Forum >> 155
MŰMEN11-05-2009 16:02:20 // 78729
Hát ha ilyen adatokat mutat a computernek a hő szenzor, akkor nem csodálom, ha akadozik a rendszer...:D
SD11-05-2009 13:02:11 // 78728
Hát ha elalszik a led akkor az elektronika nem tilt szerintem.
De még lehet dugulás, falslevegő, bármi. Még talán légtömegmérő is.
Ezt szerelővel kéne nézni, csak ugye kijön-e neki is?
Kint kell hagyni a napon:)
Vgy tényleg egy hő szenzor ami leszegényíti a keveréket, mert hülyeséget mutat a computernek?
NTC? :D
De még lehet dugulás, falslevegő, bármi. Még talán légtömegmérő is.
Ezt szerelővel kéne nézni, csak ugye kijön-e neki is?
Kint kell hagyni a napon:)
Vgy tényleg egy hő szenzor ami leszegényíti a keveréket, mert hülyeséget mutat a computernek?
NTC? :D
Nyunyi11-05-2009 12:41:42 // 78727
Igen akkor pörgeti a motort de olyan mint ha nem lenne üzemanyag. A benzinpumpa nyomja és a motorig is eljut a nafta ezért gondolom hogy valami letiltós baromság a nyomora. Azt sem igazán értem hogy miért csak félévente 2x jön rá ez a baromság és megfigyeléseim szerint miért csak melegben (+30C). Lehet hogy szét kellene szedni az egész zárat és újra összerakni. Na meg ott van a kulcsos led a műszerfalon (CODE) ami elalszik tehát ez is egy újabb csavar a történetben. Szerintem ha valami kulcs gond lenne akkor az nem aludna ki. A lényeg hogy fogalmam sincs hogy hol kellene nekiállni :) de cefetül félek hogy egyszer olyan helyen jön rá ahonnan csak nehezen tudok majd hazajutni mert eddig szerencsém volt. (Le is kopogom)
SD11-05-2009 12:33:23 // 78726
hát legrosszab esetben kompjúter kulcs zárcsere, de azért járd körbe előtte
amikor nem akar indulni forgatja?
amikor nem akar indulni forgatja?
Nyunyi11-05-2009 12:29:16 // 78725
Ha a kulcs/imobilájzer (szerintem az lesz a gond) akkor ezt hogy lehet orvosolni ? Ki kell cserélni az egész szerkezetet ? Mellesleg csak 1 kulcsom van sajnos.
SD11-05-2009 11:52:57 // 78724
mert ugye ha letilt az elektronika akkor behúzni sem lehet, de ha csak az indítómotorod szórakozik akkor pik-pakk rákap kettesben
SD11-05-2009 11:51:45 // 78723
de az indító motorod neked is lehet szar,
proper válasz:
rakd rá a gyújtást és told be, ha nem indul akkor kulcs/imobilájzer, ha be tudod húzni vagy tolni akkor indító motor:)
proper válasz:
rakd rá a gyújtást és told be, ha nem indul akkor kulcs/imobilájzer, ha be tudod húzni vagy tolni akkor indító motor:)
SD11-05-2009 11:46:47 // 78722
a 16vében van mindenféle demobilájzer ott letilt a cucc ha nincs kúcsró jel nem:)
Fairlane11-05-2009 11:09:19 // 78721
Én ugyan nemnagyon értek a lovakhoz, de szerintem nem sok köze van a riasztórendszernek az injektorpilácshoz, az ugyanis valami motorban levő rendellenességre utal, és/vagy hibakód tárolását jelzi.
Ha a külső hőmérséklettől függ a dolog, lehet, hogy valami motorban levő hőérzékelő a ludas.
Első körön próbáld meg kiolvastatni a hibakódokat, illetve konzultálj alfákra szakosodott szerelővel, hátha a leirás alapján ad egy jó tippet
Illetve százötvenöcsi kollega már fogalmazza a proper választ... :P
Ha a külső hőmérséklettől függ a dolog, lehet, hogy valami motorban levő hőérzékelő a ludas.
Első körön próbáld meg kiolvastatni a hibakódokat, illetve konzultálj alfákra szakosodott szerelővel, hátha a leirás alapján ad egy jó tippet
Illetve százötvenöcsi kollega már fogalmazza a proper választ... :P
Nyunyi11-05-2009 11:03:44 // 78720
Üdv cartársak.
Érdekes problémával zaklat mostanában az autóm és kicsit elakadtam.
Jelenség a következő. Gyújtás után az injektor visszajelző kialszik (pont ahogy kell) majd 1 másodperc múlva újra égni kezd és nem indul be az autó.
Ez a hiba először valamikor tavaj nyár végén jött elő. Akkor kb a 10. indítási kísérletem után beröffent a motor. Majd eltelt a tél és eközben egyszer sem jelentkezett a hiba.
Tavasszal ismételten égve maradt az injektor lámpa. Tudtam hogy mi fog következni és a sejtésem beigazolódott. Az Istenért sem akarta az igazságot. Egy autószerelő ismerősöm tanácsára a következő folyamat segített rajtam. Kulcs ki , autóból ki , riasztó aktivál , központi zár be , várakozás , riasztó ki , zár ki , beüll , gyútás rá és láss csodát elindult a vas. Elmélete szerint a kulcsban található gombelemem merülő félben van és ezért nem indul a kocsi. Kezdtem örülni hogy nem kell súlyos tízezreket kiadnom. Pár hónap elteltével megint jelentkezett a hiba. Sajnos fél óra vergődés után sem indult ezért elmentem és vettem elemeket. Kulcsot szétszedtem beraktam az új elemeket és egyböl életre kelt a redszer. Már lezártam magamban az egész történetet de sajnos ismételten elkezdte a hülyeségét. Tapasztalataim szerint csak és kizárólag meleg időben jött elő a probléma. Szerintetek mi lehet ez ? Valami indításgátlós riasztós immobiliser nyomorúság ? Valahol rövidre zár egy kábel a melegben ? Haldoklik a kulcsom ?
Ötleteiteket előre is közönöm.
Érdekes problémával zaklat mostanában az autóm és kicsit elakadtam.
Jelenség a következő. Gyújtás után az injektor visszajelző kialszik (pont ahogy kell) majd 1 másodperc múlva újra égni kezd és nem indul be az autó.
Ez a hiba először valamikor tavaj nyár végén jött elő. Akkor kb a 10. indítási kísérletem után beröffent a motor. Majd eltelt a tél és eközben egyszer sem jelentkezett a hiba.
Tavasszal ismételten égve maradt az injektor lámpa. Tudtam hogy mi fog következni és a sejtésem beigazolódott. Az Istenért sem akarta az igazságot. Egy autószerelő ismerősöm tanácsára a következő folyamat segített rajtam. Kulcs ki , autóból ki , riasztó aktivál , központi zár be , várakozás , riasztó ki , zár ki , beüll , gyútás rá és láss csodát elindult a vas. Elmélete szerint a kulcsban található gombelemem merülő félben van és ezért nem indul a kocsi. Kezdtem örülni hogy nem kell súlyos tízezreket kiadnom. Pár hónap elteltével megint jelentkezett a hiba. Sajnos fél óra vergődés után sem indult ezért elmentem és vettem elemeket. Kulcsot szétszedtem beraktam az új elemeket és egyböl életre kelt a redszer. Már lezártam magamban az egész történetet de sajnos ismételten elkezdte a hülyeségét. Tapasztalataim szerint csak és kizárólag meleg időben jött elő a probléma. Szerintetek mi lehet ez ? Valami indításgátlós riasztós immobiliser nyomorúság ? Valahol rövidre zár egy kábel a melegben ? Haldoklik a kulcsom ?
Ötleteiteket előre is közönöm.
Thomika11-05-2009 10:47:20 // 78719
Igen Kayaba sport gátlók vannak bent! bár ültetve nincs a vas, eléggé kemény a gátló! (sajna nem állítható)
Thomika11-05-2009 10:45:40 // 78718
Nem rosszak azok! Vigyázz, mert a mérés xart sem ér!!! Ha beraksz egy 0 km-es gátlót és leméred, akkor is előforulhat, hogy 60%-ot fog mérni!! (tapasztalat) , úgyhogy ezekkel a mérésekkel nem kell foglalkozni! Nekem hátul Monore-k vannak bent már kb. 90Ezerkm-t futottak, de még mindig jók!
Thomika11-05-2009 10:40:51 // 78717
Szép lesz nagyon! :)) Kb. hány paci fog benne lakni?
Thomika11-05-2009 10:37:53 // 78716
Megyek is, csak legközeleb külföldre. Itthon Parádon, meg Pannonia ringen lesz 2 verseny.... Elég rövid most az OB a válság miatt.... Sok pilóta nem is tudott indulni,mert a szponzorok visszavettek a támogatásból... azé irigylem ezt sok gazdag embert, havi 5-6M ilyen játszadozásra...Merthogy ez az!
Csak egy-két kép arról milyen vasakkal jöttek a tulajok:



Csak egy-két kép arról milyen vasakkal jöttek a tulajok:



süsnye11-05-2009 10:35:22 // 78715
ezen logika szerint a levegő sem jutna be sosem az égéstérbe. :)
Thomika11-05-2009 10:30:31 // 78714
A Koni nagyon jó választás volna, a Monroe meg nagy fasza árban van, de az sztem sima gátló, nem ültetett vasakhoz....
Thomika11-05-2009 10:28:13 // 78713
Az első szett jónak tűnik, bár én 4,5 cm ültetést nem szívesen tennék az autóba! Ha lenne 2cm-es ültető szett, lehet, hogy elgondolkoznék rajta!
Thomika11-05-2009 10:26:53 // 78712
Mivel öcsém ott dolgozik, nem volt annyira nehéz :))
SD11-05-2009 09:29:06 // 78711
Valami olyan lehet ha kopott a cucc melegen már nem az igazi a kontakt.
Fairlane11-05-2009 08:53:06 // 78710
Most álljunk le vitatkozni, vagy tanulmányozod még egy kicsit a képet ?
:)
:)
Longman11-05-2009 08:47:03 // 78709
Nah, úgy látom, ez a melegen lassan teker az önindító probléma általános? Nekem is ilyen. Igaz, mindig beindul, de nagyon-nagyon lassan "tekeri meg".
Nekem nincs fent a hőterelő ami a leömlőtől védi, eddig arra fogtam. Lehet akkor echte szar?? Csak és kizárólag jól bemelegedett motornál csinálja. Na mindegy felteszem előbb a hőterelőt, aztán meglátjuk.
Nekem nincs fent a hőterelő ami a leömlőtől védi, eddig arra fogtam. Lehet akkor echte szar?? Csak és kizárólag jól bemelegedett motornál csinálja. Na mindegy felteszem előbb a hőterelőt, aztán meglátjuk.
Longman11-05-2009 08:44:27 // 78708
Nekem nem kellett.. Alulról bekészültem, kicsavartam szép lassan amíg nem kezdett szivárogni kicsit a víz, aztán - mivel jobb kezes vagyok - átvettem a balba, jobbal fogtam az újat, hirtelen mozdulattal a régit ki, az újat gyorsan oda, aztán szép lassan beteker, mert elég kényes a menete. Kb. 3-4 dl víz folyt el. :)
SD11-05-2009 08:18:32 // 78707
Az nem lehet hát akkor az kifele menne a direktszűrőn nem be a motorba:D
Fairlane11-05-2009 08:00:38 // 78706
Az, LPG bevezető cső vazze...
Még nem volt érkezésem felpróbálni :(
talán majd ma...
Még nem volt érkezésem felpróbálni :(
talán majd ma...
Gyozi15511-05-2009 07:03:49 // 78705
jobb oldalt levegőszűrőmél?
felment a felni??
felment a felni??
Fairlane11-05-2009 06:48:02 // 78704
Fairlane11-05-2009 06:46:19 // 78703
Fairlane11-05-2009 06:39:38 // 78702
Ott arra a ti környéketeken, ahogy jön befele az M0 felől a szentendrein az ember, a legelső nyomógombos zebrás rendőrlámpa előtt ki van irva egy helyen, hogy "generátor, önindító".
De mást nem tudok róluk :P
De mást nem tudok róluk :P
SD11-05-2009 06:22:34 // 78701
na keresek én is egy ilyen szagembert akkor:)
Buksi11-05-2009 04:10:02 // 78699
Okés! :-)
A hűtőnél nem huzkodtam szét semmit, meg úgy emlékszem, hogy miután beraktam a klíma kábeleit utána is ment a venti! :-)
A hűtőnél nem huzkodtam szét semmit, meg úgy emlékszem, hogy miután beraktam a klíma kábeleit utána is ment a venti! :-)
süsnye10-05-2009 23:30:41 // 78698
ahhoz igen gyorsnak kell lennie. :) úszósakpa hasznos lehet. ;)
süsnye10-05-2009 23:23:34 // 78697
én is kb. egy évig szarakodtam vele, de egyre rosszabb lett, és nekem is főleg melegben csinálta, aztán már hidegen is. Meguntam, elvittem genrátor-önindítóshoz, nem volt occsó (asszem 20k körül), de felújította, bosch cuccokkal, és azóta semmi gond, mint az álom úgy indul. :)
SD10-05-2009 23:06:13 // 78696
Szerencsére akkor konnyen indul, de volt már ilyen, csak elfelejtettem hogy a titkoskapcsolót átkapcsoltam, miután indultam, 45p-ig malmoztam, mire rájöttem:D
Hát szerencsére eddig mindig elindult és elég régen szórakozik (kezdettől fogva néha néha, főleg melegben), de tényleg mostanában már mindíg csinálja ha épp nem hidegről indítok. Eddig ráfogtam a régi akkura, meg amire épp tudtam de mostmár tényleg nincs mese muszál lesz megint valamit okosítani.
Hát szerencsére eddig mindig elindult és elég régen szórakozik (kezdettől fogva néha néha, főleg melegben), de tényleg mostanában már mindíg csinálja ha épp nem hidegről indítok. Eddig ráfogtam a régi akkura, meg amire épp tudtam de mostmár tényleg nincs mese muszál lesz megint valamit okosítani.
süsnye10-05-2009 22:24:09 // 78695
én javallom, h minél előbb újíttasd fel, mert nekem is így kezdődött, aztán egy idő után voltak olyan esetek, h semmi nem segített (fél óra után egyszer csak beröffent), és ez elég idegesítő tud lenni... (pl. ha mondjuk lefulladsz egy kereszteződésben. ;) )
Longman10-05-2009 22:10:57 // 78694
járassad nyugodtan 100 fokig, és ha nem kapcsol addig, akkor valszeg rossz a gombád. vagy, ugyebár a klímás/nemklímás gomba nem ugyanaz talán.. Nem maradt a motortérben olyan vezeték ami nincs dugva sehová?
egyébként a cseréhez nem kell feltétlen leengedni a vizet, ha elég gyors vagy..
egyébként a cseréhez nem kell feltétlen leengedni a vizet, ha elég gyors vagy..
Buksi10-05-2009 21:49:15 // 78693
Köszi! Holnap meg is nézem! :-)
Az a baj, hogy ma járattam egy kicsit a gépet és egy kicsivel 90 fok után ált már a mutató, de nem kapcsolt be a venti! Viszont működik, mert direktbe adtam neki áramot! :-)
És mit tudok vele csinálni, azon kívül, hogy kiszedem??
Téynleg, a vizet le kell előtte engednem? :-))
Az a baj, hogy ma járattam egy kicsit a gépet és egy kicsivel 90 fok után ált már a mutató, de nem kapcsolt be a venti! Viszont működik, mert direktbe adtam neki áramot! :-)
És mit tudok vele csinálni, azon kívül, hogy kiszedem??
Téynleg, a vizet le kell előtte engednem? :-))
Longman10-05-2009 21:44:48 // 78692
Azt nem 90fokon kapcsolja nagy valószínűséggel, hanem ehhez közei értéken. 92-95 fok körül. A ventillátor hőmérséklet jeladót (lsd. ventillátor hőgomba), a hűtőbe csavarozva találod, 2 vagy 3 vezetékes.. :) Ha szemben állsz, jobb oldalt lent, az alsó vízcső fölött.
Fairlane10-05-2009 21:04:20 // 78691
Hihetetlen, milyen trógerek vannak... Sajnálom...
Hol álltál, közterületen? Kerékőr volt?
Hol álltál, közterületen? Kerékőr volt?
Buksi10-05-2009 20:58:11 // 78690
Egyébként ma végre jó lett a fékem, Marklar hozott egy másik nyerget tegnap este és ma össze is raktam! Már mentem is vele pár kört! ;-))
Pénteken meg jöhet is a műszaki! :-)
Pénteken meg jöhet is a műszaki! :-)
Buksi10-05-2009 20:55:42 // 78689
Srácok!
Melyik jeladó szabályozza a ventit, hogy 90 celsius foknál kapcsoljon be? Az, ami a termosztátban van? :-)
Melyik jeladó szabályozza a ventit, hogy 90 celsius foknál kapcsoljon be? Az, ami a termosztátban van? :-)
SD10-05-2009 20:27:06 // 78688
Az autóm ér annyit:D Igen tudom nem occsó (de azért ennyire nem is drága alfánál) az ilyen felújítósdi, de hát végül is ettől lesz üzembiztos... Mert ha generátor vagy önindító szórakozik akkor van ottmaradás...
gab5510-05-2009 20:22:32 // 78687
Ha már lenn a motor, akkor érdemes a keféknél kitisztítani, meg a motor csapágyait megnézni. Egy Marelli motor nekem már betegeskedett ugyanígy (OFF-os masina), annak oválisra kopott a hátsó csapágya, és a forgórész néha feltámaszkodott az állórészen. Drága javítás volt. Majdnem 300Ft volt a bronzpersely. :)
SD10-05-2009 20:22:23 // 78686
Bazzeg nem hiszem el a klíma után megfogadtam többé legózom szét a fél autót... erre generátor csere most meg önindító, jobban nem is lehetne egyik sem eldugva...
Lehet azt alulról is???
Feltámasztani meg utálom...
Veszek egy buzukit:D
Ja mondtam már? Tegnap bepróbált egy mazda:D
Piros sződ kilő, én alapjáratról, de valószínüleg nem bízott a fékeiben mert előbb áltam meg a köv pirosban (biztos mazda féket akarsz?:D) de nem nyomtam, csak így jött ki, aztán piros ződ elindulunk, én megint deffenzíven alapjáratról, kettesben elkezdte megint taposni:D faxom... na akkó odaléptem lenyomtam:D:D:D mit ugrál ez itt???
Olyan szép volt, mert ahol neki el kellett váltani pont akkor értem mellé és úgy maradt le mint ami horgonyt vetett:D:D:D aztán szépen gurultam tovább gondoltam hátha van még kedve:D:D de nem volt:D
Faxom öntudatos mazdáok... hülye marketing hadjárat, mostmár ezeket is tanítani kell...?
Jó jó valami régebbi volt de az enyimnél újabb:)
Lehet azt alulról is???
Feltámasztani meg utálom...
Veszek egy buzukit:D
Ja mondtam már? Tegnap bepróbált egy mazda:D
Piros sződ kilő, én alapjáratról, de valószínüleg nem bízott a fékeiben mert előbb áltam meg a köv pirosban (biztos mazda féket akarsz?:D) de nem nyomtam, csak így jött ki, aztán piros ződ elindulunk, én megint deffenzíven alapjáratról, kettesben elkezdte megint taposni:D faxom... na akkó odaléptem lenyomtam:D:D:D mit ugrál ez itt???
Olyan szép volt, mert ahol neki el kellett váltani pont akkor értem mellé és úgy maradt le mint ami horgonyt vetett:D:D:D aztán szépen gurultam tovább gondoltam hátha van még kedve:D:D de nem volt:D
Faxom öntudatos mazdáok... hülye marketing hadjárat, mostmár ezeket is tanítani kell...?
Jó jó valami régebbi volt de az enyimnél újabb:)
Gery8310-05-2009 20:16:15 // 78685
Hát, valami ilyesmi :D
Apámé super, de nem tudom mitől... :D
Apámé super, de nem tudom mitől... :D
Gery8310-05-2009 20:15:24 // 78684
Bazze...
Ne legyél már ilyen punci...
Nem momdod hogy egy önindító kifog rajtad... szégyen!!! :D
Ne legyél már ilyen punci...
Nem momdod hogy egy önindító kifog rajtad... szégyen!!! :D
SD10-05-2009 20:13:45 // 78683
Jó:D
Na majd rászánom magam... aztán lehet a még működő helyett berakok egy teljesen szart:D
Valami elektromos ember, megbízható és nem rabló ismerősöd van?
Na majd rászánom magam... aztán lehet a még működő helyett berakok egy teljesen szart:D
Valami elektromos ember, megbízható és nem rabló ismerősöd van?
gab5510-05-2009 20:13:45 // 78682
:D
Aha, szal arról szól a történet, hogy akinek nem volt pénze super-re, az se érezze nyomorultul magát. :)
Aha, szal arról szól a történet, hogy akinek nem volt pénze super-re, az se érezze nyomorultul magát. :)
Buksi10-05-2009 20:11:51 // 78681
akkor biztos, hogy benne van, mert a venti működik! :-)
Buksi10-05-2009 20:11:27 // 78680
Abba megy a másik két csati? :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
1118
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas


