Gyulavitéz komolytalan ember végig sem olvasom... :D A ferrari F430-ban a rádiót fikázta:D:D:D
kibelezett bádogdoboz, melyik autóból nem lehet így erőgépet csinlni? :)
Forum >> 155
SD08-05-2009 09:52:27 // 78529
Fairlane08-05-2009 09:42:57 // 78528
SD07-05-2009 21:36:39 // 78527
Ezzel most megnyugtattál:P:D
SD07-05-2009 21:35:36 // 78526
Korrekt:))) Köfi:))) Akkó én is akarok nagy féket majd:))))
Ferri07-05-2009 21:20:54 // 78525
Annyira egyszerű az önbeállító mechanizmus, hogy szinte nincs is. A dugattyút a karmantyúk rugalmassága húzza vissza pár tized mm-t. A betét kopásával a dugattyú egyre inkább kitolódik a munkahengerből, de a fék elengedésekor a karmantyú rugalmassága elvileg ugyanakkora hézagot biztosít. A fékezéshez szükséges folyadékmennyiség a dugattyúfelületek és a lökethossz arányában változik. A 4 dugós fék dugattyúi kisebbek, és a lökethossza is rövidebb lehet, szerintem nem igényel sokkal több folyadékot. Az arány talán 4:5 bagolyköpet lehet.
Buksi07-05-2009 21:20:20 // 78524
Holnap meglátjuk! :-))
Gery8307-05-2009 21:20:09 // 78523
Tudom, hát! :D
Valaha is tűnt úgy hogy nem?
Téged egyszerűen úgysem tudlak komolyan venni, akármennyire próbálkozom... :D
Valaha is tűnt úgy hogy nem?
Téged egyszerűen úgysem tudlak komolyan venni, akármennyire próbálkozom... :D
SD07-05-2009 21:18:20 // 78522
Hát a központi egységre 3db megy ha ól tudom s többi meg a szervókra, ellenállásra, nagyon nem lehet "félredugni" :D
Na majd várom a fejleményeket:)
Na majd várom a fejleményeket:)
Buksi07-05-2009 21:11:35 // 78521
Okés, kipróbálom holnap! :-))
Én még arra is gondoltam, hogy valami kábelt nem dugtam össze vagy ilyesmi!
Én még arra is gondoltam, hogy valami kábelt nem dugtam össze vagy ilyesmi!
SD07-05-2009 21:09:16 // 78520
ok :) tudod hogy nem gonoszságból kötözködöm?:) de a kiváncsiságom határtalan, meg hátha yó-t kérdezek:)
SD07-05-2009 21:03:59 // 78519
Ez érdekes nekem ilyen sosem volt. Illetve, ha kikapcsolom úgy marad ha bekapcsolom akkor a legutóbbi állásban marad.
De én általában nem auto módbn használtam csak félautomata móban, lehet az a különbség?
Ha automatára kapcsolod akkor elindítás után mindenkép bekapcsol?
Próbáld ki: ha megnyomod az auto gombot, aztán beállítod mondjuk 21 fokra, meg 2-es vagy hármas ventilátor ra, akkor nem fog égni az auto gomb mellett csak egy lámpa. Aztán OFF, autó lekapcs vár próba. Nekem így nem kapcsolt vissza.
(ilyenkor a hőfokot tartja az általad megadott sebességgel, és irányban)
Ha viszont leveszed az akksit akkor természetes hogy alap állapotba kerül.
Na tesztelj:)
De én általában nem auto módbn használtam csak félautomata móban, lehet az a különbség?
Ha automatára kapcsolod akkor elindítás után mindenkép bekapcsol?
Próbáld ki: ha megnyomod az auto gombot, aztán beállítod mondjuk 21 fokra, meg 2-es vagy hármas ventilátor ra, akkor nem fog égni az auto gomb mellett csak egy lámpa. Aztán OFF, autó lekapcs vár próba. Nekem így nem kapcsolt vissza.
(ilyenkor a hőfokot tartja az általad megadott sebességgel, és irányban)
Ha viszont leveszed az akksit akkor természetes hogy alap állapotba kerül.
Na tesztelj:)
Gery8307-05-2009 19:42:36 // 78518
Nem lesz gond vele, jóval nagyobb brembo nyergekhez használják a gyári főfékhengert.
Majd ha kész, mesélek.. :D
Majd ha kész, mesélek.. :D
Gery8307-05-2009 19:39:17 // 78517
Passzol a gyári tárcsához, nekem is azzal van fönt, de minimum 16" kell, egyéb alá nem fér be.
Buksi07-05-2009 18:52:21 // 78516
Miért, a Mazda-ban mit szól a fék? Teljesen mindegy, hogy milyen autóban van, úgy sem ismeri fel, hogy melyik milyen! :-DDDDD
Buksi07-05-2009 18:50:52 // 78515
Okés, kifogom javítani! ;-)))))))))
De most inkább azt mondd meg, hogy ha kikapcsolom a klímapanelt (tehát OFF gombbal) és így állítom le az autót, akkor ha pár perc múlva elindítom, miért kapcsol be egyből a panel??? Nem nekem kellene bekapcsolni hamár egyszer én kapcsoltam ki??
De most inkább azt mondd meg, hogy ha kikapcsolom a klímapanelt (tehát OFF gombbal) és így állítom le az autót, akkor ha pár perc múlva elindítom, miért kapcsol be egyből a panel??? Nem nekem kellene bekapcsolni hamár egyszer én kapcsoltam ki??
SD07-05-2009 18:47:49 // 78514
De én kiváncsi vagyok, mert ugye a fékek sem kopnak egyenlően, tehát van valami önbeállító mechanizmus benne, de hogy müxik, és mit fog szólni a buzdafékhez? :)
SD07-05-2009 18:46:15 // 78513
Jó értem csak figyelmeztettelek mert megéltem már sajnos...
Figyi: írd csak oda a blogodba hogy mimindent kaptál a 40k-ért :) hogy lássák mekkora nagylelkű szponzor vagyok, nem lenyúlós másvallású:)))
- adigitáli kp.egység, 2db box, pót szervomotorokkal, hőcserélő, hútő, csövek, kábel, relék, 2db kompresszor:)))
vagy valami értelmesebb megfogalmazásban:D vagy ha nem, nem csak ötlet:)
Figyi: írd csak oda a blogodba hogy mimindent kaptál a 40k-ért :) hogy lássák mekkora nagylelkű szponzor vagyok, nem lenyúlós másvallású:)))
- adigitáli kp.egység, 2db box, pót szervomotorokkal, hőcserélő, hútő, csövek, kábel, relék, 2db kompresszor:)))
vagy valami értelmesebb megfogalmazásban:D vagy ha nem, nem csak ötlet:)
Buksi07-05-2009 18:44:44 // 78512
Ne gondókozzá má annyit! :-DDDDDDDD
Nem fog galibát okozni! ;-))
Nem fog galibát okozni! ;-))
SD07-05-2009 18:42:08 // 78511
Az persze nem kérdés, de ugye a dugattyúknak van egy térfogata, nagyobb dugó, több lé.
Tehát mondjuk a 155fék 1mm-es elmoizdulásához kell két-bagoly -öpetnyi fékolaj.
A buzdafék 1mm-es elmozdulásához meg mondjuk hat-bagoly-köpetnyi.
Tehát mondjuk 3szor annyi olaj kell a megmozdulásához, most ez hasra ütés, lehet hogy 1.5x lehet hogy 0.8 nemtom. De a végeredmény hogy nem ugyan ott fog fogni mint a 155 fék nem?
Viszont ha a hátsó fék 155 fék az meg igen akkor el fog baxódni az arány az első hátsó féknél. Persze úgy is az első fogja a lényeget.
De ezért kérdem nem lehet hogy galibát okoz? :P :)
Tehát mondjuk a 155fék 1mm-es elmoizdulásához kell két-bagoly -öpetnyi fékolaj.
A buzdafék 1mm-es elmozdulásához meg mondjuk hat-bagoly-köpetnyi.
Tehát mondjuk 3szor annyi olaj kell a megmozdulásához, most ez hasra ütés, lehet hogy 1.5x lehet hogy 0.8 nemtom. De a végeredmény hogy nem ugyan ott fog fogni mint a 155 fék nem?
Viszont ha a hátsó fék 155 fék az meg igen akkor el fog baxódni az arány az első hátsó féknél. Persze úgy is az első fogja a lényeget.
De ezért kérdem nem lehet hogy galibát okoz? :P :)
Buksi07-05-2009 18:38:27 // 78510
Nem akarok annyit várni vele, de most egyenlőre nem ez az elsődleges! :-))
SD07-05-2009 18:37:11 // 78509
De ne várj fél évet mint én mert aztán neked is elmegy a kedved, bár talán annyival előrébb vagy hogy neked legalább nincs szét szedve a belseje már:) én azt utáltam nagyon, úgy nézett ki mint egy orosz műhold, és egy tyúkol keresztezése... :D
Buksi07-05-2009 18:35:53 // 78508
Most nem értem a kérdést??
Nagy fék feltesz, olaj betölt, légtelenít (közben utánatölt) és kész! :-))))
Lehet, hogy pár cseppel több olaj kell bele a nem gyári fék miatt, de ugyanúgy fog működni! :-))
Nagy fék feltesz, olaj betölt, légtelenít (közben utánatölt) és kész! :-))))
Lehet, hogy pár cseppel több olaj kell bele a nem gyári fék miatt, de ugyanúgy fog működni! :-))
Buksi07-05-2009 18:33:14 // 78507
Persze, hogy voltam, azóta már szépen duruzsol a moci! De erről már írtam a múltkor, hogy egy kábelt nem dugtam össze a műszerfal alatt és azért nem indúlt! :-DD
Vagy te most a klímás részre gondolsz? Mert a klíma elektronyosság ügyben még nem voltam villanyosnál! Azt hiszem ez marad a legeslegutolsó a sorban! :-)
Vagy te most a klímás részre gondolsz? Mert a klíma elektronyosság ügyben még nem voltam villanyosnál! Azt hiszem ez marad a legeslegutolsó a sorban! :-)
SD07-05-2009 18:32:43 // 78506
A 350-es táccsa csak megfogja a vasat:)
De azt nem tudom hogy pl, egy ilyen fék szerintem több olajat igényel ahoz hogy megmozduljon nem? Hogy van ez?
Mert Gery is rárakja azt a buzdaféket, de ha ő benyomja a pedált akkor annyi nyálat nyom oda a munkahenger amennyi a 155 fékhez kéne, jó önbeállós meg el is osztja de megfelelően fog az működni?
Erre kiváncsi vagyok:)
És bocs Gery hogy megint veled kötöszködök de te vagy az újító, én meg a kiváncsi:)))
Na hogy van ez? :)
De azt nem tudom hogy pl, egy ilyen fék szerintem több olajat igényel ahoz hogy megmozduljon nem? Hogy van ez?
Mert Gery is rárakja azt a buzdaféket, de ha ő benyomja a pedált akkor annyi nyálat nyom oda a munkahenger amennyi a 155 fékhez kéne, jó önbeállós meg el is osztja de megfelelően fog az működni?
Erre kiváncsi vagyok:)
És bocs Gery hogy megint veled kötöszködök de te vagy az újító, én meg a kiváncsi:)))
Na hogy van ez? :)
Buksi07-05-2009 18:27:53 // 78505
Na ez nekem is kellene! :-))
Nem semmi az ára egyébként! :-O
Nem semmi az ára egyébként! :-O
Buksi07-05-2009 18:24:53 // 78504
Na ezt észben tartom! ;-))
Buksi07-05-2009 18:23:48 // 78503
Akár hónapokig is, ha nem megy vele! ;-))))))))
SD07-05-2009 17:36:56 // 78502
De majd kiásom a titkos csontot aztán megnézem megvan-e még:)))
SD07-05-2009 17:32:38 // 78501
Ha még ki lenne állítva:) De gondosan eldugtam:D
Longman07-05-2009 16:56:25 // 78500
Buksi bácsi neked miújság már a verdával? Villanyosnál voltál már?
norbee07-05-2009 16:49:37 // 78499
Aki V6-ot vesz garázsdísznek az ebben nem mérvadó. :))))
norbee07-05-2009 15:52:03 // 78497
Nekem az van benne. És jó. :)
SD07-05-2009 13:29:53 // 78496
Na király... a HLD-t vagy a 25-öt? NGK-t azért nem raknék bele... :)
norbee07-05-2009 13:00:26 // 78495
Te már megint lelkes vagy. Maga. Ön. Érted. :) Először fuss vele pár kört, aztán meglássuk, milyenek.
Egyébként GL-t sem érdemes venni, mivel nagytételben hamisították.
Egyébként GL-t sem érdemes venni, mivel nagytételben hamisították.
SD07-05-2009 11:39:18 // 78494
SD07-05-2009 11:35:54 // 78493
Olyan rollingbigyó kéne nekem:)
SD07-05-2009 11:35:30 // 78492
És a porsefék az má tuningáj? :)
Fairlane07-05-2009 11:25:05 // 78491
Nemtom, az azért túlzás, hogy "Tuning guide"...
Mindenből vesz egy jó nevű alternatívát, azt kabát....
Mindenből vesz egy jó nevű alternatívát, azt kabát....
SD07-05-2009 11:21:07 // 78490
SD07-05-2009 11:18:12 // 78489
SD07-05-2009 11:16:34 // 78488
Mi az a pár alu karika, a fék 600ká, akkó má illik hozzá valami porsésos felge:))) 18 vagy valami:D még annyi meg kerék még 300 stb:) teszkógazdaságos üzemi-fékberendezés:)
Fairlane07-05-2009 11:11:58 // 78487
Nem xarral gurigázol.... :))
Még számold hozzá az 5x130-as osztókörre átállást, felnit, kerékagyat stb :P
Még számold hozzá az 5x130-as osztókörre átállást, felnit, kerékagyat stb :P
SD07-05-2009 10:52:12 // 78486
Fairlane07-05-2009 10:51:33 // 78485
Jó is az :)
Már hirdeti vagy egy fél éve a csávó....
Már hirdeti vagy egy fél éve a csávó....
SD07-05-2009 10:50:53 // 78484
Méé nem elég széles:)))
Fairlane07-05-2009 10:49:34 // 78483
Agyadat, csak hogy hű maradjak magamhoz.... :)
SD07-05-2009 10:48:29 // 78482
SD07-05-2009 10:30:59 // 78481
Amúgy Angliából lehet még HLD25-öt is hozatni, csak valami 2000ft per db:(
SD07-05-2009 10:30:17 // 78480
Te akartál nekünk a gyertyával erre kaptad Ferléntől a wareszt:D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
876
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas