Csak nehogy rám kend! :)))
Folyamatossan figyelem a kinálatot.
Fehérváron volna valami telephely. több százas készletük van. 10-13k/pár + szerelés. Csak nem válaszoltak, hogy pontossan m i is. 130km-t meg nem akarok potyára menni:)
Forum >> 155
Marklar15524-11-2008 23:25:30 // 68857
Marklar15524-11-2008 23:23:14 // 68856
Jahh:)
Ha már van BKV s jogsim:)
(belszolgálati járművet vezethetek)
Épp hétfőn megyek éves Kresz oktatásra. Ne felejtsem el olyan könnyen:)
Ha már van BKV s jogsim:)
(belszolgálati járművet vezethetek)
Épp hétfőn megyek éves Kresz oktatásra. Ne felejtsem el olyan könnyen:)
Edyboy24-11-2008 23:21:30 // 68855
Én még nyárival csapatom :-)
Aszem nem is lest téli :-(
Aszem nem is lest téli :-(
Edyboy24-11-2008 23:20:39 // 68854
Sokba vagy te a bkv-nak :-))
Marklar15524-11-2008 22:52:53 // 68853
Ma Temprával voltam dolgozni. Mikor végeztem, vagy 4-5cm es hó volt az autón. Persze a kefe a csomitartóban a mélynyomó mögött volt. :)
Amúgy ma nem hiányzott az autóból az a + 60-70 paci. Még így is én voltam színte a leggyorsabb:) Pedíg csak elől van téligumi (még:) )
Amúgy ma nem hiányzott az autóból az a + 60-70 paci. Még így is én voltam színte a leggyorsabb:) Pedíg csak elől van téligumi (még:) )
Marklar15524-11-2008 22:49:55 // 68852
Állítólag 50e+áfa körűl fizetett utánam a bkv. Úgy, hogy részesedésük van a tanpályán...
Marklar15524-11-2008 22:47:38 // 68851
Ma felhívott a srác. Nincs szétcsapva, csak válik...
norbee24-11-2008 22:42:08 // 68850
Olyat, ami belemegy. Merthogy van vagy 3 féle legalább, hosszban különböznek.
Buksi24-11-2008 22:24:46 // 68849
Estét! :-))
Még egy kérdés a főfékhenger témámhoz! Milyen márkájút érdemes bele venni? Vagy az mindegy, hogy milyen márkájú? Találtam több félét is, az ATE volt a legdrágább 32K, a legolcsóbb meg 9,5K! Persze 15 és 20K környékén is voltak! Mi a véleményetek? Köszi előre is! :-))
Még egy kérdés a főfékhenger témámhoz! Milyen márkájút érdemes bele venni? Vagy az mindegy, hogy milyen márkájú? Találtam több félét is, az ATE volt a legdrágább 32K, a legolcsóbb meg 9,5K! Persze 15 és 20K környékén is voltak! Mi a véleményetek? Köszi előre is! :-))
norbee24-11-2008 15:39:11 // 68848
Milyen hóba? Tudod, hogy utánad nem tudunk megszólalni. :)
Fairlane24-11-2008 15:17:09 // 68847
Miva' mindenki elakadt valahol a hóban? :)
Fairlane24-11-2008 11:08:36 // 68846
ehune a honlapja
Itt vannak árak is (nekem szüli napi aji volt), meg van videó, amin rajta vannak a pályák, meg a rántópad :)
Itt vannak árak is (nekem szüli napi aji volt), meg van videó, amin rajta vannak a pályák, meg a rántópad :)
süsnye24-11-2008 10:38:14 // 68845
mijaza a rántópad? :)
süsnye24-11-2008 10:36:51 // 68844
s mibe fáj egy ilyen esemény?
norbee24-11-2008 10:14:48 // 68843
Azt megint lelőnek a parkolóban. L. :)))
Fairlane24-11-2008 09:27:24 // 68842
Ja, nem is beszélve arrol, hogy 100 autónál mocskos sokat kéne sorbanállni az egyes pályáknál...
Fairlane24-11-2008 09:26:25 // 68841
Jolvan 5ös, leülhetsz :DDD
SD24-11-2008 02:11:04 // 68840
Hát az Q sok akkor inkább megvárom míg esik elég hó és veszek 3000-ért benzint:D
Poló24-11-2008 01:37:46 // 68839
Több, mint 1 milla 1 napra. Ha valami csoda folytán sikerülne összeszedned 100 autót, akkor is 10-15 ezer Ft.-ot kellene befizetni fejenként.
2 éve a Fiatos találkozóra 10-15 Alfa ha eljött.
2 éve a Fiatos találkozóra 10-15 Alfa ha eljött.
SD24-11-2008 00:58:59 // 68838
Micsoda pracízitás:))) Jaja V6:))) mosmá "csak" össze kell rakni:D
Ádi_390024-11-2008 00:19:45 // 68837
Ja, a friszkóm kezd mikrofonizálódni. Egyszer hasonló időszakomban mentem a Kálvária téren (gyalog), és körémgyűlt egy halom helyi lakos, és röhögtek, hogy Boney M. :)) De kedvesek voltak.
No, még ha read only lettem volna, akkor nem töltöttem volna órákat tegnap este, hogy elolvassam az elmúlt 700 hsz-t. De nem volt haszontalan, mert SD garázsának sarkában feltűnt egy érdekesség... Meg norbee számlálójához is írtam, bár akkor már kint volt a falon. Szerintem decemberben simán meg lehetne csinálni, hogy az első 10-ben csak 155-ös legyen. ;-) Mondjuk minek... :) Ja, és süsnye olajos kalandja is érdekes volt; szerintem kutya baja a gépnek. :) Reméljük... Legfeljebb visszaadja Árpinak, aki elintézi a hibátlan autóként való értékesítést, a hasznon meg osztoznak. :)
No, még ha read only lettem volna, akkor nem töltöttem volna órákat tegnap este, hogy elolvassam az elmúlt 700 hsz-t. De nem volt haszontalan, mert SD garázsának sarkában feltűnt egy érdekesség... Meg norbee számlálójához is írtam, bár akkor már kint volt a falon. Szerintem decemberben simán meg lehetne csinálni, hogy az első 10-ben csak 155-ös legyen. ;-) Mondjuk minek... :) Ja, és süsnye olajos kalandja is érdekes volt; szerintem kutya baja a gépnek. :) Reméljük... Legfeljebb visszaadja Árpinak, aki elintézi a hibátlan autóként való értékesítést, a hasznon meg osztoznak. :)
Seriff24-11-2008 00:04:26 // 68836
Szegény pára:((
SD24-11-2008 00:02:46 // 68835
Hogy ezt a szerencsétlent mindég szétcsapják:(
Marklar15523-11-2008 23:12:55 // 68834
Ex Betonláb, Sprinter autója ismét eladó:(
Van már benne pár "alkatrészem (ünk)" de most remélem nem azért adják el.
Amúgy most épp Pápán van...
155
Van már benne pár "alkatrészem (ünk)" de most remélem nem azért adják el.
Amúgy most épp Pápán van...
155
Marklar15523-11-2008 23:09:38 // 68833
Én ezt már letudtam júniusban:)
Igaz az első gumijaim tök szarok voltak.
A csúszós fékpróbákon meglepően szarok lettek a métereim. ABS ide vagy oda:)
De a szlalomos "körversenyben" a 3. időt vittem. (ócska gumikon elől) A körözgetésnél is szeríntem én voltam a leggyorsabb. Az a rántópad egy AR155 nek szerintem hót gagyi. 2 kormányzásból egyenesbe lehetett tenni.
De az OFFok közűl tényleg volt aki gépészkedett rendessen:)




Igaz az első gumijaim tök szarok voltak.
A csúszós fékpróbákon meglepően szarok lettek a métereim. ABS ide vagy oda:)
De a szlalomos "körversenyben" a 3. időt vittem. (ócska gumikon elől) A körözgetésnél is szeríntem én voltam a leggyorsabb. Az a rántópad egy AR155 nek szerintem hót gagyi. 2 kormányzásból egyenesbe lehetett tenni.
De az OFFok közűl tényleg volt aki gépészkedett rendessen:)




norbee23-11-2008 23:07:29 // 68832
Mind androgün... :)
SD23-11-2008 22:29:03 // 68831
Ebbő melyik nő melyk férfi?:D
norbee23-11-2008 22:21:49 // 68830
Én voltam a tréningvezető. Ki más? :) Csak igyekeztem profilból látszani, hogy ne ismerj fel, nehogy azt hidd, kivételezek majd veled. :)
Fairlane23-11-2008 22:20:04 // 68829
Jé, kiléptél a read-only üzemmódbol... :)))
Profiknak is biztos hasznos.
Boney M-es???? Ilyen? :)))

Profiknak is biztos hasznos.
Boney M-es???? Ilyen? :)))

Ádi_390023-11-2008 22:07:56 // 68828
Hi,
Ja, az én autómban épp 3 éve rossz az ABS. És épp kedden viszem megcsináltatni. Jó az ha van. Amatőröknek legalábbis hasznos. :)
És milyen volt a toyotás? Balázs Palis? :) (Amúgy most inkább Boney M-es kezdek lenni épp...)
Ja, az én autómban épp 3 éve rossz az ABS. És épp kedden viszem megcsináltatni. Jó az ha van. Amatőröknek legalábbis hasznos. :)
És milyen volt a toyotás? Balázs Palis? :) (Amúgy most inkább Boney M-es kezdek lenni épp...)
SD23-11-2008 21:03:46 // 68827
én skodával csapattam egy buszvégállomáson anno:) ott tanultam meg a kilincsel előre haladás autentikus tudományát:) arra viszont nem számítottam hogy egy mikrobusznyi fázó és unatkozó rendőr nézi ezt végig:) még azt sem vettem észre hogy az egyik kisétált megnézni hogy tényleg behajani tiloson jöttem-e be:D eztán mögémálltak, én menekülőre fogtam de rájjöttem az 52Le és a négyévszakos gumma nem elég a galaktikus sebességhez, gyalog utól ért a legkissebbki akit kiküldtek hogy mennyé a hóba fogd meg a madarat:D:D:D ezért remegő kézzel megpróbáltam letekerni a befagyott ablkot majd ajtót nyitottam a visítva röhögő rendőröknek:) miután elmagyaráztam az autó jogállását és hogy anyámé és gyakorolni jöttem mielőtt másokba kárt tennék, megkértek hogy ha majd abbahagytam a gyakorlást huzzak haza:D:D:D és már mentem is:D:D:D
SD23-11-2008 20:57:16 // 68826
nohát pont erre hajaztam én iss:) mert az utszélin nem ritka a fákk, és egy olyat becummantani elég szákk:) ezé kell xarlaggorláton gyakorolni, a leszállást... vagy akinek van egy kis esze befizet a hungaropannonmagyar népi ringre:)
Fairlane23-11-2008 20:23:43 // 68825
Ha jóltom volt már ott találkozó :)
Tesztelni bárhol lehet, csak nem mindegy kit vagy mit találsz el :P
Tesztelni bárhol lehet, csak nem mindegy kit vagy mit találsz el :P
SD23-11-2008 19:52:09 // 68824
Ha egyszer elegen összejönnénk nemtom menyi lehet azt kibérelni egy napra? biztos lenne ott mit próbálgatni:) Én is el akarok menni oda:) Bár én ezeket simán letesztelem forgalomban is:)
ystuc23-11-2008 19:44:46 // 68823
Mondjuk ott szinte egész évben ilyen az időjárás. De tényleg kéne ide is valami hasonló, még ha csak kis óraszámban, akkor is. Nekem anno szerencsém volt, mert télen tanultam vezetni, hóesésben is mentem vizsga előtt. Másrészt azért is szerencsém van, mert szinte havonta kijutok a melóhelyemről valamilyen tanpályára gyakorolni. Nálunk ezt komolyan veszik.
Fairlane23-11-2008 19:41:41 // 68822
Fasza volt, tanulságos. Talán kicsit juthatott volna több pályahasználat egy főre...
Mondta a srác, hogy a skandinávoknál ez a jogsi szerzés része. Valóban itt sem ártana...
Mondta a srác, hogy a skandinávoknál ez a jogsi szerzés része. Valóban itt sem ártana...
Buksi23-11-2008 19:22:46 // 68821
Egyébként biztos nagyon nagy élmény lehetett! Szertnék egyszer eljutni ide én is! :-))
Buksi23-11-2008 19:21:03 // 68820
De remélem nem szólítottad Buksinak!? :-DDD
Blondy23-11-2008 19:15:39 // 68819
Az a gond hogy már megnéztem,a betétek 50% osak kb a dob mert nekem az van hátul kifogástalan kb 3 éves és csak a bal hátsó!
ystuc23-11-2008 19:10:56 // 68818
És összességében hogy tetszett? Mármint a tapasztalatok? Csak azért kérdem, mert szerintem egy baromi jó dolog. Én már többször is voltam kint. Sajáttal is, cégessel is. És azt kell hogy mondjam, én kötelezővé tenném.
Fairlane23-11-2008 19:09:01 // 68817
A nyikorgás önmagában még nem biztos, hogy probléma. Esetleg nézd meg, hogy nem-e túl kopottak a betétek, vagy nem-e túl vállasak a tárcsák.
Fairlane23-11-2008 19:05:02 // 68816
Nu cartársak, ma megjártam a hungaroringi vezetéstechnikai pályát.

Tanulságos volt, illetve volt néhány meglepő élmény is.
10 fős csoport volt, az autófelhozatal elég átlagos volt: wagon replusz, kér fasztra opel, egy tolyota kombi, egy legujabb laguna, egy citroeny xsára, nissan qaskáj, egy daihatsu applause, régi ford fókusz, meg persze az én vasam :D
Némi elmélet után különböző gyakorlatok voltak: vészfék aszfalton, csúszópályán, rántópados csúszópályás, szlalomozós csúszópályás, körbe-körözős stb...
Párszor nekiállt havazni, illetve du négyre felfagyott szinte az egész pálya, ami még mókásitotta a viszonyokat :)
Fele banda nyárigumis volt, ők párszor szoptak, de a több hárombetüs elektromossággal felszerelt gépek azért tudtak valamelyest kompenzálni a menetteljesítményen: pl szlalomozásnál a laguna meg a quashkai nyárigumával egész jó időt mentek.
Ami tanulságot levontam:
- Nekem ugye nincs ABSem. Ahogy láttam azért több előnye van mint hátránya, ergo jó lenne...
- A hárombetüsök sem oldanak meg mindent maguktól, ahogy láttam inkább kiélezett helyzetben jönnek jól.
- Az autók közt az alfa meg a daihatsu volt a legidősebb (a többi jócskán 2000 utáni gyártmány) mégsem voltak igazán hátrányban a pályán.
- Kanyarsebességre a körpályán a 155ös simán verte a mezőnyből a többieket, bár az is igaz, hogy ez volt az egyetlen, futóművileg "sportosabb" felépítésű autó, a többi lágyabb rugójú volt, magasabb, stb...
- A fasztrák meg a wagonr segge elég brutál módon elúszogatott a csúszópályán, komoly piruletteket nyomtak rántópad nélkül is :) Ezektől csak kicsit volt lemaradva a fóka meg a xsára, az ő seggük is soxor előre húzott (Persze a rántópad mindenkit megpörgetett párszor, elektronyikától függetlenül)
A körpályán a daihatsus srác szarul járt: kitört az ív külső hátsó kereke, és ráült az autó. Azon a szaron a hátsó csonkállvány U-szelvényekből van hegesztve, a hegesztés faszán el is rohadt, és pont itt lett elege....
Érdekesség, hogy ismét beigazolódott az a teória, hogy nincs sok féle ember a világon (mármint pofára :) )
A tréninget egy norbee-oid (csak kicsit magasabb) ember vezette, a résztvevők közt pedig volt egy Buksi-oid egy opellel, meg egy Ádi-oid a toyotával :D


Tanulságos volt, illetve volt néhány meglepő élmény is.
10 fős csoport volt, az autófelhozatal elég átlagos volt: wagon replusz, kér fasztra opel, egy tolyota kombi, egy legujabb laguna, egy citroeny xsára, nissan qaskáj, egy daihatsu applause, régi ford fókusz, meg persze az én vasam :D
Némi elmélet után különböző gyakorlatok voltak: vészfék aszfalton, csúszópályán, rántópados csúszópályás, szlalomozós csúszópályás, körbe-körözős stb...
Párszor nekiállt havazni, illetve du négyre felfagyott szinte az egész pálya, ami még mókásitotta a viszonyokat :)






Fele banda nyárigumis volt, ők párszor szoptak, de a több hárombetüs elektromossággal felszerelt gépek azért tudtak valamelyest kompenzálni a menetteljesítményen: pl szlalomozásnál a laguna meg a quashkai nyárigumával egész jó időt mentek.
Ami tanulságot levontam:
- Nekem ugye nincs ABSem. Ahogy láttam azért több előnye van mint hátránya, ergo jó lenne...
- A hárombetüsök sem oldanak meg mindent maguktól, ahogy láttam inkább kiélezett helyzetben jönnek jól.
- Az autók közt az alfa meg a daihatsu volt a legidősebb (a többi jócskán 2000 utáni gyártmány) mégsem voltak igazán hátrányban a pályán.
- Kanyarsebességre a körpályán a 155ös simán verte a mezőnyből a többieket, bár az is igaz, hogy ez volt az egyetlen, futóművileg "sportosabb" felépítésű autó, a többi lágyabb rugójú volt, magasabb, stb...
- A fasztrák meg a wagonr segge elég brutál módon elúszogatott a csúszópályán, komoly piruletteket nyomtak rántópad nélkül is :) Ezektől csak kicsit volt lemaradva a fóka meg a xsára, az ő seggük is soxor előre húzott (Persze a rántópad mindenkit megpörgetett párszor, elektronyikától függetlenül)
A körpályán a daihatsus srác szarul járt: kitört az ív külső hátsó kereke, és ráült az autó. Azon a szaron a hátsó csonkállvány U-szelvényekből van hegesztve, a hegesztés faszán el is rohadt, és pont itt lett elege....
Érdekesség, hogy ismét beigazolódott az a teória, hogy nincs sok féle ember a világon (mármint pofára :) )
A tréninget egy norbee-oid (csak kicsit magasabb) ember vezette, a résztvevők közt pedig volt egy Buksi-oid egy opellel, meg egy Ádi-oid a toyotával :D
мσ®©є23-11-2008 18:58:57 // 68815
szép estét jó szurkolást :)
Blondy23-11-2008 18:30:55 // 68814
Üdv nektek!
Nekemis valami gáz van a bal hátsó fékkel,mikor felmelegszik a rendszer fékezés után nyikorog a betét,gondolom késik a munkahenger szar hangja van,nagy gázvan?
Nekemis valami gáz van a bal hátsó fékkel,mikor felmelegszik a rendszer fékezés után nyikorog a betét,gondolom késik a munkahenger szar hangja van,nagy gázvan?
Buksi23-11-2008 18:24:22 // 68813
Igen, pumpálásra keményedik csak fel! :-(
norbee23-11-2008 18:23:08 // 68812
Ha puhul, és pumpálásra keményedik, akkor főfékhenger. Ha konstans kemény, akkor szervó.
Ma felpattantak előre a Brembo tárcsák. Kivi vok. :)
Ma felpattantak előre a Brembo tárcsák. Kivi vok. :)
Buksi23-11-2008 18:16:08 // 68811
Bakker, sejtettem! :-((
Köszi a megerősítést! :-)
Köszi a megerősítést! :-)
András bácsi23-11-2008 18:04:18 // 68810
Valószínű, amit írtál, az a hiba.
Buksi23-11-2008 18:03:31 // 68809
Szóval akkor cserés, mi? :-((
A hideg meg monnyon le! :-))
A hideg meg monnyon le! :-))
András bácsi23-11-2008 18:02:43 // 68808
A hideg kérem, a hideg. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
632
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?