Szerintem most már várd ki mit mond a szerelő.
Ideiglenesen normálisan elvezetve megoldás lehet egy plusz kábel.
De jó lenne megtudni miért romlott el a régi, törés utáni béna javítás, toldás, vagy hő hatás. Mindenképp macerás dolog de motor ki-be pakolás előtt érdemes kideríteni mi is a gebasz.
Mert ha egy kábel kidöglött akkor lehet ott több is ami nem jó... csak épp még nem mutatja. Meg kellene keresni hol van toldva, vagy ilyesmi.
Ha tényleg a kábel rossz akkor a köteg csere a megoldás valóban de csak ha 100% hogy az a hiba forrása.
Forum >> 155
SD28-04-2009 11:42:54 // 78179
ImO28-04-2009 11:21:48 // 78178
Az a baj, hogy nem tudom, csak sejtem... :-( Abban bízom, hogy vki mond egy egyszerűbb megoldást, mint a kábelköteg csere. :-)
SD28-04-2009 11:10:15 // 78177
olvastam:) de ha tudod a hibát akkor mi a kérdés? :) vagy ha nem tudod akkor miért kéne még1x elolvasnom? :)
Fairlane28-04-2009 11:04:50 // 78176
Bazz, ezek Zergek, vagy Protossok? :D
ImO28-04-2009 10:48:59 // 78175
Lehet, hogy baromság, de a VET0159167 végén a 167 nem az alvázszám 167-esére utal? :-)
ImO28-04-2009 10:45:31 // 78174
78149.sz. hsz. :-) Bocs, de kicsit hosszú, ezért nem írom le még1x. :-)
Tony15528-04-2009 10:44:25 // 78173
Hali!
Nem tudja valaki, hogy ABS jeladóból melyik a jó? 2 félét írnak a Bárdinál, és nem tom mi a különbség... Van a 0265006162-es számú és van a 0265006212-es számú. A leírásban annyi különbség van, hogy az egyiknél ch. VET0159168 - a másiknál - ch. VET0159167 van a leírásban, de hogy mi ez, passz....
Nem tudja valaki, hogy ABS jeladóból melyik a jó? 2 félét írnak a Bárdinál, és nem tom mi a különbség... Van a 0265006162-es számú és van a 0265006212-es számú. A leírásban annyi különbség van, hogy az egyiknél ch. VET0159168 - a másiknál - ch. VET0159167 van a leírásban, de hogy mi ez, passz....
SD28-04-2009 10:44:20 // 78172
a 16V-nél minden hengernél külön kis trafó van ugye a gyertyákon, talán az lehet? vagy LMM, mert az is más mint a 8V-ken, nem lapátos.
SD28-04-2009 10:43:03 // 78171
várjál neked 16V az más
SD28-04-2009 10:42:26 // 78170
és milyen fordulaton vagy teljesen mindegy?
gyertyakábel?
gyorsításra, vagy folyamatos fordulaton is, dadog?
nekem hidegen nagyobb gázra első pár percben csinálná ha adnék neki nagyobb gázt:) de nem szoktam, utánna semmi:)
gyertyakábel?
gyorsításra, vagy folyamatos fordulaton is, dadog?
nekem hidegen nagyobb gázra első pár percben csinálná ha adnék neki nagyobb gázt:) de nem szoktam, utánna semmi:)
ImO28-04-2009 10:40:36 // 78169
Hol lehet ilyen Lego-készletet kapni??? :-)))
ImO28-04-2009 10:39:36 // 78168
Köszi, megpróbálom kipucolni, de nekem gyanús, hogy nem ez lehet a hiba, mert kinyomott kuplungnál, illetve üresben szépen veszi a fordulatot a gép.
SD28-04-2009 10:35:03 // 78167
azbesztmeg:D



na ez meg a külvilág:)



na ez meg a külvilág:)
SD28-04-2009 08:54:13 // 78165
Buksi nagyon gratulálok:)!!!
Képekkel is illusztráld!!!!!! :)
Képekkel is illusztráld!!!!!! :)
SD28-04-2009 08:52:41 // 78164
Thomika28-04-2009 08:04:45 // 78163
Én azért előbb megnézném a helyedben ,hogy a pillangószelep nyit -e rendesen. Anno volt ilyen problémám, mikor a sok kosz meg miegymás miatt megszorult a tengelye. Féktisztítóval tökéletesen tisztítható. Ez csak egy ötlet, hátha bejön ;)
Thomika28-04-2009 08:01:21 // 78162
Ha puha a pedál akkor bizony levegős! Vagy ami még lehet (nálam előfordult), hogy xar betét van benne, túl kemény és így nem is lesz jó a fék soha. De új alkatrészeknél kell ksi idő míg összekopnak (bár ilyenkor kemény szokott lenni+nincs fékhatás)
Thomika28-04-2009 07:58:02 // 78161
Gratula a gépsárkányhoz! Sztem, ha mész vele néhány km-t jól megtankolva, akkor szép lassan helyre fog állni! A komputernek is össze kell hangolnia az új alkatrészeket.. Apám gépében ehhez gyárilag írnak 25-30km-t! Vagy pedig 20 percre leszeded a negatív sarut, akkor az ecu elfelejt mindent, és öntanuló módban pár km alatt beáll, már az új cuccokhoz igazodva.
Buksi28-04-2009 03:55:40 // 78160
Köszi! :-)
Nagyon remélem, hogy minél előbb láthatod! ;-))
Nagyon remélem, hogy minél előbb láthatod! ;-))
Marklar15528-04-2009 00:41:39 // 78158
Volna egy 2,0 16V fűzött blokkom is.
60eft+ kartel 25eft
Egyben 80e
Hengerfej nincs rajta.
Meg ügye még sok más is:)
60eft+ kartel 25eft
Egyben 80e
Hengerfej nincs rajta.
Meg ügye még sok más is:)
Edyboy27-04-2009 23:19:11 // 78157
Gratuláció a géphez :)
Egy kis idő és biztos rendben lesz :)
Szeretném majd látni minél előbb :)
Egy kis idő és biztos rendben lesz :)
Szeretném majd látni minél előbb :)
Inter156 (il mascalzone)27-04-2009 22:27:08 // 78156
Jó éjt! Örülök hogy oké a géped:)))))
ImO27-04-2009 22:16:16 // 78155
Hali! Én is húzok, mert hasonló cipőben járok! :-)))
ImO27-04-2009 22:15:21 // 78154
:-)))
Akkor jó! Igazad van, nem teherautó! :-)))
Akkor jó! Igazad van, nem teherautó! :-)))
Buksi27-04-2009 22:07:30 // 78153
Lépek, mert holnap meló van! :-(
Jóccaka mindenkinek! :-)
Jóccaka mindenkinek! :-)
Buksi27-04-2009 22:04:56 // 78152
Én is csak találgatni tudok, hogy mi lehet! Ha nem jutok semmitre, akkor megint megy szerelőhöz, de most már a Schulek Bélához! :-)
Buksi27-04-2009 22:03:44 // 78151
Csak egy fogamban van tömés, de az bírja! :-)))))))))
Egyébként nem sokkal keményebb lett és feszesebb, mint amilyen volt! Inkább földes-kavicsos úton érződik, hogy egy kicsit ráz, de ez meg kit érdekel! Úgysem járok sűrűn ilyen utakon! ;-))
Egyébként nem sokkal keményebb lett és feszesebb, mint amilyen volt! Inkább földes-kavicsos úton érződik, hogy egy kicsit ráz, de ez meg kit érdekel! Úgysem járok sűrűn ilyen utakon! ;-))
ImO27-04-2009 22:02:44 // 78150
Ja igen, a Te esetedről jut eszembe, hogy az én járgányom alapjárata is ingadozik, mint az állat.
Buksi27-04-2009 22:01:17 // 78149
Hasonló jelenség van nálam is, de ennyire azért nem vészes! :-)
ImO27-04-2009 21:58:40 // 78148
Nem ráz nagyon? Birják a foga(i)dban a tömések? :-))) ;-)
ImO27-04-2009 21:57:15 // 78147
Urak! Van egy kics, vagy nagy (?) problémám. Padlógázra, vagy egy kicsit ütemesebb gázpedál lenyomásra teljesen megtorpan a vas. Amikor először csinálta, majdnem lefejeltem a kormányt. Ilyenkor amint feljebb engedem a pedált újra húz a moci, de ha újra padló, ismét "fullad". Kereszteződésben való kigyorsításnál, vagy előzésnél qrva veszélyes. Üresben, vagy kinyomott kuplungnál nem produkálja az említett jelenséget. LMM-t próbáltam másikat, igaz használt volt az is, de ua. A vezérműtengely jeladójának a vezetékével van vmi gáz, mert vadi új a jeladó, mégis hibát jelez. Lehet ez a probléma forrása? A szerelőm (Hari) azt mondta, hogy megpróbálja majd a jeladó vezetékét "kívülről" megkerülni egy másikkal, és így kiderülhet, hogy ez okozza-e a hibát. A kábelköteg cseréjéhez viszont ki kell kapni a mocit, aminek marhára örülök. :-( Bocs, hogy ilyen hosszú lett... :-)
Buksi27-04-2009 21:48:03 // 78145
Én jobban szeretném, ha nem maradnának! ;-))
Buksi27-04-2009 21:47:38 // 78144
Köszi, meg is szenvedtem vele rendesen! :-)
ImO27-04-2009 21:47:30 // 78143
Faxa lett! Grat! :-)
Stevke27-04-2009 21:46:53 // 78142
A nagy szerelések után mindig marad finomhangolási munka rendesen! :(
ImO27-04-2009 21:46:45 // 78141
Grat a futóműhöz! Irigyellek érte! :-)
Buksi27-04-2009 21:46:09 // 78140
Köszi! :-)
Gurulni gurul, de sajna még mindig nem tökéletes! :-(
Gurulni gurul, de sajna még mindig nem tökéletes! :-(
Stevke27-04-2009 21:45:10 // 78139
Köszi Buksi!
Énis gratula az autódhoz,örülök hogy sikerült megoldani az AC problémát és hogy végre gurul az autód!!Mert nagyon sokat dolgoztál rajta! :)
Énis gratula az autódhoz,örülök hogy sikerült megoldani az AC problémát és hogy végre gurul az autód!!Mert nagyon sokat dolgoztál rajta! :)
Buksi27-04-2009 21:31:04 // 78138
az az igazság, hogy ilyesmiket meg sem lazítottam, amit meg igen, azt tuti meghúztam! A kormánymű szervo olajat is lecseréltem, feltöltöttem a rendszert és még így is annyira sz@r hangja van, hogy az nem igaz! Járó motornál folyamatosan töltöttem, amíg el nem érte a szintet! Aztán ahogy álltam be a garázsba, már csendesedett valamelyest, de még ez sem az igazi! :-(
A másik meg, hogy szinte fék nélkül jöttem haza, pedig le lett légtelenítve és mégis olyan puha volt a pedál, majdnem teljesen beesett! Pársuor még azt hiszem le kell légtelenítenem! Kezdek már belefáradni! :-(((
Annyi örömöm azért van, hogy a futómű az nagyon király lett, meg hát végre beindult! :-)
A másik meg, hogy szinte fék nélkül jöttem haza, pedig le lett légtelenítve és mégis olyan puha volt a pedál, majdnem teljesen beesett! Pársuor még azt hiszem le kell légtelenítenem! Kezdek már belefáradni! :-(((
Annyi örömöm azért van, hogy a futómű az nagyon király lett, meg hát végre beindult! :-)
Buksi27-04-2009 21:25:34 // 78137
Szép lett, gratula! :-)
Longman27-04-2009 21:18:27 // 78136
Na akkor: GRATULA, és: képeket, de azonnal!!:)
A többi miatt meg ne aggódj, ezek természetes dolgok ilyenkor. Lehet egy-egy le nem húzott csavar, bilincs, fals levegő, stb.. :)
A többi miatt meg ne aggódj, ezek természetes dolgok ilyenkor. Lehet egy-egy le nem húzott csavar, bilincs, fals levegő, stb.. :)
Stevke27-04-2009 21:16:54 // 78135
Buksi27-04-2009 21:10:11 // 78134

Buksi27-04-2009 20:15:41 // 78133
Nah, kész lett a gép! Jó nagy balfax voltam, mert összerakásnál nem dugtam össze egy csatit a kesztyűtartó mögött és ezért nem indult a verda! :-DD
Most már megy, de valami még nem kerek! Nagyon ingadozik az alapjárat, lehet, hogy a TD LMM-től van?? Vagy az új Bosch Lambda-szondától?? Vagy esetleg az alapjárati motor szarakodik?? Nem tom!
Viszont nagyon jó lett a futómű, hazafelé próbálgattam és hát nagyon kemény a Bilstein gátló - FK ültetőrugó kettős! ;-)))) Élvezet vezetni! :-)
Most már megy, de valami még nem kerek! Nagyon ingadozik az alapjárat, lehet, hogy a TD LMM-től van?? Vagy az új Bosch Lambda-szondától?? Vagy esetleg az alapjárati motor szarakodik?? Nem tom!
Viszont nagyon jó lett a futómű, hazafelé próbálgattam és hát nagyon kemény a Bilstein gátló - FK ültetőrugó kettős! ;-)))) Élvezet vezetni! :-)
Inter156 (il mascalzone)27-04-2009 18:30:47 // 78132
Nekem már be is indult:-D
SD27-04-2009 16:29:12 // 78131
Buksi27-04-2009 16:09:08 // 78130
Olyanok nincsenek is! :-)))))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
535
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas




















