Forum >> 155
Krisz15509-06-2009 22:04:35 // 80607
kezd leesni. köszi az infót:)
atesssz09-06-2009 22:04:22 // 80606
a slusszkulcsnál van egy kis kör alakú, rácsos rész, ott van egy ventillátor, ott érzékeli a belső levegő hőmérsékletet.
Tehát akkor a klíma az mindig megy, csak akkor nem, ha az ECON világít?
Tehát akkor a klíma az mindig megy, csak akkor nem, ha az ECON világít?
gab5509-06-2009 22:03:19 // 80605
Olvasom itt a klímás írásaitokat, addig meg szarrá izzadom magamat a klímátlan verdámban. Nagy gáz egy 2.0 16 szelepest klímásítani? Mennyibe fájhat egy ilyen, ha magam csinálom?
Buksi09-06-2009 22:02:26 // 80604
Ebben egyetértünk! ;-))
Buksi09-06-2009 22:01:53 // 80603
Uraim!
Egy élmény volt, de most mennem kell tentézni (Marklar, ez azt jelenti, hogy ALUDNI!!! :-DD), mert hamar reggel lesz! :-(
Jóccaka mindenkinek! :-)
Egy élmény volt, de most mennem kell tentézni (Marklar, ez azt jelenti, hogy ALUDNI!!! :-DD), mert hamar reggel lesz! :-(
Jóccaka mindenkinek! :-)
Otto09-06-2009 22:00:43 // 80602
Halihó!
Kicsit beleugatok a klíma témába.

A képen amint látni lehet, világít az "auto" mellett mind a két led.
Ilyenkor van a rendszer teljesen autómata üzemmódba, csak a kívánt hőmérsékletet kell kiválasztani és magától fog szabályozni mindent, hogy hova fújja és milyen intenzítással.Ez nyári melegben sem kell kevesebb legyen mint 22fok!Inkább fölötte.Ha már alatta sincs hideg, ott megette a fene a klímát.
ilyenkor nagy melegben autómatába kapcsolt helyzetben elkezdi fújni a levegőt viharszerűen, hogy minél előbb tudja lehűteni az utasteret.Ha hűlni kezd belül a levegő, van egy érzékelő, már nem tudom pontosan hol,ami érzékeli és folyamatosan lassulni fog a befúvás.Megállni soha nem fog... Ha adunk rá hőfokot, mondjuk 28fokig, akkor is lassulni fog a befúvás, mert nem kell olyan hideget csinálnia.
Ha belenyúlunk a levegő sebességének szabályozásába, akkor elalszik az egyik led és már manuálisban is van a klíma.
"Econ" funkcióban nem megy a klímakompresszor, csak a légbefúvás.
Fűteni is szintén autómata módban lehet a legtökéletesebben.
Az enyém így működött és nagyon fasza volt, mint látszik, nekem mindig 24fokra volt állítva és ez télen-nyáron jó volt.
Kicsit beleugatok a klíma témába.

A képen amint látni lehet, világít az "auto" mellett mind a két led.
Ilyenkor van a rendszer teljesen autómata üzemmódba, csak a kívánt hőmérsékletet kell kiválasztani és magától fog szabályozni mindent, hogy hova fújja és milyen intenzítással.Ez nyári melegben sem kell kevesebb legyen mint 22fok!Inkább fölötte.Ha már alatta sincs hideg, ott megette a fene a klímát.
ilyenkor nagy melegben autómatába kapcsolt helyzetben elkezdi fújni a levegőt viharszerűen, hogy minél előbb tudja lehűteni az utasteret.Ha hűlni kezd belül a levegő, van egy érzékelő, már nem tudom pontosan hol,ami érzékeli és folyamatosan lassulni fog a befúvás.Megállni soha nem fog... Ha adunk rá hőfokot, mondjuk 28fokig, akkor is lassulni fog a befúvás, mert nem kell olyan hideget csinálnia.
Ha belenyúlunk a levegő sebességének szabályozásába, akkor elalszik az egyik led és már manuálisban is van a klíma.
"Econ" funkcióban nem megy a klímakompresszor, csak a légbefúvás.
Fűteni is szintén autómata módban lehet a legtökéletesebben.
Az enyém így működött és nagyon fasza volt, mint látszik, nekem mindig 24fokra volt állítva és ez télen-nyáron jó volt.
gab5509-06-2009 22:00:37 // 80601
A csodák általában nem a puccos márkaszervizekben történnek. Ez persze nem azt jelenti, hogy a koszlott garázsban nem végezhetnek szar munkát. :)))
Sajna nincs a környéken nyolcszelepes 155, így adott esetben még referenciagépet sem tudnék itt szerezni :)))
Sajna nincs a környéken nyolcszelepes 155, így adott esetben még referenciagépet sem tudnék itt szerezni :)))
Buksi09-06-2009 22:00:12 // 80600
Nem árverésen vagyunk hééé! :-DD
Krisz15509-06-2009 21:59:30 // 80599
legyen inkább 6 sör úgyis te fizetsz:)
Buksi09-06-2009 21:59:05 // 80598
Oké, meg lesz! :-DD
Nem gondoltam volna ilyen megoldásra! :-)
Nem gondoltam volna ilyen megoldásra! :-)
Buksi09-06-2009 21:58:26 // 80597
Nagy ritkán szoktam csak hányni! :-DDD
Krisz15509-06-2009 21:58:17 // 80596
oh köszi:) Buksi 5 sör Atesznak mehet:)
atesssz09-06-2009 21:57:14 // 80595
Krisz15509-06-2009 21:56:55 // 80594
csak kiálltam melletted erre szememre hányod?:D hát ilyet. na de hol vannak már azok a fotók? szted még csípkedik?
Buksi09-06-2009 21:55:55 // 80592
De az ilyen szakik csinálják a legjobb munkákat! ;-))
Krisz15509-06-2009 21:55:32 // 80591
najó:D de akkor is te voltál az első
gab5509-06-2009 21:53:49 // 80590
Azé sztem érdemes körbekérdezni,, mert lehet, hogy én is csináltathattam volna occccsobban is. Nekem fontos volt, hogy nem ez volt az első munkájuk, meg úgy hegesztették a csöveket, hogy nem hittem el, hogy nem hajlítva lett. Amúgy ezek a fiuúk nem éreznek: 220 pacira húzott PuntoGT +Audi S2 110-es csővel. Komplett marha az egész banda.
Buksi09-06-2009 21:52:12 // 80589
Látod milyen vagy? :-DD
Krisz15509-06-2009 21:47:06 // 80588
na látod milyen vagy?:D szegény most tiszta csípés lesz:) én is akartam kérni mert nem tudom elképzelni de megelőztél szerencsére:)
Buksi09-06-2009 21:43:36 // 80587
Csíptesd össze magad a szúnyogokkal! :-DDDD
A TS-en a főtengely hajtja egy ékszíjjal a szervoszivattyút és a vízpumpát és egy másikkal a generátort meg a klímakompresszort! :-)
A TS-en a főtengely hajtja egy ékszíjjal a szervoszivattyút és a vízpumpát és egy másikkal a generátort meg a klímakompresszort! :-)
atesssz09-06-2009 21:40:04 // 80586
nemtom hol van TS-eken a szervószivattyú, de TD-nél (ha szemben állsz az autó elejével) akkor bal alul helyezkedik el, ahol az olajhűtő is. Na most ugye szervó szivattyút ékszíj hajtja, a kompresszort pedig a szerószivattyú hátul meghosszabbított tengelye, amin ott van a hardy tárcsa. El tudjátok képzelni, vagy kimenjek, és összecsíptessem magam a szunyogokkal?:)))
Buksi09-06-2009 21:38:01 // 80585
Persze, mindenképpen rozsdamentesben godolkodom én is! Asszem akkor el kell kezdenem spórolni! :-)))))))
gab5509-06-2009 21:36:44 // 80584
Akkor valami hasonlót gondolunk az egészről. Elvileg a kat is fog valamennyit a hangon, a teljesítménycsökkenés meg sztem nem tragikus a kat miatt, végülis nem fauvéegypontnégyhatvanlóról beszélünk. :)
A fiúk most csináltak egy Corolla TS-re (nem Twin Spark :D) ugyanilyen cuccot kat-tól hátra középső dobbal 65-ért. De annak egyszerű volt a csövet elvezetni, meg gyárilag 60-as, ezért nem volt olyan drága. Persze ez is rozsdamentes.
A fiúk most csináltak egy Corolla TS-re (nem Twin Spark :D) ugyanilyen cuccot kat-tól hátra középső dobbal 65-ért. De annak egyszerű volt a csövet elvezetni, meg gyárilag 60-as, ezért nem volt olyan drága. Persze ez is rozsdamentes.
Buksi09-06-2009 21:36:08 // 80583
Hol?? Képet tolnál fel, hogy konkrétan hova is kell ez a cucc és mi célt szolgál? Nem vágom a dízeleket! :-))
Krisz15509-06-2009 21:35:06 // 80582
ja h akkor egy picit el voltam tájolva. jólvan látom te értesz itt a dolgokhoz. és ez mire is jó?
Buksi09-06-2009 21:34:28 // 80581
Oké, nincs is ezzel semmi baj! :-))
atesssz09-06-2009 21:32:38 // 80580
Kérlek szépen, ez egy olyan hardy tárcsa, amely a szervószivattyúm, és a klímakompresszor között van.
Krisz15509-06-2009 21:30:32 // 80579
ez speciális. éted? speciális. ezt ő csinálta. olyan anyagot választott, amiből képes ezt kihozni. szal ő a feketeszénnél maradt a kép alapján
Buksi09-06-2009 21:28:02 // 80578
És az miért jó, hogy ilyen anyagból van? :-)
Krisz15509-06-2009 21:25:58 // 80577
de választ nem kapunk:( ez olyan alkatrész h nyomtávszélesítő. fökete éted?
Buksi09-06-2009 21:23:35 // 80576
Pont ezért kérdezem én is, mert ilyesmi alkatrész nincs is a 155-ben! :-)
Krisz15509-06-2009 21:14:52 // 80575
reméltem h megkérdezed... nem akartam annyira hülyét csinálni magamból h ezt nem ismerem fel.
Krisz15509-06-2009 21:03:05 // 80573
annak örömére h megtudtad mi az az ECON?:D őszíntén! ti ajánljátok nekem h saját magam cseréljek fékbetétet és tárcsát? csak mert még nem csináltam ilyet szal fékszűz vagyok. elveszíthetem egyedül vagy bízzam szerelőre ha szeretnék még megállni? mennyire bonyolult az ilyen?
atesssz09-06-2009 20:57:56 // 80572
Buksi09-06-2009 20:34:39 // 80571
Örülök neki! :-)
Krisz15509-06-2009 20:25:46 // 80570
összekavarsz itt mindent nekünk:D jó érzés h mostmár tudom használni a nem működő klímámat
Buksi09-06-2009 20:17:05 // 80569
Hát ezt mondtam, csak az AUTO világítás nélkül! :-))
Krisz15509-06-2009 20:16:00 // 80568
na tessék látod Buksi ezt kellett volna mondanod:) na ezt majd ki is próbálom habár nincs kimondottan téli időjárás most
enzo09-06-2009 20:13:14 // 80567
A klíma csak akkor megy,ha az AUTO felíratnál világít a led! Az econ azért van mert télen fűteni is kellene és fűthetsz a klímán keresztül is,mert pl. az keményen szárít.
Buksi09-06-2009 20:12:01 // 80566
Nekem honnét kellene tudnom?? Nekem nem volt klíma a verdámban, most "telepítem" éppen! Inkább nektek kellene tudni! ;-)))
Krisz15509-06-2009 20:11:03 // 80565
amúgyis a Buksinak kellene ezt tudnia:)
Krisz15509-06-2009 20:10:39 // 80564
megnéztem nincs ilyen infó:( azt leírja hogy hogy kell kiszerelni és a csavarokat milyen erővel kell meghúzni de azt nem hogy hogy is kell ezt bekapcsolni.
atesssz09-06-2009 20:08:38 // 80563
hát aggaszt, ha nemtudok valamit, hogy mire való, és mit csinál.
eddig ezt találtam:
In Econ mode the climate control doesn't cool down the cabin, if the outside temperature is higher than the set temperature.
eddig ezt találtam:
In Econ mode the climate control doesn't cool down the cabin, if the outside temperature is higher than the set temperature.
Buksi09-06-2009 20:05:41 // 80562
Én csak szóltam! :-D
Krisz15509-06-2009 20:05:04 // 80561
ennyire meleged van?:) na nézem hátha van itt vmi tudomány
Krisz15509-06-2009 20:02:45 // 80560
na szal megint én nyertem:)
atesssz09-06-2009 20:00:21 // 80558
nya! Ez a dolog így eléggé ütközik, ugyanis láttam pl ajudikba, hogy ott is ECON gomb van, amivel a klímát kapcsolják. Na most én azért tartom ésszerűnek másrészt, hogy az econ-nal kapcsolod a klímát, mert ugyan mitől esne vissza a fordulat, ha nem attól, hogy a motor elkezdi hajtani a kompresszort, és terheli?
De egy tag, akinek szintén 155-je van, azt mondta, hogy neki csak akkor fúj klímahideget, ha az AUTO gombnál mind a kettő LED világít.
akkor hogy is van ez?
nézzünk gyorsan egy manualt, cartársak :P
De egy tag, akinek szintén 155-je van, azt mondta, hogy neki csak akkor fúj klímahideget, ha az AUTO gombnál mind a kettő LED világít.
akkor hogy is van ez?
nézzünk gyorsan egy manualt, cartársak :P
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
597
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?