Az átírást ne számítsd, mert az mindíg van,elkerülni nem lehet :)
Amúgy meg mondom, adtak hozzá két vezetőgörgőt, vízpumpát, szíjat. Ez így testvérek között is sztem minimum 30. Veszek hozzá egy hosszbordás szíjat még, meg 8 gyertyát, meg egy vezmódot, és ki lesz minden cserélve. Ha ezeket is el akartam volna kerülni, akkor suzukit vettem volna, nem Alfát :)
Na, akkor inkább azt írd, hogy milyen kell kicsi, meg milyen kell nagy gyertyából? :)
	Forum >> 155
atesssz30-03-2013 17:51:58 // 131824
	
Marklar15530-03-2013 17:50:40 // 131823
	Pont elég idegesítő... 
Most, hogy napi használatba veted, majd jönnek a gondok. :/ S ez nem bántás. :/ A 8V vel évi 18-20k is volt, amíg nem lett meg az SW...
	
Most, hogy napi használatba veted, majd jönnek a gondok. :/ S ez nem bántás. :/ A 8V vel évi 18-20k is volt, amíg nem lett meg az SW...
Marklar15530-03-2013 17:47:58 // 131822
	Egyébként, a vízpumpa, szíjjak, olajon kívül. Nem biztos, hogy ki kell azokat is cserélni. Én pl 10k-t a 16Vn csak olajat cseréltettem. Utána 10kt elmentem azzal is. Majd a friss vezérléssel 7,v 8k után megadta magát a motor... Haza is vágott 1.1db "új" gyertyát. 
Nem a reklám helye, de érdemes elolvasnod a 16V Blogját. Az tökre napra kész. :)
	
Nem a reklám helye, de érdemes elolvasnod a 16V Blogját. Az tökre napra kész. :)
Buksi30-03-2013 17:44:18 // 131821
	Nekem ezt most kezdte el csinálni nemrég, meg csak néha jut eszébe leállni!
	
Buksi30-03-2013 17:43:30 // 131820
	Azé' annyira nem! :-DD
	
Marklar15530-03-2013 17:41:24 // 131819
	Nahh most jól kiderül, hogy nem olvasod/tad rendesen a topikot. Elég sokat volt ez téma mostanában is... :) Vezérlés módosító. 30-35000.- 8db gyertya (100e ként esedékes a cseréjük) Akciósan is 25000ft. De inkább 30-35000.- Szóval átíratással, szervizel... Még egy kis ez+az. S már rá is költötted a különbözetet az autóra...  
Az elején is erre próbáltunk rávezetni... ;)
	
Az elején is erre próbáltunk rávezetni... ;)
enzo30-03-2013 17:39:30 // 131818
	Aha. Az enyém ugyan ezt csinálta a cseréig:)
	
atesssz30-03-2013 17:09:55 // 131817
	köszi a tippet! és ez jó az én motoromba is?
	
enzo30-03-2013 17:06:11 // 131816
	Negyedik oldal!!!
	
enzo30-03-2013 17:04:58 // 131815
	Valaki most árult egyet az adok-veszeken. Ha jól emlékszem 36e huf.
	
atesssz30-03-2013 17:02:39 // 131814
	mi a neve ennek a vezérlés módosítónak? nem találtam eddig webshopban. és mennyibe kerül, milyenek vannak belőle? Ugyan ez érdekelne a gyertyákkal kapcsolatban
	
atesssz30-03-2013 16:54:21 // 131813
	vezmód meg gyertyákon kívül adtak hosszá mindent, hogy ki lehessen cserélni a vezérlést. vezérműszíj, vízpumpa, 2 görgő.
	
GT Ɨ|ѯ30-03-2013 16:40:19 // 131812
	Vez.mód,szíjak, összes folyadék, gyertyák csere és akkor csend lesz:-)
200 kp rálocsolós.
	
200 kp rálocsolós.
enzo30-03-2013 16:34:33 // 131811
	Vezérlésmódosító! Akkor van szelephang melegen.
	
Marklar15530-03-2013 16:26:00 // 131810
	Nézd meg a forgalmiban a ccm-t. Ha csak matek, akkor le kerekítünk...
	
atesssz30-03-2013 16:03:57 // 131808
	oké, most már akkor csak azt mondjátok meg, hogy a motorkódom az 1.7-esekhez van írva, erre meg 1.8 van ragasztva, és azt, hogy miért lehet szelephangja a motornak melegen? :))
	
karika15530-03-2013 15:45:35 // 131807
	igen valószinű :)
	
Marklar15530-03-2013 15:40:20 // 131806
	Majd ki tapasztalja... ;) S soha többet nem akar kályhát... :)
	
karika15530-03-2013 15:36:28 // 131805
	:OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
	
Marklar15530-03-2013 15:34:38 // 131804
	Hmmm. Így hívod? Kovival beszéltél már....? :-P
	
karika15530-03-2013 15:34:36 // 131803
	...ne áruld el neki,milyen gyönyörű a hangja olyankor motorfékkel,mert kiborítja a kölnit hétfőn az autóba :D
	
karika15530-03-2013 15:28:47 // 131802
	a nívó pálcám most mértem: 58 cm-t csusszan be ;)
	
Marklar15530-03-2013 15:27:35 // 131801
	Bírja a 6500 at is :-P
	
karika15530-03-2013 15:21:14 // 131800
	nálam 4L elég szokott lenni,és akkor megáll a szint a max alatt kb 6-7mmrel
a maradék olajat rakd elérhető helyre,ha véletlen 2600tól esetleg felengeded 4000fölé akkor megszédülheccc és kelleni fog az olaj is pár km után :))
	
a maradék olajat rakd elérhető helyre,ha véletlen 2600tól esetleg felengeded 4000fölé akkor megszédülheccc és kelleni fog az olaj is pár km után :))
karika15530-03-2013 15:10:05 // 131799
	Úgy legyen! jó lenne! új ótóval mi az neked  ;-)
	
atesssz30-03-2013 14:49:08 // 131798
	a szűrőbe is öntöttünk előtte. Nem lehet akkor hogy rossz nívó van benne?
Nekem szelep hangnak tűnik, bár nem értek a lovakhoz, csak szeretem őket :) Majd csinálok egy videót róla.
Ja, a fordulatszám. barátkozok vele, már nem 2200nél váltok, hanem 2600nál :P
	
Nekem szelep hangnak tűnik, bár nem értek a lovakhoz, csak szeretem őket :) Majd csinálok egy videót róla.
Ja, a fordulatszám. barátkozok vele, már nem 2200nél váltok, hanem 2600nál :P
Marklar15530-03-2013 14:40:30 // 131797
	Fék tisztítót el bírja.
4L kb. De ügye a szűrő is fel vesz...
Nem biztos, hogy szelep hang az. Befecskendező szelepek...? Az meg nem dráma.
Élvezed már a fordulat számot... ? :)
	
4L kb. De ügye a szűrő is fel vesz...
Nem biztos, hogy szelep hang az. Befecskendező szelepek...? Az meg nem dráma.
Élvezed már a fordulat számot... ? :)
atesssz30-03-2013 14:37:04 // 131796
	és jót tesz nekik, ha kipucoljuk?
Más: Megvolt az olaj csere. 4L +1L i-Sint Agip 10w40-et vettem bele. A lényeg, hogy a 4literes kiszerelés betöltése után is, már jóval max fölött volt a nívópálcán az olaj. Biztos, hogy 5 L kell bele? vagy lehet, hogy a nívó pálca nem ahhoz a motorhoz való?
Webshop katalógusok 1.7-nek írják, és ahhoz stimmel a 140 lóerő, és az AR67106 motorkód.
Kicseréltem a pollen-, és a levegő szűrőt is, utóbbi majdnem hogy új volt benne :)
 
 
és akkor még lenne egy utolsó kérdésem: mitől van az, hogy hideg motornál nincs szelephang, meleg motornál viszont ciceregnek a szelepek. Menni megy az autó, nincs vele gond, nem rángat, nem erőtlen. Mitől lehet?
köszi előre is a válaszokat :)
	
Más: Megvolt az olaj csere. 4L +1L i-Sint Agip 10w40-et vettem bele. A lényeg, hogy a 4literes kiszerelés betöltése után is, már jóval max fölött volt a nívópálcán az olaj. Biztos, hogy 5 L kell bele? vagy lehet, hogy a nívó pálca nem ahhoz a motorhoz való?
Webshop katalógusok 1.7-nek írják, és ahhoz stimmel a 140 lóerő, és az AR67106 motorkód.
Kicseréltem a pollen-, és a levegő szűrőt is, utóbbi majdnem hogy új volt benne :)
 
 
és akkor még lenne egy utolsó kérdésem: mitől van az, hogy hideg motornál nincs szelephang, meleg motornál viszont ciceregnek a szelepek. Menni megy az autó, nincs vele gond, nem rángat, nem erőtlen. Mitől lehet?
köszi előre is a válaszokat :)
Marklar15530-03-2013 14:11:42 // 131793
	Amúgy az ilyen leállások mitt akartam vagy 100x is felgyújtani az swt...
	
Kovacs Laci 15530-03-2013 13:34:40 // 131792
	Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok mindenkinek!
	
Marklar15530-03-2013 13:22:24 // 131791
	Te vagy a szerelő Wazze... :)
	
Buksi30-03-2013 11:31:49 // 131790
	8V-ben a szívócsonkra van csavarozva! 16V-ben nem tudom!
	
Buksi30-03-2013 11:30:51 // 131789
	Az alapjárati mocit nem olyan régen pucoltam, de megejtem mégegyszer!
Ha kimérem a jeladót, akkor mennyinek kell lennie az értéknek? (Nincs a közelemben manual)
	
Ha kimérem a jeladót, akkor mennyinek kell lennie az értéknek? (Nincs a közelemben manual)
atesssz30-03-2013 09:42:13 // 131788
	hol az az alapjárati motor?
légtömegmérőnek árt, ha átfújom féktisztítóval?
hűtővíz leeresztő van a rendszerben, vagy le kell húzni a csövet a csonkról?
	
légtömegmérőnek árt, ha átfújom féktisztítóval?
hűtővíz leeresztő van a rendszerben, vagy le kell húzni a csövet a csonkról?
TSiga ( I am the TSIG)30-03-2013 08:36:29 // 131787
	Az alapjárati motort pucoljad ki féktisztítóval.
A hogyishívják -jeladó (főtengely-holtponti-, TDC-) leírása ott van a manualban. Lehet, hogy nem ártana kimérni.
Nekem a motorcserekor szólt a szerelő, hogy a TDC jeladó kábelköteg felöli vége sérült volt. Életben nem nyúltam hozzá, de attól még kaphatott valami korróziót. Én megnézném azt is.
	
A hogyishívják -jeladó (főtengely-holtponti-, TDC-) leírása ott van a manualban. Lehet, hogy nem ártana kimérni.
Nekem a motorcserekor szólt a szerelő, hogy a TDC jeladó kábelköteg felöli vége sérült volt. Életben nem nyúltam hozzá, de attól még kaphatott valami korróziót. Én megnézném azt is.
Buksi30-03-2013 06:47:59 // 131786
	Urak!
Olyan problémám lenne, hogy menet közben néha nagyokat ránt a gép! Aztán megy szépen és megint! Alapjáraton meg mostanában minden előjel nélkül fogja magát és leáll! Ez előfordult már menet közben is, kinyomom a kuplungot és leáll! De semmi előjele nincs ilyenkor, gondol egyet és leáll! Valami gyújtás bizbasz lehet a probléma vagy netán a főtengely szíjtárcsánál lévő jeladó (hogy is hívják ezt?) vagy alapjárati moci? Please help! Előre is köszi! :-)
	
Olyan problémám lenne, hogy menet közben néha nagyokat ránt a gép! Aztán megy szépen és megint! Alapjáraton meg mostanában minden előjel nélkül fogja magát és leáll! Ez előfordult már menet közben is, kinyomom a kuplungot és leáll! De semmi előjele nincs ilyenkor, gondol egyet és leáll! Valami gyújtás bizbasz lehet a probléma vagy netán a főtengely szíjtárcsánál lévő jeladó (hogy is hívják ezt?) vagy alapjárati moci? Please help! Előre is köszi! :-)
Buksi30-03-2013 04:07:23 // 131785
	Bizony, mindenre kell gondolni! ;-))
	
Marklar15529-03-2013 23:30:02 // 131784
	Pirosra pacsmagolod... Tükrödért gyere...
	
Kicsu29-03-2013 22:50:49 // 131783
	Az! ;)
	
TSiga ( I am the TSIG)29-03-2013 22:31:35 // 131782
	Én részemről elköszönök. Holnap BE kilincs fényezés és TSere.
	
TSiga ( I am the TSIG)29-03-2013 22:31:00 // 131781
	Viva la business! :-D
	
TSiga ( I am the TSIG)29-03-2013 22:30:23 // 131780
	Benne van a jó szonda meg a gyári kipuff is. Egyedűl a katalizátor fémmagos. :-)
	
Kicsu29-03-2013 22:29:57 // 131779
	Azt azért biztos találok otthon.
	
Kicsu29-03-2013 22:28:36 // 131778
	Oltogatom az öreget,ha fizet akkor kell. :D
	
Fairlane29-03-2013 22:27:19 // 131777
	Ezt csak az mondja, akinek még nem volt sosem jó szonda az autójában... :P
	
Marklar15529-03-2013 22:25:53 // 131776
	Másnak is kellhet tarcsi... :) Már Buksinak is van.
	
TSiga ( I am the TSIG)29-03-2013 22:20:53 // 131775
	Nekem is van. Hibátlan új csatikkal átnézve. Ingyen!!
Csak az az én tartalékom! :-)
	
Csak az az én tartalékom! :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
4
		Guests4
387
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?






