Lassan egy hónapja Kappázom. Már több. mint 1000km-t mentem vele...
Kéne...
A linkelten nincs kép. Azért fene sem tudja...
Forum >> 155
Marklar15505-01-2013 23:22:45 // 129446
Marklar15505-01-2013 23:18:38 // 129445
ááh.
Ne bontsunk már el minden itthoni 155-t...
Én már vagy 5db ot megmentettem... ;)
Ne bontsunk már el minden itthoni 155-t...
Én már vagy 5db ot megmentettem... ;)
Marklar15505-01-2013 23:16:48 // 129444
Sok... (sokk) :)
Marklar15505-01-2013 23:09:35 // 129443
Mer Te nyugdíjas vagy... ;-PPP
afri05-01-2013 21:52:32 // 129442
azért elég megkíméltnek tűnik!
a gazdája se olyan "pusztító"-kinézetű!
:-)
a gazdája se olyan "pusztító"-kinézetű!
:-)
Fater (Norbi)05-01-2013 21:33:03 // 129441
Anno 2008-ban én is lecseréltem az olaszt egy 307 1.4 vérszegény kombira - de kombi kellett, mivel az alfának nem volt 500 l-es csomagtartós kombija (Oroszországból-Magyarországra költözéshez).
Amire nagyon figyeljen oda, az a hengerfejtömítés. Nekem az tönkrement és átnyomta az olajat a hűtővízbe, az utolsó pillanatban vettük ezt észre... A vezérműszíjat az előírt 120 000 km ( dízelnél elvileg a dupláját bírja) helyett mér 102 000-nél cserélni kellet, mert nekiállt a tárcsa megenni a szíjat (egy kis db hiányzott is már belőle). A motormosást nem bírja az autó, nekem a gyújtás rendetlenkedik néha - a szerelő előtt ezt nem csinálja...
Amire nagyon figyeljen oda, az a hengerfejtömítés. Nekem az tönkrement és átnyomta az olajat a hűtővízbe, az utolsó pillanatban vettük ezt észre... A vezérműszíjat az előírt 120 000 km ( dízelnél elvileg a dupláját bírja) helyett mér 102 000-nél cserélni kellet, mert nekiállt a tárcsa megenni a szíjat (egy kis db hiányzott is már belőle). A motormosást nem bírja az autó, nekem a gyújtás rendetlenkedik néha - a szerelő előtt ezt nem csinálja...
GT Ɨ|ѯ05-01-2013 21:23:27 // 129440
Folyamatosan eladó ezek szerint..:-)
Fater (Norbi)05-01-2013 21:22:42 // 129439
Már itt az amorén is árulta, csak kép nélkül...
Zsolt15505-01-2013 21:16:07 // 129437
Nem tudom. Ismered esetleg?
Fater (Norbi)05-01-2013 21:15:28 // 129436
Nagyon szép állapotú.
GT Ɨ|ѯ05-01-2013 21:14:52 // 129435
Ez nem egy itt regisztrált tagé?...:-)
Pepe14705-01-2013 21:07:49 // 129434
Jónak tűnik.
Zsolt15505-01-2013 20:49:18 // 129432
Van egy kis zavar az egész történetben.
Ez tetszik:
"... Kisebb autó vásárlása miatt eladó, nem azért mert szét van hajtva, mint sok Alfa. ..." :-)))
Ez tetszik:
"... Kisebb autó vásárlása miatt eladó, nem azért mert szét van hajtva, mint sok Alfa. ..." :-)))
GT Ɨ|ѯ05-01-2013 20:04:57 // 129431
LOL...
hétötvenért...
LOL
hétötvenért...
LOL
TSiga ( I am the TSIG)05-01-2013 19:38:20 // 129430
"szét van hajtva, mint sok Alfa" ???
A nénikéjét!!!
A nénikéjét!!!
afri05-01-2013 18:53:35 // 129429
akkor motorcserés?? :-D
Zolika15505-01-2013 18:22:24 // 129428
Ezt nézzétek :D
8V-s motor, 1997-es :DDD 140lovas :))
8V-s motor, 1997-es :DDD 140lovas :))
afri05-01-2013 18:06:29 // 129427
keresztfateromnak a kappája is 6gangos, bár azt ő rakta bele egy 166osból, a motorja viszont a 136lóerős változat! mellesleg ő is kábé két éve újította fel teljes egészében a Lanciát, mindenét!!
gondolkozok még az 5hengeres turbósokon is, teccik nagyon!
gondolkozok még az 5hengeres turbósokon is, teccik nagyon!
Thomika05-01-2013 16:52:05 // 129426
Van 6 gangos váltóval egy sima TDS is...de azok csak 124 pacisak :(
Thomika05-01-2013 16:50:30 // 129425
Valamiért nem tudják eladni majd egy éve... sok jóra nem számítok, pedig így képek alapján jól néz ki. De szakértővel megyek, hogy az esetleges vakságomat ellensúlyozza :)
afri05-01-2013 16:48:40 // 129424
no, akkor majd meséjjééél! ;-))
afri05-01-2013 16:48:20 // 129423
az elsőről nincs kép, de az ára miatt tettem fel! :-D
Thomika05-01-2013 16:47:08 // 129422
Ezt megyek megnézni csütörtökön :)
afri05-01-2013 16:11:47 // 129421
hát igen, tart is tőle a haver rendesen! :-)
de full zsír eddig még!
pedig Tipoja volt előtte! :-D
nem is tudom, hogy cserélhette le az olaszt!
de majd megbánja! :-DD
de full zsír eddig még!
pedig Tipoja volt előtte! :-D
nem is tudom, hogy cserélhette le az olaszt!
de majd megbánja! :-DD
T.a.m.a.s.05-01-2013 14:15:54 // 129420
már mint a q4 ülések! :)
atesssz05-01-2013 14:12:16 // 129419
megbeszéltük. Kiárulás esetén tiéd az ülések :P
atesssz05-01-2013 14:10:58 // 129418
irányjelző bajúszkapcs. meghalt a kolléga 307-jében. CSAK komplett szerelvénnyel lehet cserélni, amin ottvan még 2 másik bajúszkapcs is.... száz valahány ezer lett volna az ára. Plusz másik eset a kettős tömegű... De még időben eladta :). Ja, szalonból, újonan vette.
Fairlane05-01-2013 14:08:41 // 129417
Jó az a hdi amíg jó.
Amikor meg már nem jó, akkor eladják olcsón, mert drága javítani :)
Volt vmi totalcar cikk ahol ezeket elég költségesnek hozták ki.... meg a boschtechnikus fele cikke is erről ( = tdci) szól.
Amikor meg már nem jó, akkor eladják olcsón, mert drága javítani :)
Volt vmi totalcar cikk ahol ezeket elég költségesnek hozták ki.... meg a boschtechnikus fele cikke is erről ( = tdci) szól.
Zolika15505-01-2013 12:51:35 // 129416
egész pofás :D
Zolika15505-01-2013 12:47:58 // 129415
várj még azzal :D hátha leszakad a bank és elviszem ülésestül :DDDD
afri05-01-2013 12:28:10 // 129413
haver most vett egy ilyen OFFOST, szinte ez mellől, ugyanennyiért! és ha azt nézzük nem drága, meg újabb is, mint a 155! :-D
bár kétezres létére nem sok paci van benne, de nyomatékilag 250Nm!!! :-) szedi a lábát!
sajnos igen megszállott Alfa-fanatikusnak kell lennie, aki manapság 155-re adja a fejét!!!
:-(((
én is a zöldet megvettem anno 570környékén, ráköltöttem még vagy 3-400at, és eladtam 370körül (talán) egy itteni tagnak! hál'Istennek jó kezekben van! :-)
bár ha a V6 még nem lett volna meg, akkor talán most is meglenne az a zöld 155!
jó volt az, 2004-ben került be olaszból!
mint ahogy Marklar is, mostanában én is a KAppákat nézegetem! :-D de csakis olaszból behozott példány lenne jó!
pl.1 , pl.2 ...bocsi az OFFozgatásokért!
bár kétezres létére nem sok paci van benne, de nyomatékilag 250Nm!!! :-) szedi a lábát!
sajnos igen megszállott Alfa-fanatikusnak kell lennie, aki manapság 155-re adja a fejét!!!
:-(((
én is a zöldet megvettem anno 570környékén, ráköltöttem még vagy 3-400at, és eladtam 370körül (talán) egy itteni tagnak! hál'Istennek jó kezekben van! :-)
bár ha a V6 még nem lett volna meg, akkor talán most is meglenne az a zöld 155!
jó volt az, 2004-ben került be olaszból!
mint ahogy Marklar is, mostanában én is a KAppákat nézegetem! :-D de csakis olaszból behozott példány lenne jó!
pl.1 , pl.2 ...bocsi az OFFozgatásokért!
Kovacs Laci 15505-01-2013 12:08:26 // 129412
Kb. valami be szarhatott, katalizátor nincs benne helyetesitő dob van csak, de az végett nem kéne ennyit ennie.
T.a.m.a.s.05-01-2013 12:01:59 // 129411
~30l/100km?
T.a.m.a.s.05-01-2013 11:56:10 // 129410
Lehet, hogy jobban jársz ha vársz, spórolgatsz a következő autóra, és ha meg van a másik autó azután elbontod! Széles kasztnis, 2.5 dízel, sport csomagos: az alkatrészei keresettek. És talán többet hozol ki belőle mintha eladod a piaci áron, ami most kb 300. Sajna ez van. Már lassan ott tartunk, h ugyanazon az áron árulnak egy jó 75-t mint egy 156-ot.
Jó példa a piros motorháztetős q4. 350-ért árulja (ami volt már 1m is), 300-at simán kiárulna belőle (stipisstop ülések:))!
Jó példa a piros motorháztetős q4. 350-ért árulja (ami volt már 1m is), 300-at simán kiárulna belőle (stipisstop ülések:))!
Kovacs Laci 15505-01-2013 11:48:12 // 129409
Sziasztok nekem 2000 16v Ts van motor van a gépbe. :)
Tegnap mentem Cegléd-Monor távot 5000 ft ból kicsit rengeteg :DDD
Tegnap mentem Cegléd-Monor távot 5000 ft ból kicsit rengeteg :DDD
TSiga ( I am the TSIG)05-01-2013 11:20:22 // 129408
Igazad van, az autót anno 2000-ben Svájcból hoztuk eladásra. A tulaj asszem 50 körül volt. De a bal csonkállvány el volt hajolva, és befele dőlt a kerék. A váltó 2-es kapcsolóvillája meg eléggé el volt kopva. Szóval így kaphatott.
Nálam azért állt, mert volt fateromnak egyszer kivédett egy balesetet és megsérült a bal első futómű. Mivel volt másik autó, így kivontuk a forgalomból és addig azzal jártunk. Az ügyből bíróság lett és hátha jól jön az autó valami bizonyítéknak. De elhúzták az ügyet és inkább rendberaktam lassacskán. Kellett cserélni bal első csonkállványt, lengőkart, lengéscsillapítót.
A motort azért havonta beindítottam és kicsit járattam.
Nálam azért állt, mert volt fateromnak egyszer kivédett egy balesetet és megsérült a bal első futómű. Mivel volt másik autó, így kivontuk a forgalomból és addig azzal jártunk. Az ügyből bíróság lett és hátha jól jön az autó valami bizonyítéknak. De elhúzták az ügyet és inkább rendberaktam lassacskán. Kellett cserélni bal első csonkállványt, lengőkart, lengéscsillapítót.
A motort azért havonta beindítottam és kicsit járattam.
atesssz05-01-2013 09:47:31 // 129407
teljesen igazad van a motorhalálokkal kapcsolatban.
Két fő dologra lehet a motor meghibásodások eredetét visszavezetni 95%-ban:
-vagy elégtelen hűtés,
-vagy elégtelen kenés.
A válasz a későbbi kérdésedre: 159 :)
Két fő dologra lehet a motor meghibásodások eredetét visszavezetni 95%-ban:
-vagy elégtelen hűtés,
-vagy elégtelen kenés.
A válasz a későbbi kérdésedre: 159 :)
GEORGE05-01-2013 01:23:42 // 129405
Figyelj, ha a motor üzem meleg, jó olaj van benne, hűtővíz is rendben, akkor azt lehet használni tartósan nagy fordulaton. Nem szabad, hogy tönkre menjen. A gyár meghatározza azt a maximális fordulatszámot, amit károsodás nélkül lehet használni. Felette még le is tiltanak a vezérlők.
Legtöbbször az elégtelen olaj ellátás miatt vannak a motorhalálok. sajnos nem a legjobbak az olajszivattyúk :-( ahogy öregednek vesztenek a szállított mennyiségükből. A legtöbb motorhalálnak az az oka, hogy nem képes a magas fordulathoz elég mennyiségű olajat keringtetni a szivattyú.
Tény és való, hogyha egy 6500-nél letiltó motort, csak 3000-en használjuk tovább fogja bírni, de nem 100-200ekm a differencia.
Mi az erőműben gázmotorokat üzemeltetünk, V18- V20-es ikerturbós motorok. Végig teljes teljesítményen és fordulaton üzemelnek. Eddig még mindegyik túlteljesítette a cserére előírt üzemórát. 60ezer üzemóránként cserélik őket.
Legtöbbször az elégtelen olaj ellátás miatt vannak a motorhalálok. sajnos nem a legjobbak az olajszivattyúk :-( ahogy öregednek vesztenek a szállított mennyiségükből. A legtöbb motorhalálnak az az oka, hogy nem képes a magas fordulathoz elég mennyiségű olajat keringtetni a szivattyú.
Tény és való, hogyha egy 6500-nél letiltó motort, csak 3000-en használjuk tovább fogja bírni, de nem 100-200ekm a differencia.
Mi az erőműben gázmotorokat üzemeltetünk, V18- V20-es ikerturbós motorok. Végig teljes teljesítményen és fordulaton üzemelnek. Eddig még mindegyik túlteljesítette a cserére előírt üzemórát. 60ezer üzemóránként cserélik őket.
GEORGE05-01-2013 01:08:44 // 129404
Lehet jobban járna, csak ha már ennyit dolgozott és ennyi mindent beépített, talán jobban értékeli majd a vevő.
GEORGE05-01-2013 01:06:49 // 129403
Azt kívánom, hogy legyen szerencséd és találjon meg egy olyan aki tényleg megadja érte.
GT Ɨ|ѯ04-01-2013 09:40:34 // 129402
majd egymás mellett parkolunk:-)
atesssz04-01-2013 08:46:51 // 129401
hát, nagyon nem kizárt :)
GT Ɨ|ѯ04-01-2013 08:21:28 // 129400
Jössz még vele idén a gyöngyösi talira:-)
Zsolt15504-01-2013 06:27:38 // 129399
Van, amelyiket régebben is.
atesssz04-01-2013 00:05:40 // 129398
én most úgy adtam meg az árat, hogy ne annyira a pechemre vigyék :)
Fairlane03-01-2013 23:42:55 // 129397
Én is így voltam vele, azt pechemre másnap elvitték.... :S
Mondjuk az azért szolidabb összeg volt....
Mondjuk az azért szolidabb összeg volt....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
707
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?