Forum >> 155

TSiga ( I am the TSIG)02-01-2012 20:00:47 // 120163
Nekem is olyan szárny van fent. Teljesen jól áll neki. Ha akarod, akkor bele lehet vágni és üvegszálból kiszélesíted.
TSiga ( I am the TSIG)02-01-2012 19:58:31 // 120162
Nem kell izgulni. A maradék is ki lesz cserélve. A nagy tartócsavarok maradnak eredetiek, mert semmi bajuk nincs. A féknyereg vezetők és a kicsi 10.9-es csavarok lesznek még lecserélve. Nem akarok bajlódni a Brembo nyergekkel, nekem ez bővel elég lesz. Talán még fém fékcsöveket kap és kész.
sprint8302-01-2012 19:58:05 // 120161
Igen Ő volt az:)

Nekem valahogy ez a 33 szárny idegen a 155-ön. Kicsit keskeny is rá.

Ha közelebb lennél tudnék jó fényezőt:))
sprint8302-01-2012 19:56:17 // 120160
Ha jól sikerül kellene nekem is, meg szerintem másnak is. Buksi is írta egyszer, hogy tettszik neki. Ha előkerül egyszer majd megírja:))
TSiga ( I am the TSIG)02-01-2012 19:55:22 // 120159
A féknyereg felújító készletben volt a dugó. Asszem kb. 3000 pénz volt a szett. Ebből lejöttek a pontjaim, így 5030 pénzért vettem a 2 db felújító szettet dugattyúkkal együtt.
Fairlane02-01-2012 19:40:37 // 120158
Takizse?

Volt nekem is 33-szárnyam, de sosem került fel... most elvileg Marklarnál bújkál... :)
Az ő bikolorján fent is volt egy ilyen.


Most egy Q4 szárnyat őrizgetek, kéne találni egy értelmes fényezőt... :)
Fairlane02-01-2012 19:28:30 // 120157
Abban nem vagyok biztos, hogy abban is benne van a hátsó ablaktörlő kivágása...
Vikking 31102-01-2012 19:28:21 // 120156
mmint a toldatot közösen:)
Vikking 31102-01-2012 19:27:29 // 120155
Marek árul, azt tudom, csak jóval húzósabb, mint egy 33 szárny... Azt ha jól tudom, Marklar nem olyan sokért árulja:)

Lehet, hogy tavasszal bevállalom azt is meg a sötétszürke sportbelsőt :)

juteszembe: ha Longmanék megcsinálnák, nem vállaljuk be? Több db hátha occsóbb:) max nem állítható, de talán megleszünk a plusz leszorítóerő nélkül:DDD
sprint8302-01-2012 19:02:58 // 120154
A toldatot meg Longman-ék legyártják Neked:)) Azt én is bevállalnám, tettszik.
sprint8302-01-2012 19:00:38 // 120153
Árult ilyen szárnyat Marklar is, lehet megvan még neki. Meg a Q4 szárnyat is árult egy kolléga, a nevére nem emlékszem, de egy széles kasznis fekete autót bont arról való.
Vikking 31102-01-2012 18:57:29 // 120152
Na tök jó, ha trentatre szárny, akkor nem a beszerezhetetlen kategória :) (viszont ilyen emelő közdarab kell hozzá, ez qrwajól néz ki:)))
de biztos az? A szélessége is stimmel?

Az első toldat gondolom nehezebb ügy, már csak azért is, mert jobban "fogyóeszköz"...

Ez most perpill tetszik annyira, mint a nehézkesen beszerezhető q4 szárny... :)
sprint8302-01-2012 18:50:05 // 120151
1. BUÉK Neked is:))

2. Amikor én elhoztam a kocsit és majd 1 évet állt hazajöttem vele ugyanezek a tünetek kivéve a magas alapjárat. Kiálltam a garázsból kb. 3X és beköpte a gyertyákat volt amikor 3 henger ment összesen. Ez mind amiatt volt, hogy le volt rakodva benne a retek csak indítgatva volt és nem érkezett tisztességesen bemelegedni se. Ugyanígy tiszta takony volt a gyertya, okádta az el nem égetett benzint. Nem hazudok, hogy 2 hónapig amíg odáig eljutott a kocsi, hogy ment műszakira fél tank benya elment. És csak az udvaron volt a kocsi! A műszaki előtt felcsaptam rá a P-s rendszámot és vagy 100 km-t öltem. De szó szerint. Amikor hazamentem apám röhögött, hogy dízel a kocsi olyan fekete volt a kipufogója:)). Ki lett égetve rendesen, úgy voltam vele ha valami szét akar menni most menjen inkább mint amikor megvan a papír és már lehetne használni. És azóta semmi gondja. A nem használttól is sok hiba lehet a tiédbe is.
pb_02-01-2012 18:19:08 // 120150
Nem kb, hanem az. De ilyet ne is mondj a kollégának, mert rögtön felejtő lesz a dolog.)))
Svéd02-01-2012 14:51:15 // 120149
Nekem a ts-nél,2 alkalommal produkálta ezt,vagy valami hasonlót.1 amikor rájöttem hogy a termosztát házban nincs termosztát.2 amikor a termosztát tetején levö vizhöfok jeladóra nem volt rendesen ráhúzva a csati.Az elsönél 24 literes fogyasztást produkált,konkrétan belefulladt a motor a benzinbe.
Longman02-01-2012 14:33:36 // 120148
tedd hátra az elsőt! :)
RoliQ402-01-2012 14:27:23 // 120147
legyen mindenből nagy!:) azt kész:D hátra is kéne valami nagyobb:) az esztétika végett:D
belus15502-01-2012 14:14:03 // 120146
GOODBOYNAK:
Longman02-01-2012 14:10:10 // 120145
Jah, szerintem előbb pályázni kéne egyszer legalább aztán lehetne tapasztalatokról írni.
Én is tudom hogy elvetemedik a 305 tárcsa, csak nem az utcai használatnál, hanem a heti pályaversenyzéstől, vazze! :)
mreni02-01-2012 14:05:46 // 120144
szerezz be egy komolyabb főfékmunkahengert is szerintem :)
mreni02-01-2012 14:05:07 // 120143
pályázni sokkal jobb a 330 állítólag,viszont utcán különbséget nem veszel észre szerintem.
Azt mondják többen is,hogy pályán elmelegszik a 305ös,de erre is találtam egy megoldást,majd meglátjuk beválik-e.:)
Viszont 330al már tényleg felejtős a 16"
Longman02-01-2012 13:54:53 // 120142
mondom.. :D
Longman02-01-2012 13:54:27 // 120141
Jah jóvan, megalománia, értem én.. :)
RoliQ402-01-2012 13:54:07 // 120140
nah meg már sok 155 tulajnak van 305... :P
RoliQ402-01-2012 13:52:50 // 120139
nem tudom... biztos jó... de csak jobb lesz...:)
Longman02-01-2012 13:41:32 // 120138
330? Miért, nem jó a 305?
RoliQ402-01-2012 13:16:36 // 120137
ha úgy lesz tavasszal én megcsinálom már a "legnagyobb" féket... és akkor eladó lesz a "nagyfék" szinte új brembo tárcsákkal:) ha érdekel valakit...
Thomika02-01-2012 12:40:44 // 120136
Azért is lehet igazuk a min. 1 órás járatással, mert amennyire emléxem, a szerelőm is azt mondta anno, hogy egy felújított motornál, ahol szenzorokat, stb cserélsz, a computernek is össze kell hangolnia a régi és új érzékelőket. Emiatt lehet xar az alapjárat és a keverék képzés. Mindenesetre ártani talán nem fog, ha tényleg hagyod járni egy kicsit. Apum fiatjánál 100-120km-t mondtak összehangolódásra! és tényleg így működött!
Longman02-01-2012 12:23:55 // 120135
Nyilván én égéskimaradásra gondolnék, de az olaj pl. csak minimálisan benzinszagú. Meg megy minden henger (legalábbis most megy).
Kovacs Laci 15502-01-2012 12:12:19 // 120134
Boldogságban, és Alfákban, gazdag újévet kivánok minden kedves cartársnak ! :)
Fairlane02-01-2012 12:12:08 // 120133
Hugyozó injektor? Bár az talán nem vinné fel a fordulatot...
Longman02-01-2012 11:48:39 // 120132
Neem, tényleg nem tudom, csak úgy gondolom nem erre kell keresgélni.

Szerintem azzal sem függhet össze, mert a múltkori vacakolás előtt is ugyanezt csinálta. Sőt, ez a főtengely jeladó hiba is lehet hogy csak "vélt" volt, mert szerintem már akkor is csak azért nem indult be mert szétáztatta a gyertyákat.
Érdekes módon egyébként szétszedés előtt, az erőtlenedés és a 4-5 hengerezés mellett is megvolt ez a gond.
Most viszont jár minden henger és és a vezérlés is helyén.

Úgy isten igazából még egyszer sem melegítettem be. Egyszer járattam csak huzamosabb ideig de az is kb. 10 perc volt. Mondjuk akkor már 85 fokos volt a víz, de az olaj pl még messze nem. Pedig ebben az is viszonylag gyorsan eléri az üzemit.. Mondom tanácsolták már hogy járatni kéne alaposabban.

Egyébként az is érdekes hogy ahogy "melegszik" nemhogy lentebb, inkább szép lassan fentebb kerül az alapjárat. Tehát kezdi 2-ről és 60-70 foknál már 3000 RPM.. :S

Ez olyan büdös mint az állat, és rengeteg jön belőle, főleg ultra hidegen. Olyan büdös hogy tényleg meg lehet fulladni tőle.
Fairlane02-01-2012 11:41:01 // 120131
"A kocsiban további extrák: angel-eyes karika, belső kék neonok, csomagtartó neon."

Szerintem sem szép.... :)
Dominó02-01-2012 11:21:50 // 120130
Igényes munka, de szörnyű torzó... sztem nem széééép... :-/

http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/155/alfa_romeo_155_1.7_twin_spark-5327784
Fairlane02-01-2012 11:02:37 // 120129
Ezt úgy írtad mintha tudnád az okát, csak még hagynád hadd találgassak... :P

A múltkori főtengely jeladó problémával összefügghet esetleg?
Alapjárat motor baszkurálás?
Ahogy melegszik a gép, úgy sem áll vissza az alapjárat? Vagy még nem próbáltad tovább járatni...

Nekem amikor rossz volt a lambda, hidegen büdösebb volt a kipuffgáz, mint most, jó lambdával...
Longman02-01-2012 10:39:02 // 120128
Tök mindegy mert hidegen ezek úgysem szabályoznak szart sem.. Nem hiszem hogy itt a gond.. Más ötlet Janikám? :) Gondolkozz még! :
Fairlane02-01-2012 10:35:44 // 120127
Akkor a szokásos multiméteres méricskélés, amit lehet... ntc, lambda.
Meg a cserebere, már amiből van cserealkatrészed...

Bár én tuti egyesével lehuzigálással kezdeném :)
Longman02-01-2012 10:08:10 // 120126
Persze, azt toljam odáig?? :S
Egyébként a szétszedés előtt volt, és semmi gebaszt nem hozott, élő adatok is jók voltak. Hisz minden új..

Gondolkodtam már rajta én is hogy széthúzgálok dolgokat hogy vészprogramon menjen, de lehet hogy csak nagyobb "kárt" okoznék, vagy félrevezetném magam..
Fairlane02-01-2012 10:03:28 // 120125
Diagnosztika?
Minden drót vissza van dugva a helyére? :)

Esetleg amit lehet lehúzni, LMM, lambda? Bár nemtom a 24V hogy reagál olyankor...
Fairlane02-01-2012 10:01:34 // 120124
Az első toldat mozgatható, vagy odébb csavarozható. Így szerelik

A hátsó viszont nem gombnyomós... az porsche, meg 8.32 sajátosság :)
Emelő közdarabokon áll, a szárny pedig kb a csíklámpás 33-as szárnya.
Azt meg így szerelik. Azaz csak az első kép mutatja az alkatrészeket cikkszámokkal, itt egy hasonló, de nem közdarabos szárnyat pakol fel az ipse...
Longman02-01-2012 09:51:13 // 120123
Sziasztok!
1: Boldog Új Esztendőt! :)

2: Tanácsokat várok. Sajnos még mindig nem tudtam gurulni újra a V6-al. A beindítással már nincs baj, nincs elektromos para. Viszont ami változatlan: magas, 2000 -3000 közötti alapjárat, de ami nagyobb gond, borzasztóan dúsít! A kipufogóból totál benzinszagú cucc jön, meg lehet fulladni. A gyertyák benzinesek, kormosak, éjfeketék. Mondjuk jó hogy újra kiszedtem őket, mert nem is voltak tisztességesen lehúzva, bár nem tom ez számít-e valamit..
Tehát a nagy gondom hogy "fürdik" a benzinben. Azt gondolom ezért is magas az alapjárata. De mitől csinálja ezt? Mondtak már olyat, hogy azért jó lenne már járatni egyhuzamban vagy egy órát.
Ötletek?
GT Ɨ|ѯ02-01-2012 07:07:24 // 120122
Korrekt:-)

( azért a csavarokat ( is ) kicserélhetted volna....)
Vikking 31101-01-2012 23:32:23 // 120121
Na jó, flame ON: Szóval tehát: ITT ráadásul azt írják, hogy 25.000 példányban kellett legyártani a homologizációhoz... Akkor nem valami ritka darab :D

JA és csak feketében meg pirosban gyártották. Elvileg.
Vikking 31101-01-2012 23:29:20 // 120120
Ehh, szinte az összes képen utólagos, mert ez keskenykasztnis s.e. elvileg!!! Szóval így nézzétek a képeket :D
Vikking 31101-01-2012 23:27:23 // 120119
(Ja és most látom hogy ez széleskasztnis is ráadásul. Hát... nem tudom.)
Vikking 31101-01-2012 23:26:00 // 120118
Ugye arról van szó, hogy azért, hogy ronggyá verjék a BTCC mezőnyét, kiadták ezt a verziót, aminél 5 centivel meg lehet emelni a hátsó szárnyat gombnyomásra, hogy jobban tudjon az útra tapasztani...

Viszont mintha olyat is olvastam volna, hogy az első toldat is mozgatható gyárilag (?)


Ezen a vason előrébb van, mint a másikokon.

(Bár ez meg ugye nem az egész Silverstone... Mert egyrészt V6, másrészt a hátsó szárny is Q4... :D )

És valami angol oldalon ilyet olvastam. Úgyhogy tudja a fene, ha úgy van akkor az macskakemény... :D
Vikking 31101-01-2012 23:21:29 // 120117
Fúúú, ez a 155 Silverstone s / Formula kiadás ez elég komoly... :O

Tudom, hogy volt már róla szó, de nekem nagyon bejön :D

Ugye alapállapot:



Már ez is faxa ( az első toldat is király! )


De ez mennyire odaver már:



Nekem kell egy ilyen szett :D

Ja BUÉK :)
Fairlane01-01-2012 20:53:48 // 120116
Lehet új dugót is venni? Mipénz volt?
TSiga ( I am the TSIG)01-01-2012 19:36:59 // 120115
Hali!
Boldog új évet Mindenkinek!!!!

Összeraktam!!! Szívtam 3 órát, de összeraktam. 2 helyen kell a festést javítani, de csak pöttyözni kell.



Persze új dugóval:
afri01-01-2012 18:55:45 // 120114
uhh ... de széééép!!!

viszont neked is! :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.