Forum >> 155

Buksi25-06-2011 10:04:38 // 115404
Én megcsinálom, de az atesz155 nem biztos, hogy ennyire rutinos! :-DD
TSiga ( I am the TSIG)25-06-2011 10:01:39 // 115403
Lehet, hogy holnap kimegyek. Van ott cucc Jupiternek meg kell egy fékcső Buksinak is.
TSiga ( I am the TSIG)25-06-2011 10:00:41 // 115402
Sokkal egyszerűbb, ha a kipufogón át csinálod! :-DD
Buksi25-06-2011 09:51:17 // 115401
Konkrétan az egész elejét! ;-)
A csonkállványról lekötöd a langőkart, a gólyalábat és a kormányösszekötőt! Persze mindezek előtt meglazítod a féltengely csavarokat (asszem 8db) a tengely belső felénél! ;-)
Aztán így a csonkállvánnya együtt a féltengely ki, a belső csuklót leveszed (ezt egy zéger biztosítja) + a prvédőjét és végül jöhet le a külső porvédő is! Ilyen egyszerű! ;-)))
atesssz25-06-2011 09:39:26 // 115400
Hali,
külső féltengely gumiharang cserét nehéz végrehajtani? mit kell szétkapni hozzá?
Svéd25-06-2011 08:58:43 // 115399
küld el ezt neki sms-ben,és biztos egyböl hazarohan.:D
NaTo25-06-2011 08:20:00 // 115398
Marklak meddig marklarkodik még az üdülő övezetben? :) Egy halom cuccot vásárolnék tőle... :)
TSiga ( I am the TSIG)24-06-2011 21:35:52 // 115396
Nem igazán kell kép: le kell követni a levegőcsöveket a pillangószelep elöttről, ami a pillangószelep mögé megy. Közötte az alapjárati motor.
Gyakorlatilag megkerüli a pillangószelepet a levegő az alapjárati motoron keresztül.
Lokfer24-06-2011 21:18:42 // 115395
Természetesen a koléga a szelepet, nincs egy képed az alapjárati motorról?
TSiga ( I am the TSIG)24-06-2011 21:15:39 // 115394
Ez jó mondat volt. Már csak azt kell eldönteni, hogy a hidegindító szelep keresi a kollégádat, vagy a kolléga a szelepet?
Nincs hidegindító szelep. Itt alapjárati motor van.
Lokfer24-06-2011 21:05:45 // 115393
Szevasztok!
Egy kollégánk tőlem kérdezte hogy hol találja a hidegindito szelep vagy fuvoka?
NaTo24-06-2011 09:34:22 // 115392
Hézagolóval nem találkoztunk. Ha összehasonlítom a régi és ezt az új görgőt, látszik a rögzítésnél a közepénél a csavar helyénél az egyik majdnem síkban van a görgő külső peremével, ennél az új görgőnél meg sokkal beljebb, tehát felszerelés után a szíj síkjától beljebb lesz a görgő. Ergo a szíj felénél fekszik rá kb... ami meg nem jó.

Itt most el kell felejteni, hogy 164 B6 TB motor van benne, mert az összes sallang a 155 2.5 V6-ról van rajta! Még a vezérlés burkolata is! Amúgy nem fért volna el a motor. Tehát a 155 2.5 V6-nak a cuccai lesznek jók.
Ma is futunk egy újabb kört a Bárdiautónál, szaki barátomnak ott van jó nagy kedvezménye :) de most elvisszük az eredeti görgőt, hogy ilyet adjanak! :)
Svéd24-06-2011 08:54:18 // 115391
tegnap én is turáztam,a mogyoródi csuszdaparkban,lépcsöztem legalább 100 km-et.:D
vm23-06-2011 22:28:14 // 115390
Igen, sokat járok efféle túrákra.
Igaz, ilyen messze ritkán. Nem vagyok annyira megszállott, hogy kétszer annyit utazzak, mint amennyit túrázok.
Legutóbb Gödöllőn voltam az éjszakai 30-ason. Az szuper volt ;-)
Persze szoktam kirándulni én is, a családdal.
TSiga ( I am the TSIG)23-06-2011 22:23:02 // 115389
Nekem meg, ha kedvem tartja, hazakocogok a munkahelyemről. Ez 12 km. Utána nem vagyok fáradt... :-D
Fairlane23-06-2011 22:20:40 // 115388
Most viccen kívül ezt az utolsó mondatodat hogy kell érteni? :)
Hajnalban levonatoztál sopronba, ott kitúráztad magad, majd estére visszavonat?

Kölökkoromban állandóan ezt a herélthangú furulyatülkölős műsort adta a tévé :) ott virtuálisan végigjártam az országot :D
Azóta eléggé antitúrázó vagyok... Egykét órát elsétálgatok erdőn mezőn, de ennyi elég is belőle; akkor már inkább valami víz mellett heverészés :)
TSiga ( I am the TSIG)23-06-2011 22:14:20 // 115387
Akkor most mondom... :-D
Fairlane23-06-2011 22:12:26 // 115386
Asszem te még nem mondtad :))
TSiga ( I am the TSIG)23-06-2011 22:10:50 // 115385
Mondtam már, hogy "ilyen hülye is csak te lehetsz" ?
vm23-06-2011 22:07:25 // 115384
Én is egyre inkább hajlok rá, hogy végigjárom, de semmiképp sem egy levegőre. Még akár beszélgethetünk is a témáról...
Amúgy a saját rekordom: Lővérek telj. túra. Indulás 04:21 Déli. Este 11-re értem haza...
vm23-06-2011 22:03:01 // 115383
Hülyeeeeeeee :DD
Fairlane23-06-2011 22:01:50 // 115382
De elég a csak oda, nem? Visszafele gyalogolsz... :)
TSiga ( I am the TSIG)23-06-2011 21:54:57 // 115381
Még a szülinapom előtt elkezdem. Ez ugye augusztus 25. Viszont befejezni?? Az már más kérdés. Igaz, hogy van most egy külön OKT, mert 50 éves jubileuma van. Most van egy csoport, akik nekikezdtek és egyhuzamban végig járják. A fotók alapján egy sem aktív korú...
Az anyagi dolgok sem mellékesek: Bp-Déli Pu- Kőszeg 4130 Ft. Csak oda.
A legelső vonat 4.32-kor indul és 9.30-ra van Kőszegen.
Fairlane23-06-2011 21:41:55 // 115380
Ehh sajnálom... :S

Ha jól értem a szíj síkjából lóg ki?
Nem valami hézagoló hiányzik, vagy maradt alatta, aminek nem kéne?

Lehet pont ilyen kis különbségek vannak a V6TB-nél, mint ez meg a szíj hossza?
Fairlane23-06-2011 21:38:04 // 115379
A gazdájának lehet, de senki másnak... :)
vm23-06-2011 21:29:29 // 115378
Mikor tervezed ?
TSiga ( I am the TSIG)23-06-2011 21:11:07 // 115377
Majd viszlek a hátamon. :-D
Nekem mindegy, hogy hogy csinálom meg a túrát. Egy a cél: nagypapám túrabotjára feltenni a kéktúra jelvényt.
NaTo23-06-2011 20:20:09 // 115376
Szopásunk tovább tart mint gondoltuk...
A szíjfeszítő görgő ugyebár beállt. Tennap szakim vett egy olyat a Bárditól, amit nekem Fairlane kolléga mutatott egy régebbi HSZ-ben... igen ám, de ez nem stimmelt. Eleve a csapágy felfogatás után nem ugyanott áll, mint ami eredetileg rajta volt. Tehát a szíj nem fekszik rá. A méretek átmérőben stimmeltek, de a belsején a felfogatásnál már nem stimmelnek...
Az mondjuk nekem gyanús volt, hogy Taiwan volt ráírva, nem Canada... lehet hogy rosszat adtak a bótban??
Holnap vadászunk másfajtát... ha lesz.
Továbbá jelentem: A 6pk975-ös szíj meg kicsi! Olyan 1000 , 1005 körüli lesz rá jó... szipiszopó ágon vagyunk...
Pedig ez 2.5 V6 cucc ami a motoron rajta van, minden tárcsa! Nem értem...
NaTo23-06-2011 20:13:13 // 115375
Azt kell látnod, hogy egy 400 000-t érő autó egy jó kasznis munka és fényezés után 6-700 ezret is megér! :)
Papamaci23-06-2011 19:17:32 // 115374
Hát volt rajt!!!De a szokásos helyeken a hátsó sárvédök alatt az csúnya volt,meg a küszöb egyes részein!!Én tényleg azért költöttem rá mert szeretem ezt a "szemétládát"Nem szeretem a tucatverdákat,és nem azért van mert erre jut vagy"igen"hanem nekem már sok örömet okozott.... Persze azért szívat is:DDD Pont ma kezdte lehet nem használt neki sok állás,bizonyos fordulaton dadog ugy 2000körül utána fordulaton jó és alapjárata is jó.Na ennyi....Tölem már csak a bontóba megy ill van az az "Ár":DDDD
Longman23-06-2011 16:41:55 // 115373
Nincs kötés...
Fairlane23-06-2011 16:13:23 // 115372
Összességében lehet, hogy reális, de akkor is maga az összeg nem kicsi - nekem - illetve elgondolkodtató, hogy érdemes-e rákölteni egy ~400K-t érő autóra.

Persze ez csak a racionális oldala, a szívnek nem lehet parancsolni.... :P
NaTo23-06-2011 16:00:24 // 115371
Szerintem egyáltalán nem volt sok érte!
Thomika23-06-2011 15:32:38 // 115370
Ami a kérdés, hogy van-e egy kötés az alsó csőnél vhol az akksi alatt vagy bárhol a motortérben, mielőtt beér az utastérbe? Azt mondták, jobb kiszedni a csövet (elég szívás,ha nincs vhol kötés benne), mert úgy lehet padra tenni a végét, és kifúrni a csavar maradványát. állítólag úgy nem lehet, hogy a levegőben "lóg" a cső. A lökőst leszedve gyönyörűen hozzáférni, csak ugye így nem tudod satuba fogni...Még konzultálok keresztapámmal, Ő nagy szaki az ilyesmiben....
Thomika23-06-2011 15:17:15 // 115369
No közben megtaláltam... a 80-12-es oldalon az alsó bekötés csavarja maradt benne. klíma szervizben 25k-ért akarják kifúrni a csavar csonkját a helyéről.... És persze még 10k a töltés :P
Thomika23-06-2011 15:14:18 // 115368
Sziasztok!

Kéne egy kis segítség! Manualban hol találom a klímáról szóró részt? 1.8 16V.....
Fairlane23-06-2011 14:36:43 // 115367
Szép összeg, de legalább az autó is szép lett :)
Nagyon rohadt egyébként?
Papamaci23-06-2011 14:11:59 // 115366
Szeva!!Lakatolás baráti áron volt!A fényezés szélvédö cserével 274 000ft.
Papamaci23-06-2011 14:09:53 // 115365
Köszi!!!
NaTo23-06-2011 10:49:56 // 115364
hajj ez de jól néz ki Papa! :)
Svéd23-06-2011 06:19:48 // 115363
nekem ugyanezeket a tüneteket bármilyen hihetetlen a megszorult klima csapágy produkálta.
Buksi23-06-2011 03:45:42 // 115362
Most már akkor csak össze áll a gép! ;-)
pb_22-06-2011 23:00:54 // 115361
Mindent lehet, csak akarni kell.D
Thomika22-06-2011 22:46:16 // 115360
Gratula! Szép lett a vas! :)))
Thomika22-06-2011 22:44:58 // 115359
Idén biztosan nem jön össze. Előbb szervizelik a bal térdem :P
Thomika22-06-2011 22:21:39 // 115358
Jó estét!

Következő fejezet a Nero szervizekből:

Ma kicserélődött a vízhűtő és a klímahűtő. Ezt utóbbi persze nem ment simán, az alsó bekötésének rögzítő csavarja be volt rohadva, ezért le kellett vágni. Így most külön klímás szervizben kell folytatnom pénteken, ahol megnézik, miből lehet megcsinálni. Aztán feltöltés, és talán már ok lesz. A víz most nem forrt fel hazafelé, pár nap tesztelés után fogok sztem végleges véleményt mondani. Elvileg most jó lesz.... szép lassan új lesz minden a motortérben :P Persze a hűtők sem saját csavarjaikkal és nem a megfelelő mennyiségben voltak felrögzítve :P

Erre a hétre már nem tervezek több javítást :P
Fairlane22-06-2011 22:13:59 // 115357
Te láttál már ilyent? Én úgy hallottam, hogy ez urban legend, vagy legalábbis nem mindegyikben van.

Ha a sima termosztát rossz, az is eléggé el tudja vinni az olajhőfokot... Azt meg ugye elég egyszerűen le lehet ellenőrizni.
Fairlane22-06-2011 22:09:46 // 115356
Gratula!
Élőben még szebb gondolom :)

Mennyi volt a fényezés, ha nem indiszkrét?
Sokat kellett lakatolni?
Fairlane22-06-2011 22:08:36 // 115355
Azér vidd magaddal a régit is és vesd össze a méreteket.... nálam sosem lehet tudni :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.