Forum >> 155
Longman02-02-2011 10:40:32 // 110329
nem tudom, nem emlékszem már. vmi papír szerűség, nem tom mi a pontos neve. De ha elmondod az autós "bótba" mire kell, fogják tudni mit adjanak..
Longman02-02-2011 10:39:27 // 110328
igen saválló, más anyagból nem is dolgozik.
nem tok erről semmit sajnos.
nem tok erről semmit sajnos.
Longman02-02-2011 10:38:25 // 110327
Ezek szerint mégsem adják át a képek..
Annyira szűk a hely hogy hajlított cső nem menne be, nem tudsz ilyen szögeket hajlítani. Egyébként mindent így szokott csinálni, mert olyan szépen dolgozza el hogy nem okoz semmilyen hátrányt a hajlítással szemben.
Köszönöm a tanácsokat:
1. Ehhez nem is kell, csak ríttam.. :)
2. Nem akarooooom :) Varázsütésre mér nem lehet?? :)
3. Valószínüsítettem hogy a tárcsa a ludas, csak azt nem tudom hogy épül az fel? Csapágy lenne szar? Vagy lelazult? :O Egyébként néztem webshopokat, nem is lehet kapni ilyen tárcsát.. Ezért nem tudom mit kéne vele b*szni..
Annyira szűk a hely hogy hajlított cső nem menne be, nem tudsz ilyen szögeket hajlítani. Egyébként mindent így szokott csinálni, mert olyan szépen dolgozza el hogy nem okoz semmilyen hátrányt a hajlítással szemben.
Köszönöm a tanácsokat:
1. Ehhez nem is kell, csak ríttam.. :)
2. Nem akarooooom :) Varázsütésre mér nem lehet?? :)
3. Valószínüsítettem hogy a tárcsa a ludas, csak azt nem tudom hogy épül az fel? Csapágy lenne szar? Vagy lelazult? :O Egyébként néztem webshopokat, nem is lehet kapni ilyen tárcsát.. Ezért nem tudom mit kéne vele b*szni..
süsnye02-02-2011 10:08:58 // 110326
akkor ez most saválló, ugye?
épp' a hvégén hallottam, h csinálnak kiput vmilyen aluból is (talán vmi ötvözet), ami nem olyan rideg, mint a saválló (hajlítható), viszont szintén nem korrodálódik és nem is olyan drága, mint a saválló... erről tudsz vmit?
épp' a hvégén hallottam, h csinálnak kiput vmilyen aluból is (talán vmi ötvözet), ami nem olyan rideg, mint a saválló (hajlítható), viszont szintén nem korrodálódik és nem is olyan drága, mint a saválló... erről tudsz vmit?
süsnye02-02-2011 10:06:44 // 110325
Gratula! :)
Figyu, azt nem tudod megmondtani, hogy pontosan milyen anyag az amiből ezek a szívóág tömítések vannak?
Figyu, azt nem tudod megmondtani, hogy pontosan milyen anyag az amiből ezek a szívóág tömítések vannak?
TSiga ( I am the TSIG)02-02-2011 10:05:04 // 110324
Hali! Gratula a rendszerhez!!!! :-D
Bár nekem a hajlított ívek logikusabbak lennének, de hát ha jó, akkor jó. :-)
Az ürömökhöz:
1. Az olajcsőhöz nem tudok mit mondani.
2. A kipufogót meg kell csinálni. Lélekben veled leszek :-)
3. A főtengely ékszíjtárcsának lehet inkább baja. Kaphatott valami ütést. Ha mégis valami, akkor ugye az a főtengelyre van rögzítve. Akkor annak lenne baja. És mivel a görbe főtengely az egyenesen álló csapágyon és szimeringen futna keresztül, úgy dőlne kifele az olaj. Szerintem csak az ékszíjtárcsával van valami.
Bár nekem a hajlított ívek logikusabbak lennének, de hát ha jó, akkor jó. :-)
Az ürömökhöz:
1. Az olajcsőhöz nem tudok mit mondani.
2. A kipufogót meg kell csinálni. Lélekben veled leszek :-)
3. A főtengely ékszíjtárcsának lehet inkább baja. Kaphatott valami ütést. Ha mégis valami, akkor ugye az a főtengelyre van rögzítve. Akkor annak lenne baja. És mivel a görbe főtengely az egyenesen álló csapágyon és szimeringen futna keresztül, úgy dőlne kifele az olaj. Szerintem csak az ékszíjtárcsával van valami.
Marklar15502-02-2011 09:55:23 // 110323
Hmm. Rád akart sózni némi Tsiganyált??? :)))
Te is láttad, hogy lemattúlt tőle a gépTsiga:)))
Te is láttad, hogy lemattúlt tőle a gépTsiga:)))
Marklar15502-02-2011 09:54:05 // 110322
Nem kell itt a rissz-rossz nőiautós duma! :))) Mindenki látta a TAXI 1-et. Tudjuk, hogyan próbáltad álcázni magad:))))
Generátor 10e :)
Generátor 10e :)
Longman01-02-2011 23:37:54 // 110321
Nnaa, kész lettem.. Íme pár kép (így már remélem érhető lesz mért is volt olyan bonyolult ez az egész) utána a tapasztalatok:




A 3. és 4. képen látható hogy az első leömlőről érkező csőnek alig van helye, mivel balra a diffi ház, középen a tartó bak, jobbra a teknő. Éppenhogy elfér..
Aki 3.0-sítani akar ezt mindeképp vegye figyelembe. Oda nem lehet hajlítani, csak cikkezni a csövet!
A hátsó dob ugyan középen áll, de nem elég magasan, azon még állítani kell..

Akkor a tapasztalatok:
A középdob ellenére elég mély alapjáraton a hangja, nem lett "hangtalan". Viszont fordulaton, állandó fordulaton elég csendes, tehát nem zavaró a hangja egyáltalán. Ha nyomom neki akkor fenomenális! Szóval minden tekintetben hibátlan lett!
Biztos az új benzinszűrő is felelős ezért, de a teljesítménye is visszajött, főleg 2000RPM alatt érezhetően nyomatékosabb mint volt.
És végre mehetek árkon-bokron, nem ér le az alja!!!! :)
Kis üröm az örömben:
Az egyik olajcsövem meg van törve, azt javíttatni kellesz, csak sajnos le kell hozzá szedni, ahhoz olajat le kell engedni, stb, stb..
Az első leömlő tömítetlen valahol még sajnos, ezt sejtettem, tehát ezt is le kell szedni. A baj az hogy qrva sok mindent le kell hozzá bontani hogy hozzáférjek és le is jöjjön. Többek között a klíma kompresszort, ami ultra brutális szopás.
A főtengely ékszíjtárcsám sajnos 8ast ír.. Ezzel nekem semmi tapasztalatom nincs, mi ennek az oka. Csapágy, vagy mi a sz*r?? Ahhoz vezérlést bontani kell?
A korábban jelentkező torpanás 2000RPM körül szintén csillapodott, 1-2 fokozatban alig érezni, de megvan sajnos. Magasabb fokozatokban már jobban érezni. Pontosan 2500RPM-et elhagyva, megtáltosodik az autó, megy mint a barom. Amit még észrevettem 5. ben szépen 50km/h-val érezni apró rántásokat asszem. Nekem a TS ilyen tüneteket a lambda meghibásodásakor produkált. Ne b*ssza már meg, 16.000 km van a gyári szondában.. Bár lehet még örülnék is ha az lenne, az legalább gyorsan orvosolható. Vmikor elviszem diagnosztikára, ott úgyis kiderül..




A 3. és 4. képen látható hogy az első leömlőről érkező csőnek alig van helye, mivel balra a diffi ház, középen a tartó bak, jobbra a teknő. Éppenhogy elfér..
Aki 3.0-sítani akar ezt mindeképp vegye figyelembe. Oda nem lehet hajlítani, csak cikkezni a csövet!
A hátsó dob ugyan középen áll, de nem elég magasan, azon még állítani kell..

Akkor a tapasztalatok:
A középdob ellenére elég mély alapjáraton a hangja, nem lett "hangtalan". Viszont fordulaton, állandó fordulaton elég csendes, tehát nem zavaró a hangja egyáltalán. Ha nyomom neki akkor fenomenális! Szóval minden tekintetben hibátlan lett!
Biztos az új benzinszűrő is felelős ezért, de a teljesítménye is visszajött, főleg 2000RPM alatt érezhetően nyomatékosabb mint volt.
És végre mehetek árkon-bokron, nem ér le az alja!!!! :)
Kis üröm az örömben:
Az egyik olajcsövem meg van törve, azt javíttatni kellesz, csak sajnos le kell hozzá szedni, ahhoz olajat le kell engedni, stb, stb..
Az első leömlő tömítetlen valahol még sajnos, ezt sejtettem, tehát ezt is le kell szedni. A baj az hogy qrva sok mindent le kell hozzá bontani hogy hozzáférjek és le is jöjjön. Többek között a klíma kompresszort, ami ultra brutális szopás.
A főtengely ékszíjtárcsám sajnos 8ast ír.. Ezzel nekem semmi tapasztalatom nincs, mi ennek az oka. Csapágy, vagy mi a sz*r?? Ahhoz vezérlést bontani kell?
A korábban jelentkező torpanás 2000RPM körül szintén csillapodott, 1-2 fokozatban alig érezni, de megvan sajnos. Magasabb fokozatokban már jobban érezni. Pontosan 2500RPM-et elhagyva, megtáltosodik az autó, megy mint a barom. Amit még észrevettem 5. ben szépen 50km/h-val érezni apró rántásokat asszem. Nekem a TS ilyen tüneteket a lambda meghibásodásakor produkált. Ne b*ssza már meg, 16.000 km van a gyári szondában.. Bár lehet még örülnék is ha az lenne, az legalább gyorsan orvosolható. Vmikor elviszem diagnosztikára, ott úgyis kiderül..
atesssz01-02-2011 22:23:51 // 110320
bocs, hazudtam: vettem a múlt hónapban 4 db BERU izzítógyertyát 12300 Ft értékben. :P
atesssz01-02-2011 22:21:36 // 110319
VM 2.5 TD:
317.000 km óra szerint a motorban, gyári kuplunggal. OHV motor -> vezérlés/szíj/vízpumpa cserére nem kell költeni X0.000 ezer forintot. Ha hímes tojás van a talpam alatt, 70/30 (országút/város) aránnyal 6,2 Literrel beéri. Jól megy, jól húz. Másfél éve nem költöttem semmi szükségeset a motorra.
Van még kérdés? :))))
317.000 km óra szerint a motorban, gyári kuplunggal. OHV motor -> vezérlés/szíj/vízpumpa cserére nem kell költeni X0.000 ezer forintot. Ha hímes tojás van a talpam alatt, 70/30 (országút/város) aránnyal 6,2 Literrel beéri. Jól megy, jól húz. Másfél éve nem költöttem semmi szükségeset a motorra.
Van még kérdés? :))))
Haro01-02-2011 22:05:01 // 110318
Légyszives ne csináld,ne legyen vita:) Mindjárt jön pár dieseles és szétszed téged:)
Ma meg végképp psszt legyen hisz 2 dieseles segített neked!
Ma meg végképp psszt legyen hisz 2 dieseles segített neked!
Alfás Theo01-02-2011 22:04:48 // 110317
Értem én a viccet. 8o)
Hangban a benzines csendesebb, de az 5 hengeres dízel is szépen gurgulázik.
A kútnál a sok idióta teherkocsi driver miatt állandóan tocsog a pisztoly markolata a g.olajtól. Megfogod és két napig le sem vakarod a jellegzetes szagot a bőrödről.
Hamarabb kell elváltani, de erőből húz a kocsi, olyan mintha mozdony volna!
Hangban a benzines csendesebb, de az 5 hengeres dízel is szépen gurgulázik.
A kútnál a sok idióta teherkocsi driver miatt állandóan tocsog a pisztoly markolata a g.olajtól. Megfogod és két napig le sem vakarod a jellegzetes szagot a bőrödről.
Hamarabb kell elváltani, de erőből húz a kocsi, olyan mintha mozdony volna!
Robiik01-02-2011 22:00:35 // 110316
Tehát ha a fenntartás ugyanannyi, akkor a hang, a hasznlható fordulatszámtartomány és a járáskultúra dönt. Esetleg az üzemanyag illata a kúton :D Szerintem mind a benzines javára :))
Ez csak provokálás a dízel rajongóknak, nem kell komolyan venni :)
Ez csak provokálás a dízel rajongóknak, nem kell komolyan venni :)
Alfás Theo01-02-2011 21:44:27 // 110315
Mint vér dízeles, 8o)) szerintem a td jobban meghozza az árát ha éves szinten minimum 20000 kmert mész vele. Az alkatrészei ua akkor kopnak el mint a benzineseké. Kuplung 180 ezer kmernél, vízpumpa 200000 kmernél..... A valeo kuplung nagykerben 40 ezer a td kappához és 50 körül van a 2.4 benzineshez.
Az adagoló javíttatása most 14 ezerben volt nekem Érden a Vilinél. Komplett szabályzás és tömítés cserékkel. Ezt 200.000 kmer után kellett először. 5 db bosch izzító 10000 ft volt. A vezérlés szett kompletten 25000.
A benzinesével szinte azonos mindene. Fogyasztás összehasonlításban nem szeretem összemérni, mert az igencsak láb és forgalom függő. A legjobb td evésem 6.67 l/100 km a legrosszabb 9.2l/100 km volt. A hatótávolságban - 70 literes üzatankja van mindegyik kappának, - a 2.4 benzines ca 6-700 kmert megy vele, míg a dízel 900-980 kmert megy egy feltöltéssel.
Tehát a kappa esetén a fentartás mindegy, hogy benzines vagy td.
A JTD az megint más, de ott sem húzosak a tételek, kivéve a magasnyomású befecsiket, amit 1xrre kéne cserélni, az darabja 100 ezer. 5 kilo/ motor. 8o)) De ezt is javítjáv Vilinél 10-20 ezer között/db áron. A jtd kappánkon 330 ezer km alatt 1 x kellett cserélni 1 dbot, mert kukás lett vmi kecskeméti tankolás után egy kúton.
/ Lassan eladó lesz a kappám. ...talán, mert nézegetek egy AR 166 jtd-t. /
Az adagoló javíttatása most 14 ezerben volt nekem Érden a Vilinél. Komplett szabályzás és tömítés cserékkel. Ezt 200.000 kmer után kellett először. 5 db bosch izzító 10000 ft volt. A vezérlés szett kompletten 25000.
A benzinesével szinte azonos mindene. Fogyasztás összehasonlításban nem szeretem összemérni, mert az igencsak láb és forgalom függő. A legjobb td evésem 6.67 l/100 km a legrosszabb 9.2l/100 km volt. A hatótávolságban - 70 literes üzatankja van mindegyik kappának, - a 2.4 benzines ca 6-700 kmert megy vele, míg a dízel 900-980 kmert megy egy feltöltéssel.
Tehát a kappa esetén a fentartás mindegy, hogy benzines vagy td.
A JTD az megint más, de ott sem húzosak a tételek, kivéve a magasnyomású befecsiket, amit 1xrre kéne cserélni, az darabja 100 ezer. 5 kilo/ motor. 8o)) De ezt is javítjáv Vilinél 10-20 ezer között/db áron. A jtd kappánkon 330 ezer km alatt 1 x kellett cserélni 1 dbot, mert kukás lett vmi kecskeméti tankolás után egy kúton.
/ Lassan eladó lesz a kappám. ...talán, mert nézegetek egy AR 166 jtd-t. /
atesssz01-02-2011 21:01:47 // 110314
nagyon szép darab, reméljük, hogy ezt már se Te, és semmiféle vadon élő állat nem lékeli meg :))))
Robiik01-02-2011 20:45:27 // 110313
Egyébként a generátor a 16voltosból úgy jön ki a legkönyebben, ahogy Katbal cartárs is írta, kipufogó aztán az alsó motortartóbak, ami a válóra is kapcsolódik a végén meg lefele kiimádkozás :)
Robiik01-02-2011 18:56:31 // 110312
Ez nem én voltam, Haro garázdálkodott a gépemen amikor kiszaladtam recskázni!
Nálam az üzemanyag minőségét még mindig oktánban mérik nem cetánban, és szívesen tankolok akár 10 fölött is százon, ilyen hangért és járáskultúráért cserébe :)
Ma végre elértem a villamosságis ismerősöm (ő csinálta nem is olyan rég a generátort..) a tünetek alapján kapásból rávágta, hogy diódahíd, ahogy más is mondta már itt. Most itt van nálam szatyorban a generátor, holnap megcsináltatom és küldöm vissza.
Nálam az üzemanyag minőségét még mindig oktánban mérik nem cetánban, és szívesen tankolok akár 10 fölött is százon, ilyen hangért és járáskultúráért cserébe :)
Ma végre elértem a villamosságis ismerősöm (ő csinálta nem is olyan rég a generátort..) a tünetek alapján kapásból rávágta, hogy diódahíd, ahogy más is mondta már itt. Most itt van nálam szatyorban a generátor, holnap megcsináltatom és küldöm vissza.
Svéd01-02-2011 18:46:04 // 110311
hát még 2 lakást fennt tartani,ugy hogy az egyik üres,meg egy egy olyan autót amiben mindent cserélni kell,lassan már tényleg új kocsim lesz képletesen szólva.:D
SD01-02-2011 18:37:19 // 110310
Igen arra gondolok amit Marklár mond.
De amúgy pont hétvégén hasonlítottak össze a TopGear-ben, egy benzines buzuki szpless-t meg egy dízelest és városban a dízeles többet evett.
Azt vonták le végkövetkeztetésnek hogy az vegyen dízelt aki pályázik.
A régi dízelekkel meg az a baj hogy egyszerűségükkel arányosan gyengék is.
Minden esetre, a kopó, forgó alkatrészek a nagy nyomatéktól hamarabb elhasználódnak, értve kuplungy, féltengely is. Akkor még ott a túró, a kerregés.
Viszont aki meg ugye annyira sokat megy hogy behozza az árát az meg nem régit fog venni.
Szóval az én következtetésem hogy maga az autózás drágul, mindegy hogyan de elkérik a pénzt érte.
A puttonyon is kizárólag annyi haszon van hogy annyira nyamvadék hogy amit nem eszik meg azt nem kell beletölteni, meg hogy ennél még egy liter fogyasztást javítani kb. 3-4 miláért lehetne :P az meg mennyi idő alatt térül meg?
Na de ugye ez egy kerekes esőkabát, egy normális autó, már minden tekintetben többszörötse, csak az üa. marad, de az alkatrészek, érték vesztés, stb többszöröse.
Most számolgattam egy normális autó, annyi mint még egy lakást fenttartani... :P :D
De amúgy pont hétvégén hasonlítottak össze a TopGear-ben, egy benzines buzuki szpless-t meg egy dízelest és városban a dízeles többet evett.
Azt vonták le végkövetkeztetésnek hogy az vegyen dízelt aki pályázik.
A régi dízelekkel meg az a baj hogy egyszerűségükkel arányosan gyengék is.
Minden esetre, a kopó, forgó alkatrészek a nagy nyomatéktól hamarabb elhasználódnak, értve kuplungy, féltengely is. Akkor még ott a túró, a kerregés.
Viszont aki meg ugye annyira sokat megy hogy behozza az árát az meg nem régit fog venni.
Szóval az én következtetésem hogy maga az autózás drágul, mindegy hogyan de elkérik a pénzt érte.
A puttonyon is kizárólag annyi haszon van hogy annyira nyamvadék hogy amit nem eszik meg azt nem kell beletölteni, meg hogy ennél még egy liter fogyasztást javítani kb. 3-4 miláért lehetne :P az meg mennyi idő alatt térül meg?
Na de ugye ez egy kerekes esőkabát, egy normális autó, már minden tekintetben többszörötse, csak az üa. marad, de az alkatrészek, érték vesztés, stb többszöröse.
Most számolgattam egy normális autó, annyi mint még egy lakást fenttartani... :P :D
Buksi01-02-2011 18:32:34 // 110309
Akkor az nem én voltam! :-DD
Haro01-02-2011 18:31:56 // 110308
ŐŐŐŐŐ nem is tudom:))))) Valami idióta gyerek írta nekem:)
Buksi01-02-2011 18:29:19 // 110307
Ezt hol olvastad? :-DD
Buksi01-02-2011 18:18:44 // 110305
Neszójjábe... :-DD
Haro01-02-2011 18:15:53 // 110304
Na most nem lepődtem meg:))))))
Buksi01-02-2011 18:15:05 // 110303
Nem, ez már az én balf@szságom volt! :-( :-))
Haro01-02-2011 18:13:00 // 110302
Buksi01-02-2011 18:11:10 // 110301
Haro01-02-2011 18:09:41 // 110300
Az nem az én 47-esem:))) Az enyém fekete:)))
Amúgy igen a generátorja kukás:(((
Amúgy igen a generátorja kukás:(((
Buksi01-02-2011 18:03:40 // 110299
LOL... :-DD
Buksi01-02-2011 18:03:17 // 110298
Na az meg pláne! :-DD
Marklar15501-02-2011 17:58:33 // 110297
Hmm. Most, hogy jobban megnéztem a képeket. Az egy, vontató kötélnek álcázott tolórúd!!! Szegény Haro nem tudott máshogy 147km/h fölé gyorsulni... :-PPP
Marklar15501-02-2011 17:54:06 // 110296
Nem is szégyen, hanem ciki. A cikit a 147 es nőire értem.)))
Buksi01-02-2011 17:42:11 // 110295
Nem jó ilyet látni na! :-D
Mondhatnám szégyen! :-DD
Mondhatnám szégyen! :-DD
Marklar15501-02-2011 17:36:21 // 110294
Milyen akksi az ami a vészvillgótól lemerül? :)))
Jahh, hogy előtte sem volt töltődve,mert ügye kakukk a generátor...:)))
Neked mindenhol ott kell lenned? :)))
Jahh, hogy előtte sem volt töltődve,mert ügye kakukk a generátor...:)))
Neked mindenhol ott kell lenned? :)))
Marklar15501-02-2011 17:32:37 // 110293
Szerintem egyszerűen.
Újonan vásároltaknál. Pl 156 os. kb 150Le nél.
Teháth egy 150 pacis benyás/vs 150 pacis JTD ára között sem csekély a különbözet. kb -2/4l/100km a fogyi a JTD javára. Viszont a megfelelő karbantartásoknál, szervizeknél mélyen JTD javára billenhet a zsebbenyúlás mértéke. Persze, ha újonan megvásároltan 1-1 tulaj 200-250k-t akarja használni, akkor talán megtérülhet a kisebb fogyi. Sajna a gázolaj már nem olcsóbb, s nem mindenkinek van buszos/teherautós ismerősei...
Tehát nekem is teccik, hogy 5-7l/100km. Meg a +100-150Nm is fasza. Meg a turbó is fütyűljön. Viszont ott vannak a nyűgös adagolók, befecsi szelepek, a 3x drágább kuplung... Így én úgy látom, hogy amit megspórol valaki a gázolajon az rakja félre, mert elköltheti a szervízen. Biztos lesznek itt vér dieselesek és majd jól megmondják...:) De az üzemanyag neve Benzin:)))
Viszont.
A régi TD-k 1,9 re gondolok, azok igénytelenek, mint a 100-as szög. Itt megtérülhet még ma is akár. Ezt egyenlőre a haveromnak a tapasztalata is megerősíti a dedrával.
Újonan vásároltaknál. Pl 156 os. kb 150Le nél.
Teháth egy 150 pacis benyás/vs 150 pacis JTD ára között sem csekély a különbözet. kb -2/4l/100km a fogyi a JTD javára. Viszont a megfelelő karbantartásoknál, szervizeknél mélyen JTD javára billenhet a zsebbenyúlás mértéke. Persze, ha újonan megvásároltan 1-1 tulaj 200-250k-t akarja használni, akkor talán megtérülhet a kisebb fogyi. Sajna a gázolaj már nem olcsóbb, s nem mindenkinek van buszos/teherautós ismerősei...
Tehát nekem is teccik, hogy 5-7l/100km. Meg a +100-150Nm is fasza. Meg a turbó is fütyűljön. Viszont ott vannak a nyűgös adagolók, befecsi szelepek, a 3x drágább kuplung... Így én úgy látom, hogy amit megspórol valaki a gázolajon az rakja félre, mert elköltheti a szervízen. Biztos lesznek itt vér dieselesek és majd jól megmondják...:) De az üzemanyag neve Benzin:)))
Viszont.
A régi TD-k 1,9 re gondolok, azok igénytelenek, mint a 100-as szög. Itt megtérülhet még ma is akár. Ezt egyenlőre a haveromnak a tapasztalata is megerősíti a dedrával.
Haro01-02-2011 16:37:46 // 110292
Ma délelőtt Robiik barátunk elkérte a kötelem,hogy elhúzza a gépét egy műhelybe.
Megyek halál nyugodtan a körúton és kit látnak szemeim Robiik és Natkrisz áll az út szélén:)
Lemerült az aksi és nem tudtak elakadás-jelzőzni:) Robiiknak természetesen nincs háromszöge,így Natkrisztől kapott kölcsönbe egyet,onnantól kezdve én mentem a hátuk mögött ,védtem a seggüket:) Közben lenyomott minket egy kék 56 sw is:))))
Pár képet csináltam a konvojozásról:) sajna csak telefonnal.



Kispolkát úgy otthagyott minket ,mint a s...:)))))
Természetesen olajkályhával lett húzva a benzines gépszörnyeteg:)
Nem fáztál Robika?:))))))))))))
Megyek halál nyugodtan a körúton és kit látnak szemeim Robiik és Natkrisz áll az út szélén:)
Lemerült az aksi és nem tudtak elakadás-jelzőzni:) Robiiknak természetesen nincs háromszöge,így Natkrisztől kapott kölcsönbe egyet,onnantól kezdve én mentem a hátuk mögött ,védtem a seggüket:) Közben lenyomott minket egy kék 56 sw is:))))
Pár képet csináltam a konvojozásról:) sajna csak telefonnal.



Kispolkát úgy otthagyott minket ,mint a s...:)))))Természetesen olajkályhával lett húzva a benzines gépszörnyeteg:)
Nem fáztál Robika?:))))))))))))
Fairlane01-02-2011 16:20:21 // 110291
Ezt fejtsd ki bővebben.... :))
SD01-02-2011 16:07:54 // 110290
a TD-k lassan gazdaságtalanabbak mint a benzines:)
SD01-02-2011 15:45:52 // 110288
Én meg egy Q4 hátsó-futóműre kötött segéd villanyhajtást, ami akár a motor működése nélkül is tudná mozgatni az autót:)
NaTo01-02-2011 14:59:55 // 110287
a mostani benzin árak mellett én is bevállalnék egy dízelt...
1.9.est mondjuk. Az baráti nagyon.
1.9.est mondjuk. Az baráti nagyon.
Haro01-02-2011 10:54:06 // 110286
Ez jó:)))) Tetszik,azt hittem te benzin párti vagy:))))))
Robiik01-02-2011 10:51:28 // 110285
Dieselt akarok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)))))))))))))))))))))))))))
Marklar15531-01-2011 23:59:18 // 110284
Hidegben 4-5 autót szerelni? :)
Az az szerelgettni:)
Az az szerelgettni:)
Haro31-01-2011 17:04:11 // 110283
Na holnapra akkor csinálok neked egy mappát:)
Robiik31-01-2011 17:00:24 // 110282
vagy értekezlet helyett ??? :D jöhet bármennyi van.
Haro31-01-2011 16:58:38 // 110281
Van még ilyen,ha gondolod holnap értekezlet alatt meg tudod nézni:)))
Robiik31-01-2011 16:56:03 // 110280
de szíp! :D na erről az oldaláról sem láttam még a blokkot, aszem ez hasznos lesz a gányolásnál is :D
Kösziii
Kösziii
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
1002
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas




