Ezért van az, hogy az 1.8-as elvileg jobb, mert ott 84x 80 -as a furat és a löket. A 2.0-s pedig 84x 90mm. Tehát hosszúlöketű. Csak a löket más, a furat ugyan akkora.
OFF
Ez van a 9000-es Saabokkal. Ott a 2.3-as motor a kockamotor, tehát a furat és a löket egyezik. Ugyanaz a blokk a rövid lökettel már problémás, mert abban ki szokott könyökölni a hajtókar. Pedig csak a löket más.
(Anno vettünk eladásra egy 2.0 EcoTurbo 9000-est. A motorja ki volt könyökölve. Kapott egy 2.0-s motort 2.3-asra átszerelve, a kicsi halott turbót meg egy Aero nagy turbojára cseréltük. A 150-ből így lett 230 LE...)
ON
Forum >> 155
TSiga ( I am the TSIG)31-08-2011 18:18:52 // 117203
TSiga ( I am the TSIG)31-08-2011 18:09:15 // 117202
Egyáltalán nem szopás visszatenni. Visszanyomod a láncfeszítőt és úgy rögzíted. Majd először a kipuf-tengelyre teszed fel aztán a szívóra. A manual szerint az 1. hengernek a bütykei egymással háttal álljanak. A kipufogó tengelyen van egy jelölés, amit 3-4 mm-re pontosan be kell állítani. Fontos utána ráengedni a feszítőt a láncra. Majd fel kell lazítani a tengelyek lánckerekeit. Ha az 1. henger a felső holtponton van, akkor műanyag kalapáccsal jelre lehet ütögetni a két tengelyt. A szívó tengelyen 3 nagyobb csavar tartja a lánckereket, a kipufon pedig 1 nagy és egy kicsi csavar. Az utóbbi a fogaskerék lyukain át van dugva. Így bonyolult, de manual alapján én is meg tudtam csinálni.


Longman31-08-2011 18:00:51 // 117201
De komooly.. Tedd el jól.. :))
Ati7731-08-2011 17:23:04 // 117199
Ez nagyon gáz, eltörni kezétlábát az ilyennek!
Merre laksz ,nem lehet ráhúzni erre a f@szra?
Merre laksz ,nem lehet ráhúzni erre a f@szra?
NaTo31-08-2011 17:03:18 // 117198
:DDD ISmerős valahonnan!!!!
Baszki teljesen gyanútlanul kezdtem nézni a videót....
nézem nézem... rendszám... GMP 653...
MIVAN???
A totalcarban az én kocsimat tesztelték? :D
Bexarok! :D
Baszki teljesen gyanútlanul kezdtem nézni a videót....
nézem nézem... rendszám... GMP 653...
MIVAN???
A totalcarban az én kocsimat tesztelték? :D
Bexarok! :D
NaTo31-08-2011 16:48:54 // 117197
részvét... több oldalon is látszik? Akkor valszeg nem biciklis volt... Rohaggyon meg a parasztja!
Thomika31-08-2011 16:02:46 // 117196
NaTo31-08-2011 13:06:00 // 117195
Sör legyen nálad! :)
Joecee31-08-2011 11:40:18 // 117194
Köszönöm a tanácsot, biztos ami biztos, megnézem azt a munkahengert délután.
RoliQ431-08-2011 11:30:37 // 117193
Van némi köze hozzá... de egyébként nem hiszem, hogy ott is kell légteleníteni,(nekem legalábbis nem kellett) ha mégis akkor a váltón található munkahengeren is van egy légtelenítő csavar.. olyan mint a féken... !
Joecee31-08-2011 10:26:30 // 117192
Ha a hétvégi féktárcsa+ betétcsere alkalmával le akarom cserélni a fékolajat is, akkor a hidraulikus kuplung miatt gáz lesz a feltöltés utáni légtelenítés, vagy semmi közük egymáshoz?
Valahol mintha azt hallottam volna, hogy a kuplungot is légteleníteni kell, arról viszont fogalmam nincs, hogyan kell.
Valahol mintha azt hallottam volna, hogy a kuplungot is légteleníteni kell, arról viszont fogalmam nincs, hogyan kell.
Buksi31-08-2011 05:04:43 // 117191
Sztem nem kell nagyobbra cserélni, de azért kíváncsi leszek arra is, ha lecseréled! :-))
Buksi31-08-2011 05:03:31 // 117190
Nem rossz! :-)
G-Burt30-08-2011 22:09:29 // 117189
vezérműlánc felrakására vkinek van vmi könnyítő ötlete, vagy tényleg akkora szopás amekkora valójában?:D
G-Burt30-08-2011 22:05:23 // 117188
Gréta tele van meglepetéssel:D nem sok kellet volna ahhoz, h kifeküdjön
TSiga ( I am the TSIG)30-08-2011 21:59:41 // 117187
Akkor marha nagy mázlid volt :-O
G-Burt30-08-2011 21:49:51 // 117186
én is azon akadtam fenn, h nem is zörgött túlzottan... volt olajnyomás. bár az is csoda, h még volt, 5-10 centis tömítőpaszta darabokat húztam ki az olajpumpából...
TSiga ( I am the TSIG)30-08-2011 21:38:33 // 117185
Az enyém meg olyan volt, mint a traktor. :-)
Tony15530-08-2011 20:56:49 // 117184
Tegnap rendezgettem a számítógépen a dolgokat, és találtam egy időkapszulát egy V6-ról, ami azóta turbósodott:-) Ha ismeritek, bocs...
sprint8330-08-2011 20:46:20 // 117183
Köszi, remélem tartós.
Hátsó fékekek köszönik jól vannak, a tárcsák mind2 oldala szép fényes fognak is rendesen, a fékerő szabályzó teszi a dolgát. Ma bal lábbal fékeztem kíváncsiságból, mert azzal csak nem érzi úgy az ember. Majdnem lefejeltem a kormányt:)) Szépen fog a fék, de a betétek fogynak előröl rendesen, porol. De fog is szépen. És még a gyári főfékhenger van, mi lesz ha nagyobbra cserélem?:))
Hátsó fékekek köszönik jól vannak, a tárcsák mind2 oldala szép fényes fognak is rendesen, a fékerő szabályzó teszi a dolgát. Ma bal lábbal fékeztem kíváncsiságból, mert azzal csak nem érzi úgy az ember. Majdnem lefejeltem a kormányt:)) Szépen fog a fék, de a betétek fogynak előröl rendesen, porol. De fog is szépen. És még a gyári főfékhenger van, mi lesz ha nagyobbra cserélem?:))
G-Burt30-08-2011 20:46:16 // 117182
megvolt:) hengrefejen is lett kurtítva 1mm:)
G-Burt30-08-2011 20:44:56 // 117181
van km benne bőven:) az a vicc, h 4000 fölött volt hangja csak...
TSiga ( I am the TSIG)30-08-2011 20:34:42 // 117180
Ha már szétborítod a motort, akkor grammozd ki a dugókat és a hajtókarokat. Minimális tuningnak lehet nevezni.
TSiga ( I am the TSIG)30-08-2011 20:30:03 // 117179
szasza91130-08-2011 18:47:23 // 117178
hat ez meg hogy sikerült?
admirális30-08-2011 17:21:20 // 117177
Akkor csak Alfa Testerrel lehet? Laptoppal nem lehet kiolvasni, vagy kivillogni? 1993-as TS 8V-t kéne tudnom kiolvasni.
G-Burt30-08-2011 14:46:33 // 117176
NaTo30-08-2011 13:49:02 // 117175
Burt, jól szétborítottad. :) Az ujjadat oda ne szorítsa a bütyköstengely! :)
Amúgy megjegyezném, hogy G kollega segített kicserélni a hátsó fékbetéteket. Pontosabban Ő csinálta :) Most már azt is tudjuk, miért kell egyszerre nyomni és csavarni... Azóta is vasalom a betéteket... már most érezhetően jobb a fékhatás.
Amúgy megjegyezném, hogy G kollega segített kicserélni a hátsó fékbetéteket. Pontosabban Ő csinálta :) Most már azt is tudjuk, miért kell egyszerre nyomni és csavarni... Azóta is vasalom a betéteket... már most érezhetően jobb a fékhatás.
Buksi30-08-2011 00:52:51 // 117174
Gartula, ezt nagyon leleményesen megoldottad! Kíváncsi vagyok rá mennyire lesz tartós! :-)
Hátsó fékkel mi a helyzet a fékerőszabályozó csere után? :-)
Hátsó fékkel mi a helyzet a fékerőszabályozó csere után? :-)
Buksi30-08-2011 00:51:45 // 117173
Írtam az oldaladra! ;-)
Buksi30-08-2011 00:50:06 // 117172
Egy hétig nem vagyok és csak 3 oldalt írtok?? :-D
G-Burt29-08-2011 22:12:20 // 117171
erre még énse számítottam... (blogot vezetem amúgy, ha valakit érdekel:)
TSiga ( I am the TSIG)29-08-2011 22:03:52 // 117170
Akkor inkább semmi tömítés...
vm29-08-2011 22:02:58 // 117169
Ez már inkább...eresztés
TSiga ( I am the TSIG)29-08-2011 21:59:47 // 117168
Nem semmi tömítés :-((
TSiga ( I am the TSIG)29-08-2011 21:58:27 // 117167
Hali! A manual szerint az ECU melletti csatlakozón keresztül lehet kommunikálni.
Vagy kivillogtatod az ECU 8-as lábán. A villogtatót - ami egy ledből és egy kapcsolóból áll - is össze lehet rakni manual szerint.
Vagy kivillogtatod az ECU 8-as lábán. A villogtatót - ami egy ledből és egy kapcsolóból áll - is össze lehet rakni manual szerint.
T.a.m.a.s.29-08-2011 20:47:12 // 117166
Gondolom ezt már fejből nyomod! Köszönöm!
G-Burt29-08-2011 20:02:06 // 117165
afri29-08-2011 19:50:53 // 117164
még nem tettem le a Kappáról! :-))
ha kész lesz az Alfám, akkor is eladó lesz! ... és lehet Kappa lesz utána!
ha kész lesz az Alfám, akkor is eladó lesz! ... és lehet Kappa lesz utána!
Marklar15529-08-2011 17:38:52 // 117163
A hűtő rács a maszk:) Ezt most pontossan nem tudom, mert Paco hívott ma, hogy kéne neki.
Lámpa 10e/db 18e/pár :)
Embléma nem szép akadhat.
Lámpa 10e/db 18e/pár :)
Embléma nem szép akadhat.
rasta15529-08-2011 17:28:15 // 117162
Szia Marklar! érdeklődnék,van-e néked 155öshöz 2első lámpád,ill jelvény-hűtőrácsod,és ha igen,mennyibe ....köszi
atesssz29-08-2011 16:56:11 // 117161
Anyósülés előtt, ahol van az ECU, ott van egy ledugózott 3 eres csatlakozó, oda tudod dugni az ALFA-TESTER-t
Marklar15529-08-2011 16:32:39 // 117160
-Lámpa feletti takaró le (ha van ilyen)
-maszk le
-mögötte 2x 13 as fejű csavar
-alul is 2 csavar a hűtőtartóhoz
-2 szélén alul vagy oda csavarták vagy maradt a csúszka
-sárvédőnél 1-1 csúszka
-műanyag dobbetéteket ki pattintani vagy csavarni
Utána csak le kell rántani.
Ez arra az esetre igaz, ha még gyári, vagy a közeli a felszerelése ;)
-maszk le
-mögötte 2x 13 as fejű csavar
-alul is 2 csavar a hűtőtartóhoz
-2 szélén alul vagy oda csavarták vagy maradt a csúszka
-sárvédőnél 1-1 csúszka
-műanyag dobbetéteket ki pattintani vagy csavarni
Utána csak le kell rántani.
Ez arra az esetre igaz, ha még gyári, vagy a közeli a felszerelése ;)
T.a.m.a.s.29-08-2011 16:28:52 // 117159
Szevasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Hogy jön le az első lökös? Nem akarok vele sokat szívni, így inkább megkérdem. A manual a benti gépemen van, én meg szabin vok a héten, hogy csináljam az alfát...
Segítséget szeretnék kérni. Hogy jön le az első lökös? Nem akarok vele sokat szívni, így inkább megkérdem. A manual a benti gépemen van, én meg szabin vok a héten, hogy csináljam az alfát...
Marklar15529-08-2011 16:23:26 // 117158
Te hívtál tegnap emiatt?
Marklar15529-08-2011 16:13:33 // 117157
Szerinted? :)
5e
5e
admirális29-08-2011 11:26:07 // 117156
Sziasztok! 155-ben hol és milyen szerviz csatlakozón kereszül lehet hibát olvasni és törölni?
Alfás Theo29-08-2011 10:39:48 // 117155
Köszi!
Letettél a kappa projekrtől?
Letettél a kappa projekrtől?
Alfás Viktor (NagyVad)28-08-2011 19:30:59 // 117154
Sziasztok!
Kéne nekem 155 2.0 16v 150le 1996-os gépállathoz használt gyertya kábel szett de ha nincs meg mind az sem baj mert nekem csak az kéne ami a 2-es henger trafójából a 3-mas henger trafója melletti gyertyához megy.
Ha bárkinek van azzal nagyon nagyot segítene rajtam!
Ha valakinek van kérem írjon az oldalamra!
Köszi!
Kéne nekem 155 2.0 16v 150le 1996-os gépállathoz használt gyertya kábel szett de ha nincs meg mind az sem baj mert nekem csak az kéne ami a 2-es henger trafójából a 3-mas henger trafója melletti gyertyához megy.
Ha bárkinek van azzal nagyon nagyot segítene rajtam!
Ha valakinek van kérem írjon az oldalamra!
Köszi!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
600
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?