Engem is húz az ág:
én most cseréltem légfrissítőt!
	Forum >> 155
TSiga ( I am the TSIG)27-06-2011 19:58:11 // 115529
	
TSiga ( I am the TSIG)27-06-2011 19:54:40 // 115528
	Nem semmi jelenség :-((
	
enzo27-06-2011 19:52:44 // 115527
	Nem nagyon érdekel. A legszánalmasabb dolog a saját márkatársunkat átverni. Egyébként sem nagy élmény,de......
	
Longman27-06-2011 19:43:41 // 115526
	Majd kapunk a pofánkra.. :)
	
Buksi27-06-2011 19:23:10 // 115525
	Igen! :-)
Azért ha valamit sikerült kiokoskodni, majd szólj! ;-))
	
Azért ha valamit sikerült kiokoskodni, majd szólj! ;-))
T.a.m.a.s.27-06-2011 19:18:28 // 115524
	Hát most már sok irányba el lehet indulni:)
Kösz a segítséget!
	
Kösz a segítséget!
enzo27-06-2011 19:17:45 // 115523
	Na végre valaki egyet ért velem! Azt elég nehéz elhinni,hogy valaki olyan sérülésekről,műszaki problémákról ne tudjon. Főleg,ha nem két hónapja használja az autót!
	
Longman27-06-2011 19:07:52 // 115522
	Qrva drágán vette.. Legalábbis a hirdetési ár meredeken elrugaszkodott volt.. (nem írom hogy már messziről bűzlött a dolog, az autó és az eladó fényezése, magasztalása) De az ár a Thomika dolga.. 
De sokkal-sokkal bizalmatlanabbnak kellett volna lenni, akár alfás az eladó akár nem. Itt azért hibáztál! Mert sokmindent nem lehetett tudni, de a korábbi felsorolásból azért észrevehető lett volna kis körültekintéssel.. :S
De 1 szó mint 100, eredménye hamar nem lesz, de attól nyugodtan lehet íratni neki egy ügyvédi levelet..
	
De sokkal-sokkal bizalmatlanabbnak kellett volna lenni, akár alfás az eladó akár nem. Itt azért hibáztál! Mert sokmindent nem lehetett tudni, de a korábbi felsorolásból azért észrevehető lett volna kis körültekintéssel.. :S
De 1 szó mint 100, eredménye hamar nem lesz, de attól nyugodtan lehet íratni neki egy ügyvédi levelet..
RoliQ427-06-2011 17:39:27 // 115521
	Az az igazság, hogy én ismerem az előző tulajdonost az autót is valamennyire... És valahogy nem gondolnám, hogy az illető direkt B@szott át! Elég szomorú, hogy ezek a dolgok történtek és egyébként amit cseréltél annak a fele kopó alkatrész azokat nem számolnám ide... mert ugye ez megesik! 
Amikor én vettem a kicsikém akkor számlával bizonyított szervizelés volt elvégezve rajta... : vezérléscsere meg egyéb komoly dolgok! Kp-ra vettem a kocsit és nem volt pénzem akkor vezérlés cserére de ki akartam cserélni csak akkor nem tudtam 1000km-t mentem erre darálódott a szíj végösszeg:275E FT!
2-3 hónap múlva: fék, futómű, kormánymű és kipufogó rendszer csere .. ez is majdnem 300kiló!
Hozzáteszem hogy aztán elkezdett füstölni a motor és több olajat evett mint benzint ekkor jött a motorcsere!
Aztán eljött a Egomi találkozó majd a volt tulaj odajött mondta szép az autó, de miért áll ferdén a csomitartó... mondom azért mert össze volt törve a hátulja így vettem tőletek ... jah?!
Borogattam volna asztalt meg ezt meg azt... megtehettem volna.... De ez van!
Egyébként azt mondják, bármilyen használt autót veszel 3kiló tutkó rámegy!
Persze ettől még sajnálatos a dolog....:(
	
Amikor én vettem a kicsikém akkor számlával bizonyított szervizelés volt elvégezve rajta... : vezérléscsere meg egyéb komoly dolgok! Kp-ra vettem a kocsit és nem volt pénzem akkor vezérlés cserére de ki akartam cserélni csak akkor nem tudtam 1000km-t mentem erre darálódott a szíj végösszeg:275E FT!
2-3 hónap múlva: fék, futómű, kormánymű és kipufogó rendszer csere .. ez is majdnem 300kiló!
Hozzáteszem hogy aztán elkezdett füstölni a motor és több olajat evett mint benzint ekkor jött a motorcsere!
Aztán eljött a Egomi találkozó majd a volt tulaj odajött mondta szép az autó, de miért áll ferdén a csomitartó... mondom azért mert össze volt törve a hátulja így vettem tőletek ... jah?!
Borogattam volna asztalt meg ezt meg azt... megtehettem volna.... De ez van!
Egyébként azt mondják, bármilyen használt autót veszel 3kiló tutkó rámegy!
Persze ettől még sajnálatos a dolog....:(
Buksi27-06-2011 16:58:23 // 115520
	Ezek nem éppen jó hírek! Még mindig! :-(((
	
Buksi27-06-2011 16:56:29 // 115519
	Tudom, nálam is! :-)
	
enzo27-06-2011 16:39:33 // 115518
	Ez tény,de egy próbát megér!! Nagyon megér!! Az eladóval beszéltél már azóta?
	
NaTo27-06-2011 16:37:23 // 115517
	végülis mennyiért vetted az autód magát? Az az 1 millió nagyon sok :( Ha már ennyiben van, most már végére kell járni a dolgoknak.
	
süsnye27-06-2011 16:30:51 // 115516
	bizony, ismerek olyat, aki hansonlóképpen járt... :)
	
Thomika27-06-2011 16:27:13 // 115515
	Beszélek az ügyvédemmel, meglátjuk, mit mond...Bár ez a tényen nem változtat....
	
enzo27-06-2011 16:26:21 // 115514
	Én ebben nem vagyok biztos. Mert hát téged tudatosan ba.. tak át! És hát az meg a PTK szerint büntetendő!!! De te tudod.
	
Thomika27-06-2011 16:16:55 // 115513
	Figyi! Sajnos, már 3 hónapja nálam van. sorban derültek ki a dolgok. mindig azt hittem ,egyelőre nem lesz több. Vissza úgysem kaphatom az összeget. Megvétellel együtt már most túl vagyok a 1.000.000 Ft-on! És még most jön a motor szétborítása... Leginkább intő például tudom Nektek felajánlani a dolgot! De megmondta a szerelőm is (155 tulaj egyébként), hogy ezt nem lehetett volna látni akkor sem ,ha 3 napig nézegeti. Szépen össze volt rakva 2-3 hétre, hogy addig nagy baja ne legyen. Mindenesetre megvételkor le akartak beszélni a toronycsapágy cseréről, mondván hogy fölösleges, ez a gyári 2cm ültetés miatt pattog, csak kidobnám a pénzt! Aham, a bal oldali ccapágy 2db-ban jött ki, pedig elvileg akkor 2 hónapja cserélték! és itt kezdődött a szép sorozat.
Eddig: 2 toronycsapágy, bal lengőkar, hűtőmaszk +fényezés, termoszát, bal belső féltengely csukló, klíma hűtő, vízhűtő, vízpumpa, szelepfedél tömítés
ami még kell: hosszbordás szíj vezető és csapágy, gyertyák, és most hengerfej le,oszt kiderül mi van alatta :P
	
Eddig: 2 toronycsapágy, bal lengőkar, hűtőmaszk +fényezés, termoszát, bal belső féltengely csukló, klíma hűtő, vízhűtő, vízpumpa, szelepfedél tömítés
ami még kell: hosszbordás szíj vezető és csapágy, gyertyák, és most hengerfej le,oszt kiderül mi van alatta :P
Thomika27-06-2011 16:10:01 // 115512
	Nem is hengerfejes, csak ha leszedték és nem volt síkba húzva, elképzelhető, hogy a rossz tömítés miatt átfolyik a víz... főleg nagy terhelésnél... Majd kiderül...:((
	
Tentacle27-06-2011 15:05:35 // 115511
	Ezek hogy jönnek össze?
"lassan sikerül a teljesen 100% gyári állapotot elérni."
vs.
"Még kora nyáron felkerültek a gyári 16os felnik"
"nyár közepén sikerült beszerezni egy félbőr Q4 belsőt"
"Vettem 156os alfa kézifékkart ami 100%ban passzol a felújított belsőhöz"
	
"lassan sikerül a teljesen 100% gyári állapotot elérni."
vs.
"Még kora nyáron felkerültek a gyári 16os felnik"
"nyár közepén sikerült beszerezni egy félbőr Q4 belsőt"
"Vettem 156os alfa kézifékkart ami 100%ban passzol a felújított belsőhöz"
enzo27-06-2011 14:39:54 // 115509
	Szerintem teljesen egyértelmű,hogy nem vétlen az eladó,mert az eddig feltárt dolgok nagy részéről tudnia kellet. Az pedig akkor rejtett hiba! Tehát az adás-vétel érvénytelen! Én leperelném róla a gatyát is!
	
Tentacle27-06-2011 14:39:42 // 115508
	Nem, az csak ment, tolta le a négykarikást, én meg utána szélárnyékban :) Volt már nekem is félig halott AC-m a 33-asban, az olyan 4000-as fordulat fölött "letiltott", úgyhogy szépen betartva a sebességkorlátot mentem vele hazáig az autópályán :)
	
NaTo27-06-2011 14:34:30 // 115507
	Igen, ezen érdemes elgondolkozni! Amúgy kitől vetted?
	
enzo27-06-2011 14:33:13 // 115506
	Húú:( Nagyon sajnállak! De meg tudod mondani,miért ragaszkodsz ennyire a vashoz? Simán visszakérheted az árát+a költségeid,sőt mivel látszik,hogy szándékosan átvertek, még fel is jelentheted!! Én simán megtenném ezzel a féreggel!
	
Jupiter15527-06-2011 14:25:34 // 115505
	Szia!
Sajnálom, hogy így belenyúltál a feketével... A bordóval volt hasonló esetem: sok víz tűnt el belőle, de a kocsi alatt nem volt sosem. A vezető oldali lábtérnél a szőnyeg alatt viszont voltak folyásnyomok, úgyhogy kicseréltem a fűtőradiátort és a biztonság kedvéért beleönöttem a hűtőbe egy zacskó finn hűtőtömítőt (nem emlékszem most a nevére). Azóta nem tűnik el a víz. Azt is érdemes megnézni, hogy a hűtőventillátor előtét ellenállás nem ment-e ki, mert elképzelhető, hogy nem kapcsol be az egyes fokozatod, a kettes pedig túl későn és már nem tudja visszahűteni a vizet, főleg ha kevés a víz.
A szerelőm pedig azt mondta - és az ő szavára lehet adni - hogy 2x éve szerel Alfákat, de hengerfejes TS-motort még nem látott.
	
Sajnálom, hogy így belenyúltál a feketével... A bordóval volt hasonló esetem: sok víz tűnt el belőle, de a kocsi alatt nem volt sosem. A vezető oldali lábtérnél a szőnyeg alatt viszont voltak folyásnyomok, úgyhogy kicseréltem a fűtőradiátort és a biztonság kedvéért beleönöttem a hűtőbe egy zacskó finn hűtőtömítőt (nem emlékszem most a nevére). Azóta nem tűnik el a víz. Azt is érdemes megnézni, hogy a hűtőventillátor előtét ellenállás nem ment-e ki, mert elképzelhető, hogy nem kapcsol be az egyes fokozatod, a kettes pedig túl későn és már nem tudja visszahűteni a vizet, főleg ha kevés a víz.
A szerelőm pedig azt mondta - és az ő szavára lehet adni - hogy 2x éve szerel Alfákat, de hengerfejes TS-motort még nem látott.
Thomika27-06-2011 13:47:47 // 115504
	Nem hát, de továbbra sem füstöl!!!!!!!
	
Thomika27-06-2011 13:40:45 // 115502
	Ma 2x500m-t kénytelen voltam. :( Innen már csak a szerviz lesz 5 felé.
	
süsnye27-06-2011 13:32:39 // 115501
	ajajj... s most így használtad?
	
NaTo27-06-2011 13:31:59 // 115500
	Fura a szorulás amit írsz. Nekem egy 75 Americán volt már főtengelytörésem! :) (volt már nekem minden ha belegondolok:) )
Az úgy nézett ki, hogy az előző tulaj szakadt hardytárcsákkal járt, és a kardán minden gázadáskor elvételkor ütött egy nagyot a főtengelyen ugyebár. Először csak néha pici kopogást hallottam, aztán idővel a kopogás erősödni kezdett. Ráadásul csak melegen volt ez a hang. Kardánra gyanakodtunk, de aztán kiderült, hogy a főtengely eltört. 2 db-ba jött ki úgy, hogy azzal a törött főtengellyel még előtte lementem Debrecenbe... Ott már csörgött csattogott, de levitt! Na az csúnya mutatvány volt.
Ez már a leégett 75-ösöm után volt. Emlékszem az akkori szerelő barátom mondta, hogy ez hihetetlen ami velem megtörtént már. Ő ismer olyan embert, akinek kigyulladt minden előjel nélkül a kocsija és leégett, és ismer egy olyan fószert is, akinek a főtengelye eltört. Na de olyat rajtam kívül nem ismer, akinek mindkettő meg volt. :)
hja kérem, szopni tudni kell...
	
Az úgy nézett ki, hogy az előző tulaj szakadt hardytárcsákkal járt, és a kardán minden gázadáskor elvételkor ütött egy nagyot a főtengelyen ugyebár. Először csak néha pici kopogást hallottam, aztán idővel a kopogás erősödni kezdett. Ráadásul csak melegen volt ez a hang. Kardánra gyanakodtunk, de aztán kiderült, hogy a főtengely eltört. 2 db-ba jött ki úgy, hogy azzal a törött főtengellyel még előtte lementem Debrecenbe... Ott már csörgött csattogott, de levitt! Na az csúnya mutatvány volt.
Ez már a leégett 75-ösöm után volt. Emlékszem az akkori szerelő barátom mondta, hogy ez hihetetlen ami velem megtörtént már. Ő ismer olyan embert, akinek kigyulladt minden előjel nélkül a kocsija és leégett, és ismer egy olyan fószert is, akinek a főtengelye eltört. Na de olyat rajtam kívül nem ismer, akinek mindkettő meg volt. :)
hja kérem, szopni tudni kell...
Thomika27-06-2011 13:29:11 // 115499
	Nem szokásom senkit átverni!!! Mindig elmondom ha rumli van!
	
Thomika27-06-2011 13:28:23 // 115498
	A szép ex autóm :))
	
NaTo27-06-2011 13:26:42 // 115497
	tegnap cserélgettem téli/nyári felnliket, hogy lássam melyikkel van a bibi. Nem volt egyértelmű. Az viszont egyértelműen látszott, hogy az egyik gumimban van egy szép nagy reizer csavar! Na ezt ma reggel gumisnál befoltoztuk. plusz kicentíroztattam a kerekeket, mindegyik jó, csak az egyik guminál van némi torzulás, ütés. Azzal sokat kezdeni nem lehet. Kiderült továbbá, hogy a kis 5mm-es nyomtávszélesítők miatt nem tud központosítani a gyűrű középen, nem fekszik fel teljesen. Ezeket kivettük, és máris simábban fut a gép. Még mindig nem tökéletes, de ez már valszeg az a gumi ütése lesz.
	
Thomika27-06-2011 13:24:30 // 115496
	Álló helyzetben nem folyik a hűtővíz. de simán lelevegősödik a rendszer. Az olajon eddig nem vettem észre, de ez is vizsgálva lesz.. A legvalószínűbb ok, hogy anno leszedték a hf-et, nem lett síkolva, tömítést pláne nem cseréltek, és most eddig bírta...De sajnos, az az érzésem ,itt komolyabb gond lesz, az előbbi leírt mai produkciója alapján... Ez a megszorulás nálam nem jó jel!
	
Thomika27-06-2011 13:21:55 // 115495
	Gyanítom, nálam is több dolog van... pár napon belül kiderül mit kell csinálni...
	
NaTo27-06-2011 13:21:33 // 115494
	hujj nem hangzik túl jól...
	
Thomika27-06-2011 13:19:22 // 115493
	Na jó nagyot! 
Ma viszem este kórházba a vasat. Kíváncsi leszek.... Ma előadta, hogy 3x nem akart beindulni, olyna volt, mintha megszorult volna főtengely! indítok.. egyből megakad, minden lámpa elhalványul. 4-re sikerül beindítani, 2-3 hengerezik kb. 3 percig, majd nagyjából helyreáll. Csattog,kerreg hidegen mint egy dízel fos népautó....
	
Ma viszem este kórházba a vasat. Kíváncsi leszek.... Ma előadta, hogy 3x nem akart beindulni, olyna volt, mintha megszorult volna főtengely! indítok.. egyből megakad, minden lámpa elhalványul. 4-re sikerül beindítani, 2-3 hengerezik kb. 3 percig, majd nagyjából helyreáll. Csattog,kerreg hidegen mint egy dízel fos népautó....
NaTo27-06-2011 13:15:39 // 115492
	Nem lehet, hogy az az X5-ös bimmer csak játszott veled?  :)
	
NaTo27-06-2011 13:11:02 // 115491
	Semmiképpen ne zárjuk ki az AC-t! én szóltam :)
Mellesleg lehet még üzemanyagnyomás szabályzó hibája is.
	
Mellesleg lehet még üzemanyagnyomás szabályzó hibája is.
T.a.m.a.s.27-06-2011 13:08:27 // 115490
	??
Nagy csomópont? A testkábelek pucolása OK! ;)
	
Nagy csomópont? A testkábelek pucolása OK! ;)
Tentacle27-06-2011 13:00:24 // 115489
	Ja az elfelejtettem viszont, hogy szerintem sem kap üzemanyagot ilyenkor, de nem az AC-t tartom felelősnek a problémáért.
	
Tentacle27-06-2011 12:54:04 // 115488
	Enyém detto ugyanezt csinálja. Nem tudom miért, annyira nem is idegesít, de van évente 2-3 olyan eset, hogy nem akar beindulni (persze pont apósomnál, aki nem rajong az olaszokért, kivéve a ferrarit :)). Akkor olyan 30 rövid gyors egymás utáni indítózás után nagynehezen beindul, majd magához tér, és aztán teljesen jól megy a motor. Én az AC-t kizárnám, ha az nem szállítana rendesen, akkor nemigen kergetném a gödöllői emelkedőn 170nel az X5-ös bimmert a dombon kifelé ....
	
Fairlane27-06-2011 12:33:19 // 115487
	Nézd meg illetve pucold meg a testkábeleket a motortérben. 
Főleg a nagy csomópontot, ami az akksi negatívját viszi át a vázra.
	
Főleg a nagy csomópontot, ami az akksi negatívját viszi át a vázra.
T.a.m.a.s.27-06-2011 11:51:07 // 115486
	;)
Kösz a segítséget!
	
Kösz a segítséget!
NaTo27-06-2011 11:49:54 // 115485
	mondom, én ugyan ezt tapasztaltam, amíg nem volt tökéletes AC-m!
	
T.a.m.a.s.27-06-2011 11:24:36 // 115484
	De az alapjárat jó szokott lenni, ha másodjára már beindul.
	
Buksi27-06-2011 11:21:33 // 115483
	Lehetséges, de én még gyanakszom az alapjárati motorra is! :-)
	
T.a.m.a.s.27-06-2011 11:20:34 // 115482
	Szóval akkor AC gyanús..
A héten úgyis megy az alfa szerelőhöz, akkor mondom neki, hogy mi a helyzet.
	
A héten úgyis megy az alfa szerelőhöz, akkor mondom neki, hogy mi a helyzet.
Buksi27-06-2011 11:18:33 // 115481
	Ez nem gefolyásolja az indítást! Ahogy NaTo is mondta, indítózáskor nem is kell gázt adni! ;-)
	
T.a.m.a.s.27-06-2011 11:16:42 // 115480
	Azért fújtam be, mert 2-3 gázpedál lenyomás után már simán jár a pedál, meg hát, hátha csak ez a baja
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
0
		Guests0
228
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
 - 156
 - AlfaCity
 - International Alfa Rome...
 - 159
 - Chat
 - Boxer fanatics
 - 147
 - Polish Alfisti
 - Českí Alfisti
 
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
 - When will Alfa return in your opinion to the US?
 - How did you find AlfaAmore.com?
 
Members
New members
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05