pl. így: "mennyibe kerül??" :))) :P
Nem értem mit szenvecc. Hosszot leméred + külső, belső átmérőt és veszel egy gumicsövet, ami nem reped szét 30C-s hőingadozástól vmint bírgya a benzint. Kapni sztem nem fogsz gyárit, de ha igen, akkor is aránytalanul drágán.
Forum >> 155
süsnye10-08-2007 19:33:27 // 34607
Alfás Theo10-08-2007 19:16:13 // 34606
a vaterán árulnak egyet!
http://www.vatera.hu/alfa_155_164_legtomegmero_32098151.html
Ez nem pénz érte. nekem is van egy pluszban, de sajna én nem adom ennyiért el... 70-150 ezer között van az új ára, de a bontókban ha van, akkor 30 alatt nem adják oda.. persze ez függ a bosch típusszámtól is...
A www.minalko.hu- t probáld meg, hátha...
http://www.vatera.hu/alfa_155_164_legtomegmero_32098151.html
Ez nem pénz érte. nekem is van egy pluszban, de sajna én nem adom ennyiért el... 70-150 ezer között van az új ára, de a bontókban ha van, akkor 30 alatt nem adják oda.. persze ez függ a bosch típusszámtól is...
A www.minalko.hu- t probáld meg, hátha...
Barclay10-08-2007 16:34:54 // 34604
Nincs vkinek elfekvőben egy használható légtömegmérője??Sehonnan nem tudok szerezni.Nagyon sürgős lenne!!
Tentacle10-08-2007 16:31:23 // 34603
Az eneym megszokta, csak eleinte parazott kicsit, h mikor fogok megfulladni :)
Aztan elmentunk dokihoz, es megnyugtatta,h nem fog ilyen tortenni :)
Aztan 3 ev utan ra is szantam magam a mutetre ...
Nekem egy het utan volt az, h mar eveshez sem vettem be cataflam-ot ...
Kitartas, egyel sok kenyerhejat meg szaraz zsomlet ! :)
Aztan elmentunk dokihoz, es megnyugtatta,h nem fog ilyen tortenni :)
Aztan 3 ev utan ra is szantam magam a mutetre ...
Nekem egy het utan volt az, h mar eveshez sem vettem be cataflam-ot ...
Kitartas, egyel sok kenyerhejat meg szaraz zsomlet ! :)
norbee10-08-2007 16:18:47 // 34602
Hát én vagyok ennyire napközben elfoglalt, nemotthonalvós irodavezető úr? :)))
norbee10-08-2007 16:18:04 // 34601
Megtalálom, csak nem az én logikám szerint van bontva. :)
Thomika10-08-2007 16:17:28 // 34600
:P Úgy nehéz, ha már 3 hete nem láttam az arcodat!! Na megyek mert tényleg nem bírom tovább át kell mennem vízszintesbe...
Szép napot! :)
Szép napot! :)
András bácsi10-08-2007 16:16:12 // 34599
Most nem keresem meg, mert lépnem kell. Ha nem megy, segítek. :)
Thomika10-08-2007 16:15:08 // 34598
:PPP Ja!
norbee10-08-2007 16:12:56 // 34597
Engem is zavart, csak nem szóltam. :)))
Thomika10-08-2007 16:11:59 // 34596
Na jah, a horkolás a másik probléma volt. Bár Aszzony elég elnéző ilyen téren már kezdett engem idegesíteni ,h azért ne malszik szegény mert én bedagadt mandulákkal horkolok mint a medve
norbee10-08-2007 16:10:53 // 34595
Tzikszám alapján, sure, csak nem tanálom a Zeperben. Bittos valami rovar kirágta. :)
András bácsi10-08-2007 16:09:53 // 34594
Húúúh. :)
András bácsi10-08-2007 16:09:26 // 34593
Cikkszám alapján
Thomika10-08-2007 16:08:58 // 34592
Nekem detto. De amnit rendbejöttme kipucolom amit lehet, 2 éve nem nyúltam ezekehez hozzá
norbee10-08-2007 16:06:45 // 34591
Nyugi, a hátsó futóművéről beszéltem. :)))
Speed10-08-2007 16:06:43 // 34590
Én még anno, 92'-ben voltam arra felé. Egy ladával. Akkor megfogadtam, hogy soha többé. Kormány össszekötőtől kezdve minden játszott. A jó utaknak hála. Meg a kivilágítatlan lovaskocsi! Az egy horror volt nekem. Szűrke út, szűrke lovaskocsi, szemből kamion, kb 100 lámpával vakítva al engem.
norbee10-08-2007 16:06:21 // 34589
Mondhatnánk,d e az egy másik. :)))
Ez olyan kis ruganyos cső, a végén egy-egy pipával. Nem tudom hogy kérdezzem meg az árát. :)
Ez olyan kis ruganyos cső, a végén egy-egy pipával. Nem tudom hogy kérdezzem meg az árát. :)
András bácsi10-08-2007 16:05:57 // 34588
Ezt nem is akarom érteni.
András bácsi10-08-2007 16:05:31 // 34587
Kartergáz visszavezető cső mondjuk.
norbee10-08-2007 16:05:18 // 34586
Nem baj, azt neki nem kell tudni, lényeg hogy próbálkozik, és nem azon vinnyog, hogy jobbról csak két ujja fér be a likba, balról meg négy. :)))
András bácsi10-08-2007 16:04:58 // 34585
Simán "cső"
norbee10-08-2007 16:04:32 // 34584
Hugy híjják ezt a csövetet, ami a benzingőzlecsapató tartályról gyön le, és megy rá a szívósor aljára? Mi a szabatos magyar neve?
András bácsi10-08-2007 16:03:46 // 34583
Úgysem lesz jó. :)
norbee10-08-2007 16:03:08 // 34582
Pontról-pontra csekkolni.:)
András bácsi10-08-2007 15:59:32 // 34581
Mivan, mivan? Sokk volt a szteroid? :)
Thomika10-08-2007 15:59:01 // 34580
én is ebben bízom! Nekem már több szövődményem lett tőle, ezért is kellett sos-ben kivenni. Ma éppa drogokról való leállást próbálom. kis önkínzás megy, de muszáj, mert egészséges szintre kell visszavinnem a gyógyszer fogyasztásomat :PP
András bácsi10-08-2007 15:58:39 // 34579
Mit tanul?
András bácsi10-08-2007 15:56:18 // 34578
Mijez az új, és a hosszúujjúra emlékeztető név? :))
Nem lehet oka. Másról van szó.
Nem lehet oka. Másról van szó.
norbee10-08-2007 15:47:10 // 34577
Pedig ha manuálból nem megy, akkor inkább bontsuk szét... :)))
norbee10-08-2007 15:46:39 // 34576
Ez a süsnye csak tanul-tanul... :)))
norbee10-08-2007 13:43:59 // 34575
Dávidka, jobban megnézve az élet nagy dolgait meg a weblapot, Te olyan hülye vagy a haveroddal együtt, hogy épp csak nem pörögsz... :)))))
norbee10-08-2007 13:28:40 // 34574
Dávidka, megin menekülsz? :)))
Tentacle10-08-2007 10:36:39 // 34573
Thomika!
Egyutterzek veled, en mikulaskor estem at a dolgon, tudom milyen :)
Kitartas! 1 het utan mar jo lesz ... mar ha jo lesz, mert az enyem meg mindig nem tokeletes. Viszont azota eleg a 8 ora alvas boven, es nem is horkolok :)
Egyutterzek veled, en mikulaskor estem at a dolgon, tudom milyen :)
Kitartas! 1 het utan mar jo lesz ... mar ha jo lesz, mert az enyem meg mindig nem tokeletes. Viszont azota eleg a 8 ora alvas boven, es nem is horkolok :)
SD10-08-2007 10:02:33 // 34572
Az is lehet az oka a fisszafulladásnak? Akkó megénzem:)
András bácsi10-08-2007 10:00:07 // 34571
Ott van az, szemből a bal oldalon. A főtengelyen levő szíjtárcsáról veszi a jelet. Valószínű tiszta olaj, azért nem jó. Két hatos csavar fogja. (de van is otthon egy felesleges. :) )
süsnye10-08-2007 09:45:50 // 34570
Meg ha jeladókat, érzékelőket akarsz kimérni, melyek a computerre csatlakoznak , akkor ajánlom, h először ne közvetlenül a jeladókat/érzékelőket mérd, hanem a comp csatlakozóján a megfelelő lábakon, mivel így azt az értéket méred, ami közvetlenül a computerbe megy, valamint a méréssel egyidőben az esetleges szakadás is kiderül. Tök logikus sztem, de nekem is nemrég kizzo cartárs hívta fel erre a figyelmemet... :))
süsnye10-08-2007 09:28:01 // 34568
"az rpm jeladót a kocsi bal oldalán jelöli, de ott valójában az ablakmosó tartálya van"
mi ez dízel 155?
Az ablamosó tartály jobb oldalon van (menet irány szerint), az rpm jeladó meg "alatta". Modnjuk úgy, h a motor blokk oldalára van felszerelve, de javaslom, h ha meg akarod találni, akkor először olvasd el a "Fuel system" részt, ott egyértelműen láccik, h hol van. Ha jól emléxem, viszont a nyúlvány tetején a hűtő víz kiegy tartály alatt van egy csati, ami az rpm jeladó körében van, elvileg elég azt séthúznod, ha mérni akarsz.
mi ez dízel 155?
Az ablamosó tartály jobb oldalon van (menet irány szerint), az rpm jeladó meg "alatta". Modnjuk úgy, h a motor blokk oldalára van felszerelve, de javaslom, h ha meg akarod találni, akkor először olvasd el a "Fuel system" részt, ott egyértelműen láccik, h hol van. Ha jól emléxem, viszont a nyúlvány tetején a hűtő víz kiegy tartály alatt van egy csati, ami az rpm jeladó körében van, elvileg elég azt séthúznod, ha mérni akarsz.
Ádi_390010-08-2007 09:23:42 // 34567
Tudom, én is láttam már telibb motorteret. De nekem ami daciáénál tömörebb, az már sok. ;-)
Ádi_390010-08-2007 09:22:36 // 34566
Köszi, ebben van ráció. Majd meglátjuk...
SD10-08-2007 09:21:28 // 34565
Kérdezd meg Bandi-t milyen az amikor teli van egy motor tér:) Ő szerelt V6-ot:)))
süsnye10-08-2007 09:20:52 // 34564
Nekem még kiskoromban vették (orr, torok) és emlxem milyen szar volt. :)) Igaz azóta az orr mandulám vissza nőtt.... :))
Ádi_390010-08-2007 09:20:33 // 34563
:)
BAromi sok alkatrészből áll a rendszer, ehhez kapcsolódóan soka zsineg, és a csatlakozó. A gond az, hogy a tesztelésekhez ezeket méregetni kellene, de én alig találom meg ezeket a motortérben. A sematikus rajz a manualban nem segít eleget - pl. az rpm jeladót a kocsi bal oldalán jelöli, de ott valójában az ablakmosó tartálya van.. :) A zsinórokhoz és csatikhoz meg alig tudok hozzáférni, mert ahhoz túlságosan teli van a motortér.
Nagyjából ennyi.
BAromi sok alkatrészből áll a rendszer, ehhez kapcsolódóan soka zsineg, és a csatlakozó. A gond az, hogy a tesztelésekhez ezeket méregetni kellene, de én alig találom meg ezeket a motortérben. A sematikus rajz a manualban nem segít eleget - pl. az rpm jeladót a kocsi bal oldalán jelöli, de ott valójában az ablakmosó tartálya van.. :) A zsinórokhoz és csatikhoz meg alig tudok hozzáférni, mert ahhoz túlságosan teli van a motortér.
Nagyjából ennyi.
SD10-08-2007 09:20:32 // 34562
Tehát alapjáratommal semmi gondom, csak indítás után akar visszafulladni hideg motorral.
De persze ettől még bármi lehet:)
De persze ettől még bármi lehet:)
süsnye10-08-2007 09:19:49 // 34561
Szerintem is először mérd ki, én is atz hittem az a fos, aztán kiderült, h mégsem. Bontott 10-15e, új BOSCH 210-240e. (muhahahahaaa :) )
SD10-08-2007 09:19:34 // 34560
Ez mind ok. De!
Ha nem indúl nem kell hogy legyen baja bárminek is, viszont egy kopottabb motor, meg amúgy is az olajpára csak kering ott. És amikor megállsz akkor lehül és megdermed, ez okozhatja az alapjárati motor, és az LMM pontatlan működését, ha kivaszed a vastag csövet az alján állni fog a megdermedt olaj, azt ki lehet törölni, az LMM is beszutykosodik, valamennyi por, meg dzsuva azért oda is kerül és pont indítás után mikor minden hideg és az egy elég precíz műszer simán lehet hogy az az odakozmált olaj film simán megfogja és nem jó jelet küld:)
Most hétvégén in is szét kapom:) Tavaj télen csinálta akkor kitisztatottam utánna jó lettm aztán most megit csinálja:)
Ha nem indúl nem kell hogy legyen baja bárminek is, viszont egy kopottabb motor, meg amúgy is az olajpára csak kering ott. És amikor megállsz akkor lehül és megdermed, ez okozhatja az alapjárati motor, és az LMM pontatlan működését, ha kivaszed a vastag csövet az alján állni fog a megdermedt olaj, azt ki lehet törölni, az LMM is beszutykosodik, valamennyi por, meg dzsuva azért oda is kerül és pont indítás után mikor minden hideg és az egy elég precíz műszer simán lehet hogy az az odakozmált olaj film simán megfogja és nem jó jelet küld:)
Most hétvégén in is szét kapom:) Tavaj télen csinálta akkor kitisztatottam utánna jó lettm aztán most megit csinálja:)
norbee10-08-2007 09:13:37 // 34559
Mija bonyolult benne?
Tony15510-08-2007 08:50:04 // 34558
Sziasztok, lehet, hogy az utazás topicba kellene írnom, de azt nem nagyon olvasgatom, szóval leírom ide. Hosszú lesz, de talán van benne tanulság.
Baráti társasággal minden évben el szoktunk menni nyaralni valahova, és ez az idén sem történt másképpen. A választás Erdélyre esett. Mivel, nem szeretek kockáztatni, 2 héttel az indulás előtt elvittem az autót a Szamosi műhelybe, hogy nézzenek át mindent, hogy a lehető legkisebb kockázattal kelljen számolnom az út során. A fékek elég elhasznált állapotban voltak, úgyhogy szinte minden ki lett cserélve rajta; de féken, gumin nem spórol az ember... Mondták, hogy majd valamikor a szervódobot is cserélni kell, de induljak el nyugodtan, semmi gond nem lesz. Az első 600 km-en nem is volt, de ott egy kátyú előtti féktávon, fék felkeményedett, és csak enyhe lassító hatást sikerült elérnem... Óvatosan elgurultam az első benzinkútig, nézegetem, telefonálgatok, de a szervódob cserén kívül nincs más megoldás... Már nem volt sok hátra a szállásig, hát óvatos tempóban elgurultunk. A házigazdák segítségével a közeli Sepsiszentgyörgyön találtunk egy szervizt, akik hétfőn megnézték az autót, majd próbáltak alkatrészt szerezni, és jó sok telefonálgatás után azt mondta nekik az alkatrész beszállító, hogy 3.000 lei-ért (~240.000Ft) egy hét múlva ott a cucc. Ez a megoldás nem tetszett, úgyhogy elkezdtem én is telefonálgatni. Szerencsére a Trencsik bontó telefonszáma megvolt (ezúton is köszönöm neki a segítséget), és 5.000Ft-ért volt is neki cucca. Már csak 700km híja volt a "boldogságomnak". Végül futárral sikerül elintézni, hogy kikerüljön, de addigra péntek délelőtt lett, és már a szervizben nem volt idejük összerakni, ráadásul mi is mentünk a következő szállásra. Addig egy Chevrolett Lacettit béreltünk, hát inkább nem mondok semmit... de legalább jó volt a féke...
Szóval pénteken vissza az Alfába, és irány Gyergyószentmiklós, fékrásegítő nélkül... Nem volt necces szitu, de szar érzés volt, mikor a 20 éves Daciák megelőztek, de nagyon ésszel kellett mennem... Másnap az ottani házigazdák segítségével szervizkeresés, majd találás. Szervizben szerelő káromkodik, fejet vakar majd ismét káromkodik és fejet vakar. Na mondom ez király, ez is csak TV-ben látott Alfát, amit nem is csodálok, mert Erdély keleti részében egy darabot sem láttam román rendszámmal... Azért neki fogott, és egy egész napi küzdés után, becsületére legyen mondva, hogy megoldotta, és hazáig gond nélkül eljutottunk. Azért majd elviszem egy átvizsgálásra, mert úgy tűnik, hogy hidegben is meleglevegőt tol a szellőztetés, meg a fék is beljebb fog mint előtte... Egyébként egy bal első lámpám is az út, illetve egy kavics, vagy inkább kő áldozata lett, de már meg van a cseredarab, csak be kell építenem...
Nem akarok senkit lebeszélni az Erdélyi utazásról, mert gyönyörű helyeken voltunk, és mivel nem vagyok egy idegeskedős típus, így jól is éreztük magunkat, de a 10 napból nagyjából egy arra ment el, hogy az autót javítattam. És ennek az az oka, hogy egyszerűen nem ismerik arrafelé. Ha Fosvágenem, vagy Dácsiám van, nincs ilyen gond, még aznap készen van...
Baráti társasággal minden évben el szoktunk menni nyaralni valahova, és ez az idén sem történt másképpen. A választás Erdélyre esett. Mivel, nem szeretek kockáztatni, 2 héttel az indulás előtt elvittem az autót a Szamosi műhelybe, hogy nézzenek át mindent, hogy a lehető legkisebb kockázattal kelljen számolnom az út során. A fékek elég elhasznált állapotban voltak, úgyhogy szinte minden ki lett cserélve rajta; de féken, gumin nem spórol az ember... Mondták, hogy majd valamikor a szervódobot is cserélni kell, de induljak el nyugodtan, semmi gond nem lesz. Az első 600 km-en nem is volt, de ott egy kátyú előtti féktávon, fék felkeményedett, és csak enyhe lassító hatást sikerült elérnem... Óvatosan elgurultam az első benzinkútig, nézegetem, telefonálgatok, de a szervódob cserén kívül nincs más megoldás... Már nem volt sok hátra a szállásig, hát óvatos tempóban elgurultunk. A házigazdák segítségével a közeli Sepsiszentgyörgyön találtunk egy szervizt, akik hétfőn megnézték az autót, majd próbáltak alkatrészt szerezni, és jó sok telefonálgatás után azt mondta nekik az alkatrész beszállító, hogy 3.000 lei-ért (~240.000Ft) egy hét múlva ott a cucc. Ez a megoldás nem tetszett, úgyhogy elkezdtem én is telefonálgatni. Szerencsére a Trencsik bontó telefonszáma megvolt (ezúton is köszönöm neki a segítséget), és 5.000Ft-ért volt is neki cucca. Már csak 700km híja volt a "boldogságomnak". Végül futárral sikerül elintézni, hogy kikerüljön, de addigra péntek délelőtt lett, és már a szervizben nem volt idejük összerakni, ráadásul mi is mentünk a következő szállásra. Addig egy Chevrolett Lacettit béreltünk, hát inkább nem mondok semmit... de legalább jó volt a féke...
Szóval pénteken vissza az Alfába, és irány Gyergyószentmiklós, fékrásegítő nélkül... Nem volt necces szitu, de szar érzés volt, mikor a 20 éves Daciák megelőztek, de nagyon ésszel kellett mennem... Másnap az ottani házigazdák segítségével szervizkeresés, majd találás. Szervizben szerelő káromkodik, fejet vakar majd ismét káromkodik és fejet vakar. Na mondom ez király, ez is csak TV-ben látott Alfát, amit nem is csodálok, mert Erdély keleti részében egy darabot sem láttam román rendszámmal... Azért neki fogott, és egy egész napi küzdés után, becsületére legyen mondva, hogy megoldotta, és hazáig gond nélkül eljutottunk. Azért majd elviszem egy átvizsgálásra, mert úgy tűnik, hogy hidegben is meleglevegőt tol a szellőztetés, meg a fék is beljebb fog mint előtte... Egyébként egy bal első lámpám is az út, illetve egy kavics, vagy inkább kő áldozata lett, de már meg van a cseredarab, csak be kell építenem...
Nem akarok senkit lebeszélni az Erdélyi utazásról, mert gyönyörű helyeken voltunk, és mivel nem vagyok egy idegeskedős típus, így jól is éreztük magunkat, de a 10 napból nagyjából egy arra ment el, hogy az autót javítattam. És ennek az az oka, hogy egyszerűen nem ismerik arrafelé. Ha Fosvágenem, vagy Dácsiám van, nincs ilyen gond, még aznap készen van...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
593
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?