2012 18:25:17 // 120827
pedig annyi az ... :-/
Joecee18-01-2012 18:17:53 // 120826
Mondjátok már meg, hogy egy motortartó gumibakon mi tud 10-20 rongyba kerülni?
Most néztem a Unixnál, hihetetlen...
Ati7718-01-2012 17:04:02 // 120825
Ezt a két faszit szerződtetned kellene! Nem rossz a tempójuk,pedig az egyik még lógott is egy kicsit! :))
Alfás Theo18-01-2012 08:48:32 // 120824
Szombaton mondtam is Lacinak, hogy nincs is hideg, majd ha hó lesz, az lesz az igazi. Nos és tessék. Elő a szánkókat és az érdi lejtős utcákon tessék használni, amíg nem lesz késő!
G-Burt17-01-2012 23:29:46 // 120823
vagy csak a technikára voltak kíváncsiak:D
Fairlane17-01-2012 23:07:48 // 120822
Így jobb... :)

Neked is kéne ilyen promóvideót csinálni, mint középeurópa legnagyobb 155 bontója... :D
Joecee17-01-2012 22:45:15 // 120821
VW vagy BMW fanok, biztos bosszúból pusztították el szegény 156-ost. :)
afri17-01-2012 21:14:39 // 120819
LONGMAN!!!!!
én a helyedben megcsinálnám azt az Alfát!
márcsak ezért is!!! :-))
TSiga ( I am the TSIG)17-01-2012 18:22:41 // 120818
Én meg Győr alatt építek kültéri állomást:
reggel havazott függőlegesen, utána meg vízszintesen. :-(

Ráadásul a szállásra nemet valaki baro autó megütötte a bal visszapillantómat.
Kiesett belőle a tükör, elrepedt a burkolat.
VW-t vezettem... :-((
afri17-01-2012 18:08:58 // 120817
Papamaci17-01-2012 16:56:03 // 120816
Nálunk meg sütött a nap:DDD
Svéd17-01-2012 16:50:41 // 120815
Itt plusz 11 fok van.:)
Marklar15517-01-2012 16:48:23 // 120814
Itt meg esett, azt el is olvadt. Érden meg totál tél van...:))

Fairlane17-01-2012 14:01:52 // 120813
Jóreggelt vagy mi...

Reggel olyan klassz állapotban volt a hármas út, hogy dombon felfele még harmadikban is kipörgött a kerék néha... erős verda ez... :)
Hari16-01-2012 20:54:36 // 120812
Szó szerit! ... ahogy mondod!!! :-)
GTPeti16-01-2012 20:33:40 // 120811
Ez tulajdonképpen egy olyan könyv, ami a művészetről szól. Tele képekkel műalkotásokról.
B)
Fairlane16-01-2012 20:29:30 // 120810
Mi a TS-hez valónak a címe? :O
TSiga ( I am the TSIG)16-01-2012 20:15:18 // 120809
Grat hozzá!
Nekem ilyen van csak TS-hez. :-D
Meg van ez is:

Igaz, hogy CD-n.
sprint8316-01-2012 18:21:37 // 120808
Rendben:)
sprint8316-01-2012 18:20:20 // 120807
A nyáron én is megvettem, nem volt olcsó, nagyon jó könyv!:))
mreni16-01-2012 17:27:49 // 120806
tákolásnak nem nevezném,de mondjuk versenyre nekem is be volt rakva anno a 4bar-os szabályzó,ami érezhetően segített a kis 1.4-en :D :D injector tipus szerint ki lehet számolni mennyivel tud több anyagot benyomni,azért érzékelhető a dolog

Nyilván az injectornak sem tesz jót,de nem is ez a lényeg :D
NaTo16-01-2012 17:14:15 // 120805
Úgy gondolom, hogy az egész nyomásnövelés csak amolyan tákolás :) Mármint úgy értem, hogy ha a nyomásszabályozó által tartott nyomás elég az injektorok gyári nyomásértékéhez, akkor minek növelni? (nyilván ahogy írtátok egy kicsivel több üzemanyag így bejuttatható, de gondolom nem sokkal).
No meg gondolom az injektornak se tesz jót, ha a gyárinál nagyobb nyomáson dolgozik?
mreni16-01-2012 17:10:17 // 120804
nem igazán,de pumpa függő a dolog
süsnye16-01-2012 16:12:10 // 120803
na, erre voltam kíváncsi én is az előző kérdésemben..

van egyébként értelme szivattyú csere nélküli nyomásnövelésnek?
mreni16-01-2012 16:11:12 // 120802
a tiéd 5.5bar-nál 210l/h-t tud,most hirtelen a tábláját nem találom
NaTo16-01-2012 16:02:34 // 120801
Minél nagyobb a nyomás, annál nagyobb a pumpa terhelése, nyilván hogy kevesebb benzin folyik át.
mreni16-01-2012 16:00:54 // 120800
nem is kell tudni... minek?:) épített autónál van jelentősége,ott meg valóban meg van a táblázata az alapján lehet matekozni
Hari16-01-2012 15:58:47 // 120799
Nosza lássuk csak:
- Adott egy szivattyú aminek a szállítási teljesítménye 3 baron 250 l/h!
Ez azt jelenti, hogy ennek a szivattyúnak minimum ennyit kell szállítania az adott nyomáson! Ha csökkentem a nyomást - akkor a szivattyúnak csökken az ellenállás ezért több üzemanyagot tud szállítani. ... és fordítva: Ha növelem a nyomást. Megnövelem a szivattyúra ható ellenállást ezért csökken a szállított mennyiség!
Ezt egy táblázatban szépen lehet szemléltetni.

(Csak megjegyzem: Ezt én több mint 20 éve tanultam anno a BOSCH-nal. Pontos adatokra fejből már nem emlékszem. De soha nem is követelték meg!!! Azt mondták az adatokat NEM kell tudni! - Arra ott vannak a táblázatok! - .... NEM SZABAD tudni!!! ... Ideje előszednem a jegyzeteket! :-) )
Longman16-01-2012 15:39:23 // 120798
minél nagyobb nyomással működik a rendszer annál kisebb a szállított mennyiség! - ez miért van így? ezt nem is tudtam..
mreni16-01-2012 15:38:47 // 120797
semmi csak arra írtam hogy meg van adva az injectornak is és az AC-nek is a névleges szállítási mennyisége egy bizonyos nyomáson,ez a gyári adat,ettől a pumpa és az injector is tud többet bizonyos tényező(k) változtatásával.
Hari16-01-2012 15:37:58 // 120796
Tud-e?! ... Igen! .... ha nem is teljesen újat, de akkor is!
Hari16-01-2012 15:29:57 // 120795
Igen! .... a szóban forgó mérési adatot én szemléletesen írtam! Te említetted is hogy 3 baron 255l/h. Nem néztem táblázatban, csak általánosságban. Az összefüggés: csak arra akartam utalni, hogy minél nagyobb nyomással működik a rendszer annál kisebb a szállított mennyiség! ... de a gyári rendszerek is úgy vannak méretezve, hogy a motor maximális teljesítményéhez tartozó üzemanyag mennyiség 1,5-2 szeresét szállítsa a szivattyú!

(255l/h és 550 ccm/? között ...mi az összefüggés ?)
Longman16-01-2012 15:22:11 // 120794
Hát Szegedről nem is távolság..
Nézd, biztosan megkeresnélek ha nem boldogulok vele, csak mivel nem tervezek - jelen pillanatban legalábbis - már hosszú távra a kocsival, inkább elkótyavetyélem, így nem érné meg ilyen üzemanyagárak mellett letrélerezni, otthagyni, hazautazni, aztán vissza, ráadásul egy olyan kaliberű szakembernél mint Te, úgyis jönne még hogy csináljuk meg azt, meg ezt, stb, stb.
Úgyhogy részben elfogadom amit mondasz, de az én helyzetemben nem alternatíva sajnos..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.