ez vajhon jobbkormányos?
Ne bánsts pleeze
Forum >> 155
Tom55517-10-2007 21:01:37 // 41207
Hari17-10-2007 20:59:28 // 41206
Tom55517-10-2007 20:54:17 // 41205
Bocsi...
csak elkapott a hév
csak elkapott a hév
Hari17-10-2007 20:53:08 // 41203
...még égy német szó és ütük!
Hari17-10-2007 20:51:47 // 41202
Na erröl beszélek!!! Tehát! Ha valakinek nagyon sok lovettája van meg ideje, naés kiba....t jó az idegrendszere akkor hajrá!
Tom55517-10-2007 20:49:13 // 41201
Csak a kedvedér (amit a fékekről mond:)
Die alte Bremse musste hingegen einen neun und deutlich bessern anlage weichen.
-So Thomas wir wollen jetzt die grosse Bremse einbauen. 10 prozent grössere Scheibe, dazu die passenden Bremssattel. Entschprechend größere beläge, der Bremstreger und unzer Spezaialadapter, aus dem entschprechendem material. TÜV geprüft, wird auch eingetragen.
Berndt hat den legierten und damit bezonders hartem Adapter selbst entwickelt.
Er wird als ancshluss swischen dem neuen Bremsträger und der Original Radaufhängung benötigt. Die 312 mm dicke Bremssheibe ist von innen belüftet.Nach gut 1 stunde einbauzeit hat der bully neue schue und 25% mehr Bremsleistung..
Die alte Bremse musste hingegen einen neun und deutlich bessern anlage weichen.
-So Thomas wir wollen jetzt die grosse Bremse einbauen. 10 prozent grössere Scheibe, dazu die passenden Bremssattel. Entschprechend größere beläge, der Bremstreger und unzer Spezaialadapter, aus dem entschprechendem material. TÜV geprüft, wird auch eingetragen.
Berndt hat den legierten und damit bezonders hartem Adapter selbst entwickelt.
Er wird als ancshluss swischen dem neuen Bremsträger und der Original Radaufhängung benötigt. Die 312 mm dicke Bremssheibe ist von innen belüftet.Nach gut 1 stunde einbauzeit hat der bully neue schue und 25% mehr Bremsleistung..
Hari17-10-2007 20:47:27 // 41200
TSiga ( I am the TSIG)17-10-2007 20:43:49 // 41199
Szép jó estét, Cartársak!
Az ebben a fékdologban a legkomolyabb, hogy ha megnézitek a féknyerget: 2 db CNC géppel pontosan megmunkált fémdarabot látsz. Az, hogy kell bele munkahenger, meg hasonló, nem lehet kifogás, mert pl. egy motorkerékpár bontott féknyergeiből lehetne dugattyút szerválni. Hozzá a tömítés már elenyésző ekkora átalakításnál.
Én is gondolkoztam( még mindíg) fékcserén. Fel kéne tennem a 16 szelepes csonkállványát alapnak. Tatán Rolad bácsi csak a 2 db piros Alfa Romeo feliratos Brembo féknyerget adná 60 pénzért. És més se tárcsa, se betét. A legszebb az egészben, hogy mivel erősebb lenne az első fék, állítani kellene a fékarányon. Persze nem kellene állítgatni, ha lenne benne ABS. Azt pedig utólag beszerelni sztem vagy marha macerás, vagy marha drága.
Különben egy kb. 400 ezer Forintos fékkészlet az autóm kb 500 ezres árának szemszögéből igen fura.
Az ebben a fékdologban a legkomolyabb, hogy ha megnézitek a féknyerget: 2 db CNC géppel pontosan megmunkált fémdarabot látsz. Az, hogy kell bele munkahenger, meg hasonló, nem lehet kifogás, mert pl. egy motorkerékpár bontott féknyergeiből lehetne dugattyút szerválni. Hozzá a tömítés már elenyésző ekkora átalakításnál.
Én is gondolkoztam( még mindíg) fékcserén. Fel kéne tennem a 16 szelepes csonkállványát alapnak. Tatán Rolad bácsi csak a 2 db piros Alfa Romeo feliratos Brembo féknyerget adná 60 pénzért. És més se tárcsa, se betét. A legszebb az egészben, hogy mivel erősebb lenne az első fék, állítani kellene a fékarányon. Persze nem kellene állítgatni, ha lenne benne ABS. Azt pedig utólag beszerelni sztem vagy marha macerás, vagy marha drága.
Különben egy kb. 400 ezer Forintos fékkészlet az autóm kb 500 ezres árának szemszögéből igen fura.
Fairlane17-10-2007 20:40:54 // 41198
Monnyuk ez Marklarnak ideális lenne, mer' kisebbet döccenne az autó, ha elrepül egy kerék... :P :DDD
SD17-10-2007 20:40:27 // 41197
Nekem is van két nagyobbik féknyergem, de kéne még hozzá tárcsa, betét, csonkálvány... már így sem occsó lista:) :(............
Fairlane17-10-2007 20:39:55 // 41196
Megnéztem, azért komolyan megcsinálták azt a buszt :))
Bár csak egydugattyús féknyerget kapott...
Bár csak egydugattyús féknyerget kapott...
Hari17-10-2007 20:35:33 // 41195
Jól beszélt SD indián darétom!!! :-)))
SD17-10-2007 20:32:06 // 41194
Tom55517-10-2007 20:31:06 // 41193
Huu látom eléggé ideget ért ez a fékes ötletem. :)
köszi képeket meg a tippeket. asszem beleásom magamat a témába s megnézem milyet lehetne-na meg mennyiből kivitelezni, hogy ne unatkozzk majd télen
köszi képeket meg a tippeket. asszem beleásom magamat a témába s megnézem milyet lehetne-na meg mennyiből kivitelezni, hogy ne unatkozzk majd télen
Hari17-10-2007 20:27:56 // 41192
Na igen..... ez a kedvenc témám! a FÉK. A nagyobb fékmunkahengerek...... ja igen egyík-másik tuning cégnél vannak ilyen extra féktárcsa+munkahenger+fékbetét+fékcső na meg az a bizonyos "adapter" ami zipusspecifikussan az autohóz készül, igy aztán tényleg nem kunszt a féktuning!!!
Csak az ára!!! .....na az nemsemmi!

.....ja meg ez is ! (egy kicsit komolyabb!)
Általában az adapter aluból készül, de készülhet acélból is!
75-ösre?!

Csak az ára!!! .....na az nemsemmi!




.....ja meg ez is ! (egy kicsit komolyabb!)

Általában az adapter aluból készül, de készülhet acélból is!
75-ösre?!



András bácsi17-10-2007 20:24:34 // 41191
Na ezzel már lehet fékhatás...
András bácsi17-10-2007 20:23:49 // 41190
Mond neki, hogy írja le. :)))
Fairlane17-10-2007 20:23:38 // 41189
Tom! Lapozz vissza itt a topikban ehhez a hozzászóláshoz, amire válaszoltam
(2007-04-17 19:00:32 // 23134)
Még a tavasszal én is utánaolvastam a témának, és linkeltem pár dolgot egy angol 155 fórumról....
ilyen a közdarab:

és ilyen felszerelve:

(2007-04-17 19:00:32 // 23134)
Még a tavasszal én is utánaolvastam a témának, és linkeltem pár dolgot egy angol 155 fórumról....
ilyen a közdarab:

és ilyen felszerelve:

Tom55517-10-2007 20:23:12 // 41188
NA megkerestem azt ahol láttam ezt az átalakitósdit németül van és több mint 10 perces, de akit érdekel:
http://www.kabeleins.de/auto/videos/sonstiges/artikel/12577/
a fékről a 10 edik percbe kezd el beszélni
http://www.kabeleins.de/auto/videos/sonstiges/artikel/12577/
a fékről a 10 edik percbe kezd el beszélni
András bácsi17-10-2007 20:14:28 // 41187
Jaja, de minek az a nagy fék, ha a motor gyári. Ha meg a motor nem gyári, akkor miért nincs féktuning is?
SD17-10-2007 20:12:58 // 41186
Az átalakítós téma akkor jön ha valami bazinagy féket akarsz ami nem gyári. Ha gyári méretet akarsz azt gyári alkatrészekből kell megoldani:) Azért vannak:)
De bazinagyfékhez bazinagy felni is kell és többszáz ezer mire kész lesz:)
De bazinagyfékhez bazinagy felni is kell és többszáz ezer mire kész lesz:)
András bácsi17-10-2007 20:07:04 // 41185
Hát ez az. Szerintem nem érdemes bütykölni így a féket. Főleg, ha nincs extrém mód használva a gépezet.
Tom55517-10-2007 20:03:51 // 41184
Igen igen sok ilyen "aproság" jöhet közbe meg hogy a gyári főfékhenger tudja e jól mozgatni ...
András bácsi17-10-2007 20:02:28 // 41183
Ott az a gond, hogy a 16 szelepesek csonkállványa egész más. Mind a lyuktávolság, mind a furat. Aztán akkor a féltengelyeken is kókányolni kell, valamivel rövidebb a tied. És mintha az ABS-jeladó is más lenne, de erre most nem vennék mérget.
Tom55517-10-2007 19:59:16 // 41182
ja én is igy gondoltam de nem-hütöttet már nem akarok feltenni aha igyisugyis cserélek. az általad emlitett dolog miatt tendálnék a 284 es fele
Tom55517-10-2007 19:56:36 // 41181
Jaja. csak arra gondoltam hátha valaki már csinált ilyen uprgradet azt megosztaná velem.) Azabaj bár autoszerelőnek tanulok a suliba ilyenekről nemigazán van szó....
András bácsi17-10-2007 19:55:38 // 41180
Szerintem a 257-es hűtött tárcsa a hozzávaló nyereggel simán felmegy a te csonkállványodra. Csak a nagyobb fék nem. A bontott nyergek reális ára 5e/db-nál nem több, egy új tárcsagarnitúra 12e/párnál, egy betétgarnitúra 10e körül kezdődik. De érdemi javulást ettől ne várj a fékhatásban: a felület ugyanakkora marad, a különbség a gyorsabb vissazhűlésből adódik, de azt meg igazán nem fogod kihasználni.
Johnson17-10-2007 19:54:06 // 41179
Ami nem jelenti azt h nincs is ilyen vagy h ne lehetne megoldani.Esztergáltatni kell.;)
Tom55517-10-2007 19:52:06 // 41178
Azt köszi akkor. Én is feltettem ezt a kérdést a műhelybe a többieknk de nem is halottak még ilyet..
Johnson17-10-2007 19:51:53 // 41177
Engem nem zavar már.Hozzá szoktam.Inkább a külsőket használom.Bár a baloldali nehezen mert szét van törve és csak mozaikképet látok.De elég klassz.Izgi!
Johnson17-10-2007 19:50:11 // 41176
Meg kell kérdezni.Ha nem felejtem el akkor megkérdezem holnap a szervizesemtől ezt az átalakítót h mit tud róla.
Tom55517-10-2007 19:49:22 // 41175
Én kissebet akartam de ugyanez a szitu volt még a kisebb hátso kerekkel...semmit nem lehetett látni utána elhatároztam hogy a 156 gta szárny lesza szabvány és azt teszzük "dobozformájuvá".. most OK
Tom55517-10-2007 19:47:34 // 41174
NApokban láttam valmi német adón hogy egy T2 es buszra tettek valami nagyonnagy féket de kihangsulyozták hogy a a gyári helyre(csonkllványra) tették fel és méghozzá ugy hogy volt valami vas adapter hozza amin volt 4 lyuk gondolom a gyári 2 hely ahova jönne az eredeti fék nyereg meg 2 másik lyek ahová az uj...
CSak nemtom lehet e ilyet csinálni alfán
CSak nemtom lehet e ilyet csinálni alfán
Johnson17-10-2007 19:46:03 // 41173
Az az igazság h pont középen van a belső tükörben.Tehát amit kéne látnom pont azt nem látom.Vagy akkor látom az autót amikor még messze van vagy akkor amikor már közel.:)
Johnson17-10-2007 19:44:39 // 41172
De nem véletlen h ez a méret a Q4-é vagy a V6-é.Nagyobb a menetteljesítménye.Sztem elég lenne a 257 de hűtött.
Tom55517-10-2007 19:43:49 // 41171
Ezt jó tudni! Köszi!
Tééleg te is a szárny alatt nézed a fogalmat a belső visszapillantotükörbe nem? :))
Tééleg te is a szárny alatt nézed a fogalmat a belső visszapillantotükörbe nem? :))
Buksi17-10-2007 19:42:54 // 41170
Most majdnem megkérdeztem, hogy-hogy nem belső hűtésű a féked! De aztán megnéztem az adatlapod és rájöttem! :-))) De nem is tudtam, hogy a diesel-eknek nem hűtött a féktárcsájuk! :-O
Egyébként ha 284-eseket akarsz feltenni, ahhoz nagyob féknyergek kellenek és másik csonkállvány! :-)
Egyébként ha 284-eseket akarsz feltenni, ahhoz nagyob féknyergek kellenek és másik csonkállvány! :-)
Johnson17-10-2007 19:42:04 // 41169
Nem-nem!Az maradt a régi.
Tom55517-10-2007 19:40:46 // 41168
És féknyerget kellett cserélned mikor belső hütéses tárcsák lettek feltéve?
Johnson17-10-2007 19:39:06 // 41167
8V!
Eredetileg az enyémbe se hűtött tárcsák voltak.Szokványos egybe tárcsák.:)
Én tudom neked ajánlani a Ferodo-t.Jó nagyon!És 45 pénz a szett.Első-hátsó betét és tárcsa.
Eredetileg az enyémbe se hűtött tárcsák voltak.Szokványos egybe tárcsák.:)
Én tudom neked ajánlani a Ferodo-t.Jó nagyon!És 45 pénz a szett.Első-hátsó betét és tárcsa.
Tom55517-10-2007 19:35:28 // 41166
Az zsir 8v? 16v?
visszatérve a fékre: nekem azaz igazán az a rossz az egészben hogy a dizelmoci miatt elég orrnehéz, és a 155 ösök közt ha jol tom az enyémem kivül még a 1.6 osokba van ilyen amin nincs az általad emlitett hütés(2 részre van osztva középen a tárcsa és igy hűt) szoval szeretnék ha nem is 284 miliset de akkor ugyanilyen 257 eseket hűtöttbe
visszatérve a fékre: nekem azaz igazán az a rossz az egészben hogy a dizelmoci miatt elég orrnehéz, és a 155 ösök közt ha jol tom az enyémem kivül még a 1.6 osokba van ilyen amin nincs az általad emlitett hütés(2 részre van osztva középen a tárcsa és igy hűt) szoval szeretnék ha nem is 284 miliset de akkor ugyanilyen 257 eseket hűtöttbe
Johnson17-10-2007 19:32:11 // 41165
JAJA!:D
Most kap egy 2.0-ás mocit.;)
Most kap egy 2.0-ás mocit.;)
Johnson17-10-2007 19:31:28 // 41164
Én úgy jártam egy darabig h hátul semmilyen fékhatás nem volt.Be voltak rohadva a dugattyúk.Hátul a fékhatás az nulla volt.
Tom55517-10-2007 19:31:04 // 41163
Télleg a te kocsid volt misié anno :D
akkor a tied se egy kicsi
akkor a tied se egy kicsi
Tom55517-10-2007 19:29:36 // 41161
Én nyáron utolértem egy Corsát ugyhogy azota para Mág jó hogy nem lett baja senkinek meg semminek(najo klimám azota nics:(
Johnson17-10-2007 19:29:03 // 41160
A te szárnyad se kicsi!:D
Johnson17-10-2007 19:27:10 // 41159
Nekem májusban volt egy fékcserém első-hátsó betét és tárcsa.45K volt a szett és nem rossz minőségű(Ferodo).Annyit jelent h első hűtött tárcsa lett és valamivel nagyobb is.Nem vágott hanem nem egybe van a tárcsa van köztük kihagyás ezálltal oda befújódik a hideg levegő.Nem a szériaméret.Hátul maradt a méret.A külömbség érezhető.Bivaly erős lett tőle a fék.Nem kell félni h ne állna meg.
Tom55517-10-2007 19:23:52 // 41158
Ja elég húzós ár azt gondoltam. DE ha minden igaz féknyerget tudok bontottat ocsoér tárcsa meg igyisugyis cserére érett. Tied blső hütéses volt?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
506
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?