Forum >> 155

Buksi26-03-2012 20:43:29 // 123946
Jah, itt is a nevet kell megfizetni! :-(
Vikking 31126-03-2012 20:41:16 // 123945
Ugye hogy ugye? :DDD Ez a döbbenet...
vm26-03-2012 20:40:20 // 123944
Ez még jól sem néz ki...
Buksi26-03-2012 20:39:59 // 123943
Na ez az, amit még nem tudok!
Vikking 31126-03-2012 20:39:33 // 123942
Az a baj a cenderrel, hogy akármilyen, mindig túl van árazva... Alapvetően nagyon sok 70 egy 16-os féligjó garnitúráért...
Buksi26-03-2012 20:37:20 // 123940
Én egy kicsi sokallom a 70-et!
G-Burt26-03-2012 20:34:57 // 123939
max 50
Vikking 31126-03-2012 20:33:09 // 123938
Más 16-osért sok lenne, de ez Zender...
vm26-03-2012 20:32:29 // 123937
Bármi más 35-45.
Tulajdonképpen a Zender is csak a felirat miatt lehet több, de 50-nél többet akkor sem adnék. Persze én fogtechnikus vagyok ;-)
sprint8326-03-2012 20:30:43 // 123936
Szerintem sok érte...
sprint8326-03-2012 20:30:11 // 123935
Fel is megy?
Vikking 31126-03-2012 20:22:47 // 123934
SZVSZ (!) megér annyit...
Buksi26-03-2012 20:22:16 // 123933
Az ember 70K-t kér érte!
Vikking 31126-03-2012 20:15:24 // 123932
Vaóóó, hát... Zender....

Szóval SOK...
Buksi26-03-2012 20:11:16 // 123931
Helló Urak!

Egy kérdésem volna! Lehetőségem lenne hozzájutni a képen látható négy 16"-os Zender felnihez gumikkal! Igaz 2 gumi kukás, de még így is elég borsos az ára! Nagyon pici javítani való lenne a peremeken! Szerintetek mennyi lenne a reális ára? Előre is köszí! :)

Vikking 31126-03-2012 19:40:29 // 123930
:DDD Az bizony attól függ, ha megfelel a további igényeknek, akár sántíthat is :P
afri26-03-2012 19:39:44 // 123929
megbeszélhetjük! :-DD
de először kipróbálom, hogy nem-e sántít! :-D ...
Vikking 31126-03-2012 19:37:18 // 123928
Azééé akkor már k*rvát is küldhetsz postásként :DDDD
afri26-03-2012 19:35:54 // 123927
jaaaa, köszi az észrevételt (Vikking) .. nem 30ezer a postaköltséggel! :-DD
érthetően:
postaköltség egy ezres körül van!
tehát egy darabra az ár 3ezer! :-)

azért jó, ha több darabot rendeltek, mert akkor több cucc el tud menni egy postaköltség árán ugye!
afri26-03-2012 18:48:19 // 123926
BALOS KILINCS-ileg:
van már egy pár kilincs, amit szépen felcsiszoltam, megmunkáltam, fúrtam beléje lyukat! :-)

mindet ki is próbáltam a saját kocsimon, és szuperül muzsikál!

tehát akkor mégeccer:
-kinek kell kilincs, és hány darab???
az az oldalamra legyen szíves jelezze! NE IDE!!

2000,-/ db

postaköltséggel 30ezer!

eddig 5 darabot csiszoltam, ma este még 5darabot viszek magammal be a melóhelyre és még van egy pár mindig! :-)

esetleg pest környékieknek úgy lenne a legjobb, ha vkinek oda küldenék több darabot, így csak egy postaköltséget kellene fizetni, ott meg már majd szétdobálnátok egymásnak! de ez csak egy tipp! :-)
afri26-03-2012 18:35:43 // 123925
tutkó lesz nagyon akkor!
;-)
atesssz26-03-2012 16:55:34 // 123924
Nagyfék project készülőben. Sőőőőőőőt, héten jönnek meg a féknyergek egy 166 V6-ról :) Képek még a héten:))))


GT Ɨ|ѯ26-03-2012 12:54:35 // 123923


Van még 4 pár ünneplős tükör matrica, ha valakit ( még ) érdekel(ne) jelezze:-)

thx
Thomika26-03-2012 10:54:26 // 123922
Mert olcsó volt? :P
Tentacle26-03-2012 10:28:15 // 123921
Okosak azt mondják, hogy a blokkra érdemes tenni (azért is, mert oda kell átmenni az áramnak, meg nem az akksinál szikrázik mikor felteszed és így az nem robban fel :)).
A testet rakd rá utoljára, és azt szedd le először, szintén biztonsági megfontolásokból.
Jupiter15526-03-2012 09:49:06 // 123920
Urak,
egy hülye kérdés:
Ha bikázni szeretnék (nem, de muszáj), hova tegyem a negatív saruhoz menő csipeszt az indítandó autón? Lehet az akku negatív pólusára? Milyen sorrendben tegyem fel és vegyem le a csipszeket?

Köszi!
Marklar15526-03-2012 09:34:15 // 123919
Ez megnyugtató. Mert vettem a 3 autóba 4db Monroet... Még nincs beszerelve... ;)
GTPeti26-03-2012 00:48:59 // 123918
Már több helyen olvastam ugyanezeket, amit te is írtál a Monroe-ról...
Marklar15525-03-2012 22:57:32 // 123917
Jahh. Ok, hogy 130 az engedélyezett. De a 160 ügye nem egy 155 formához illik :)
Thomika25-03-2012 21:13:40 // 123916
Az a kartergáz lecsapató tartály. Az a jó, ha ott megáll a cucc!
Thomika25-03-2012 21:11:11 // 123915
A 8V-mbe is kayaba sport gátlókat vettem előre, 5 év után mikor rich1-nek eladtam tavaly, még mindig 80%-ot mértek rá!
Thomika25-03-2012 21:09:38 // 123914
Én mondtam ,hogy a mai Monroe-k már xart sem érnek. 20 éve még apum kocsijába csillagászati áron vettük, mert az egyik legjobb volt, de eladták a céget, és azóta sehol nincs! Kb. ez az 1-2 év az élettartamuk :((
Edyboy25-03-2012 20:43:02 // 123913
No,majd megbeszéljük :))
Fairlane25-03-2012 20:18:08 // 123912
Majd meséld el, hogy milyen volt betenni a gumibabákat... :)
Én csak akkor tudtam beerőltetni a pöckét a lukba, miután körbeköszörültem egy kicsit..
Svéd25-03-2012 19:49:25 // 123911
Ma csináltam egy általános takaritást,LMM ,alapjárati motor,gumicsövek stb,leszedtem a szivótorok oldalán lévő kis tartályt,(nem tudom mi szaknyelven a neve)volt benne egy csómó szürke olajos vízes iszap,az alsó kivezető csonkban fehér sürű habos valami.Ez nem hiszem hogy normális,vagy igen?
Svéd25-03-2012 19:42:03 // 123910
Ja,nekem is monroe van bent 3 hónaposak,de szerintem sem ér semmit,kb 1 hónapig ugy ahogy jó volt de már egy kalap sz..r.
GTPeti25-03-2012 19:39:17 // 123909
Az igazság pedig az, hogy per pill. az összes régi jó alfás tervező az Audinak rajzol...
(Da Silva, Italdesign)
Pepe14725-03-2012 19:36:14 // 123908

K.O.
sprint8325-03-2012 19:35:17 // 123907
Ja, főleg, hogy 2 hét múlva esedékes a műszaki is.:))
afri25-03-2012 19:22:03 // 123906
titta örö é bódottáá! :-))
sprint8325-03-2012 18:27:30 // 123905
Üdv emberek!
Megint eszközölök némi változást az autón:

A tavaly nyáron cserélt monroe első gátlók kukásak lettek. Egy rakás szar volt az egész, puha is volt nem is tettszett az autó viselkedése vele, na meg kitolta az olajat is. Szóval soha többet monroe, pénzt nem ér. Kicserélték nagy nehezen gariba, de mondtam, hogy ugyanolyan nem kell. Helyette kértem gázos kayaba hátsókat, úgy is esedékes azok cseréje is. Előre sikerült beszerezni gázos magnetti marellit. Jó kemény mint 2 gátló, alig tudom összenyomni. A monroet új korában is könnyú volt. Na meg megvettem a hátsó felütközés gátlókat is. Jövőhéten ahogy időm engedi ki is cserélem őket.
Thomika25-03-2012 15:36:36 // 123904
viszont Te vagy őrangyalom! :)) Eszembe jutott, hogy a légszűrőházra felmenő csőnél tényleg nem húztam meg tegnap a bilincset! :P most megyek, pótolom! :)
Thomika25-03-2012 15:35:00 // 123903
LMM-hez nem nyúltam! A 16V-nél nem kell megpiszkálni, ha pl. levegőszűrőt cserélek. De mot úgy tűnik, megszűnt a probléma..so megint egy X-akta :/
Thomika25-03-2012 15:29:39 // 123902
Hali!

Én tegnap kipucoltam a vasat, szilikonnal lefújtam a lökősöket, és gumikat. Mindent átnéztem, most faintos a járgány! :))
Zsolt15525-03-2012 11:33:34 // 123901
Abban a korban a dízelekhez képest nem volt rossz az a teljesítmény. Az első JTD-k is csak 105LE-k voltak. Az alatt a két év alatt amíg meg volt, addig teljesen hibátlanul teljesített. A fogyasztása nagyon jó volt. Viszont 160 volt a vége.
A legjobban a hangja idegesített.
Fairlane25-03-2012 10:39:16 // 123900
Nem vagyok válogatós... :)
Edyboy25-03-2012 07:59:21 // 123899
Aha,kapisgálom :)

Milyen sört szeretsz ?
Fairlane24-03-2012 19:48:05 // 123898
A TS motorok DOHC, azaz két vezérműtengelyes motorok. Van egy a szívó oldalon a szívócsonk felől, ez nyitogatja a szívószelepeket; és van egy másik a kipuffogó oldalon a leömlő felől, ami meglepő módon a kipuff szelepeket löködi.

Te szerencsés vagy mert vezmód nélküli 1.7 TS-ed van, nekem pedig van egy felesleges ebbe való szívó oldali újszerű veztengelyem, amit szivesen neked ajándékozok hozzávetőlegesen egy tálcányi sörért cserébe... :)))
Edyboy24-03-2012 19:32:51 // 123897
Mijaza kipuff meg vezértengely ?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.