Nem nagy ügy....
Kiszed-berak (kábeleket is fel-le köt)!
DE!!
Mielőtt nekiállsz, kösd le az akksit!!!
Forum >> 155
Gery8310-05-2009 20:11:17 // 78679
SD10-05-2009 20:09:48 // 78678
elvileg 2cm elől, de ez valójában kérdőjeles hogy csinál-e valamit.
gab5510-05-2009 20:09:35 // 78677
Villamos sín???? Mi az? :) A házunk előtt földút van, félméteres kátyúkkal. Ezért áll a kicsike az utca végén.
Amúgy a koccolást nekem csak a küszöb spoiler fényezése bánta.
Amúgy a koccolást nekem csak a küszöb spoiler fényezése bánta.
SD10-05-2009 20:08:42 // 78676
Jajaj...
Na jó akkor van 2db indítómotorom, melyiket rakjam be amíg kiderítem felújítom stb?
:) Honnan lehet látni melyik ajobb? Ha szétszedem lehet úgy marad...
Úgy is a generátorral is amit legutóbb kiszedtem el akartam menni egy szakihoz, akkó még egy kolonc... :P
Na de mennyire nehéz indtó motort cserélni, a hozzáférésig ok, már kismilliószor baxtattam szegényt, a szívó csonk le-föl 35p+40p a szint időm:)
De a motor könyen lejön nem esik ki belőle semmi?:D
nem lehet fordítva rosszúl meg mittom én?
Szóval kicsavaroz kiszed berak? Vagy szülész-nőgyógyász és Urigeller képesítés a minimum? :D
Na jó akkor van 2db indítómotorom, melyiket rakjam be amíg kiderítem felújítom stb?
:) Honnan lehet látni melyik ajobb? Ha szétszedem lehet úgy marad...
Úgy is a generátorral is amit legutóbb kiszedtem el akartam menni egy szakihoz, akkó még egy kolonc... :P
Na de mennyire nehéz indtó motort cserélni, a hozzáférésig ok, már kismilliószor baxtattam szegényt, a szívó csonk le-föl 35p+40p a szint időm:)
De a motor könyen lejön nem esik ki belőle semmi?:D
nem lehet fordítva rosszúl meg mittom én?
Szóval kicsavaroz kiszed berak? Vagy szülész-nőgyógyász és Urigeller képesítés a minimum? :D
Gery8310-05-2009 20:07:05 // 78675
Rengeteg szellemi pluszlóerőt. :DDD
gab5510-05-2009 20:05:03 // 78674
Az én masinám Sport verzió. Tudja valaki, hogy ez milyen különbséget jelent?
Gery8310-05-2009 20:02:56 // 78673
Biztos nem a vezeték, ki kell szedned a motort.
Az a behúzómágnes okozza a bizonytalan működést.
Higgy nekem, és csináld meg, addig amíg még egyáltalán néha beindul.
Mert ezután nemsoká következik az a fázis, amikor már csak kattan, de nem történik semmi, hiába próbálkozol.
Az a behúzómágnes okozza a bizonytalan működést.
Higgy nekem, és csináld meg, addig amíg még egyáltalán néha beindul.
Mert ezután nemsoká következik az a fázis, amikor már csak kattan, de nem történik semmi, hiába próbálkozol.
SD10-05-2009 20:02:30 // 78672
Én egyszer járdán vágtam oda a küszöböt...
De futóműgyilkolásnak a kátyúkon kívül ott vannak a félméteres csatornafedelek, amik természetesen a keréknyomba esnek, meg a repedések, dilatációk, a keresztbe villamos sínek... kamionok által kitaposott, kereszteződések...
Én sem mertem még rávenni magam az ültetésre.
De futóműgyilkolásnak a kátyúkon kívül ott vannak a félméteres csatornafedelek, amik természetesen a keréknyomba esnek, meg a repedések, dilatációk, a keresztbe villamos sínek... kamionok által kitaposott, kereszteződések...
Én sem mertem még rávenni magam az ültetésre.
SD10-05-2009 19:59:33 // 78671
Sosincs semilyen más jelenség hogy em húzna be és úgy pörgetne, vagy ilyesmi, csak az hogy nem tekeri meg csak kattan.
Tényleg ki kell szedni az indítómocit:P áááá Bandi is ezt mondta, de mééééé???
És akkor miért indul be utána?
Hülye egy szerkezet...
És ha nem csinálom meg azonnal, lehet azonkívül gond hogy nem indít?
Tényleg ki kell szedni az indítómocit:P áááá Bandi is ezt mondta, de mééééé???
És akkor miért indul be utána?
Hülye egy szerkezet...
És ha nem csinálom meg azonnal, lehet azonkívül gond hogy nem indít?
gab5510-05-2009 19:57:18 // 78670
Nekem ilyen gondom nincs, hogy hogyan ültessem.
Mifelénk az elmúlt húsz évben elfelejtettek utat építeni. A gyári cuccal is leért egyszer az alja!!!!!!! Azt hittem megőrülök. A Lajtán túl egész más a helyzet, de oda azért vhogy el is kell jutni.
Mifelénk az elmúlt húsz évben elfelejtettek utat építeni. A gyári cuccal is leért egyszer az alja!!!!!!! Azt hittem megőrülök. A Lajtán túl egész más a helyzet, de oda azért vhogy el is kell jutni.
SD10-05-2009 19:53:55 // 78669
Na akkor félig értem:
azt tudtam hogy az indító motor nincs állandó összeköttetésben a motorral, és azt is gondoltam hogy a kis vezeték az a vezérlést csinálja.
Nem lehet az egész oka a kis vezeték? Mert az nem érintkezik rendesen?
azt tudtam hogy az indító motor nincs állandó összeköttetésben a motorral, és azt is gondoltam hogy a kis vezeték az a vezérlést csinálja.
Nem lehet az egész oka a kis vezeték? Mert az nem érintkezik rendesen?
SD10-05-2009 19:51:07 // 78668
Úgytudom Thomikának is Kayaba van bent és nem panaszkodik.
De én ha már ilyen 100k magasságába merészkedsz miért nem adod el az ültetőrugókat és veszel komplett gátlót, és rugót, egyben?
De én ha már ilyen 100k magasságába merészkedsz miért nem adod el az ültetőrugókat és veszel komplett gátlót, és rugót, egyben?
Gery8310-05-2009 19:50:02 // 78667
Szia!
Biztos nem!
Mihamarább cseréld ki, vagy újíttasd fel az indítómotort!
A hiba oka egyszerű. Fontos hogy tudd a motor pontosabb működését.
Mivel a motor működés közben nagyon nagy áramot vesz fel, így a vastag vezeték az, ami a motor tápellátását biztosítja, a vékony pedig amit a sluszkulccsal kapcsolgatsz.
(Mivel több száz ampert nem lehet csak úgy kapcsolgatni)
A kis henger a motor tetején arra szolgál, hogy ha indítózol, a benne lévő mágnes feszültséget kap, kitolja a fogaskereket, illetve összeérint egy nagy réz kontaktust (olyasmi mint egy primitív relé), ami a motorra kapcsolja a nagy vastag vezetéken keresztül a 12V-ot.
Ez a kontaktus szokott összeégni, eloxidálódni.
Ez okozza a bizonytalan működést.
Biztos nem!
Mihamarább cseréld ki, vagy újíttasd fel az indítómotort!
A hiba oka egyszerű. Fontos hogy tudd a motor pontosabb működését.
Mivel a motor működés közben nagyon nagy áramot vesz fel, így a vastag vezeték az, ami a motor tápellátását biztosítja, a vékony pedig amit a sluszkulccsal kapcsolgatsz.
(Mivel több száz ampert nem lehet csak úgy kapcsolgatni)
A kis henger a motor tetején arra szolgál, hogy ha indítózol, a benne lévő mágnes feszültséget kap, kitolja a fogaskereket, illetve összeérint egy nagy réz kontaktust (olyasmi mint egy primitív relé), ami a motorra kapcsolja a nagy vastag vezetéken keresztül a 12V-ot.
Ez a kontaktus szokott összeégni, eloxidálódni.
Ez okozza a bizonytalan működést.
gab5510-05-2009 19:43:14 // 78666
Szia!
Én a Monroe-t nem ajánlanám.
Most voltam az enyémmel előműszakin, kb. 1 hónapos, 5-600 km-t futott 155-be való széria gátlókkal. A bal 46, a jobb 39%-os. No comment.
Majd a jövő héten viszem vissza a kereskedőhöz, hogy baxa+ a szarját.
Attól függetlenül nem csillapít rosszul, de lehet, hogy ez csak azért van, mert a régiek inkább gerjesztették a lengést, mint gátolták volna.
Haver két garnitúrát vitt vissza, mert kopogott. Harmadszorra Kayaba-t rakott bele asszem.
Én a Monroe-t nem ajánlanám.
Most voltam az enyémmel előműszakin, kb. 1 hónapos, 5-600 km-t futott 155-be való széria gátlókkal. A bal 46, a jobb 39%-os. No comment.
Majd a jövő héten viszem vissza a kereskedőhöz, hogy baxa+ a szarját.
Attól függetlenül nem csillapít rosszul, de lehet, hogy ez csak azért van, mert a régiek inkább gerjesztették a lengést, mint gátolták volna.
Haver két garnitúrát vitt vissza, mert kopogott. Harmadszorra Kayaba-t rakott bele asszem.
SD10-05-2009 19:42:52 // 78665
Na és itt is a baj mert gondoltam rá hogy megberhelem valami csokival, és akkor lesz kontakt 100%-ra, de azért elég barbár dolog lenne levágni a kábelkötegről a csatlakozót...
Immáron 3 éve így van de jó lenne ha már nem lenne:P
Immáron 3 éve így van de jó lenne ha már nem lenne:P
SD10-05-2009 19:41:24 // 78664

de jó is hogy raktad fel ezt a képet:) amúgy nagyon szép lesz!!! :)))
na a TS-nek is hasonló az önindítója, és már régóta az a gyanúm hogy engem az a vékonyabb kábel szivat... Mert ugyi a vastagabb rá van húzva az ok. De néha nem indít elsőre az indítóm... Akkor ha meleg a motor, és megálltam valahol, vagy ha napon állt az autó.... Csak nyáron csinálja, és pár próbálkozás, imádkozás, után mindig megforgatja, addig meg semmi csak áram le és semmi, csak kattanás. Ha meglököm az autót 1-esben, vagy bekapcsolom valami fogyasztót, ablakot tekerek, lámpátgyújtok, vagy kikapcsolok mindent. Akkor utána még mindig elindult...
Na az a gyanúm hogy az a felső csati, ami sima rápattintós, az kilágyult a melegtől és nem érintkezik mindig jól. Ha megfújkálom megmozgatom akkor egy darabig jó aztán megint szivat...
Szertintetek az lehet a tünet oka?
Mert vagy elektromos változás, vagy mehanikus mozgatás kell neki hogy rákapjon....
SD10-05-2009 19:32:29 // 78663
A ventilátor előtétellenállása, de enélkül nem is menne.
SD10-05-2009 19:31:48 // 78662
Mondom alul, a ventilátor mellet balra mögtte rögtön, arra csatlakozik a venti kábele.
SD10-05-2009 19:25:38 // 78661
Más a csonkálvány, a nagyobb tárcsához, kb ennyi.
Buksi10-05-2009 19:17:05 // 78660
Azért szépen alakul már! ;-))
afri10-05-2009 19:10:40 // 78658
ja és még valami! : a 95'-ös alfa futómű felépítése miben más, mint egy 94'-esé?
mert amit kinéztem, az úgy van írva, hogy 95'-ös évjárattól!
mert amit kinéztem, az úgy van írva, hogy 95'-ös évjárattól!
Buksi10-05-2009 19:10:31 // 78657
Nekem Bilstein van bent és elég brutál! ;-)
Buksi10-05-2009 19:09:51 // 78656
Jön a vonat?? :-DDD
Buksi10-05-2009 19:09:27 // 78655
Most nem tudom, hogy miről beszélsz! Valami képet tegyél fel, hogy hol van az!!!
afri10-05-2009 19:08:06 // 78654
szerintem ez lesz a nyerő a gép alá! de még várok egy BILSTEIN válaszra is! :-)
Gery8310-05-2009 19:01:28 // 78653
SD10-05-2009 19:00:47 // 78652
de de azt biztos beraktad mert kölönben nem tudnád hova dugni:D
két csavarral van benne alulról, és egy narancssárga dugó megy bele asszem, de annak a belső része fésűs szerű, nem spirálos réz tekercses izé, ez a lényeg, ha nem adtam külön akkó benne volt, no para:)
csak gondoltam rákérdezek.
Az eredeti egységgel jól kéne működnie!
két csavarral van benne alulról, és egy narancssárga dugó megy bele asszem, de annak a belső része fésűs szerű, nem spirálos réz tekercses izé, ez a lényeg, ha nem adtam külön akkó benne volt, no para:)
csak gondoltam rákérdezek.
Az eredeti egységgel jól kéne működnie!
Buksi10-05-2009 18:51:33 // 78650
Azt be, de az a belső hőmérő teeee! :-DDD
Mi van a nagy venti előtt?? Nem adtál semmilyen ellenállást!!!!
Mi van a nagy venti előtt?? Nem adtál semmilyen ellenállást!!!!
SD10-05-2009 18:38:27 // 78649
Na ha restertoltad a rencert, és visszaraktad az enyimét akkó kiváncsi leszek:)
SD10-05-2009 18:37:46 // 78648
Ha automatán hagyod gondolom azért mert úgy érzékeli hogy elérte a megfelelő hőmérsékletet.
Vagy ha a vized nem elég meleg akkor azért.
Vagy valami más:)
De ha berakod 32fokra és kézzel szabályozod a ventit, akkor ott melegnek kell jönni.
Vagy ha a vized nem elég meleg akkor azért.
Vagy valami más:)
De ha berakod 32fokra és kézzel szabályozod a ventit, akkor ott melegnek kell jönni.
afri10-05-2009 18:32:58 // 78647
nekem még az szokott lenni évszaktól függetlenül, hogy ha bekapcsolom a fűtést (mindegy hogy klímával-e vagy sem), kb negyed óra múlva már nem fújja a meleg levegőt! ez miért lehet? van ezekben vmi hőkioldó-szarság? az lehet a hunyó?
SD10-05-2009 18:29:33 // 78646
Hát nem tudom mit művelel:P
A kis ventilátort beszerelted?
A nagy ventilátor előtti ellenállásból olyan fésű szerűt raktál ugye amit adtam? Nem a spirálos manuális bigyósat?
Az E-valami nekem egyszer volt miután megvettem kb 2 héttel, de azóta sosem. Akkor rohadt hideg volt.
Ejnye össze vissza kavarod, tessék berakni az eredetijét és azzal asználni aztán úgy jó kell hogy legyen. :)
És ha valamit cserélsz aksi le:) hogy 0-ról induljon:)
A kis ventilátort beszerelted?
A nagy ventilátor előtti ellenállásból olyan fésű szerűt raktál ugye amit adtam? Nem a spirálos manuális bigyósat?
Az E-valami nekem egyszer volt miután megvettem kb 2 héttel, de azóta sosem. Akkor rohadt hideg volt.
Ejnye össze vissza kavarod, tessék berakni az eredetijét és azzal asználni aztán úgy jó kell hogy legyen. :)
És ha valamit cserélsz aksi le:) hogy 0-ról induljon:)
Buksi10-05-2009 18:14:18 // 78645
Na megnéztem a tiéddel is, de ugyan az a helyzet! :-(((
Kikapcsolom, de bekapcsolva jön vissza! :-(
Ma meg még azt is csinálta, hogy kint állt a napon az autó és elég meleg lett az utastérben és azóta valami E1-et írkál ki a kijelző! Ez mi a túró???
Kikapcsolom, de bekapcsolva jön vissza! :-(
Ma meg még azt is csinálta, hogy kint állt a napon az autó és elég meleg lett az utastérben és azóta valami E1-et írkál ki a kijelző! Ez mi a túró???
SD10-05-2009 18:10:43 // 78644
Ezek a képek nagyon jók:)))
Máskor is mehetsz:)))
Máskor is mehetsz:)))
SD10-05-2009 18:10:09 // 78643
Lehet a 16V-s talán?
Annak lehet máshogy veszi el az áramot az elektronika?
valami ilyen lehet.
Annak lehet máshogy veszi el az áramot az elektronika?
valami ilyen lehet.
Buksi10-05-2009 18:05:41 // 78642
Ha állítgatom a hőmérsékletet, meg a ventit, meg mindent úgy műkszik a hideg-meleg levegő befújás, csak ez a bekapcsolás része idegesít!
SD10-05-2009 18:03:40 // 78640
Ha visszarakod fog megfelelően működni a fűtésed legalább:)
Aztán mire a klíma is megy ráérsz kitalálni mi legyen:)
Aztán mire a klíma is megy ráérsz kitalálni mi legyen:)
Buksi10-05-2009 18:03:39 // 78639
Nah, mindjárt kipróbálom! :-)
SD10-05-2009 18:02:32 // 78638
Akkor a Markláriéval lesz valami összeférhetetlenség.
De az enyémben is ott a gomb a takaró alatt, azt a takarót ki lehet pattintani, és ott a nyomkodó, mondjuk nem tudom csinál-e valamit, de ha az econgomb műanyagját átrakod talán egy próbát megér:)
De az enyémben is ott a gomb a takaró alatt, azt a takarót ki lehet pattintani, és ott a nyomkodó, mondjuk nem tudom csinál-e valamit, de ha az econgomb műanyagját átrakod talán egy próbát megér:)
Buksi10-05-2009 18:01:29 // 78637
Na de ha visszarakom, akkor az jó lesz a klímához? :-)
Buksi10-05-2009 18:00:26 // 78635
Asszem mindig ugyanarra a beállításra kapcsol be!
Riasztóm kiszerelve, másmilyen kapcsoló meg nincs beépítve! :-)
Riasztóm kiszerelve, másmilyen kapcsoló meg nincs beépítve! :-)
SD10-05-2009 18:00:22 // 78634
Egyre jár az agyunk:) Akkor cseréld visza próbára:)
SD10-05-2009 17:59:43 // 78633
No várjál az enyémen nem volt econ, másik központival használod?
Rakjad csak vissza az enyimét, és próbáld azzal:)
Rakjad csak vissza az enyimét, és próbáld azzal:)
Buksi10-05-2009 17:59:02 // 78632
Na várjál, most jut eszembe, hogy már nem a te paneled van bent, hanem egy digitklímás panel Marklartól, amiben már ott az econ gomb is! :-)
Buksi10-05-2009 17:57:34 // 78631
Mert, ha nem akarom használni, akkor ne menjen feleslegesen! Egyébként meg mindig fél automata üzemmódban van, mert ha a két led világít az automata mellett, akkor az econ-nál elalszik a led, tehát bekapcsol a klíma (nálam még nem)! :-)
SD10-05-2009 17:56:56 // 78630
De mindig máshogy vagy mindig ugyan arra az értékre állítva?
Nem veszi el a riasztód az áramot? Vagy valami ilyen kapcsolód nincs???
Akkor reset-el ha teljesen áramtalanítasz.
Nem veszi el a riasztód az áramot? Vagy valami ilyen kapcsolód nincs???
Akkor reset-el ha teljesen áramtalanítasz.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
897
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas

