atesssz13-01-2013 12:01:07 //
129796
**0FF** Nekem is van szép piros mellett egy másik szép piros :)))
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00342/00342514t.jpg)
**0N**
atesssz13-01-2013 11:24:52 //
129795
11 éve pont van egy ilyen autóm. :-)))
Szevasztok!
Továbbra is ülés téma..
146-ból származó ülés egyazegyben belemegy az 55-be?
Mindenki nyomja jogsi nélkül, szerintem.
Pesten én is voltam az Ősszel jó élmény motorozni vele, 80ig tényleg jó húz utána elfogy az erő. Meg a szembeszélt nem szerei :)
Thomika12-01-2013 11:38:00 //
129789
Eddig én sem olvastam semmi rosszat erről....De majd kifaggatom András bácsit!
George 156 is ezzel van. A motor jó...
Thomika12-01-2013 11:05:02 //
129787
:))) Ehh, inkább ne is legyen az ilyennek 155öse! akinek fogalma nincs az autókról, az ne akarjon saját lélekkel megáldott verdát! :P
Thomika12-01-2013 11:02:52 //
129786
Amint végre pénzhez jutok. Két helyről is átvertek és már erős 6 számjeggyel lógnak. Kéne hátsó fék felújítva, mert néha szorul a dugattyú :( Gyertyákat kell cserélnem, olajat, aknából át kéne néznem a kipuff rendszert, mert olyan feelingem van, mintha lyukas lenne valahol. Ráadásul a fogyasztás nem tetszik, mert 90-110 km/h mellett vidék-haza, majdnem 9L-t evett a szokásos 6,5-7 helyett. Az meg nagyon sok...9-et a városban eszik, ha tolom neki... ablaktörlő lapátokat is kéne cserélni, mert már szinte csak szétkeni a vizet. Aztán a jó ég tudja, mi esz még az alján, ha lekaparom a kátrányt, meg leveszem a lökhárítót hátul...Egy-két vezetéket forrasztani, zsugor csövezni kell....Három szóval: Lesz vele meló...
Thomika12-01-2013 10:55:30 //
129785
Megérteném :))) Az elég komoly kis verda...De András bácsi azt tanácsolta, a 175Le-s motorral inkább ne vegyek 166ot...
Jahh. Tegnap 21h kor kénytelen voltam még Érdre menni. Egy srác kari óta levelezett, hogy kéne neki egy B1 üveg. Tegnap ide is ért Csepelre érte. De már jobbos kellett... Szentendréről jött BKV val. Megsajnáltam és elugrottunk érte. Az az érdekesség, hogy Rómában dolgoznak (fényképeket, képeket árúlnak a Trevi kútnál) kaptak ingyen egy 2,0 16V supert. Mert kint 1800euro az éves biztosítása. Itt kb 180000ft s honosítva van (mondtam neki a Tsiga féle ződ változatot, de nem tudja), s 30-60k/év a bizti... Szóval használni akarja... Az üveg meg azért kellett, mert be volt fagyva, feszegette azt berobbant... Közben kapott egy rövid kiképzést 155 történelemből.
Mondjuk nem lehet nagy autó ismerő, mert mikor hívott, hogy itt van, akkor mondtam neki, hogy a Kappánál találkozunk. Az meg mi? :-)))
Végre valami jó hír. Mikor jössz alkatrészekért? :))))))))
Én nem voltam ilyen rossz gyerek. Csak Velencén egy parkolóban köröztem a Wartburgal amíg faterék áteveztek a horgász csónakunkal egy másik kikötőbe.
Kicsit neki mentem egy oszlopnak. Épp a rsz mögött. Nem is nagyon látszott. Pár hétig észre sem vette a fater. Utána csak akkor vallottam be, hogy én voltam mikor már volt jogsim... :)
Tegnap láttam egy eladó 166t. Még olasz papírral. Fl utáni JTDm, bordó, Ti felszereltség,bőr, tetőablak! áhhh. Eladok mindent... :)
Ezt Te miből gondolod? :-D
Sajnos nem :(
Akinek eladtam (Ő erőlködött, hogy megvenné) az 1-2 évet használta. Utána nem volt úgy pénze. S eladta. Az meg állítólag 2 napra rá beesett valahova. Tavaly volt nálam két csávó (UNO alkatrészért, van pár db) s ők vették meg a roncsot... :(
Mi is felújítottuk anno. De tényleg nem tud akkor többet... Azért 80km/h ig elég fürge. Jó volt itt pesten. De télen itt állt a ház elött. Meg épp volt egy srác aki jópénzért elvitte. Volt rajta az az oldal csomagtartó. Azt autoker, (motoros boltja) vagy valami motoros bolt felszámolásakor vettem 100ftét :)
Thomika12-01-2013 10:20:06 //
129777
Igen, ha rendben működik, akkor jó kis városi verda! Sajna, lassan nekem kell egy-két dolgot cserélni rajta. De utána remélhetőleg teljesen ok lesz?!
Engem is elkaptak 16 évesen de pont ismerte a Fatert a rendőr, igy utána le vizsgáztam jobbnak láttam. :)
Thomika12-01-2013 09:58:03 //
129775
Ezt megértem. Több helyről hallottam már, hogy a 156-166ba telepített 2.5 V6 24V, nagyon strapabíró motor. Egyedül a fogyasztás zavar engem...Bár így, hogy most 10-11Ezret megyek egy évben, még elviselhető költség lenne...
Nagyon jó autó a 155 1,8 16V.
Hja, de az maga a kész szívás. 7 év után elfossa magát. Majd kuka. No meg 5 évesen rohad mindene! Életem legnagyobb melléfogása volt.
Nekem S51-es 4 sebességes Simsonom volt. Tuti, hogy lesz még az életem folyamán. Nagyon jó kis gépek voltak a Simók meg az MZ-k. Addig tartott míg a rendőr el nem kapott jogsi és sisak nélkül a Mátyásföldi reptérnél... Óriási családi banzáj volt épp amikor tolnom kellett haza a motort, aztán megjelentem 2 rendőrrel. Örültek nekem! :))))))))))))))))))))))))
Komoly kis gép egyébként. Róhatja még az utakat vajon?
Igen nem 2 személyel sokkal jobb megálni vele ETZ tárcsa meg Rezó van rajta, meg 4 felömlös 150 henger, de a sebesség értékek nem javultak sajna ugyanaz kb amit irtál vagy még rosszabb 95km/h jó kedviben 100. Pedig ez már tuning henger,pár hengert már el basztam a reszeléssel. :(
:) Az első fék nem eredeti! :)))
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00342/00342462t.jpg)
Ugyan ilyen volt a Simsonom is annó melegbe nem ugy ment sokkal gyengébb volt, 1 éve vettem 50 ezeré 2év müszakival és az Alfa mellet ö is nagy Like gyüjtő! ;)
Sajna nem volt akkor digit gép még. Képem sem sok van. A kamerák is nagy batárak voltak... :)
Szerintem most sem vallana még szégyent. Főleg, ha a mai technikákkal van tovább fejlesztve... Ott is a kasztni a gyenge pont. :( De You tuben rengeteg örült tuningot is látni... Mondjuk más tipusoknál is.
trabi1
trabi2
Jaaaaaaaaaaaaaaaa:))) Azt 5 évig használtam. Azért vettem, mert nem akartam kölcsön kérni senki motorját arra a fél évre amíg gyakorló ideiglenes jogsim volt. Közben meg kedveltem és kicsit tovább is használtam, mint amit terveztem. 90-ben 10e ft volt. 95 ben friss vizsgával 30e ért adtam el. Költöttem arra is, de a legkevesebb bukóval eladott járművem volt. 125 ös papíron, de 150 es volt.
Szóval.
Nyáron melegben, hőségben jó, ha 90et ment. Kicsit enyhébb időben 95-100km/h.
De hajnali hidegekben, 110-115km/h is kifért rajta. Csak olyankor meg az arcomra fagyott a fika, vagy a könnyem... ;)
De az az autó 100e-158e km közt használtam. S bírta... :)
afri11-01-2013 22:18:34 //
129763
lájk-gyanús! ;-DD
Raj kis gép lehetett az Uno, itt is volt egy srácnak Cegléden, Mz videó nincs??? :DDD
GEORGE11-01-2013 19:31:40 //
129761
abban az időben kemény kis gép volt ez :-)
Marklar a Csúzli Mz re gondoltam :DDDDDDDDDD
GEORGE11-01-2013 19:24:37 //
129759
A 2.5 V6 12v ép hogy jobban szalad mint a 2.0 TS 16V.
Én mindenképpen cserélem a motorját.
h verette neki Marklar papa mi? :)))))
Azért a piros rugó a sport rugó. Nem olyan könnyű azt festeni :)
Thomika11-01-2013 18:10:29 //
129755
Akkor mit szóltál volna a haver seat-jához. Minden nagy volt a motortérben és 2,5 Bar-ig töltött! :P Csodálkozott, hogy miért fúj ki állandóan a cooler :)
Thomika11-01-2013 18:08:55 //
129754
A "piros rugó" kifejezés nekem nem mond semmit! :P nekem is az van hátul, mert anno vki befestette :)
Thomika11-01-2013 18:07:51 //
129753
Itt még milyen fiatal voltál! :))))
Bakker 11 éve volt már. S még "csak" 0,5-t töltött... :)
Az UNO. Akkor azt a 221km/ht. De jellemzően nem úgy használtam. Viszont a 180 simán tartható volt. Csak olyankor a fogyasztása... :)))
uno
A 16V nincs is. Az SW meg úgy olyan magas, hogy piros rugó van elöl...
Csak megjegyezném, hogy a papírozásnál a "becsületes" vevőnek nem kell extra díjat fizetni. Ami Zsoltinál van V6. Azt mikor végig játszottam nem volt + pénzemben. Időmben igen. Majd visszamenőleg fognak szívózni...
Mi is volt, hogy béreltünk. Nincs vele bajom, elvitt A-ból B-be no problem. De hát sem az anyagok minősége, sem pedig az élvezet nem ér fel egy 155-el. Sajnos 155 buzi vagyok :(((((((( :D
RoliQ411-01-2013 16:54:48 //
129747
a 3 hengeres 1.0 corsa az mégjobb:D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.