Forum >> 155

Thomika06-10-2011 21:22:44 // 118172
Hátul mindegyik 240mm. még a GTV-ben is :)
Thomika06-10-2011 21:20:22 // 118171
Szép terv, de baromi sok zsetont igényel. Körminek 700K volt csak a motor! :/
Thomika06-10-2011 21:16:04 // 118170
Nem. 2cm-t van ültetve.
Thomika06-10-2011 21:15:15 // 118169
Csak a 2.0-án :( Pedig örültem volna...így most alakítani kell.
mreni06-10-2011 20:41:34 // 118168
elöl 305mm-es van,fő a biztonság :)
sprint8306-10-2011 20:35:46 // 118167
Kérdezd meg Bags-ot, neki akkora van GTA-ról.
G-Burt06-10-2011 20:33:26 // 118166
elég az hátra, első a lényeg
mreni06-10-2011 20:28:24 // 118165
azon agyalok,hogy milyen féket kéne majd rakni hátra,280körüli tárcsával...
G-Burt06-10-2011 20:25:32 // 118164
A fiat tipotól kezdve a gtv-ig ugyanakkora hátul a tárcsa:)
mreni06-10-2011 17:32:26 // 118163
soha nem volt semmi baja,pedig kapott eleget,nekem HighTec van és meg vagyok elégedve vele újonnan kevesebb mint a harmada volt annak amit írsz
afri06-10-2011 17:31:43 // 118162
nem akarom tulvarialni! egy normalisan helyrerakott autot konnyebb lenne eladni szerintem ...
meg annyira nem is akarom eladni, tehat amig hasznalom, jol akarom magam erezni benne! nem akarok zsakbamacskat (arulni)!
RoliQ406-10-2011 14:58:06 // 118161
nem kell kijavítani... :) így van! mellesleg ugyan az a tárcsa mint a Fiat szecsón meg csinkvén az első:) :)
süsnye06-10-2011 14:57:37 // 118160
én is úgy tudom..
Fairlane06-10-2011 14:27:26 // 118159
Ha ennyire legózni akarsz, keresd meg Bags cartársat, és vedd át tőle a 3.8 projectet... :)
Tentacle06-10-2011 14:26:31 // 118158
Szerintem az mindegyiken 240-es, de javítsatok ki ha tévedek :)
T.a.m.a.s.06-10-2011 13:51:32 // 118157
A nagyobb féktárcsásoknak a hátsó tárcsájuk is nagyobb? Mert nekem hátul elég szarul néz ki az a kis tárcsa, ha cserélnem kell akkor lehet, h 2.0 16V-st rendelek.
sprint8306-10-2011 13:10:36 // 118156
Lehet hozzá kapni szintem mindent, de valami horror ár. Jobban jársz egy komplett motorral mondjuk 3.0. Akár 12V, azt még egyszerűbb is bele rakni. Meg van is bőven eladó.
Tentacle06-10-2011 12:21:24 // 118155
Szerintem hüvely+dugó van, nem kell fúrni. Az unix meg nem igazán motoralkatrészre specializálódott :)
atesssz06-10-2011 12:20:56 // 118154
anno erre akartad elcserélni velem a hibátlan 2.5 TD-t ? :PPPPPPPPP
afri06-10-2011 12:12:28 // 118153
azon agyaltam éppen, hogy inkább felújítom/felújíttatom a V6os szivet!
elég sok sebből vérzik, arra gondoltam már akkor megis kéne fúratni plusszosra! ... lehet ehhez kapni egyáltalán dugattyút, meg gyűrűt hozzá, meg jobb (talán uj) vezérműtengelyeket)?? az unixnál néztem, de ott nincs!
sprint8306-10-2011 12:02:54 // 118152
Nem az ültetésen van a hangsúly. Hanem a 15 éves rugók kilágyulásán. Biztos, hogy nem úgy dolgoznak mint új korukban, azért akarom kicserélni őket. Nekem is a -20mm van gyárilag, de még 20-at simán elbír. Komfortosnak így sem teljesen lehet nevezni az autót 17"-os kerekekkel. Így legalább stabilabb lesz.
atesssz06-10-2011 11:37:29 // 118151
meg a 2.5 TD-n
T.a.m.a.s.06-10-2011 11:29:52 // 118150
2.0 16V-n, a Q4-en és a V6-on volt nagyobb tárcsa
T.a.m.a.s.06-10-2011 11:22:50 // 118149
A sport csomagosakat nem csak 1 centivel ültették meg??
Fairlane06-10-2011 11:21:53 // 118148
A 16V-n nem alapbol az van? :O
Vagy csak a 2.0-án?
Thomika06-10-2011 11:20:31 // 118147
Nálam is a nagyobb fék van soron, aztán kész. Én vszeg "csak" a 284-es rendszert teszem alá. Nincs kedvem a felnikkel szórakozni. A nagyobb gyári méret tökéletesen megfelel, főleg, ha a szerelőm megcsinálja vágott - lyuggatott tárcsásra! Kipróbáltam azt a féket, bőven elég!
atesssz06-10-2011 11:13:37 // 118146
szerintem sincs semmi értelme. Tényleg, maximum -25mm, de annál több teljesen értelmetlen. Én mondjuk speciel kiéltem az ilyes fajta hajlamaimat a Ladán, mivel abban párszor leszakadt a vesém :)
Még kap egy nagyféket, nagyturbót, nagykúlert, és kész van az autó :)
Thomika06-10-2011 10:13:36 // 118145
Nem egészen értem ezt a nagy ültető mizériát! Nekem gyári 2cm ültetés van. Többet biztosan nem tennék bele többek közt a kitűnő minőségű utakra való tekintettel! Amúgy nekem ezzel is olyan a kocsi mint a sínautó! Eszméletlen jól lehet vele kanyarodni. Anno vezettem többször is Marklar bicolorját, ami 4cm ültetéssel bírt. Sajna a komfortnak annyi volt, és nem éreztem olyan jónak ezt a 4cm-t.
Bármikor legközelebb talin megmutatom bárkinek, 2cm-rel is egész kényelmes maradt az autóm.
Anno még Afri 1.8 is durva volt 6cm-rel. Ezeket már szerintem csak pályára érdemes kialakítani...
Thomika06-10-2011 10:07:36 // 118144
Az jó lenne, köszönöm előre is! :)
atesssz06-10-2011 08:45:45 // 118143
csak 300k? még jó, hogy lehet kapni. Rögtön kettőt kell belőle venni, egyet tartalékba :)
Goodboy06-10-2011 07:37:46 // 118142
longmann.FK hightec foss gagyi szarban ALCO gátlo patron van gyenge közel 300000 ft ért. NINCS ITT MÁR SEMMIRE SEM GARI h mi a minöség:-(
katbal05-10-2011 22:27:58 // 118141
Holnap, világosban, ha nem felejtem el lefényképezem....
Thomika05-10-2011 22:06:20 // 118140
Normál min-max mérős kupak, semmi O gyűrű vagy bármi egyéb tömítés. Elképzelhető, hogy nem gyári van már rajta?
Thomika05-10-2011 22:03:42 // 118139
Az én kupakomon nincs membrán...talán ennek hiánya okozza?!

A leeresztéshez köszi az ötletet :) Megnézem hétvégén...Bár nem csodálkoznék,ha ebben autóban az sem így lenne!
Thomika05-10-2011 22:01:48 // 118138
Aham. valami javaslat a javításra?
Thomika05-10-2011 22:01:02 // 118137
Ez megnyugtat, Barátom! :P
katbal05-10-2011 20:58:11 // 118136
Nekem a 16V-n a kormányműből kijövő kisnyomású ág előre van hozva a hűtőradiátor alá, majd onnan megy vissza a tűzfalon lévő tartályba. A hűtőradiátor alatt egy U-alakú vascsőben tesz egy kört, hogy hűljön. Erre a vascsőre meg bilinccsel csatlakozik mindkét gumicső. (semmi spéci roppantós megoldás) Én ott bontanám meg, nagyon nem is kell alámászni a kocsinak. (lehet, hogy érdemes ezeket a csöveket cserélni, ahhoz viszont akku és akkutálca ki....nekem ez repedt ki nemrég)

A tartály kupakján meg van egy kis gumimembrán, pár mm átmérőjű....nem lehet, hogy az hiányzik, vagy lukas? Mondjuk egyszer mikor vonatattak, akkor nekem is kinyomott egy fél decit.
TSiga ( I am the TSIG)05-10-2011 20:20:04 // 118135
Nem kell izgulni! Én majd' mindig utcán szerelek. Bár nem egy élmény.....
Robiik05-10-2011 20:10:22 // 118134
Nekem akkor nyomta ki azonnal az egészet a kupakon, mikor álló motorral tekergettem a kormányt.

Amúgy nincs valakinek bármilyen használható blokk 155be ? :)
Longman05-10-2011 20:03:06 // 118133
Úgy hogy nincs benne a kupakban a levegőztető cső, és így a kupakon nyomja ki az olajat/"olajpárát"..
Ez ilyen.
Thomika05-10-2011 19:53:46 // 118132
Szóval a 16V-n a tűzfalon van a tartály, és az ABs meg egyéb dolgok miatt nehézkesebbnek tűnik a project :( De itthon kéne megcsinálnom, utcán! :/
Thomika05-10-2011 19:52:22 // 118131
Hali!

Ha már szervó...hogy túróba lehet, hogy a szervó utántöltő tartályom tetején pár nap alatt jelentős mennyiségű olaj foglal helyet? Letakarítom, de újra előjön. Menéztem a sapkát, nem repedt, kitakarítottam, hátha nem zár rendesen, de szépen felfekszik, és meg is szorul. Szóval nem értem. Amúgy 16V-n mennyi szívás a szervo olaj cs?

8V-n megcsináltam korábban Érden aknából. Akkor vágtam el baromira az ujjamat :P Anno az utántöltő tartályt vettem ki (pucolni), és levezettem a vastag csövet, kicsit megemelve bakon forgatta Marklar a kormányt, hogy kinyomja az olajat. Ez 85-90%-ban kihozta,ami benne volt. kb 8 deci ment bele utána.
Fairlane05-10-2011 14:43:49 // 118130
Elvittem a csövet a szokásos hidraulikáshoz - aki nem vállalta el, merthogy ez vmi spéci....
Szal végül el kellet mennem dunakeszire egy céghez. Elvileg holnapra meglesz, 8-10K.

A gumis részben egyébként van egy spirálrugószerű "akkumulátor". A szervószivattyú impulzusszerű működését simítja...
atesssz05-10-2011 11:25:51 // 118129
Szervó rendszerhez még nem láttam, de elvileg olyan elven működik a doloig, ahoy utána olvastam, hogy felpuhítja kissé a megkeménybedett szimmeringeket, vagy mi. Nekem sztem az pont elég lenne, mert kb egy éjszaka alatt 4-5 csöppen ki valahonnan a motorból.
süsnye05-10-2011 11:20:12 // 118128
lehet, h nekem is inkább vmilyen steering system stop leak-et kellene használni? :))
atesssz05-10-2011 11:09:29 // 118127
Ez a Wynn's Engine Stop Leak mennyire lehet hatásos cucc?
A Radiator Stop Leak-jük 100%osan bevállt.
Fairlane04-10-2011 21:47:45 // 118126
A gumigyűrű még a fémcsövet fogja, utána van a préselt kötés a gumicsövön.
Annyi trükk van ott, hogy kicsit nehéz kibujtatni a műa bilincsből, mert pont ott van a fém hűtővízcső is felette...

Holnap megyek hidraulikáshoz, csövet csináltatni... az majd kitalálja, hol eresztett... Valszeg új gumicsövet rakatok, ami két roppantás, azaz 10K... :/
TSiga ( I am the TSIG)04-10-2011 21:20:49 // 118125
Így, ahogy összeírtad, tényleg sok lenne. Lehet, hogy marad a gyári felni színe. A fa belsőhöz viszont ragaszkodom.
Haro04-10-2011 21:09:19 // 118124
3 volt nálam az elmúlt 1 hétben és mind kukás.
süsnye04-10-2011 21:02:01 // 118123
OK, köszi..
szal, megbontani az akksi tálcánál ill. a szivattyúnál lehet ezt a szakaszt..
a műa bilincstől a szivattyú felé gumi hidraulikacső..
a fémcső és a gumi hidraulikacső, jól emléxem, h a gumigyűrűnél van összeeresztve, ugye?
a gumigyűrűs részen nincs semmi trükk a csőben, azon már csak a fém cső megy át, ha jól emléxem.. (?)

egyébként én is arra tippelek, amit most Te is írtál, ill először én is, h az a zsugorcső vezeti le oda a löttyöt...

S most, neked hol engedte el? Sikerült megcsinálni?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.