Thomika20-10-2011 10:26:09 //
118438
Sziasztok!
Megoldottam a hátsó rugó kérdést! Mivel a család általában hátul utazik, és legtöbbször tele van a csomagtartó is, jobbnak láttam kivenni az ültetést hátulról. Kapott gyári rugókat. Elöl megmaradt a -2cm. Így most kicsit fura az autó, de sokkal kényelmesebb lett hátul, és nem ül rá a kerekekre, ha tele vagyunk.
ilyen lett:



süsnye19-10-2011 23:12:38 //
118437
viszont, ha a biztitábla felett van az omniózus pont, akkor befonom a hajam, amire hozzáférek... :(
süsnye19-10-2011 23:11:24 //
118436
ööö, ha a műanyagra van felfogatva, akkor hogy testel? :)
Itt a "most"-on van a hangsúly? :-D
G-Burt19-10-2011 20:43:53 //
118434
Inkább úgy mondanám, h jól áll a kocsinak:)
Buksi19-10-2011 20:09:01 //
118433
Hiába, nagyon szép ez a szín! ;-)
Buksi19-10-2011 20:08:20 //
118432
Én most készülök belerakni az enyémbe! A helyedben átraknám, főleg, hogy ennyire szét van borítva a motortér! ;-)
Buksi19-10-2011 20:07:23 //
118431
Most komolyan! Van még valami az autón, ami nem lett cserélve? :-)
Hali!
Ez a földelési pont a biztitábla felett van. A szürke keresztmerevítő bal oldali csavarja fogja. A jobb oldalon van 1 db a szürke keresztmerevítőn a kesztyűtartó mögött. Van továbbá egy földelési pont a fűtésboxon, a ventilátortól balra. Ez nem a fémre van felcsavarozva, hanem a a műanyagra van felfogatva.
süsnye19-10-2011 15:32:17 //
118429
igaz, csak bal oldalon van nekem is... és vmelyik fejezetben olvastam is, h mittomén melyik alvázszám után, már csak a 148b (bal oldali) létezik, a 148a nem...
Szombaton nem leszek, de elmész és lebombázod az 1,6 16v műszerfalát:)))
Ozt jól megnézed:)
süsnye19-10-2011 15:30:41 //
118427
basszus, de lehet, h igazad lesz, mert a testpontos fejezetben viszont nem jelöl testpontokat a mociháztetőkaron...
a doksi meg 1991-es... lehet, h rájöttek, h nehéz hozzáférni és árhelyzeték őket... :)
Amúgy meg egy oldalon szoktam látni.
A műszerfal alatt nem rémlik olyan testelés...
De kitudja:)

süsnye19-10-2011 15:28:51 //
118425
ez lemaradt...

süsnye19-10-2011 15:28:06 //
118424
egy kis zoom: :)
[img1]
én is azokra gondoltam először, de azt írja, h "under-dashboard" vagyis műszerfal alatti...
süsnye19-10-2011 15:21:56 //
118423
meg kéne már találni az okát ezen jelenségnek:
- indexelésnél: óracsoport háttérvilágítás ill. kontrollámpák (kivéve a világításét) az index ütemében elhalványulnak
- belső ventinél: fordulatszám növelésénél egyre halványulnak
- rüki kapcsoláskor: szintén elhalványul a kapcsoláskor
- jobbos e-ablak használatánál szintén elhalványulnak
valamint
indexnél: belső venti fordulatszáma is az index ütemében ingadozik :)
1-2 hete néha nekiállok az ED manualnak, az biztos, h az index kivételével ezek az eszközök a lent említett testpontra vannak kötve.
Kimértem: az óraegység tápja ingadozik ilyenkor (index) 0,5-1V-ot. Megmértem a vonatkozó biztinél is, ott is megvan az ingadozás, de talán kicsit kisebb.
Egyenként kivettem a biztiket, nem változott. :S
Ami furcsa, h ha kiveszem az ominózus biztosítékot és feszt mérek a biztosíték foglalaton, akkor az egyik "sarun" alapból van 0,5V (test az egyik kormány alatti csavar). Az a baj, h arra nem emléxem melyik saru volt az... :) de sztem a test felőli (tehát, nem az amin a kraftot kapja)
Kicsi a kép+mobil net. De a motorhtetőnek a zsanérjára tippelek.
süsnye19-10-2011 15:07:19 //
118421
ettől tartok én is... :)
Én nem tudom, de ránézésre minimum a teljes műszerfalat kell kiszedni, hogy megtaláld őket :P
süsnye19-10-2011 15:04:45 //
118419
nemtod véletlenül, h egészen pontosan hol vannak a pirossal jelölt testpontok?

süsnye19-10-2011 14:19:48 //
118416
Te... most az első sorban, a "Megy" után vagy tegyél vesszőt, vagy tegyél bele még egy "g"-t :P :))
??
Maradjunk abban, szétszedem, ha nem megy, visszatérünk még erre a dologra..
Hát most is van olyan tervezet, amely bántja a szervezetemet. :)
Szóval, ha azt így ebben a formában elfogadják, akkor lehet, hogy szerezhetsz nekem protkot a kinti gyáratokban, mert megúnom az állandó szopatást.
atesssz19-10-2011 11:56:56 //
118412
szia,
ezen már én is túl vagyok.
Leveszed az ajtókárpitot, és a szerkezetnél van egy hosszú rúd, ami lefelé megy, azt mozgatja hátra a kilincs. Na mivel az egy kibaszott erős anyag, így nem tudod meghajlítani. A végén, ahol a kilincs érintkezik ezzel a vassal, ott van rajta egy műanyag, vagy inkább gumi tégla alakú gyűrű. Én úgy oldottam meg, hogy 2db 8-as alátétet a gumi alá csúsztattam, és már akkor is kinyit, ha a kilincs csak félig van felhúzva.
Ha nem volt elég egyértelmű, kérdezz rá, szívesen elmagyarázom mégjobban :)
már valaki írt erről, hogyan lehet spanolni rajta, hogy könnyebben nyíljon.
RoliQ419-10-2011 10:40:02 //
118410
szerintem max letörheted:D
süsnye19-10-2011 09:34:02 //
118409
lehet, de csináltak már olyat, h a tervezetbe beleraktak minden hülyeséget, aztán megvárták mi a reakció.. :)
de, ha bent marad nyilván nem lesz, aki leszavazza :)
Ugyan: ami tervezetben van, az vagy úgy marad, vagy szigorodik. Ez nem Németország. :)
Szevasztok!
Engem is elért a típusbetegség: a bal első külső kilincsem nehezen, csak a legfelső pontján nyitja az ajtót, vagy egyáltalán nem.
Mi a fenét lehet vele kezdeni még mielőtt letöröm? xD
valaki nem tudja az 1.7 és az 1.8 as kipufogó csonkja ugyan az?
Eladó 155-ös 1.8 8V
1992-es, 8V-s, láncos, 185e km-rel. Full fapad (légkondi sincs). Hét éve van nálam, ezelatt garázsban állt (előtte nem). 175e km-nél motorblokkcsere, ekkor a komplett kuplungot is cserélte Német Mihály mester, Valeóra. Az előző tulaj lekoccolta az orrát, és felhorzsolta a J1 ajtó alját (le van kenve valami fekete izével). Hűtőt cseréltem valami 5e km-rel ezelőtt (vagyis kb egy éve). Öttel előtte meg hátsó dobot, a kettő között pedig féltengely gömbcsuklót, meg a fél futóművet (lengőkar?). Régi Alpine fejegység van benne Alpine CD-váltóval, 6 Sony X-plod hangszóróval (ennyi az extra). Nyári gumi: Dunlop Sport 01, 155/50R15, Alutec alufelnin, a téli GoodYear UG6-os, 175/65R14-es. Garnitúránként lehet benne kb 20e km. Az egyik alufelnit görgőzni kell. Egy dolog nem működik: belülről nem lehet nyitni a csomagtartót. Mindennapi használatra alkalmas autó. Sosem versenyzett. Kell rá költeni valamennyit (elülső kerékcsapágy; a hátsó kerékjárati ív szélén megjelent némi pörsenés; az elülső ajtók alja is barnás, valamint talán ki kellene pucolni a légtömegmérőt).
Úgy akarom eladni, hogy kivonatom a forgalomból. Motorkódoztatni kellene, de se időm, se kedvem nincs hozzá.
Az ára 170 ezer forint.
G-Burt17-10-2011 20:44:31 //
118403
a megevés nem bántás:D
Én nem bántom az őzeket:)
G-Burt17-10-2011 19:54:41 //
118401
küldök postán egy kis őzpörit:)
Meg olyat is csinálj, hogy.
top less stopposok
vagy egy őz... :)
mreni17-10-2011 19:48:55 //
118399
ennyi :)
G-Burt17-10-2011 19:47:47 //
118397
Jaja, meg majd lövök olyan képet is, amikor nincs semmi a kocsi előtt, úgy talán jobban visszaadja.
mreni17-10-2011 19:47:10 //
118396
én is kidobtam belőle...
Dedra, Delta, Temprában is ilyenek vannak.
Ki lehet iktattni:)
Thomika17-10-2011 19:43:36 //
118394
Innen nem tűnik halványabbnak....de igazából egymás mellé kell állítani két 155öt :)
Ha már ennyire szétborítottad, akkor azt is rakjad át...
Valamelyik jeladó szívat.
afri17-10-2011 19:33:03 //
118392
az lehet :-)
katbal17-10-2011 19:32:44 //
118391
Ha átrakod, akkor asszem a hátsó kerékcsapágyakat is cserélni kell. Úgy tudom azon van a jeladó tárcsa.....
G-Burt17-10-2011 19:26:00 //
118390
Látom festve lett a tiéd. Az a baj, h a festék sokat levesz a fényerőből.
afri17-10-2011 19:21:48 //
118389
nekem a hátsó van lefújva/sötétítve , és azon bizony azért észrevettem tolatásnál, hogy alig látom a mögöttem levő dolgokat! :-(

Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.