Bordeaux
Rozsdabarna
Kolbászzsír-metál
Forum >> 155
TSiga ( I am the TSIG)15-11-2010 21:50:18 // 107629
SD15-11-2010 21:49:21 // 107628
Bordeaux?:) Na jó akkor határeset elfogadjuk:D
SD15-11-2010 21:48:34 // 107627
ja ezt a gyötrelmes meg ilyeneket úgy kell érteni hogy tökéletesen működik, csak nem érzem azt a könnyed játékosságot ami egy kis idő után jön meg ha nem tél van és télen több idő kell..
TSiga ( I am the TSIG)15-11-2010 21:48:18 // 107626
Úgy is nemsokára szülinap... :-DDDD
norbee15-11-2010 21:44:00 // 107625
Nem lehetett. Baurdó volt egyedül. :)
SD15-11-2010 21:43:49 // 107624
Ja amúgy hétvégén volt kis autópályázás.. hát én nem tudom de az első 50km elég gyötrelmes volt, jó igaz hetek óta állt kockára alakultak a kerekei rázott meg minden...
Azátn szépen magára talált, addigra bemelegedett a motor is (nem a víz, az 10 perc, hanem a motor átmelegedett, azt meg érezni lehet)
Odafele m3 bepróbálkozott egy kopel:) nem volt választása, szopóágra került:))) Pedig mennyire biztosan rángatta a kormányt mögöttem hogy nem bír mit kezdeni a ménessel:D azátn csak nem jött nem jött, ejnye, elfutottak a pónik:D:D:D
Szóval ha rendesen üzemmeleg a Piroska ezért még huncut:) Ha nem akkor meg sajnálom:)
Amúgy vala felettébb érdekes módon, 130 körül megelégedtem.. de lehet azért mert a sok nép fél a büntetéstől és már így is lehet nyugodtan autózni nem kell túlszárnyalni a 150-es álomhatárt ahol elfogynak az 1.2 meg 1.4 fosok:D Hanem egy pár elmebetegtől eltekintve tök kulturáltan lehet autózni, néha kicsit odalépve ha épp úgy kell, az meg külön öröm:D
Na de visszafele megint közeledve Pesthez rettenet az a dühöngő ami kialakul ilyenkor a pályán... Külsősáv néhány 80-as gyökér.. belsőben meg ilyen 120-140 között egymástól 1m-re az autók... rettenet.. most melyik a nagyobb szívás....
Na de csak sikerült hazaérni...
Aztán még krúzolás a városban, ilyenkor külön öröm mert volt 200km hogy melegedjen a kicsike:))) egy szava sem lehet ha elkenem a száját:D:D:D
És adódott is alkalom:)))
Egy köcsög kis buzda hármas, jövök le a Petőfi hídról, kanyarodok a rakpartra Budán.. erre gondolta körbeautóz, én persze qvvára nem számítottam rá meg meg is eresztettem a kanyart már csak azért így nem ért utól... de amikor sorolnék ki rámduált, most hogy közben már a holtteremben beszökött vagy mit akart... tényleg fingom nincs...
el is eresztettem kit érdekel..
de ugye budai rakpart hosszú semmi tenni való megyek utána, látom ott a csíkos sülthús-matrica a seggén, na mondom ez valami halmozotta hátrányos helyzetű:D
Erre elkezd előzgetni a rakparton, még erre is szartam, mekkora májjernek hiszi magát.. szépen gurultam haza, közben ugye Piroskában ott a boogie, hogy menjünk már mert meleg az olaj minden fasza:))) már a kerekek is kör alakúak:D
Hát a hülye nem teljesen arra ment mint én... Szentendre felé az Auchannál a kijárónál megint utólértem addig sikerült egyet előznie:D:D:D
Na mondtam is magamben erre most rábaxtál, mert most oda lesz a büszkeséged, amire eddig verted:D:D:D
Jól is számoltam, kifordulunk a szentendreire erre bőgázzal menekül:D Hát nekem sem kellett több:D:D:D Amikor utólértem elvettem a gázt olyat trüsszentett Piroska azt hittem valami csiga költözött bele:D (csinál ímúgy néha ilyet vagy csak én képzelem hozzá kit érdekel)
Mindegy köv sárgán átsüvítünk még egy próbálkozása volt hogy ne valljon teljesen szégyent bizony jött a piros, és megálltunk egymás mellett, az ott vigyorog, hogy most megmutatja a szarrégi olasznak:D:D én meg csak sunyi módon, JÓ:D
Olyan félgőzös startal el is indultunk persze ott hagytam a szarba:D Imádom ilyenkor a hangját ennek a dögnek úgy nyerít:D szerintem az egész környék ezt hallgatja, pedig full gyári minden rajta:D
Köv lámpa, na mondom nem volt még elég:D akkor már valami totoya is csatlakozott, 3 sáv én középen, elindulnak mint a veszett barom mellettük váltottam el a kettest:D:D megint üvöltve hagytam őket állva:D:D:D na ezek után már felfogta hogy kuss a neve:D:D:D
És a legszebb hogy még a végén ott is fordult le mint mi, tehát valami helyi csóka:D
De olyan szépen kijött a történet hihetetlen, én meg ugye a gonosz kobold, megadóan megyek utána hogy jó, szép új autóddal mehetsz csak ne bánts..
Aztán kieresztette a Piroska a méregfogát:D:D: da nagyon csúnyán:D
Na amíg még ilyet tud addig nincs mitől félnie, akármilyen vén csorosznya, csak tud valamit:D
Azátn szépen magára talált, addigra bemelegedett a motor is (nem a víz, az 10 perc, hanem a motor átmelegedett, azt meg érezni lehet)
Odafele m3 bepróbálkozott egy kopel:) nem volt választása, szopóágra került:))) Pedig mennyire biztosan rángatta a kormányt mögöttem hogy nem bír mit kezdeni a ménessel:D azátn csak nem jött nem jött, ejnye, elfutottak a pónik:D:D:D
Szóval ha rendesen üzemmeleg a Piroska ezért még huncut:) Ha nem akkor meg sajnálom:)
Amúgy vala felettébb érdekes módon, 130 körül megelégedtem.. de lehet azért mert a sok nép fél a büntetéstől és már így is lehet nyugodtan autózni nem kell túlszárnyalni a 150-es álomhatárt ahol elfogynak az 1.2 meg 1.4 fosok:D Hanem egy pár elmebetegtől eltekintve tök kulturáltan lehet autózni, néha kicsit odalépve ha épp úgy kell, az meg külön öröm:D
Na de visszafele megint közeledve Pesthez rettenet az a dühöngő ami kialakul ilyenkor a pályán... Külsősáv néhány 80-as gyökér.. belsőben meg ilyen 120-140 között egymástól 1m-re az autók... rettenet.. most melyik a nagyobb szívás....
Na de csak sikerült hazaérni...
Aztán még krúzolás a városban, ilyenkor külön öröm mert volt 200km hogy melegedjen a kicsike:))) egy szava sem lehet ha elkenem a száját:D:D:D
És adódott is alkalom:)))
Egy köcsög kis buzda hármas, jövök le a Petőfi hídról, kanyarodok a rakpartra Budán.. erre gondolta körbeautóz, én persze qvvára nem számítottam rá meg meg is eresztettem a kanyart már csak azért így nem ért utól... de amikor sorolnék ki rámduált, most hogy közben már a holtteremben beszökött vagy mit akart... tényleg fingom nincs...
el is eresztettem kit érdekel..
de ugye budai rakpart hosszú semmi tenni való megyek utána, látom ott a csíkos sülthús-matrica a seggén, na mondom ez valami halmozotta hátrányos helyzetű:D
Erre elkezd előzgetni a rakparton, még erre is szartam, mekkora májjernek hiszi magát.. szépen gurultam haza, közben ugye Piroskában ott a boogie, hogy menjünk már mert meleg az olaj minden fasza:))) már a kerekek is kör alakúak:D
Hát a hülye nem teljesen arra ment mint én... Szentendre felé az Auchannál a kijárónál megint utólértem addig sikerült egyet előznie:D:D:D
Na mondtam is magamben erre most rábaxtál, mert most oda lesz a büszkeséged, amire eddig verted:D:D:D
Jól is számoltam, kifordulunk a szentendreire erre bőgázzal menekül:D Hát nekem sem kellett több:D:D:D Amikor utólértem elvettem a gázt olyat trüsszentett Piroska azt hittem valami csiga költözött bele:D (csinál ímúgy néha ilyet vagy csak én képzelem hozzá kit érdekel)
Mindegy köv sárgán átsüvítünk még egy próbálkozása volt hogy ne valljon teljesen szégyent bizony jött a piros, és megálltunk egymás mellett, az ott vigyorog, hogy most megmutatja a szarrégi olasznak:D:D én meg csak sunyi módon, JÓ:D
Olyan félgőzös startal el is indultunk persze ott hagytam a szarba:D Imádom ilyenkor a hangját ennek a dögnek úgy nyerít:D szerintem az egész környék ezt hallgatja, pedig full gyári minden rajta:D
Köv lámpa, na mondom nem volt még elég:D akkor már valami totoya is csatlakozott, 3 sáv én középen, elindulnak mint a veszett barom mellettük váltottam el a kettest:D:D megint üvöltve hagytam őket állva:D:D:D na ezek után már felfogta hogy kuss a neve:D:D:D
És a legszebb hogy még a végén ott is fordult le mint mi, tehát valami helyi csóka:D
De olyan szépen kijött a történet hihetetlen, én meg ugye a gonosz kobold, megadóan megyek utána hogy jó, szép új autóddal mehetsz csak ne bánts..
Aztán kieresztette a Piroska a méregfogát:D:D: da nagyon csúnyán:D
Na amíg még ilyet tud addig nincs mitől félnie, akármilyen vén csorosznya, csak tud valamit:D
norbee15-11-2010 21:43:31 // 107623
LOL! :))) Ez jó! :)
TSiga ( I am the TSIG)15-11-2010 21:36:07 // 107622
SD15-11-2010 21:23:27 // 107621
Most így godolkoztam: lehetett választani amúgy szint? :):D Mert akkor súlyosabb a kórisme:)
Buksi te most fellélegezhetsz egy kis időre:)))

nem tehetek róla nekem ez jut az eszembe a pözsóról:D
de mondjuk az olaszok sem értelmes nép ha már itt tartunk, tehát cseberből vederbe, ezt legalább díjazzuk:D:D:D
Buksi te most fellélegezhetsz egy kis időre:)))
nem tehetek róla nekem ez jut az eszembe a pözsóról:D
de mondjuk az olaszok sem értelmes nép ha már itt tartunk, tehát cseberből vederbe, ezt legalább díjazzuk:D:D:D
TSiga ( I am the TSIG)15-11-2010 21:22:59 // 107620
Anno a TC-n volt a V6 tesztje. Ugyan azok a váltóalkatrészek voltak benne (cikkszámra), mint a rónyó 19 1.8 16V-ben. 1.8 váltó a 3.0 autón...
RoliQ415-11-2010 21:13:54 // 107619
a coupe az szép:) pontosabban régen tetszett....
TSiga ( I am the TSIG)15-11-2010 20:42:48 // 107618
A 406 szerintem szélesebb. Csendesebb a futóműve. Van benne- fedélzeti computer, ergonómikusabb a műszerfala.
Viszont ugyan úgy meghal a motorja, ha lemosod.
Sőt!
Haver pözsó szervízben dolgozott. Volt egy széria, ahol 1 szín volt a kábelkötegben. Mindenütt! Javítsd, ha birod... :-D
Viszont ugyan úgy meghal a motorja, ha lemosod.
Sőt!
Haver pözsó szervízben dolgozott. Volt egy széria, ahol 1 szín volt a kábelkötegben. Mindenütt! Javítsd, ha birod... :-D
TSiga ( I am the TSIG)15-11-2010 20:38:16 // 107617
sprint8315-11-2010 20:25:20 // 107616
Longman15-11-2010 20:18:05 // 107615
Én? Há' skodákra beszélem rá az embereket minden nap és amikor csak lehet.. :)
Ez az SD tehet mindenről az már biztos.. Mint mindig! :D
Ez az SD tehet mindenről az már biztos.. Mint mindig! :D
norbee15-11-2010 20:11:24 // 107614
Elfogult vagy. ;) Ne szaporítsuk itt erre tovább a szót, ez a 155 topik, igazából csak SD miatt került már megint szóba :)
Longman15-11-2010 20:03:41 // 107613
jujujjuj.. ez erős volt :)
Robiik15-11-2010 20:02:58 // 107612
remélem az megoldja a problémát, nagyon félek attól, hogy a szivattyú kezd meghalni, és az megin nem lesz olcsó... Kösz a segítséget :)
Longman15-11-2010 20:02:55 // 107611
Hát nyilván az ember egy idő után megunja az autóját, főleg 100.000 együtt töltött km után.. érthető.
Bár én már akkor nagyobbat léptem volna. Nem értem miben jobb akár szubjektív paraméterek alapján egy 406-os mondjuk egy 156-nál. Az nagyobb előrelépés lett volna. De technológiai fejlettségben a 406 nem említhető egy lapon még a 155-el sem . Ez utóbbiból is van '97-es, csak találni nem lehet.. :)
Ülésfűtés meg az én '92-es csotrogányomban is volt szériában.. :)
Na mindegy nem oltalak, és nem rossz értelemben írom, szóval ne érts félre, nem akarok rosszat kívánni, de remélem megbánod majd a cserét. :) Még 1x, nem szó szerint gondolom.. :)
Bár én már akkor nagyobbat léptem volna. Nem értem miben jobb akár szubjektív paraméterek alapján egy 406-os mondjuk egy 156-nál. Az nagyobb előrelépés lett volna. De technológiai fejlettségben a 406 nem említhető egy lapon még a 155-el sem . Ez utóbbiból is van '97-es, csak találni nem lehet.. :)
Ülésfűtés meg az én '92-es csotrogányomban is volt szériában.. :)
Na mindegy nem oltalak, és nem rossz értelemben írom, szóval ne érts félre, nem akarok rosszat kívánni, de remélem megbánod majd a cserét. :) Még 1x, nem szó szerint gondolom.. :)
TSiga ( I am the TSIG)15-11-2010 20:00:57 // 107610
A szervóolajnak olyan színének kell lennie, mint a friss automataváltó-olaj. Mert ugye az való bele. Ha viszont már nagyon sötét, akkor érdemes lecserélni az előbb leírt módon.
Robiik15-11-2010 19:58:01 // 107609
Ékszíjat nem néztem, majd rápillantok.
Arra hamar rájöttem, hogy végállásban nyöszörög, azt csinálta az eleje óta, de most állok a lámpánál egyenesen és egy picit is fordítom a kormányt már hallom. amint elkezdené tolni a szervó egyből sír... sőt ha lendületes a kanyar és visszatekerné a futómű egyenesbe akkor is félelmetes hangokat ad.
Arra hamar rájöttem, hogy végállásban nyöszörög, azt csinálta az eleje óta, de most állok a lámpánál egyenesen és egy picit is fordítom a kormányt már hallom. amint elkezdené tolni a szervó egyből sír... sőt ha lendületes a kanyar és visszatekerné a futómű egyenesbe akkor is félelmetes hangokat ad.
TSiga ( I am the TSIG)15-11-2010 19:57:05 // 107608
körkori=görkori
TSiga ( I am the TSIG)15-11-2010 19:56:03 // 107607
A 166 a 607-esnek a kategóriája.
A 155 a 406-nak.
A pözsó kategóriája a körkori, meg a velocipéd. :-D
A 155 a 406-nak.
A pözsó kategóriája a körkori, meg a velocipéd. :-D
TSiga ( I am the TSIG)15-11-2010 19:53:27 // 107606
Ékszíj nem laza? Ha kitekered végállásban, ott nagyobb nyomással dolgozik a rendszer és jobban igénybe veszi a szivattyút.
norbee15-11-2010 19:52:34 // 107605
Pontosan. Nem szabad egyébként párhuzamot vonni a 155-el, ez inkább a 166 alternatíva az OFF-ok közül.
TSiga ( I am the TSIG)15-11-2010 19:52:14 // 107604
Robiik15-11-2010 19:47:06 // 107603
a nyekergést mi adhatja ? olyan hangja van mint a difinek rükiben, csak nem egészséges, hanem fájósan nyüszítős. Ami a legrosszabb akkor csinálja, mikor tekerem a kormányt és segítene a szervó. Lehet s szivattyúm ment el vadászni ?
norbee15-11-2010 19:47:05 // 107602
'97 végi, kétliteres, szívó benzin. A 155 nagyobbat lép, zsiványabb, ez cserébe fiatalabb, kényelmesebb, tágasabb, ülésfűtés, s. mentes, miegymás.
A 155 nálam volt majd jó pár évig, beletettem több mint 100.000 kilométert, csak jót tudok mondani róla, de ideje volt váltani, és sajnos Alfáéknál a szubjektív paraméter listám szerint nem volt alternatíva, vagy csak nagyon drágán.
A 155 nálam volt majd jó pár évig, beletettem több mint 100.000 kilométert, csak jót tudok mondani róla, de ideje volt váltani, és sajnos Alfáéknál a szubjektív paraméter listám szerint nem volt alternatíva, vagy csak nagyon drágán.
TSiga ( I am the TSIG)15-11-2010 19:44:31 // 107601
Lekötöd a szervótartály visszamenő csövét( ami nem a szivattyúra megy) és leengeded az olajat. Egy pillanatra beindítod, hogy kinyomja a maradék olajat is a rendszer.
Cső vissza és feltöltöd a tartályt. Beindítod és tekergeted a kormányt a két végállás között. Utána feltöltöd a tartály MAX jelzéséig és kész. Ha nem, akkor szivárgás, szivattyú-hiba vagy kormánymű-hiba. Kérdezd meg Marklart alkatrész miatt, ha kell.
Cső vissza és feltöltöd a tartályt. Beindítod és tekergeted a kormányt a két végállás között. Utána feltöltöd a tartály MAX jelzéséig és kész. Ha nem, akkor szivárgás, szivattyú-hiba vagy kormánymű-hiba. Kérdezd meg Marklart alkatrész miatt, ha kell.
Robiik15-11-2010 19:37:00 // 107600
Hogy tudom megnézni, vagy cserélni a kormányműben az olajat? iszonyatos nyöszörgés hallatszik amikor tekerem a kormányt és dolgozik a szervó.
TSiga ( I am the TSIG)15-11-2010 19:35:51 // 107599
Nem kell aggódni, a 406-os is szép autó. Kényelmes és frissebb konstrukció.
Robiik15-11-2010 19:31:18 // 107598
vagy nem tudja, csak nem meri bevallani, hogy élete legnagyobb hibáját követte el :P
RoliQ415-11-2010 18:52:10 // 107597
pont ez a kérdés fogalmazódott meg bennem:) kerekebb a forma:)
Longman15-11-2010 17:37:54 // 107596
Azt vágtam hogy eladtad, csak nem írtad hogy milyen Pug pontosan.
De legalább így már én is szívhatom a véred.. :)
Nem, komolyan kíváncsi voltam hogy melyik típus, és egyébként milyen évjárat ha szabad kérdezni?
Csak azért kérdeztem amúgy mert nem bírom elképzelni hogy mivel tud többet egy Pug 406, mint a 155 még ha ez utóbbi '94-es is volt.. Na mindegy Te már biztos tudod.. :)
De legalább így már én is szívhatom a véred.. :)
Nem, komolyan kíváncsi voltam hogy melyik típus, és egyébként milyen évjárat ha szabad kérdezni?
Csak azért kérdeztem amúgy mert nem bírom elképzelni hogy mivel tud többet egy Pug 406, mint a 155 még ha ez utóbbi '94-es is volt.. Na mindegy Te már biztos tudod.. :)
RoliQ415-11-2010 17:35:58 // 107595
Töki ... nem sok ez ennyiért? :)
norbee15-11-2010 16:40:49 // 107593
Eladtam a 155-öt és vettem egy 406-ost, hogy miért, az én dolgom, de SD és Buksi imádja ezzel szívni a vérem. :)
Longman15-11-2010 16:02:31 // 107592
De milyen Peugeot??
norbee15-11-2010 15:33:57 // 107591
Nem, én. És benzines. A német autód hogy van? :))
norbee15-11-2010 15:33:02 // 107590
Mert még 2000 után is jött olyan "sportcsomagos" Seat meg Skoda amiben hátul dobfék volt a 17 kerék alatt. :)
Zsocy15515-11-2010 13:04:35 // 107589
Szívből gratulálok !!! :)
Kellemes babázást !
Kellemes babázást !
Longman15-11-2010 10:53:45 // 107588
Az a kopott bigyó, cirill betűkkel? Há' milyen tárcsa az? Ukrán? :D
Jah, elérkeztem erre a szintre is.. :D
Még a check engine (injektor piktogramm) lámát szeretném bekötni, meg a hátsó ablakfűtést kell megcsinálni.
Jah, elérkeztem erre a szintre is.. :D
Még a check engine (injektor piktogramm) lámát szeretném bekötni, meg a hátsó ablakfűtést kell megcsinálni.
Buksi15-11-2010 10:30:11 // 107587
Nem orosz könyv az teee, hanem a Fiat Coupé tárcsáinak a doboza! :-DD
Akkor alakul a gép! Most már akkor lassan befejezed a kisebb dolgokat is? ;-))
Akkor alakul a gép! Most már akkor lassan befejezed a kisebb dolgokat is? ;-))
Longman15-11-2010 10:20:54 // 107586
Mi az az orosz könyv a háttérben? Lada szerelési útmutató? :)
Nálam is nagy volt az bódottá tegnap. Szombaton ugyanis megkaparintottam Gery-től a 2 éve vágyott V6 sportcsomagos műszeregységet, tegnap meg be is szereltem.
Aztán szétszedtem a klímavezérlő panelt, tisztogattam kicsit meg forraszthattam, úgyhogy világítanak a gombok is..! :)) Ez óriási! :D
A hétvégén meg elintézem a sebességmérőt is hogy végre az is menjen 2 év után..
A műszeregységről jut eszembe. A régi alapjáratot 850-et mutatott, de ez az új csak 650-et. Most hogy látom, szerintem ez mutat helyesen. Szóval jó ideje alacsony alapjárattal használom, úgyhogy be is állítom rendesen..
Nálam is nagy volt az bódottá tegnap. Szombaton ugyanis megkaparintottam Gery-től a 2 éve vágyott V6 sportcsomagos műszeregységet, tegnap meg be is szereltem.
Aztán szétszedtem a klímavezérlő panelt, tisztogattam kicsit meg forraszthattam, úgyhogy világítanak a gombok is..! :)) Ez óriási! :D
A hétvégén meg elintézem a sebességmérőt is hogy végre az is menjen 2 év után..
A műszeregységről jut eszembe. A régi alapjáratot 850-et mutatott, de ez az új csak 650-et. Most hogy látom, szerintem ez mutat helyesen. Szóval jó ideje alacsony alapjárattal használom, úgyhogy be is állítom rendesen..
Buksi15-11-2010 10:06:21 // 107585
Robiik15-11-2010 08:47:50 // 107584
334ezer km... biztos szalon állapotú a gép :D
Buksi15-11-2010 08:17:56 // 107583
Majd jön SD és kapsz tőle! :-D
Zsolt15515-11-2010 07:09:50 // 107582
Ez a régi autóm. :-)))
Marklar15514-11-2010 23:54:40 // 107581
Mai szülinapos:
"Chilly155" épp felakartam köszönteni. De minek.? Nem is aktív, meg mit művelt azzal a szép autóval???
"Chilly155" épp felakartam köszönteni. De minek.? Nem is aktív, meg mit művelt azzal a szép autóval???
Marklar15514-11-2010 23:49:00 // 107580
td
ááá
Az ilyen hírdetésektől falra tudok mászni. "X" -elt ez míndent...
"dönthető utasülések" ebben is Dedra hátsó ülések lennének?
"fűthető szélvédő" ha így nézzük, akkor már a Trabimban is ilyen volt.
"FRISS MÜSZAKIVAL, 15.ÖS ALUFELNIVEL 195/55 GUMIKKAL, 4 TÁRCSAFÉK, JÓ ÁLLAPOTBAN ELADÓ" s miért kell ordibálni? :)
A 4 tárcsafék meg színténszéria.... :)
ááá
Az ilyen hírdetésektől falra tudok mászni. "X" -elt ez míndent...
"dönthető utasülések" ebben is Dedra hátsó ülések lennének?
"fűthető szélvédő" ha így nézzük, akkor már a Trabimban is ilyen volt.
"FRISS MÜSZAKIVAL, 15.ÖS ALUFELNIVEL 195/55 GUMIKKAL, 4 TÁRCSAFÉK, JÓ ÁLLAPOTBAN ELADÓ" s miért kell ordibálni? :)
A 4 tárcsafék meg színténszéria.... :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
475
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas


















