Forum >> 155

afri23-09-2011 14:31:15 // 117753
talán ez lenne a legoptimálisabb ... :-)
G-Burt23-09-2011 13:06:17 // 117752
a 75 hajtásláncát is alá lehet faragni:D flex+hegesztő+pénz:D
Fairlane23-09-2011 13:05:58 // 117751
Transaxle? :)
Longman23-09-2011 12:57:28 // 117750
De.. :) Csak úgy hivatalosabb.. :)
RoliQ423-09-2011 12:53:00 // 117749
én inkább valami olyasmire gondoltam ... hogy V6TB hosszában ,kell rá valami váltó (nem tudom mivel lehetne összekombinálni) a kihajtást kéne megoldani, meg azt hogy elég erős legyen a kardán... meg a difi ... erre kéne ötlet... flexeni tudok:D
RoliQ423-09-2011 12:45:50 // 117748
csak ki kell vágni a pótkeréknél és befoltozni egyenesre...:) nem?:)
Longman23-09-2011 12:40:10 // 117747
Elmondom hogy csinálnám:

Kell a 164q4 ből a váltó a kardánhoz, meg kell a 155 q4 segge, már csak azért is mert más a fenéklemez, nincs akkora hely a pótkeréknek mint a simán, hogy elférjenek a cuccok.
Én semmiképp nem a 164 hátsó futóművét raknám alá, hanem a kardánt próbálnám összehozni a 155ével
Fairlane23-09-2011 12:25:43 // 117746
Ezesetben kend a hajadra kéhlek... :DD
Longman23-09-2011 12:12:54 // 117745
Ha elmondaném, után meg kellene hogy öljelek! :)
Fairlane23-09-2011 11:44:30 // 117744
Épült már ilyen V6Q4 155 egyébként?
Miért kell Q4 segg? A 164-ét nem lehet befaragni?
RoliQ423-09-2011 11:33:07 // 117743
én mondjuk csak hátsó kerekesre csinálnám... valahogy:D
afri23-09-2011 10:25:05 // 117742
honnan tudod, hogy a bőrre írta? :-))
lehet csak hiányzik a vessző a "bőr belső" és a "gyönyörű állapot" között! :-)))
na jólvan ...
;-)
Longman23-09-2011 09:14:04 // 117741
a bőrre írta hogy gyönyörű állapotú, Teeeeeeee...
Longman23-09-2011 09:13:29 // 117740
Jajj "gyerekek".. :) Kit érdekel? benne az erősebb 24V motor alatta van a 4 kerék hajtás rendszer, a 6os váltó, és a kardánkihajtás.. Ennél olcsóbban igen nehéz donort szerezni ha összekerekes 3.0 155-öt akar az ember.
És még így is kell egy q4 segge..
Buksi23-09-2011 00:20:57 // 117739
Meló van, de pssszt... :-D
afri23-09-2011 00:20:15 // 117738
mivan te éjjeli bagoly???
Buksi23-09-2011 00:08:18 // 117737
Mi van veletek gyerekek??
afri22-09-2011 23:15:15 // 117736
gyönyörű állapotban ... ez???? chö ..
Marklar15522-09-2011 21:46:02 // 117735
Csak a motor miatt nem éri meg.
(a 3000 es és a TB együtt is ocob volt :) )
De amúgy sem occó. Magyar papírral is csak elvakult fanatikus venne ilyet. S nem ennyiért.
Sajnos nehéz esetek a 164 tulajok. Még buktával sem tudok megszabadulni a sok "164 es szarjaimtól" :(
Marklar15522-09-2011 21:42:37 // 117734
Csak 4db hsz 1 nap alatt? Hmm.
Longman22-09-2011 20:33:10 // 117733
Tessék, ezt vedd meg gyorsan!!
Fairlane22-09-2011 20:00:35 // 117732
Na wász pangás? Én szedek itt csak véres cseppet? :)
Buksi22-09-2011 00:07:04 // 117731
Ez az egyik, a másik meg az a csutf@sz kipuff! :-/
Alfás Theo21-09-2011 15:29:50 // 117730
Gondolkodtam rajta, hogy 2db-ot vegyek, mert az egyiknek kivágta egy vas az oldalát.de mikor megláttam, hogy mennyi lett az ára, letettem róla. Annyiért neves gumit is kaptam.
süsnye21-09-2011 15:24:43 // 117729
nekem 205/50R15 volt asszem...
én nem mertem még1x kipróbálni :)
Alfás Theo21-09-2011 15:21:01 // 117728
Érdekes, 16-osban a 4. szezont futja nekem a nankang, /55000 kmert/, Nem kopik a széle jobban. Egyformán kopott a teljes felülete. Iszonyatosan tapadt, de az utolsó évben már észrevehető volt a tapadásvesztése.
A 195/55 r-15 szett a mazdán 2 szezont sem bírt ki. Szinte tükör lett a széle mindkét oldalt, mind a négy keréken.
NaTo21-09-2011 14:30:56 // 117727
Hmm fura. Öcsi-nek egy 155 2.0 TS pumpája van a Q4 motorhoz, és szállít rendesen...
RoliQ421-09-2011 14:22:27 // 117726
gyári... csak a turbóshoz:) azt mondták hogy a régi szívó motoros AC val meg ne próbáljam:) amikor vettem a donort... adták hozzá az AC-t is:)
NaTo21-09-2011 14:06:14 // 117725
Neked milyen van?
RoliQ421-09-2011 14:00:22 // 117724
én mondtam hogy másikat vegyél....:)
NaTo21-09-2011 13:49:53 // 117723
Kérdés: tudja valaki, hogy a gyári 155-ös AC pumpája hány liter/órát tud szállítani? Gondolom mindegy, hogy 1.6 TS vagy 2.5 V6... szerintem mindegyikben ugyanolyan volt.
Csak azért kérdéses, mert mintha 4.-ben 5.-ben magas fordulaton finomam meg-megtorpanna picit. Nem fogy el teljesen a kaja, de mintha picit kihagyna a gyorsulás, gyanakszom, hogy már nem bír ott szállítani elég kaját...
NaTo21-09-2011 13:38:19 // 117722
ilyen volt épp :)
afri21-09-2011 12:22:39 // 117721
jóó aggya' .... :-)
nem kicsi ez a drift-pálya?? :-)
NaTo21-09-2011 09:31:01 // 117720
Ide is belinkelem :)
a 2 idióta :)

Hülység ide-oda, azért jól megy a kocsi :)

Reptér drift
GT Ɨ|ѯ21-09-2011 07:56:28 // 117719
jobb a hűtése:-DDDD

de az a kipuff hátul, az horrorfilm...
sprint8321-09-2011 07:43:38 // 117718
Kicsit csálé a lökös elöl:)
GT Ɨ|ѯ21-09-2011 07:42:33 // 117717
több sebből vérzik a szépsége...:-)
szasza91121-09-2011 05:32:30 // 117716
igy képről igényesnek és harmonikusnak tűnik, de kérem szépen, a jelet minek kell bántani!?!?!???
szasza91121-09-2011 05:29:30 // 117715
csak én érzem túl melegnek ezt a gondolatot? a Sprint helyére egy 166? huhh...
persze értem én, hogy ha a 155v6q4 a cél, akkor az sok mindent szentesithet, de akkor is.
na mindegy. ha eljönne a csere pillanata, először itt szólj! :)
Buksi21-09-2011 01:02:00 // 117714
Ez volt már? :-)

Buksi21-09-2011 00:24:35 // 117713
Akkor egyszer majd bekukkantok hozzátok! :-D
Buksi21-09-2011 00:23:58 // 117712
Basszus, remélem most már rendben lesz teljesen a gép! :-)
pb_20-09-2011 22:32:37 // 117711
Maradjunk abban, hogy inkább az, mint nem.)
Longman20-09-2011 22:16:17 // 117710
Jó persze egyetértek, nagy szopó megcsinálni.. Én arra gondoltam azzal hogy "nem nagy vasziszdasz", hogy kivitelezhető. Igen, fenéklemez egy részét cserélni kell, kardánt össze kell hozni az elejével, stb, ezek nyilván nagy szopások, de aki tudja hova nyúl, annak nem megoldhatatlan feladat.
az már inkább az, hogy kell először egy bontani való, de még jó 155 és 164q4.. :)
G-Burt20-09-2011 22:04:54 // 117709
Műszakit nem lehet 1 hónappal hosszabbítani.
pb_20-09-2011 21:59:03 // 117708
Néhányx Vgig gondoltam ezt 33nál, sőt testközelből tudom mi a helyezet. Néhány kollégának tanácsot is adtam ezügyben, majd jött a b+, ezt nem gondoltam volna.) Szóval ebből gondolom, hogy a nem nagy vaszidasz igen nagy xopó tud lenni, legyen szó 33ról, 55ről, vagy akár 64ről(Sudnál/Sprintnél, 45/6, + 1éb fiat típusoknál is).
süsnye20-09-2011 21:32:42 // 117707
ja... és mindenképpen vegyél csavaros bilincseket a csövekhez, mert a roppantóst nem fogod tudni visszarakni, hacsak ki nem veszed az egész motort :) (bár lehet, h elég hozzá a hidat leszedni, de akkor már a spricniket is ki kell venni, az meg nem biztos, h annyira buli)
süsnye20-09-2011 21:29:28 // 117706
A gumicsőcseréhez, nyilván le kell szedni a szívócsonkot, ehhez meg le kell bontani a szívóágat.
A csonkot alul kettő (asszem 17es) csavar rögzíti egy konzolhoz. Nekem ezeket csak úgy sikerült meglazítani, hogy crovanyél + három toldó + fej (alulról), ha jól emléxem Fairlane kolléga is csak így tudta megoldani.
Persze akad pár dolog ami útban van, mint pl a klímacsövek (ha van). :)
afri20-09-2011 21:00:41 // 117705
elég igéretesen néznek ki ezek ... csak aztán vigyázni is kell rájuk ám!! :-)
Longman20-09-2011 20:34:51 // 117704
Hát ez csak attől függ kinek mennyire van hozzá affinitása.
De ha végiggondolod tényleg nem az...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.