Forum >> 155

Fairlane27-08-2010 08:00:10 // 104179
Nyóreggelt....

Ócó széleskasztnis tádé valakinek?
Esetleg a széles elemek miatt is megérheti...
Dozer27-08-2010 07:52:04 // 104178
Az a helyzet nem tudok most olyan nevet mondani akire szívesen bíznám a kocsit... :( Mindenkiről hallottam jót is rosszat is... Az Q4-ek meg a Delták pedig (jobbláb függvényében) esnek szét..
afri27-08-2010 07:44:25 // 104177
hát igen, nálam a TS-em alja volt annyira a földtől -ültetve-, mint most a V6-nak -gyári állapotában-! :-/
gondolkodtam már ennél is az ültetésen, de hát az olajteknő nagyon lennt lenne, egy jó erős acéllemez :-) kartervédő meg már sok lenne!! bár éjszaka biztos látványos, ha leérne, szikrázna mindig!! :-))
Marklar15527-08-2010 00:57:23 // 104176
Jahh. Crynak is az alu kartelvédő dőrzsőlte ki a 16V-t...
Marklar15527-08-2010 00:55:43 // 104175
Nem is értem, hogy miért nem kérdezel 1 ből:)
jahh hétvégén nem vagyok...
atesssz27-08-2010 00:18:14 // 104174
odaírtam, hogy "...persze még sok van hátra..." :DDD
süsnye26-08-2010 23:13:18 // 104173
a toronymerevítőt hogyan váltja ki? :)
süsnye26-08-2010 23:12:29 // 104172
igen, vaze, fiú... :D
Fairlane26-08-2010 22:15:09 // 104171
Ezt a f@szságot... :)

Seggesért kevés pont jár :P
Fairlane26-08-2010 22:12:28 // 104170
Lehet benne valami....
Haver V6ján is ugyanígy össze van verődve a kipuff könyök, meg hiányzik pár hűtőborda a teknőről...
Fairlane26-08-2010 22:10:06 // 104169
Fiu rája? :)))
Thomika26-08-2010 21:57:22 // 104166
csigával komoly lehet. De sok zsé lehetett az átalakítás... Olcsóbb beletenni v6TB-t :)
TSiga ( I am the TSIG)26-08-2010 21:55:53 // 104165
Azért csinálok egy kézenállást az orránál, majd dobok egy hátast. Feeling kedvéért. :-P
TSiga ( I am the TSIG)26-08-2010 21:54:08 // 104164
Én a Jim Kartalamakis-féle könyvben olvastam, hogy egy angol manus rátett egy csigát a 8V-re gyári belsővel, meg kompresszióval és 220 LE lett. Napi használatban van a kocsi.
Thomika26-08-2010 21:51:00 // 104163
inkább hintalovat :))) Az a feelingesebb...
Thomika26-08-2010 21:49:50 // 104162
Ehhh.... Majd gondolunk rád! :PP Csak le ne essél a yachtról! :P
Thomika26-08-2010 21:48:34 // 104161
400.000 Ft-ból szépen beleraknék egy jó minőségű írható komputert, aztán ennyi. Van tartalék a TS-ben, kb. 168-170L-e-ig fel lehet húzni minden gond nélkül, és azt még simán elbírja hosszú távon is. Egyszer olvastam egy olasz oldalon, hogy kihoztak kis okossággal 224Le-t egy 8V TS motorból. Az mondjuk már sok lenne...vszeg Marklar-féle bontó tulaj lehetett a gyerek, és volt másik 5 motor a polcon :P
Thomika26-08-2010 21:41:23 // 104160
A TS ültetés nélkül is tökéletes, nem ér le az alja. A V6 nehezebb is, meg ezek szerint lejjebb is lógnak a cuccok rajta.. Ez az alu,amit csináltatni fogok, nem jó, csak 8V TS-hez! .
TSiga ( I am the TSIG)26-08-2010 21:26:16 // 104159
Ha ledobálja atetőről a sörös üvegeket, máris lent van a súlytöbblet :-D
TSiga ( I am the TSIG)26-08-2010 21:23:47 // 104158
Kíváncsi vagyok, ki fog felbuzdúlni az ötleten és tesz hintaszéket a B1-be?
Gery8326-08-2010 21:23:18 // 104157
Fogyni kéne... :)
Gery8326-08-2010 21:22:52 // 104156
Deszar neki... Majd vigyél neki egy csomag szárazkenyeret. :)
Gery8326-08-2010 21:22:19 // 104155
Viszont kihívás... :)
TSiga ( I am the TSIG)26-08-2010 21:20:23 // 104154
Ja!
Holnap megyek horvátba, és nem leszek pár napig.

Ügyfélnek van antennája, ami át kell forgatni.
1 a házban és 1 a yachtján.
TSiga ( I am the TSIG)26-08-2010 21:18:52 // 104153
Ha kidobálod a belteret, akkor mivel fogsz kormányozni? :-DD

Hokedlin csapatni nem túl kellemes :-D
TSiga ( I am the TSIG)26-08-2010 21:17:10 // 104152
Ja!
Ez az ő oldalukon van:
A hengerfejben lévő szívó és kipufogócsatorna bővítése ,gyári vezérműtengely elfokolása, az autó karakterisztikájához írt chip, kipufogórendszer Ez kompletten kb 15-20% teljesítmény növekedést eredményez. Ennek az ára: 400000ft –tól

:-DDD
Gyozi15526-08-2010 21:16:45 // 104151
nem jó he, ha én már beülök 1160kg :D az már sok
Gery8326-08-2010 21:16:16 // 104150
naés?!?! kidobálom a belteret én is ott vagyok. :DDD
TSiga ( I am the TSIG)26-08-2010 21:15:33 // 104149
de 1060 kg... :-D
Gyozi15526-08-2010 21:13:43 // 104148
bazz az is csak 480-500le, ne égessél már :D
TSiga ( I am the TSIG)26-08-2010 21:12:32 // 104147
Akkor V6 TI-t kellene venni. :-D Gond egy szál se! :-DD
Gyozi15526-08-2010 21:11:29 // 104146
énsem fikázni akarom őket!
csak kapjon már fejéhez, nem ők az atyaúristen....
Gery8326-08-2010 21:10:12 // 104145
Amúgy megnézném szívesen 1-2 művük mit nyom fékpadon.
De részemről ennyi. Nem szép dolog másokat fikázni.
Gyozi15526-08-2010 21:08:40 // 104144
kifikáznák hogy csak 300le???? pffff :D
Gery8326-08-2010 21:07:53 // 104143
Nekem is ez volt a gyanúm. :)
TSiga ( I am the TSIG)26-08-2010 21:05:31 // 104141
Azért kíváncsi lennék, hogy ha valamelyikünkre rászakadna a lottó 5-ös és venne egy gyári FIA gépkönyves GTA-t akkor milyen fikázásokat kapna a kocsi "T." Csabiéktól?...
Gyozi15526-08-2010 20:58:26 // 104140
tudod miért hajtanak el?
mert nem velük csináltatod a Q4-et, és meg kell h mondjam teljesen igazad van.....
Gyozi15526-08-2010 20:57:31 // 104139
csatlakozom!
egyszer vittem hozzájuk de soha többet, egy egyszerű jeladó cserére vittem el hozzájuk de már bánom! lett abból minden, jah meg aszondja mikor hozom el a vasat, kiszedtünk belőle pár fölösleges dolgot a motortérből, mondom fasza, és ezt ki modta???
Gery8326-08-2010 20:42:39 // 104138
Nekem semmi jogom ítélkezni.
De az irreális áraik ellenére szerintem nem végeznek jó munkát.
Amikor segítséget kér az ember elhajtják, stb...
Buksi26-08-2010 20:41:30 // 104137
Nekem 4 centis ültetésem van és eddig még szerencsére csak egyszer ért le az alja menet közben! Illetve a kipufogó ért le, mert ez egy kicsit lejjebb van, mint a karter! :-)
Gyozi15526-08-2010 20:40:53 // 104136
Sziasztok!


Megelőzöm BL-t, (bocs)
Szólt nekem pár napja hogy nincs e kedvem elmenni az Euroringre kocsikázni, hát hogyne lenne :D

kérdeztem hogy itt kérdezte-e már (ezt jól megaszondtam :D ) mert lehet jönnétek még páran!
Vasárnap reggel 9körül indulnánk

Valaki?
sprint8326-08-2010 20:36:21 // 104135
A karter védő témához: Az enyém épp készülőben van pont az ilyen esetek elkerülése végett. Történt ugyanis, hogy 2 hete Mezőkövesden voltunk, beálltam egy egyszerű parkolóba a többi autó mellé. Volt egy pici vízelvezető a parkoló szélén. Gondoltam ez nem lehet akkora gond. Hát az, kifelé tolatva szépen fel is ült a karter alja ezen és szépen húzta is. Nem tudom a TS-ek mennyire vannak közel a földhöz de a V6 cuccai nagyon. A kipufogó cső ahogy elmegy a karter mellett össze vissza van már verve. Meg a karter is volt már hegesztve. Pedig nincs egy atom ültetés az autón, szerintem épp csak minimális. Majd csinálok képeket ha kész lesz.
Buksi26-08-2010 19:19:11 // 104134
Cííííp lett! :-)
Buksi26-08-2010 19:18:15 // 104133
Úgy látom közeli ismerősöd! :-D
GTPeti26-08-2010 19:15:54 // 104132
Akkor jól van kitalálva! Úgy emlékszem a 156-é már nem annyira.
Thomika26-08-2010 19:10:52 // 104131
Nem a műanyag helyére megy fel! Az alu az egész alját védi, elöl a kereszt tartóra, hátul a bölcsőre van fölfogva! Láttam, érzékeltem mennyit jelent a 155ön :) Csak hát 35pénz, és még nincs felrakva! 8-as csavarok fogják, so leesni nem fog :P :)
GTPeti26-08-2010 19:07:43 // 104130
Csak sokan azt felejtik el, hogy alu kartervédőt nem célszerű egyszerűen a gyári (ha van) műanyag helyére felcsavarozni. A tartókonzolok még csak elbírnák, de behatás esetén komolyabb is lehet a kár, mint nélküle. Az Alfisti-n voltak fent képek, egy - ott vásárolt - alu kv-ről. Elég csúnyán nézett ki. :(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.