Bárdinál van ilyen szalag, valami 300 HuF körül.
A héten én is veszek pár tekercset.
Forum >> 155
vm23-03-2011 21:44:51 // 112379
vm23-03-2011 21:42:20 // 112378
afri23-03-2011 21:40:47 // 112377
az igaz, hogy kétféle van!
lehet a másik félében van csapágy, de nem hinném!
tán olyanok vannak, hogy hosszú nyakú, meg rövid nyakú!
de Marklar majd megmondja neked a tutit! :-)
lehet a másik félében van csapágy, de nem hinném!
tán olyanok vannak, hogy hosszú nyakú, meg rövid nyakú!
de Marklar majd megmondja neked a tutit! :-)
atesssz23-03-2011 21:36:54 // 112376
enyém teljesen máshogy néz ki :)
afri23-03-2011 21:11:11 // 112375
én a helyedben nem adnám már el! szoptál már vele eleget! meg van benne egy csomó energiád (pénz + munka)!
inkább tennék bele egy gyári 3.0 V6ost mocit egy 164esből, vagy meg egy olyat, ami Nato-nak van! ... egy V6 Tb-t! :-)
inkább tennék bele egy gyári 3.0 V6ost mocit egy 164esből, vagy meg egy olyat, ami Nato-nak van! ... egy V6 Tb-t! :-)
afri23-03-2011 21:09:07 // 112374
nem jött össze ma a V6 eladása! :-( ;-)
egyik szemem sír, a másik meg nevet!
tudniillik az V6om AF-es alvázszámú, aminek ma már nincs semmi lényege!
mégis ezen akadt fennt a csóka!
tetszett neki amugy a gép, csak "mé AF-es alvázszámú?" ?!
hát a f@szom tuggya!! fel is hívtam az előző gazdiját (Ferikét), tud-e ő róla vmit! szerinte ha jól tudja, akkor rosszul olvasható volt az eredeti alvázsszáma, ezért ütték rá az Af-eset!
érdekes, amikor én megvettem tőle, leszartam, hogy milyen alvázszámú! lényeg hogy V6! :-)
egyik szemem sír, a másik meg nevet!
tudniillik az V6om AF-es alvázszámú, aminek ma már nincs semmi lényege!
mégis ezen akadt fennt a csóka!
tetszett neki amugy a gép, csak "mé AF-es alvázszámú?" ?!
hát a f@szom tuggya!! fel is hívtam az előző gazdiját (Ferikét), tud-e ő róla vmit! szerinte ha jól tudja, akkor rosszul olvasható volt az eredeti alvázsszáma, ezért ütték rá az Af-eset!
érdekes, amikor én megvettem tőle, leszartam, hogy milyen alvázszámú! lényeg hogy V6! :-)
afri23-03-2011 21:05:22 // 112372
ma kicseréltem a 4. hengernél levő kipuff.szelepemelőtőkét!
elvileg a novemberi hengerfelújítás következtében kicserélték mindet, de a mostanában már egyre jobban csattogott, és ahogy szétszedtem beállítani a szelephézagokat, akkor látom, hogy ennek el van már verődve a teteje!
kár hogy nincsen csáposemelőm itthon, ha lenne, tuti magam csinálnék meg mindent ezen a VASon, lényegében eccerű az egész! :-)


elvileg a novemberi hengerfelújítás következtében kicserélték mindet, de a mostanában már egyre jobban csattogott, és ahogy szétszedtem beállítani a szelephézagokat, akkor látom, hogy ennek el van már verődve a teteje!
kár hogy nincsen csáposemelőm itthon, ha lenne, tuti magam csinálnék meg mindent ezen a VASon, lényegében eccerű az egész! :-)


afri23-03-2011 21:01:20 // 112370
legalábbis az enyémben nem volt!
de 2 hete szereztem egy másik szervószivattyút, és abban sem volt! :-) akkor tehát ?
olyan a tűrése a tengelynek meg a háznak, hogy "fasza"!
csak egy spécibb szimering van az ékszíj felőli részen, hogy az OIL nem menjen el!!
én is hihetetlenül álltam előtte, amikor szétszettem!

de 2 hete szereztem egy másik szervószivattyút, és abban sem volt! :-) akkor tehát ?
olyan a tűrése a tengelynek meg a háznak, hogy "fasza"!
csak egy spécibb szimering van az ékszíj felőli részen, hogy az OIL nem menjen el!!
én is hihetetlenül álltam előtte, amikor szétszettem!

Buksi23-03-2011 20:58:29 // 112369
Ugye, hogy jól emélkeztem arra, amit mondtál? :-D
afri23-03-2011 20:57:30 // 112368
nincs benneeeee!!!! ...mondoooom! ;-)
Buksi23-03-2011 20:55:25 // 112367
Mit tudom én! Nem értek a lovakhoy! :-D
atesssz23-03-2011 20:51:39 // 112366
de, van benne, különben hogy bírná a kiképzést? :)
Buksi23-03-2011 20:32:48 // 112365
Afri nem azt mondta a múltkor, hogy a szervószivattyúban nincs csapágy?? :-)
Buksi23-03-2011 20:29:27 // 112364
Hát eyek nem a legjobb hírek! :-((
atesssz23-03-2011 20:19:12 // 112363
a f*szom kivan ezzel a kurva autóval. A fogaskoszorúból le van törve egy fog, bontottat kell vennem. A 2 hónapja szerzett szervószivattyúnak meg szarrá ment a csapágya. A vízpumpa könnyezik, az is új kell. a kurva p*csába.... Mennyi az ára másfél tonna vasnak?
sprint8323-03-2011 19:52:52 // 112362
Én a helyedben ha megmarad a vas keresnék bele egy jó állapotú motort. Egyszerűbb lenne kompletten cserélni mint ezt gyűrűzni, akkor már a hengerfejeket is rendbe tenni stb, stb... Van most is egy a használt autón 150-ért. Egyébként Kari árulja, totalcar.hu-s Alfás srác, itt nálunk is tag. A kasznit meg kiárulni utána.
sprint8323-03-2011 19:41:16 // 112361
Tesa márkájú, a típusát nem tudom egy haveromtól kaptam őket majd rákérdezek nála.
Longman23-03-2011 18:57:43 // 112360
nem-nem :)
bár attól függ, van-e normális
bár attól függ, van-e normális
Fairlane23-03-2011 18:55:28 // 112359
Nem jétádét? :)
Longman23-03-2011 18:54:35 // 112358
Attól lehet h meghagyom.. még nem tom.
Sajnos most azt érzem egyenlőre nem akarok pénzt költeni rá, ez szinte biztos.
156ból? 1.6-ost :)
Sajnos most azt érzem egyenlőre nem akarok pénzt költeni rá, ez szinte biztos.
156ból? 1.6-ost :)
Fairlane23-03-2011 18:49:01 // 112357
Ehh be kár lenne elválnod azzól a vastól.... hétvégi másodiknak nem fér el?
Azért fasztrázni nem kéne... :P
156bol amúgy milyen motorost vennél?
Azért fasztrázni nem kéne... :P
156bol amúgy milyen motorost vennél?
Fairlane23-03-2011 18:44:45 // 112356
Nah, ezt én is tervezem végigszopni már egyszer...
Mi a szalag tipusa, neve, és kb mipénz? Hol vetted? :)
Mi a szalag tipusa, neve, és kb mipénz? Hol vetted? :)
Longman23-03-2011 18:42:47 // 112355
Hát ez volt a terv pontosan.. Csak eddig olyan problémáim voltak amik úgymond "úri huncutságok", aprólékos munkával tökéletesíthető apróságok, persze ezen felül fényezés, stb.. Eddig úgy voltam vele hogy ezeket elnézem, hiszen műszakilag tette minden a dolgát.. De ez most 180 fokot fordult.
Nem értem, tényleg fel volt újítva amit fel kellett.. Valószínüsítem hogy szerelési hiba történhetett anno :S Valamit nem jól mértek meg amikor az alja össze lett fűzve. Gyűrűket kellett volna cserélni, de nem volt semmi bajuk állítólag, így visszamentek. Ez lehetett a hiba, TALÁN.
Azon gondolkodom hogy alulról meg lehet-e ezeket bontani? Nem kellene kivenni a motort, csak látni hogy egyáltalán mi újság van odabent..
Én is racionális kocsiban gondolkodtam, vagyis nem teljesen, hiszen normál kocsinak CSAK Alfa, így egy 2002 vagy fiatalabb 156-ban gondolkodom.
Most viszont van egy Fastra, olcsóbban mint amibe a motor javítás kerülne.. :) És első tulajos.. :)
Nem értem, tényleg fel volt újítva amit fel kellett.. Valószínüsítem hogy szerelési hiba történhetett anno :S Valamit nem jól mértek meg amikor az alja össze lett fűzve. Gyűrűket kellett volna cserélni, de nem volt semmi bajuk állítólag, így visszamentek. Ez lehetett a hiba, TALÁN.
Azon gondolkodom hogy alulról meg lehet-e ezeket bontani? Nem kellene kivenni a motort, csak látni hogy egyáltalán mi újság van odabent..
Én is racionális kocsiban gondolkodtam, vagyis nem teljesen, hiszen normál kocsinak CSAK Alfa, így egy 2002 vagy fiatalabb 156-ban gondolkodom.
Most viszont van egy Fastra, olcsóbban mint amibe a motor javítás kerülne.. :) És első tulajos.. :)
TSiga ( I am the TSIG)23-03-2011 18:31:54 // 112354
Van, aki a szőröset szereti, van aki a szőrtelent :-DD
TSiga ( I am the TSIG)23-03-2011 18:30:04 // 112353
Ez nagyon nem semmi :-(
Viszont asszem, hogy teljesen el lett újítva a motor, nem?
Ez a fiatalabb autós témáról:
Ha bevállaltad, hogy van egy egyedi 3.0 24V-S 155-öd, akkor már fanatizmusból is megtartaná az ember. Hiszen görcsöltél vele, mire jó lett. Kombináltál, reszeltél, szenvedtél, és végre működött.
Én csak azt a verziót tudnám elképzelni, amit Thomika fog elvileg bejárni. Leteszi a 155-öt pihenni és szép lassan felújítja. Találkozókra, élvezkedi előveszi. Talán még a veterán-vizsgának is neki fog vágni. Addig jár egy racionálisabb autóval.
Én is nyafogok az autóm miatt:
Ma beültem a J1-be és becsuktam az ajtót. Az ajtón levő rekesz közepén van egy csavarhely, amiben nincs csavar. Kell pótolnom. :-(
Viszont asszem, hogy teljesen el lett újítva a motor, nem?
Ez a fiatalabb autós témáról:
Ha bevállaltad, hogy van egy egyedi 3.0 24V-S 155-öd, akkor már fanatizmusból is megtartaná az ember. Hiszen görcsöltél vele, mire jó lett. Kombináltál, reszeltél, szenvedtél, és végre működött.
Én csak azt a verziót tudnám elképzelni, amit Thomika fog elvileg bejárni. Leteszi a 155-öt pihenni és szép lassan felújítja. Találkozókra, élvezkedi előveszi. Talán még a veterán-vizsgának is neki fog vágni. Addig jár egy racionálisabb autóval.
Én is nyafogok az autóm miatt:
Ma beültem a J1-be és becsuktam az ajtót. Az ajtón levő rekesz közepén van egy csavarhely, amiben nincs csavar. Kell pótolnom. :-(
sprint8323-03-2011 18:29:02 // 112352
Az volt.:)
Ez nem sima bandázs szalag, legalább is nem az amit mindenhol használnak. Ennek ilyen szőrös a felülete, nem olyan sima mint a textil bandázsszalagnak. Ha egymásra tekered nem is tapad hozzá a második réteg.
Ez nem sima bandázs szalag, legalább is nem az amit mindenhol használnak. Ennek ilyen szőrös a felülete, nem olyan sima mint a textil bandázsszalagnak. Ha egymásra tekered nem is tapad hozzá a második réteg.
Longman23-03-2011 18:18:56 // 112351
Nahhhhh!
Mindenki abbafejezheti a nyafogást az autójával kapcsolatban... :)
Én jártam megint a legrosszabbul.. :S
Ugye már egy ideje rendetlenkedik a gép..(asszem tavaly novemberben jelentkeztek az eső nagyon apró tünetek) Torpan, megszívja magát, mostanában már erőtlen is lett, 5 hengerezett, csattogott a hidrotőke (vagy szelep)
Diagnosztika mindent rendbentalált, ez volt asszem 2 hete, nagyon kevés időm volt foglalkozni vele.
Gyanakodtam trafókra, kábelezésre, termosztátra.
Teganap átvittem a műhelybe, óriási szenvedések árán, alig akart menni.
Ma kiszedtem a trafókat, az egyik volt gyanús, a többi mind jó elöl/hátu egyaránt. A gyertyák szintén nem voltak kormosak, egyedül a szivócsonk volt belül borzasztó benzinszagó.
Belenéztem a gyertyafészkekbe és olyan fura dolgokat láttam. Mintha összefüggő olajsár lett volna a dugók tetején, de nem egyértelmű.
Hirtelen támadt egy ötletem, ha jók a trafók, jók a gyertyák, csak leszakadt egy szelepvezető, gondoltam..
Hát mérjünk kompressziót! Ezután jött a feketeleves, a döbbenet:
legjobb hengerben 7,5(!!) a legrosszabban 6,4, a többiben 6,8!!!!!!! Hoppá..
Na ez az amit nem tudok hova tenni.. Olajat soha nem ette, olajnyomás mindig volt.
Azt mondták ott szervizesek, hogy gyűrű tört el, vagy nincs a helyén. Esetleg anno rosszul let összefűzve, ilyenek.
Most nem tom mi lesz.. Épp ma hívtak hogy bontanak egy 24V 164-est, kicsi pénzért eladó a motorja. Kérdés mi a kicsi pénz?
Meg aztán hamarosan amúgy is fiatalabb kocsit akartam venni, addig meg van most egy alkalmi autó amit nagyon apróért meg tudnék venni..
Nem akarok most már több pénzt beletolni ebbe.. Legalábbis egyenlőre.
Tehát apró pénzért akár vihetik is ha úgy van, akár a másik motorral is..
Nem tudom, több forgatókönyv is lehet.
Hát ez van
Mindenki abbafejezheti a nyafogást az autójával kapcsolatban... :)
Én jártam megint a legrosszabbul.. :S
Ugye már egy ideje rendetlenkedik a gép..(asszem tavaly novemberben jelentkeztek az eső nagyon apró tünetek) Torpan, megszívja magát, mostanában már erőtlen is lett, 5 hengerezett, csattogott a hidrotőke (vagy szelep)
Diagnosztika mindent rendbentalált, ez volt asszem 2 hete, nagyon kevés időm volt foglalkozni vele.
Gyanakodtam trafókra, kábelezésre, termosztátra.
Teganap átvittem a műhelybe, óriási szenvedések árán, alig akart menni.
Ma kiszedtem a trafókat, az egyik volt gyanús, a többi mind jó elöl/hátu egyaránt. A gyertyák szintén nem voltak kormosak, egyedül a szivócsonk volt belül borzasztó benzinszagó.
Belenéztem a gyertyafészkekbe és olyan fura dolgokat láttam. Mintha összefüggő olajsár lett volna a dugók tetején, de nem egyértelmű.
Hirtelen támadt egy ötletem, ha jók a trafók, jók a gyertyák, csak leszakadt egy szelepvezető, gondoltam..
Hát mérjünk kompressziót! Ezután jött a feketeleves, a döbbenet:
legjobb hengerben 7,5(!!) a legrosszabban 6,4, a többiben 6,8!!!!!!! Hoppá..
Na ez az amit nem tudok hova tenni.. Olajat soha nem ette, olajnyomás mindig volt.
Azt mondták ott szervizesek, hogy gyűrű tört el, vagy nincs a helyén. Esetleg anno rosszul let összefűzve, ilyenek.
Most nem tom mi lesz.. Épp ma hívtak hogy bontanak egy 24V 164-est, kicsi pénzért eladó a motorja. Kérdés mi a kicsi pénz?
Meg aztán hamarosan amúgy is fiatalabb kocsit akartam venni, addig meg van most egy alkalmi autó amit nagyon apróért meg tudnék venni..
Nem akarok most már több pénzt beletolni ebbe.. Legalábbis egyenlőre.
Tehát apró pénzért akár vihetik is ha úgy van, akár a másik motorral is..
Nem tudom, több forgatókönyv is lehet.
Hát ez van
TSiga ( I am the TSIG)23-03-2011 18:14:23 // 112350
Jó játék lehetett! :-DD
Amúgy ez a bandázs-szalag. :-)
Amúgy ez a bandázs-szalag. :-)
sprint8323-03-2011 18:07:27 // 112349
Úgy néz ki beválik a dolog.
Buksi23-03-2011 18:02:49 // 112348
Ne az ujjad faragd! :-DD
Longman23-03-2011 18:02:35 // 112347
Akkor bejönnek a tanácsaim?
sprint8323-03-2011 18:00:59 // 112346
Ja:)) 3 helyen van elvágva az ujjam, meg becsípve:)) De megéri:)
Buksi23-03-2011 17:59:21 // 112345
Jó kis időtöltés ez! :-))
sprint8323-03-2011 17:56:38 // 112344
Végre kezd jó idő lenni, neki is álltam a kárpitokat lebontani. Kezdenek megszűnni az idegesítő nyiszogások. Minden élre ahol érintkezik a kárpit raktam ezt a textiles ragszalagot. Az ajtó olyan masszív lett, még a hangja is más amikor csukódik. Tettem a rossz patentok helyett újakat is. Levettem a fél műszerfalat is, főleg a kesztyűtartó nyiszogott nagyon. Fiatalodott a belső 10 évet:))




Buksi23-03-2011 17:56:17 // 112343
Igen! :-D
TSiga ( I am the TSIG)23-03-2011 17:55:24 // 112342
"meg ilyesmi" ?:-DDD
Buksi23-03-2011 17:48:30 // 112341
Persze, hogy nem! ;-)))
Meló meg ilyesmi! ;-))))
Meló meg ilyesmi! ;-))))
Buksi23-03-2011 17:46:42 // 112340
Akkor lesz helyette túrós Lancia? :-)
Buksi23-03-2011 17:44:58 // 112339
Alatta biztos, hogy nem viszont fölötte igen! Bár nem mindegyik! ;-)))))))))
TSiga ( I am the TSIG)23-03-2011 16:27:31 // 112338
Hidegen beindítva alapjáraton 4 bar.
Nyomod, akkor max 6 bar.
Melegen alapjáraton 1 bar.
Nyomod, akkor max 6 bar.
Melegen alapjáraton 1 bar.
TSiga ( I am the TSIG)23-03-2011 16:21:45 // 112337
Vazze! Neked nem is megy fel kisebb felni! :-DD
Végre jelentkezel! Mi a tök van veled?
Végre jelentkezel! Mi a tök van veled?
SD23-03-2011 15:59:14 // 112336
és tényleg jó:D
egy buzukira sok a 7mila...
de egy csoffadt 1milás autóra is az 5 naná...
ez mind fosszar, vagy kell venni egyszerűbbet ami még occsóbb:) vagy kell drágábbat ami legalább vagány:)
pff 7 mila egy retkes esixét:D:D
fujjj
a ezt hívom családi megalázónak:)
egy buzukira sok a 7mila...
de egy csoffadt 1milás autóra is az 5 naná...
ez mind fosszar, vagy kell venni egyszerűbbet ami még occsóbb:) vagy kell drágábbat ami legalább vagány:)
pff 7 mila egy retkes esixét:D:D
fujjj
a ezt hívom családi megalázónak:)
SD23-03-2011 15:01:20 // 112335
Vagy dobj rá egy atomgombát:)
Fairlane23-03-2011 14:57:17 // 112334
süsnye23-03-2011 13:40:24 // 112333
volt már benne, még a régi gombával.... az sem mutatott semmit a régi gombával...
de lehet, majd megpróbálom azért az új gombát is a régi egységgel...
de lehet, majd megpróbálom azért az új gombát is a régi egységgel...
SD23-03-2011 13:24:00 // 112332
próbálj egy másik műszeregységet ki:)
SD23-03-2011 13:23:37 // 112331
az mondjuk elég sok, annyi nekem talán sosem volt tehát holyan 3/4 körül mozod a mutató?
de mozog vagy csak áll ott? lehet más ellenállás van a gombában vagy nemtom:)
Jómunkáseber beállította a mutatót, hogy jó értéket mutasson a szar gombával, aztán meg most jóval meg sokat mutat?
de mozog vagy csak áll ott? lehet más ellenállás van a gombában vagy nemtom:)
Jómunkáseber beállította a mutatót, hogy jó értéket mutasson a szar gombával, aztán meg most jóval meg sokat mutat?
süsnye23-03-2011 10:11:02 // 112330
f@sza... akkor vmi nem jó... vagy az új gomba, vagy a kábel.. nekem nem nagyon mozdul el 6-7bar környékéről..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
416
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
