Forum >> 155

Marklar15505-06-2009 22:38:28 // 80329
Vasárnap sem dolgozom. Érden, vagy XI. kerület? Vagy hívj és 1eztetünk...
TSiga ( I am the TSIG)05-06-2009 22:16:17 // 80328
Holnap este befejezném a kábelezést a Lajossal és elindítanám a készüléket meg a kártyát. Vasárnap hol tudnánk találkozni, mert a szerződést ki kellene tölteni és leadnám hétfőn mert rágják érte a fülemet. Ja! A készülékhez lehet társkészüléket is kérni utólag. Így ha valakiner még kell, akkor megoszlanak jobban a költségek.
Marklar15505-06-2009 22:11:23 // 80327
Hétfőn leszek bent.
Este be s szerelhetnéd:)
TSiga ( I am the TSIG)05-06-2009 22:02:13 // 80326
off
holnap hogy leszel bennt? A szalkai bennt lesz és akkor be lehetne tenni a műholdvevőt.
on
Marklar15505-06-2009 21:50:06 // 80325
Még nemtudom, de csúf a hangja:(
TSiga ( I am the TSIG)05-06-2009 21:40:36 // 80324
Nem értem ezt az elöl húz a TSiga dolgot. Kit kell vontatni? Már megint elment a HF tömítés Marklár gépében? :-)))
TSiga ( I am the TSIG)05-06-2009 21:36:22 // 80322
Holnap festem le az eddig elkészült alkatrészeket- Meghagytam a másik nyerget egy "ilyen volt-ilyen lett" képhez. Természetesen referálok minden lépésről.
Marklar15505-06-2009 21:35:52 // 80321
Ennyiért csak a felni:)
SD05-06-2009 21:23:42 // 80320
Természetesen jambusban íródott csak a téridő megbomlott!

:D:D:D
Thomika05-06-2009 21:21:13 // 80319
Szép munka lehetett.... nekem is meg kéne csináltatnom Marklar papájával a felújított hátsó nyergeimet....
SD05-06-2009 21:20:13 // 80318
Írta esdéverse, Címe: Lájszájl!

Lábod a bréken, driftelsz a jégen
Elől húz a TS-iga hátul tol a proex pipa
Ha melléd áll egy off verda leszneki nagy cumma:)

Harap a difkó, feszít a tetkó
A hifi nem magnó, a nő hátul nem tacskó
Króm a tükör, kúr a szánsájn
forr az aszfalt, krúzol a pimp-járgány

Hopp telibe vágta a 2es szinkront, a 3-as golfban, 4 bézbolsapkás motkány!
Kéziféket csutkára húzva, piros lámpánál két lábbal satuzva
de nem lassul eléggé a dobfékkel meg..szott trágyahordó kotvány

Trükkös papa, mutykeres tufa
Közértből kivág, rotyog a kukta.
155 az autóra nem a gumi méret
Pedig a gép kora már ivarérett.

Tuf diss tu tutuf diss!

Te kéne már csinálni egy ilyen jutóbos kibaszott400-as videót!!! :D
Thomika05-06-2009 21:19:56 // 80317
Na vazz! Gyere be vmikor a XI. ker közelébe, és megvizslatom Neked a vasat! Kezd a facipőm tele lenni az idióta pénzügyi válságban szenvedő szerelőkkell!!
SD05-06-2009 21:19:54 // 80316
Te Brake-piktor címre pályázol? :) Lássuk lássuk! :)

Tösiga dö brékpiktor! :) Piktor inde háuz!
Buksi05-06-2009 20:47:13 // 80315
A további lépésekről is kérünk majd képeket! :-)
Krisz15505-06-2009 20:38:07 // 80314
magasabb hangon kattog és 3-ig biztos, afelett meg nem nagyon mentem vele mert csak rövid utakat tettem meg egyelőre. nekem ahogy sikerült kihallanom abszolút a motorból jön..
egy csepp olajat se hagy maga alatt szal nem nagyon félek a dologtól, a szerelő amúgy egy régi suzuki swiftre akart rábeszélni mert h első autónak (mert nekem ugye ez az első autóm) az is megfelel és olcsóbb és jobb. nem szálltam vele vitába kifizettem az átvizsgálást és húztam el onnan ahogy tudtam
TSiga ( I am the TSIG)05-06-2009 20:33:37 // 80313
Na üdvöz T. Cartársak!
Egy kis modding folyik éppen. Nevezetesen féknyereg felújítás hátulra.
Marklar cartárstól kaptam egy garnitúra hátsó nyerget, ez megy fel a régi helyére.

Élvezet volt nagyfordulató csiszolóval lecsiszolni :-) A rozsda le jött és az öntési hbákat is leszedtem. Egész jó lesz a Brembo Sport tárcsákkal.

Meg vettünk - természetesen- piros (mi más) féknyereg festéket potim 5020-ért.
Ecsetes, így nem kell összefújni mindent. 2 komponensű festék + egy flakon féktosztító van benne.

Aztán az eleje következik :-)
SD05-06-2009 20:15:19 // 80312
Vannak olyan autók amire lehet sokat költeni de nem fogod jobban szeretni, vannak olyanok amire nem lehet eleget költeni de ha csörög zörög, épp szét nem hullik akkor is imádod:)
SD05-06-2009 20:14:23 // 80311
Kérdés milyen kattogás, csak bizonyos fordulaton jön elő, mélyebb vagy magaabb, igazából a kérék meg a főtengely közel sem egy fordulaton forog így nem összetévesthető. De kattogást észlelhetsz kipufogó tömítés hibától is. Nekem mikor likas volt olyan határozott kopogást művelt azt hittem csapágyas a motor közben egy tömítés.

Az ohgy olajos egy tizen éves motor azt jelenti hogy van benne olaj:D Baj akkor van ha fogy, akkor is csak ha nagyon, meg ha csöppet hagy maga alatt. Ha nem akkor mondjanak amit akarnak:)

Nekem is volt egy ilyan szerelő mikor vettem a gépet elvittem átvizsgálásra, nem talált semmi hibát, az ajtókárpitot rángatta kínjában mert mást nem talált. De váltig állította hogy hülye vagyok hogy nem egy 20 éves toyota corollát vettem:) Én meg mondtam jól van, örüljél magadnak:)
Krisz15505-06-2009 19:04:42 // 80310
nincs viszonyítási alapom de nekem picit olyan mintha kattogna a motor ha elindulsz vele gyorsabban kattog értelemszerűen. először menet közben tűnt fel de azt hittem csak egy kavics van a gumiban. de nem, ez a motor. ez mitől van? továbbá szervízben egy átvizsgáláson megjegyezték h folyik az olaj a motorból, ennek ellenére a nívópálca szerint hát maxon van, pedig legjobb esetben is februárban lett benne olaj cserélve. és pont a felső pontig ér az olaj a pálcán. szal lehet h átvertek?
SD05-06-2009 17:39:55 // 80309
pitbull-szelep ennyit se tudsz? attól harap a gép :D
Öcsi 155Turbo :)05-06-2009 17:39:03 // 80308
Az nekem is volt baj.
Gyozi15505-06-2009 17:20:29 // 80307
hogy milye szelep?
BL05-06-2009 17:16:27 // 80306
A 0.4-es turbónyomás a rosszul bekötött pierburg szelep miatt szokott lenni, érdemes a rákötött csöveket megvizsgálni és hogy egyáltalán jó helyre mennek e :)
Gyozi15505-06-2009 17:12:24 // 80305
most hívtam hogy miwan, nem szedte szét, nem volt rá idő, mondom akkor nem is kell szétszedni, hétfőn menek érte....
Gyozi15505-06-2009 17:11:08 // 80304
én nem akarom tuningolni, max egy chip, de elősször meg kell oldani az olajszivárgás meg a turbo problémát....
Thomika05-06-2009 16:09:44 // 80303
:DDDDDD
Buksi05-06-2009 16:07:16 // 80302
Jó kis autó volt, az enyém képzeld el 5-ben is tekeri a kerekeket! :-DDDDDDDD
Buksi05-06-2009 16:05:09 // 80301
Remélem, hogy egyszer szép lesz! Egyébként az első lökös is úgy lesz fényezve, mint a hátsó! :-))
Thomika05-06-2009 15:48:44 // 80300
Arra is van szaki aki olcsóbban meg tudja csinálni!
SD05-06-2009 15:33:49 // 80299
Hát nem tudom egy használt motort tuningolni, az csak teljes felújítás után aktuális szerintem.

Na majd meglássuk, mi lesz:)

Drukkolunk Győzinek! :)
Thomika05-06-2009 15:04:27 // 80298
Na pont ott nem néztem! Ennyi cucc között fel sem tűnik ,hacsak nem ezt keresem :P
Thomika05-06-2009 15:03:28 // 80297
:)) Van ott a füvön bőven! meg adtál egy kesztyűt :P ;)
Longman05-06-2009 14:53:58 // 80296
Azér méregethecc stopperral gyorsulást 0-100, 80-120, stb. Esetleg összemérethetnéd magad egy hasonló teljesítményű kocsival.. Ha nagyon alulmaradsz akkor télleg annyi, ha nem, akkor csak nagyon el akarják adni neked a nagy túrót, hogy utánna jöhessen a többi tuning is.. :)
SD05-06-2009 14:14:14 // 80295
Azé csak szétszedi akkó:D

Mi a baj a 0.4-es nyomással?:) örök életű a motor! :D
Krisz15505-06-2009 14:01:38 // 80294
az tök jó de milyen? úgy értem 195-ös vagy 205-ös? ja meg remélem gumi van hozzá:D habár láttam múltkor X5-ösön 295-ös gumit elgondolkoztam szal ha van vkinek 30ért egy 17-es felnije rajta 295/40-es gumival akkor van üzlet:)
Gyozi15505-06-2009 13:56:54 // 80293
hát hogy nincs nagyobb nyomás 0.4nél, kb. a duplájának kellene lennie! a wasgate szelep jó, csak a turbo lehet!
most szedik szét nézik meg aztán hív hogy miwan....
SD05-06-2009 13:47:01 // 80292
Annak mi a nyűgje?
Gyozi15505-06-2009 13:45:38 // 80291
sajna nem nyertem még meg az 5ös lottót :DD
Gyozi15505-06-2009 13:44:43 // 80290
a jeladó már kész, nincs már gond a motorral, most a turbo van soron :D
SD05-06-2009 13:27:02 // 80289
De úgy hozd el hogy akkor viszed vissza majd a szivárgás okát vizslatni, ha a jeladót megcsinálta és minden frankün működik!
Mert az nem kunszt hogy kicserél valamit és a jövő héten vidd vissza mással.

Legyen jó amit megcsinál, más ne romoljon el, és akkor majd tárgyaltok a többiről ha Longmannál is alánéztetek.

Amúgy alfa motor legyen olajos! :)
Hari05-06-2009 13:24:28 // 80288
Naaaa méééért nem?!!! :-)))
Fairlane05-06-2009 13:18:10 // 80287
Kell még elé egy kompresszor, hogy legyen alaptőttés :D
Gyozi15505-06-2009 13:16:31 // 80286
ha nagyobbat rakok később jön a nyomás is!

mondta DCS van jó turbója, vadi új, olyan van a micun meg pár Q4en- 400le-ig húzható!
150ért.....
mondom köszi nem :D
Fairlane05-06-2009 12:46:48 // 80285
Nézd a jó oldalát, lehet nagyobbat tenni helyette :)

Bocs ha hülye vicc lett...
Gyozi15505-06-2009 12:37:23 // 80284
állítólaaag a második!

most hívtak a szelep tökéletes, valszef a turbo... :(
Hari05-06-2009 12:33:03 // 80283
A tecn.data szerint is 0,7-08 a megfelelő ésték.Károsodás nélkül a motor a MAX. !!! 1,1bar-os nyomást még elviseli! (Hibátlam müszaki állapotban, jól beállítva!)
Ha kevesebb akkor a nyomásszabályzó szelep valószínű defektes. ...vagy a turó haldoklik!
Bianco05-06-2009 12:23:45 // 80282
Jól tudod ,mert pont annyinak kéne lennie.
:-)
Miért kevesebb ?
?
Marklar15505-06-2009 12:09:48 // 80281
Az kevés. Nekem az UNOn volt 0,5 a gyári. Utána mikor 1,1 lett még 3. ban is eltekerte a kereket:)
Gyozi15505-06-2009 11:41:47 // 80280
nekem nekem :D
én 0.7-0.8ról tudok de akkor nekem miért van csak 0.4? :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.