Forum >> 155
Buksi22-06-2011 20:50:10 // 115324
	Az! :-))
	
TSiga ( I am the TSIG)22-06-2011 20:49:29 // 115323
	Jaj, de csilli villi!!!!! :-DDD
Lemostad?
Eddig tartott???
Ha nagyon sikálod, akkor olyan lesz, mint Buksié... :-))
	
Lemostad?
Eddig tartott???
Ha nagyon sikálod, akkor olyan lesz, mint Buksié... :-))
Papamaci22-06-2011 20:48:05 // 115322
	
	
TSiga ( I am the TSIG)22-06-2011 20:48:02 // 115321
	szelep... :-)
	
NaTo22-06-2011 20:38:03 // 115319
	Ez Bárdinál állítólag 8888 ft.
	
TSiga ( I am the TSIG)22-06-2011 20:37:02 // 115318
	Igen. Nem tudom, hogy ez a csapágy mennyi, de a szíjfeszítők eléggé drágák... :-(
	
NaTo22-06-2011 20:34:44 // 115317
	Ráadásul addig se maradok Olasz jármű híjján... holnap is Piaggio-val megyek dolgozni :)
	
NaTo22-06-2011 20:34:12 // 115316
	Így van. Erről a csapágyról sokan panaszkodnak, hogy hamar beáll. Ilyen ez. :) Örülök, hogy nem a szíjfeszítők :)
	
TSiga ( I am the TSIG)22-06-2011 20:29:39 // 115315
	Akkor legalább minden más stimmel...
	
NaTo22-06-2011 20:25:43 // 115314
	No kérem:
szétborítottuk a doblemezt, és bizony Fairlane kollégának igaza vagyon, a feszítőgörgő megszorult. Ezért ezen csúszott a szíj, és a végén elfüstölt...
Mégegyszer köszönöm a csapágyhoz a linket! A cikkszámokat felírtam, holnap Bárdi autónál megpróbálom beszerezni a görgőt, meg a szíjat is. Ez hajtja a kormányszervót meg a klímát is egyébként.
	
szétborítottuk a doblemezt, és bizony Fairlane kollégának igaza vagyon, a feszítőgörgő megszorult. Ezért ezen csúszott a szíj, és a végén elfüstölt...
Mégegyszer köszönöm a csapágyhoz a linket! A cikkszámokat felírtam, holnap Bárdi autónál megpróbálom beszerezni a görgőt, meg a szíjat is. Ez hajtja a kormányszervót meg a klímát is egyébként.
TSiga ( I am the TSIG)22-06-2011 20:22:40 // 115313
	
	
TSiga ( I am the TSIG)22-06-2011 20:06:24 // 115312
	Ez mondjuk legalább vezmodos és csak egy picivel nagyobb köbcenti.
	
TSiga ( I am the TSIG)22-06-2011 20:05:34 // 115311
	Az 1.4 boxert nem lehet 1.7 16V-re összerakni? :-DD
	
Jupiter15522-06-2011 18:36:38 // 115310
	Szia!
Ha lemaradsz róla, keress meg, van egy eladó 1.8 8V-m (fekete).
Üdv
	
Ha lemaradsz róla, keress meg, van egy eladó 1.8 8V-m (fekete).
Üdv
Buksi22-06-2011 17:25:37 // 115309
	Hát... mondasz valamit! :-D
	
Bazsa14522-06-2011 17:22:18 // 115308
	Egy alfánál csak bosszantó hibák vannak :) Nem de ? :D
	
Buksi22-06-2011 17:21:15 // 115307
	Ezek igazából nem nagy hibák, csak elég bosszantóak tudnak lenni! :-/
	
Bazsa14522-06-2011 17:03:04 // 115306
	Hát egy 1.4 boxer utána, ha összejön, azért csak érzek némi változást :)
	
Bazsa14522-06-2011 16:55:41 // 115305
	Köszönöm.
	
TSiga ( I am the TSIG)22-06-2011 15:44:05 // 115304
	Eléggé jól néz ki a kocsi. Ne várj nagy teljesítményt tőle, de az 1.7-esnek jó hosszú fokozatai vannak, és jól is fogyasztanak. A vezmod sem romlik el, mert nincs. Igaz, úgy sem romlik el a 8V-ben. Ha megnézed, akkor érdemes a hátsó kerékjáratoknál megnézni. Esetleg a csomagtartó kárpit mögött, hogy rohad-e. Amúgy ha rohad, akkor sem vészed. A bölcső is néha megindul az enyészet felé, de ritka.
Ablakemelő van dögivel, a bal hátsó ajtó meg lehet, hogy a szokásos kilincs elfáradás. Ha nem, akkor zár is van sok.
	
Ablakemelő van dögivel, a bal hátsó ajtó meg lehet, hogy a szokásos kilincs elfáradás. Ha nem, akkor zár is van sok.
Bazsa14522-06-2011 15:21:57 // 115303
	Beszéltem ma a kereskedéssel.Annyi baja van állítólag, hogy a bal hátsó ajtó csak belülről nyitható és a bal első ablak felhúzás közben a vége felé akad mert a sín hajlik ahogy megy fel az ablak.Holnap 11 után hívom újra mert addig elrakta egy miskolci embernek aki ha tudja holnap foglalózza.
	
TSiga ( I am the TSIG)22-06-2011 15:09:07 // 115302
	Akkor rádgyújtom... :-)
	
Fairlane22-06-2011 15:01:44 // 115301
	A fából szén lesz, nem tudtad? :D
	
TSiga ( I am the TSIG)22-06-2011 14:49:46 // 115300
	Miért pont carbon? Fakormány és carbon műszerfalbetét? Hogyan jön össze?
	
süsnye22-06-2011 13:56:05 // 115299
	igen, sajnos a hátsó néha becsapós, mert a kasztni meg tudja vezetni a hangot... figyeltem ezt is egyébként, talán-talán jobbra kanyarodva enyhül... csakhát az első kerékcsapágyat (a hátsó val ellentétben)  sztem nehéz annyira tehermentesíteni, hogy egyértelmű legyen a dolog... meg, őszintén szólva ilyen kcsapágy hangot még nem hallottam, pedig volt már szerencsém hozzá párszor...
végülis veszteni valóm nincs, megpróbálok egy csapágycserét is beszuszakolni a hosszú hétvégébe.. :)
	
végülis veszteni valóm nincs, megpróbálok egy csapágycserét is beszuszakolni a hosszú hétvégébe.. :)
Longman22-06-2011 13:50:55 // 115298
	Mint mondtál balról véled hallani? Akkor próbáld meg hogy annál tempónál balra kanyarodva (nincs bal oldalon terhelés) megszűnik-e. Ha igen akkor kerékcsapágy. Megpróbálhatod a másik irányba is, mert becsapós szokott lenni. Van hogy elölről hallod azt igazából hátulról jön..
	
Fairlane22-06-2011 13:44:55 // 115297
	Hangosbeszélőt rá, azt lehet bele üvölteni, hogy DINNNYYYÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉT!  :D
Egyébként akármilyen jó autó is ,azért ennyiből _20_ évvel fiatalabbat lehet venni mindennaposnak. Szóval ez a kimegy a világból duma nemigen állja meg a helyét...
	
Egyébként akármilyen jó autó is ,azért ennyiből _20_ évvel fiatalabbat lehet venni mindennaposnak. Szóval ez a kimegy a világból duma nemigen állja meg a helyét...
Tentacle22-06-2011 13:36:04 // 115296
	Hogy felemelve terhelés nélkül nem zúg, és nem is kotyog, az nem jelent semmit.
	
süsnye22-06-2011 13:27:30 // 115295
	igen, ez valóban pöpec állapotúnak tűnik
	
süsnye22-06-2011 13:21:23 // 115294
	megnézem majd hvégén, csak fura, h kb 1 hónapja csekkoltam és forgatásra nem hallatszott semmi különös hang, meg nem is kotyogott....
	
Tentacle22-06-2011 13:15:14 // 115293
	A kerékcsapágy szokott bizonyos sebesség felett megszólalni, a fék inkább nagyon lassú tempónál/elindulásnál nyikorog.
	
Tentacle22-06-2011 13:13:23 // 115292
	Azt meg kell hagyni, hogy lehúzás az benne volt abban, amit az autószerelő mondott, vagy csak nem akart foglalkozni az autóddal, azért mondott ekkora összeget.
	
süsnye22-06-2011 13:12:09 // 115291
	igen, én is arra gyanakszom leginkább... már csak azért is, mert mióta nálam van (majd' 5 év és 100e km), az az egy kerékcsapágy nem lett cserélve...
még a fékre gyanakodtam, de ha az lenne megszorulva (mondjuk az úszó berohad), akkor sztem húznia is kellene erősen balra...
	
még a fékre gyanakodtam, de ha az lenne megszorulva (mondjuk az úszó berohad), akkor sztem húznia is kellene erősen balra...
Tentacle22-06-2011 13:11:13 // 115290
	A levegőszűrő nem a turbó előtt van ? Mer akkor hogy kerül oda az olaj a turbóból ? A Kartergáz hova van visszavezetve, a szűrőházba ? Inkább onnan juthat olaj a szűrőre, a sok kartergázt (ami viheti az olajat is) meg okozhatja a gyűrű nem megfelelő tömítése ...
Persze ez csak egy gondolatmenet, én nem vagyok autószerelő :)
	
Persze ez csak egy gondolatmenet, én nem vagyok autószerelő :)
Longman22-06-2011 13:06:45 // 115289
	az igaz, de nem a 3-400.000-es W124esek fognak még kimenni a világból. Amennyi kókányolást ezek a kocsik már láttak.. Brrrrrrrrrrrr
Egyébként én is nagyon szeretem ezt a típust, de nagyon oda kell figyelni mert rengeteg Mekk Elek nyúlt ezekhez. Horror.. Ezen kívül a kedves tulajok is képesek elhinni hogy teljesen gondozásmentes (!!!) a Mercedes Benz W124.
Egy ilyen, na az igen! :)
	
Egyébként én is nagyon szeretem ezt a típust, de nagyon oda kell figyelni mert rengeteg Mekk Elek nyúlt ezekhez. Horror.. Ezen kívül a kedves tulajok is képesek elhinni hogy teljesen gondozásmentes (!!!) a Mercedes Benz W124.
Egy ilyen, na az igen! :)
Tentacle22-06-2011 13:06:14 // 115288
	Sztem ez kerékcsapágy ... legalábbis nagyon gyanús.
	
Longman22-06-2011 13:02:21 // 115287
	Én tudok neked szerelőt ajánlani, de itt Miskolc mellett. Szerintem afrinak van közelebb is kontaktja.
	
süsnye22-06-2011 12:53:33 // 115286
	persze, az retró autó. :)
	
süsnye22-06-2011 12:52:46 // 115285
	nekem is van egy nyűgöm, hátha vki tapasztalt ilyet...
Kb. egy hónapja még otthon figyeltem fel attópályán arra, hogy vmi fémes sikítás, csörgés hallatszik bal elölről. Lehúzva az ablakot határozottan bal elölről hallatszik .
A hang néha olyan mintha vmi csapágy száraz lenne, néha olyan mintha vmi csavar nem lenne meghúzva és az csörögne.
Azóta is többször előjött, de csak autóoályás tempónál. Viszont nem mindig.
Amit még megfigyeltem, h
- nem forulatszám, hanem sebességfüggő a dolog (kb. 100km/h -től)
- kinyomott kuplungnál is csinálja
- nem mindig folyamatos a hang, legtöbbször inkább szagatott (próbáltam, h úthibákra reagál-e, de nem úgy tűnik)
- féket nyomva elhallgat
- ha előjön, akkor általában már kb. 10km auttópályázás után jön elő
	
Kb. egy hónapja még otthon figyeltem fel attópályán arra, hogy vmi fémes sikítás, csörgés hallatszik bal elölről. Lehúzva az ablakot határozottan bal elölről hallatszik .
A hang néha olyan mintha vmi csapágy száraz lenne, néha olyan mintha vmi csavar nem lenne meghúzva és az csörögne.
Azóta is többször előjött, de csak autóoályás tempónál. Viszont nem mindig.
Amit még megfigyeltem, h
- nem forulatszám, hanem sebességfüggő a dolog (kb. 100km/h -től)
- kinyomott kuplungnál is csinálja
- nem mindig folyamatos a hang, legtöbbször inkább szagatott (próbáltam, h úthibákra reagál-e, de nem úgy tűnik)
- féket nyomva elhallgat
- ha előjön, akkor általában már kb. 10km auttópályázás után jön elő
Joecee22-06-2011 12:46:35 // 115284
	Okés, én elhiszem, mondták már ezt sokan.
De basszus, belenézek egy olyan autó belsejébe, és kész is az időutazás. 80-as évek...
	
De basszus, belenézek egy olyan autó belsejébe, és kész is az időutazás. 80-as évek...
süsnye22-06-2011 12:44:29 // 115283
	szép :)
mellesleg a mergával kapcsolatban sztem igaza van .:)
	
mellesleg a mergával kapcsolatban sztem igaza van .:)
Joecee22-06-2011 12:39:16 // 115282
	Az a legszebb az egész történetben, hogy alapvetően szerintem, és néhány más, turbót és dízel autót/gépet látott ember szerint is alapvetően csak a turbó adja meg lassan magát. Újonnan okés, hogy majd 200.000 rongy, de bontottam 30 körül már ki lehet fogni száraz, nem lógó tengelyűt.
Kompressziómérés nélkül megállapítani, hogy gyűrűs az autó, és ezért megbontani elég nagy önbizalomra vall.
Ennyit most biztosa nem fogok rá költeni. Ha a turbócsere után is marad az olajevős gond, akkkor majd jöhet a további fejfájás, de addig egyszerre csak egy lépést.
	
Kompressziómérés nélkül megállapítani, hogy gyűrűs az autó, és ezért megbontani elég nagy önbizalomra vall.
Ennyit most biztosa nem fogok rá költeni. Ha a turbócsere után is marad az olajevős gond, akkkor majd jöhet a további fejfájás, de addig egyszerre csak egy lépést.
Joecee22-06-2011 12:33:21 // 115281
	kettesgolfot.... :)
Tudod, van az a dal, hogy sírni tudnék... :)
Kösz a tippet, lehet, hogy megkeresem őket a dologgal.
	
Tudod, van az a dal, hogy sírni tudnék... :)
Kösz a tippet, lehet, hogy megkeresem őket a dologgal.
NaTo22-06-2011 12:30:31 // 115280
	Azért ezt szeretem ám :)
300 000 ft a javítás, tehát el kell adni a kocsit! ...
De ha egy viszonylag új kocsi lenne, amit valamiért szervizelni kell, és egy rakás dolgot kicserélni, ezt az árat benyelné az ember.
de azért inkább vegyen az ember 300 ért egy másik autót, aminek kitudja mi baja lesz még?
Ha ezt ennyiért megcsináltatod, akkor annak tudatában vezethetsz, hogy ez rendben van. Ha meg veszel egy ilyen merdzsót, akkor annak tudatában vezethetsz, hogy azt mondták ez bírja majd :)
	
300 000 ft a javítás, tehát el kell adni a kocsit! ...
De ha egy viszonylag új kocsi lenne, amit valamiért szervizelni kell, és egy rakás dolgot kicserélni, ezt az árat benyelné az ember.
de azért inkább vegyen az ember 300 ért egy másik autót, aminek kitudja mi baja lesz még?
Ha ezt ennyiért megcsináltatod, akkor annak tudatában vezethetsz, hogy ez rendben van. Ha meg veszel egy ilyen merdzsót, akkor annak tudatában vezethetsz, hogy azt mondták ez bírja majd :)
Fairlane22-06-2011 12:27:46 // 115279
	Cép történet :) kettesgófot is ajánlhatott volna... :D
Afri, vagy Longman talán tud ajánlani valakit arrafelé...
	
Afri, vagy Longman talán tud ajánlani valakit arrafelé...
Joecee22-06-2011 12:20:26 // 115278
	Egyébként autószereléssel kapcsolatosan van egy sztorim, amit ezennel megosztanék veletek.
Történt, hogy lakhelyem közelében kerestem egy megbízható, jó szakit, akire rá lehetne bízni az autót.
Ajánlottak egy srácot, egyeztettünk időpontot, el is vittem hozzá az autót.
Már ott rosszul indult a dolog, hogy megkérdezte, muszáj volt-e pont ilyen autót vennem.
Aztán elmeséltem, hogy mia bajom: eszi az olajat a turbó, tömítéseket kellene cserélni (szelepdekni, olajteknő, szívósor - turbóval együtt).
A motor beindítása és bármiféle műszeres mérést nélkülözve, ránézés után jött a diagnózis:
Az olajat nem valószínű, hogy a turbó eszi - jelzem a levegőszűrőben áll az olaj - ez inkább gyűrű probléma. Ha meg kell bontani a motort, akkor az hengerfej síkba köszörülés, hengerfejpakolás, hengerfejcsavarok, gyűrűk. Ha ez meglesz, akkor utána a megemelkedett kompresszió miatt a - idézek - elkezdenek hugyozni a porlasztócsúcsok: ergo csere. Aztán jönni fog, hogy az adagoló is megadja magát. A turbót is meg kell tisztítani.
300.000 forint becsült költségnél jártunk.
Amikor azt mondtam, hogy ez így hirtelen így kicsit horror, akkor jött a válasz: el kell adni az autót.
Ok, ha már ennyire gyászos a helyzet, mi legyen, mit vegyek 3-4száz rongyból. Válasz 2: Mercedes Benz W124 - mert annak kibír 1 miliót is a motorja bontás nélkül.
Nincs az az Isten, hogy én egy olyan szartalicskába beleüljek, minden második "bodzaszedőnek" olyanja van. Meg amúgy is.
Szóval ezért is vadászom egy valóban jó, hozzáértő szerelőre.
Hát ennyi, bocs sok-sok karakterért.
	
Történt, hogy lakhelyem közelében kerestem egy megbízható, jó szakit, akire rá lehetne bízni az autót.
Ajánlottak egy srácot, egyeztettünk időpontot, el is vittem hozzá az autót.
Már ott rosszul indult a dolog, hogy megkérdezte, muszáj volt-e pont ilyen autót vennem.
Aztán elmeséltem, hogy mia bajom: eszi az olajat a turbó, tömítéseket kellene cserélni (szelepdekni, olajteknő, szívósor - turbóval együtt).
A motor beindítása és bármiféle műszeres mérést nélkülözve, ránézés után jött a diagnózis:
Az olajat nem valószínű, hogy a turbó eszi - jelzem a levegőszűrőben áll az olaj - ez inkább gyűrű probléma. Ha meg kell bontani a motort, akkor az hengerfej síkba köszörülés, hengerfejpakolás, hengerfejcsavarok, gyűrűk. Ha ez meglesz, akkor utána a megemelkedett kompresszió miatt a - idézek - elkezdenek hugyozni a porlasztócsúcsok: ergo csere. Aztán jönni fog, hogy az adagoló is megadja magát. A turbót is meg kell tisztítani.
300.000 forint becsült költségnél jártunk.
Amikor azt mondtam, hogy ez így hirtelen így kicsit horror, akkor jött a válasz: el kell adni az autót.
Ok, ha már ennyire gyászos a helyzet, mi legyen, mit vegyek 3-4száz rongyból. Válasz 2: Mercedes Benz W124 - mert annak kibír 1 miliót is a motorja bontás nélkül.
Nincs az az Isten, hogy én egy olyan szartalicskába beleüljek, minden második "bodzaszedőnek" olyanja van. Meg amúgy is.
Szóval ezért is vadászom egy valóban jó, hozzáértő szerelőre.
Hát ennyi, bocs sok-sok karakterért.
Joecee22-06-2011 12:09:00 // 115277
	Is.
Alapjáraton remeg, rázkódik, nyüszít a tárcsa, fordulaton a remegés eltűnik, helyette morgósabb a hangja az autónak.
Sajnos olajcsere még nem volt, de be van tervezve.
Gondolkodtam rajta, hogy garázsban magamnak megoldom, de nem tudom, aláfekve meg lehet-e oldani, vagy mindenképpen emelni kell hozzá.
Alapvetően a váltó jól dolgozik, pontos, könnyű, nem recseg. Csak ha menet közben mondjuk ha ötödikben van, és még előrébb tolom a kart, felerősödik a morgás.
	
Alapjáraton remeg, rázkódik, nyüszít a tárcsa, fordulaton a remegés eltűnik, helyette morgósabb a hangja az autónak.
Sajnos olajcsere még nem volt, de be van tervezve.
Gondolkodtam rajta, hogy garázsban magamnak megoldom, de nem tudom, aláfekve meg lehet-e oldani, vagy mindenképpen emelni kell hozzá.
Alapvetően a váltó jól dolgozik, pontos, könnyű, nem recseg. Csak ha menet közben mondjuk ha ötödikben van, és még előrébb tolom a kart, felerősödik a morgás.
NaTo22-06-2011 12:02:18 // 115276
	úgyám úgyám :) A szíj azért a nagy hő miatt igen meg volt vetemedve, szerintem elfáradt, és fogta magát, oszt leszakadt. :)
de persze lehet ott még más is... este meglátjuk.
	
de persze lehet ott még más is... este meglátjuk.
Fairlane22-06-2011 11:56:55 // 115275
	Most morgás van, vagy remegés?
Ha a váltókart mozgatva változik, akkor az akár a váltóbol is jöhet. Kapcsolókörmök, difi...
Cseréltél benne olajat mostanában?
	
Ha a váltókart mozgatva változik, akkor az akár a váltóbol is jöhet. Kapcsolókörmök, difi...
Cseréltél benne olajat mostanában?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
3
		Guests3
697
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?




