Kösz, asszem élnék a lehetőséggel, de talán nem a találkozón :)
Viszont hova tekered, ha nem a gyertya helyére?
Forum >> 155
Fairlane04-05-2010 21:10:22 // 99341
Longman04-05-2010 21:06:23 // 99340
Nem tom, nekem ez a Brisk nem szimpi.. Sok jót nem hallottam róla.
Hát az a jeladó valahol vagy a hengerfej oldalában vagy a termosztátban van. általában kék színű a feje. Tudod..! :)
Hát az a jeladó valahol vagy a hengerfej oldalában vagy a termosztátban van. általában kék színű a feje. Tudod..! :)
Fairlane04-05-2010 21:02:57 // 99339
Nem a termosztátban van ez a jeladó?
Buksi04-05-2010 20:51:58 // 99338
Köszi a tippeket! :-)
Nekem ezt a Brisk gyertyát is katalógus szerint keresték ki! Úgyhogy erről ennyit! :-/
A motorhőfok jeladóra viszont nem gondoltam! Hol is találom ezt a jeladót pontosan? :-)
az összeszerelésnél még egyenlőre nem járok, csak a tisztogatásnál! De figyelni fogok mindenre! ;-))
Nekem ezt a Brisk gyertyát is katalógus szerint keresték ki! Úgyhogy erről ennyit! :-/
A motorhőfok jeladóra viszont nem gondoltam! Hol is találom ezt a jeladót pontosan? :-)
az összeszerelésnél még egyenlőre nem járok, csak a tisztogatásnál! De figyelni fogok mindenre! ;-))
Longman04-05-2010 20:35:59 // 99337
Én NGK-t raknék bele. Szerintem amúgy ami katalógus szerint gyári specifikációjú, és ehhez a motorhoz kell, annak aztán teljesen mindegy hogy mekkora a hőértéke (mármint pontosabban hogy tudod-e Te azt az értéket) mert az úgyis jó.
Másik, a gyertyával kapcsolatban, az az igaz hogy akkor valószínű túl alacsony ennek a gyertyának a hőértéke tehát nem belevaló, illetve ilyen jellegű feketedést ezen kívül a motor hőfok jeladó hibája is produkálhat, ha folyamatosan dúsítja az ECU a keveréket a jeladó rossz értékei alapján.
Ez ráadásul szerintem okozhat fordulatszám ingadozást is.
Ami a szívórészt illeti, arra koncentrálj hogy az összetételek legyenek rendesen tömítve, jó lenne ha vennél autósboltban tömítés lapot amiből tudsz vágni/formázni tömítést, és vegyél mellé tömítő masszát és azt is használd. De szerintem neked nem ez lesz a baj, kár túlzásba vinni.
Mindenesetre úgy látom a legfontosabbal nem törődtél, az alapjáratit mindenképp vedd ki és tömítsd rendesen ahol összemegy a szívócsonkkal, mert az viszont tud ilyen problémákat okozni.
Másik, a gyertyával kapcsolatban, az az igaz hogy akkor valószínű túl alacsony ennek a gyertyának a hőértéke tehát nem belevaló, illetve ilyen jellegű feketedést ezen kívül a motor hőfok jeladó hibája is produkálhat, ha folyamatosan dúsítja az ECU a keveréket a jeladó rossz értékei alapján.
Ez ráadásul szerintem okozhat fordulatszám ingadozást is.
Ami a szívórészt illeti, arra koncentrálj hogy az összetételek legyenek rendesen tömítve, jó lenne ha vennél autósboltban tömítés lapot amiből tudsz vágni/formázni tömítést, és vegyél mellé tömítő masszát és azt is használd. De szerintem neked nem ez lesz a baj, kár túlzásba vinni.
Mindenesetre úgy látom a legfontosabbal nem törődtél, az alapjáratit mindenképp vedd ki és tömítsd rendesen ahol összemegy a szívócsonkkal, mert az viszont tud ilyen problémákat okozni.
Buksi04-05-2010 20:06:52 // 99336
Asszem majd Thomika! :-)
TSiga ( I am the TSIG)04-05-2010 20:03:41 // 99335
Akkor a másik, vagy Thomika Cartárs.
Buksi04-05-2010 20:01:51 // 99334
Golden Lodge-ot már nem kapni! :-((
TSiga ( I am the TSIG)04-05-2010 19:54:47 // 99333
A gyertya témában : vagy Golden Lodge 25 HLD kell bele vagy Champion C6YCC 0.7mm-es hézaggal. Manual szerint
Buksi04-05-2010 19:19:04 // 99332
Azt hiszem megoldódni látszik a gyertyák feketeségének miértje! Valaki említtte itt (sajna nem ugrik be, sorry), hogy nem mindegy milyen hőértékű gyertyát teszünk a mociba! Kicsit kutakodtam a témában és találtam is pár oldalt ezzel kapcsolatban!
Gyertyákról
Nem tudja véletlenül valaki, hogy hol lehet utánanézni, hogy 2.0 TS-be milyen hőértékű gyertya kell? A manual-ban benne van?
Viszont az alapjárat ingadozására még nem jöttem rá! Nem hiszem, hogy a gyertyáktól van, mert eddig nem csinálta! Egyenlőre megpucolgattam mindent, remélem holnap már összetudom rakni az egészet, aztán majd kiderül!


Gyertyákról
Nem tudja véletlenül valaki, hogy hol lehet utánanézni, hogy 2.0 TS-be milyen hőértékű gyertya kell? A manual-ban benne van?
Viszont az alapjárat ingadozására még nem jöttem rá! Nem hiszem, hogy a gyertyáktól van, mert eddig nem csinálta! Egyenlőre megpucolgattam mindent, remélem holnap már összetudom rakni az egészet, aztán majd kiderül!


TSiga ( I am the TSIG)04-05-2010 18:13:48 // 99331
Számoljál: 2,4 liter 290 LE annyi mint 120 LE/liter
Off Honda S2000 is 120LE/liter
Majd ha mondjuk EVO-szinten vannak (150LE/liter), akkor szóljanak.
Különben is így is veszélyesek a mutyukik, különösen ekkora motorral.
Off Honda S2000 is 120LE/liter
Majd ha mondjuk EVO-szinten vannak (150LE/liter), akkor szóljanak.
Különben is így is veszélyesek a mutyukik, különösen ekkora motorral.
TSiga ( I am the TSIG)04-05-2010 18:04:35 // 99330
Használom a hűtő kis csavarját. Kicsi gázt adok a bowdennel és kiveszem a csavart. Amint egyenletesen folyik a víz, akkor visszateszem.
Van kompresszió mérőm. Valami ilyesmi. Valaki szerint nem kompressziót mér, hanem henger-végnyomást. De attól még jó. :-D

Beteszem a kocsiba és mondjuk AlfaCityn megmérjük. Van hozzá univerzális csati meg gyertya helyére betekerhető. Csak ha a gyertya helyére betekered, akkor marha nehezen fog kijönni, ugyan is beleszorul a gyertya helyére.
Van kompresszió mérőm. Valami ilyesmi. Valaki szerint nem kompressziót mér, hanem henger-végnyomást. De attól még jó. :-D

Beteszem a kocsiba és mondjuk AlfaCityn megmérjük. Van hozzá univerzális csati meg gyertya helyére betekerhető. Csak ha a gyertya helyére betekered, akkor marha nehezen fog kijönni, ugyan is beleszorul a gyertya helyére.
Buksi04-05-2010 17:43:58 // 99329
Az Alfának is kellene már valami ilyesmi moci! :-)
Buksi04-05-2010 17:41:42 // 99328
Az most pont nincs! :-/ :-))
Buksi04-05-2010 17:37:13 // 99327
A gyári helyére! ;-)
rasta15504-05-2010 15:54:14 // 99326
Hello
ha láttátok már sory
kedvencem
http://www.youtube.com/watch?v=PVbyC5AM4qk
ha láttátok már sory
kedvencem
http://www.youtube.com/watch?v=PVbyC5AM4qk
SD04-05-2010 15:26:52 // 99325
Degogynemde:)
süsnye04-05-2010 15:19:25 // 99324
fura is volt, te nem szoktál ilyen "nem leszerelt lökős festő" módjára ténykedni.. ;))
Fairlane04-05-2010 15:18:32 // 99323
Oldalt fekve a víz tetején.... :P
Longman04-05-2010 14:59:42 // 99322
Ehh, azt hittétek a halról hogy nem tud úszni..?? :DDDDDDDDDD
Fairlane04-05-2010 14:43:06 // 99321
Ehh, mi a tágulási tartály hűtősapkájára asszociáltunk asszem :)
süsnye04-05-2010 14:41:57 // 99320
jaahh... én a kiegy tartály kupakjára gondoltam... :))
Longman04-05-2010 14:30:17 // 99319
Nem tom ti milyen lefúvószelepre meg kupakra gondoltok Fairlainnel, de én csak a hűtőn lévő légtelenítő csavar helyére gondolok. A 164ben a kiegyenlítő tartályon gyárilag van egy + vízcső ami a hűtőre megy és nincs külön légtelenítője. De mivel nekem olyan hűtő kellett aminek menetirány szerint bal oldalon vannak a csőbemenetek (a 164-é ugyanis jobbos mivel ott van jobb oldalt a termosztát is), így a 3.0 GTV hűtője került bele, és így oldottam meg a levegőztetést.
Mindenesetre jól működik, teljesen! :)
Mindenesetre jól működik, teljesen! :)
András bácsi04-05-2010 14:18:23 // 99318
Te meg nem olvasod az íméleket?
süsnye04-05-2010 14:02:26 // 99317
biztos lenne aki megvegye.. :)) az az ülés tényleg gáz.. :))
SD04-05-2010 13:39:48 // 99316
úgy néz ki ez az autó mint amit összefotosoppoltak:D lowcost diszókba villantani jó:D de komoly ember venne ilyet???:D
SD04-05-2010 13:38:53 // 99315
külön tetszik hogy felhúznak egy szívómotort turbóra, meg ez a pufiülés, hát a skodámban különb volt:D .... de akkor mirét kell pirosra pingálni??? áhhh...
ezek gyárilag hülyék:D
hogy néz ez ki??? na mind1... aki megevszi megérdemli, nem szebb mint az sx4:P:D
ezek gyárilag hülyék:D
hogy néz ez ki??? na mind1... aki megevszi megérdemli, nem szebb mint az sx4:P:D
Fairlane04-05-2010 13:30:31 // 99314
süsnye04-05-2010 13:08:34 // 99313
RoliQ404-05-2010 12:30:53 // 99312
Kedvenc állatom a hörcsög... ha rálépek szörcsög:D
süsnye04-05-2010 12:30:27 // 99311
brigeciol-t neki! :) nekem a fékfolyadék tartályomat pár perc alatt kipucolta.
Töltsd bele, pár percet hagyd állni, aztán rázogasd meg és öblítsd ki...
Töltsd bele, pár percet hagyd állni, aztán rázogasd meg és öblítsd ki...
SD04-05-2010 12:27:12 // 99310
A fék-vákuum csöv, csak olyan keményből jó, már ha meg akarsz állni, én egyszer eltörtem, bontott van azóta benne.
Én féktisztítóval szoktam fújkálni a szívóoldalt belülről, LMM kézbe, aztán jó adag belefúj, és két végét befogva rázni, hogy lötyögjön benne a lé. Ugyan így a csövek, alapjárati moci.
Nekem is szét kell kapnom a szívóolalt, egyrészt tisztítani másrészt szerintem valahol falsot szív mert állandóan szürcsög, gázelvéténél mint valami turbós:D Mef olyan brutál hangja van hogy félelmetes, de mindenképp fel akarom venni előtte a hangot mert állat:)
Én féktisztítóval szoktam fújkálni a szívóoldalt belülről, LMM kézbe, aztán jó adag belefúj, és két végét befogva rázni, hogy lötyögjön benne a lé. Ugyan így a csövek, alapjárati moci.
Nekem is szét kell kapnom a szívóolalt, egyrészt tisztítani másrészt szerintem valahol falsot szív mert állandóan szürcsög, gázelvéténél mint valami turbós:D Mef olyan brutál hangja van hogy félelmetes, de mindenképp fel akarom venni előtte a hangot mert állat:)
RoliQ404-05-2010 12:21:00 // 99309
vagy direktszűrő tisztítóval...
Tony15504-05-2010 10:53:06 // 99307
süsnye04-05-2010 10:50:41 // 99306
lehet, h az ő csövei is puffadnak már kicsit.. ;))
Fairlane04-05-2010 10:40:41 // 99305
Ja, ez nekem sem vilcsi, hogy ott volt egy egybáros lefujószelep, ami most nincs ott ? :)
süsnye04-05-2010 10:24:26 // 99304
"én annyit csináltam hogy a hűtőn lévő levegőztető kupak helyére gyártattam egy csonkot, arra pedig húztam egy gumicsövet és bekötöttem a tágulási tartály tetejét és a pillangószelep közti "visszafolyó" ágba"
theát, jól értem, hogy a kupak helyén lévő csonkot összekötötted a folytószelepes vízcsővel?? akkor most hogy szabályozza a nyomást?
theát, jól értem, hogy a kupak helyén lévő csonkot összekötötted a folytószelepes vízcsővel?? akkor most hogy szabályozza a nyomást?
Longman04-05-2010 10:17:30 // 99303
én is próbálkoztam ezzel a + tágulási tartállyal, de lehet hogy rossz tartályt választottam mert nekem nem változott semmi. én annyit csináltam hogy a hűtőn lévő levegőztető kupak helyére gyártattam egy csonkot, arra pedig húztam egy gumicsövet és bekötöttem a tágulási tartály tetejét és a pillangószelep közti "visszafolyó" ágba.
Eddig jól működik.
A termosztát meg valóban 87foknál kezd el nyitni, de a teljes nyitás biztos magasabb hőfokon van, mert nekem ugyan csal vagy 5-10 fokot a mutatóm felfelé, de pl ha elkezdem hajtani a gépet akkor előbb 90 fok fölé áll be a mutatóm egy hangyafasznyival, aztán ha még tovább rúgom neki, akkor meg a 90 fok elé áll be tartósan, egészen amíg meg nem állok és nem jár 2-3 percet alapjáraton, akkor megint -gondolom ahogy hűl és visszazár a term. - felmegy a 90 fölé.
Eddig jól működik.
A termosztát meg valóban 87foknál kezd el nyitni, de a teljes nyitás biztos magasabb hőfokon van, mert nekem ugyan csal vagy 5-10 fokot a mutatóm felfelé, de pl ha elkezdem hajtani a gépet akkor előbb 90 fok fölé áll be a mutatóm egy hangyafasznyival, aztán ha még tovább rúgom neki, akkor meg a 90 fok elé áll be tartósan, egészen amíg meg nem állok és nem jár 2-3 percet alapjáraton, akkor megint -gondolom ahogy hűl és visszazár a term. - felmegy a 90 fölé.
Longman04-05-2010 10:09:14 // 99302
hát nem tudom. ez nagyon szarul néz így ki az biztos.
az is biztos hogy régebben már kérdezte tőlem Feri hogy nekem is ilyen-e ez a cső, és tudom hogy cserélte. szóval tényleg régebben megvan ez a hiba vagy minek nevezzem.
ettől függetlenül ez nem normális így szerintem.
meg kellene kérdezni gyáriban van-e ilyen cső, vagy szilikon csővel kellene helyettesíteni az bírja a nyomást.
az is igaz hogy a V6ban van annyi tartalék ilyen téren is hogy jó ideig "elviseli" tünet nélkül ha hengerfejes. szóval lehet hogy tényleg az.
ezt nagyon gyorsan ellenőrizni kellene valahogy, a csövet meg még gyorsabban cserélni mert ahogy elnézem ez pláne hogy most jönnek a melegebb idők, úgy el fog durranni mint a szar.
az is biztos hogy régebben már kérdezte tőlem Feri hogy nekem is ilyen-e ez a cső, és tudom hogy cserélte. szóval tényleg régebben megvan ez a hiba vagy minek nevezzem.
ettől függetlenül ez nem normális így szerintem.
meg kellene kérdezni gyáriban van-e ilyen cső, vagy szilikon csővel kellene helyettesíteni az bírja a nyomást.
az is igaz hogy a V6ban van annyi tartalék ilyen téren is hogy jó ideig "elviseli" tünet nélkül ha hengerfejes. szóval lehet hogy tényleg az.
ezt nagyon gyorsan ellenőrizni kellene valahogy, a csövet meg még gyorsabban cserélni mert ahogy elnézem ez pláne hogy most jönnek a melegebb idők, úgy el fog durranni mint a szar.
süsnye04-05-2010 10:07:35 // 99301
:DD
s van hozzá javító szett is... nem is drága ;)
s van hozzá javító szett is... nem is drága ;)
Tentacle04-05-2010 09:22:58 // 99299
A kuplunggal én is jártam így, csak én addig hajtottam a gépet, még elkopott a rugó, és kettétört. Na onnantól volt érdekes hangja, meg nem is kapcsolt szét igazán ugye :)
Thomika04-05-2010 06:58:46 // 99298
Kérdés, hogy hova raknád a 155-ben?!
Buksi04-05-2010 03:49:59 // 99297
Ezt az oldalt már én is elmentettem régebben magamnak! ;-)
Egyébként van itt egy tag (nem jut eszembe a neve), aki már beszerelte ezt a bödönt a 145-ébe és azt mondja, hogy nagyon jól működik! Rengeteg dzsuvát kiöntött már belőle! :-)
Egyébként van itt egy tag (nem jut eszembe a neve), aki már beszerelte ezt a bödönt a 145-ébe és azt mondja, hogy nagyon jól működik! Rengeteg dzsuvát kiöntött már belőle! :-)
Buksi04-05-2010 03:48:22 // 99296
Ezt már olvastam én is! Sztem a gyári helyére csak egyszerűen be kellene kötni ezt a bödönt! A gyárinak az alján is van egy kivezetés, amin keresztül "visszacsurog" a cucc a mociba! A bödönön nincs, így a dzsuva benne marad a tartályban! ;-))
Takizse03-05-2010 23:16:22 // 99293
Elözmény: a fütésem néha kihagyott, amúgy semmi .
Múlt héten kicsit meghajtottam , elment 1 henger aztán még 1 a víz hirtelen fölment 130 fokra oszt füst ill gőz . GAME OVER
A kuplung nem produkált hibát (a nyomólap hibátlan a kinyomó csapágy is a tárcsa felülete is tökéletes csak azok a fránya rugók) de az is cserés .
Akartam rendelni tárcsát de nem sokkal olcsób mint a szett így kap új szettet.
A szíjakban van 30 k de ha már kint van a motor akkor az is csere.
A generátor háza, csapágy csere, csúszógyürű csere, kefe csere.
olaj+ szürő csere Volt benne 1000km.
Fékolaj szervó olaj
Holnap megyek a megrendelt alkatrészekért a kár tetemes .
A bal féltengely csavarjai nem voltak meghúzva meg sok minden más se .
Belegondolni sem merek ha 2kilónál a féltengely azt mondja helló. brrrrrrr.
Sztem vasárnapra összerakom .
230 000 km után a gyári honolás mág látszik és nem lötyög a dugó, a vezérmű tengely nem kopott . ( legalább valami jó) :-)

Múlt héten kicsit meghajtottam , elment 1 henger aztán még 1 a víz hirtelen fölment 130 fokra oszt füst ill gőz . GAME OVER
A kuplung nem produkált hibát (a nyomólap hibátlan a kinyomó csapágy is a tárcsa felülete is tökéletes csak azok a fránya rugók) de az is cserés .
Akartam rendelni tárcsát de nem sokkal olcsób mint a szett így kap új szettet.
A szíjakban van 30 k de ha már kint van a motor akkor az is csere.
A generátor háza, csapágy csere, csúszógyürű csere, kefe csere.
olaj+ szürő csere Volt benne 1000km.
Fékolaj szervó olaj
Holnap megyek a megrendelt alkatrészekért a kár tetemes .
A bal féltengely csavarjai nem voltak meghúzva meg sok minden más se .
Belegondolni sem merek ha 2kilónál a féltengely azt mondja helló. brrrrrrr.
Sztem vasárnapra összerakom .
230 000 km után a gyári honolás mág látszik és nem lötyög a dugó, a vezérmű tengely nem kopott . ( legalább valami jó) :-)

Fairlane03-05-2010 22:57:26 // 99292
Ja, jólbirja, de hamár úgyis arrafelé matat, két méter 8as benyacső elég a cseréhez... :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
533
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
=
XOR 