Forum >> 155
Ati7704-04-2013 22:05:13 // 132032
Ahogy Fairlane írja. :))
GEORGE04-04-2013 22:03:31 // 132031
Bocsi elírtam a nick neved.
Ati7704-04-2013 22:03:19 // 132030
Hátsó féknyereg?
Tekerni kell körbe-körbe.
Tekerni kell körbe-körbe.
GEORGE04-04-2013 22:00:45 // 132029
Úgy ahogy Fairline is írja, nyomás közben tekerni kell.
Fairlane04-04-2013 21:59:50 // 132028
Nyomás közben tekerni is kell...
Kovacs Laci 15504-04-2013 21:48:33 // 132027
én is igy teszek ha gáz lesz nekem, amugy teljesítmény nagyon érződik a 2000 8v és a 16v között????
Kovacs Laci 15504-04-2013 21:41:24 // 132026
Thomika04-04-2013 21:39:34 // 132025
Én összeteszem a két kezem, ha kibírja még két évig az 1.8 16V. A 8V még ma is teszi a dolgát Ricsiéknél. Már beszéltem Janival, ha pl. megborul a 16v- akkor teszek bele egy 8V felújított motort. Anno a 33-as eladásokr megkérdezte ma régi szerviz, ahova jártunk Norbee-val, azt mondták, hogy ha olcsón fenntartható és nagyon jó Alfát akarok vegyek 155 2.0 Ts 8V-t. Ezt is tettem. Valós 132Ezer km-rel vettem, néhány apróságtól eltekintve, a kopó dolgok voltak csak cserélve! 226 ezerrel adtam el, és nagyon király volt, amíg megvolt. A 16V motor felújítására tuti nem fogok költeni, már így is 1,6M-ba áll a verda és 2 éve van csak nálam. Összesen nem költöttem ennyit 6 év alatt a 8V-re....
Lehet, hogy mégis jobban jártam volna egy 156 jtd-vel....De annyira húzott a szívem a 155höz....Lehet ,hogy veszek egy 8V-t bontani és átrakom a motort :)
Lehet, hogy mégis jobban jártam volna egy 156 jtd-vel....De annyira húzott a szívem a 155höz....Lehet ,hogy veszek egy 8V-t bontani és átrakom a motort :)
Piritu - 1.000.00004-04-2013 21:10:55 // 132024
Nem rád, vagy más konkrét emberre gondoltam, egyszerűen korrigáltam a hsz-t, amire reagáltam.
Kár volt magadra venni :-(
peace
Kár volt magadra venni :-(
peace
Kovacs Laci 15504-04-2013 21:00:35 // 132023
Az én gépem is 2000 16V Ts 270 ezer van az autóba, motorkódos ként vettem akkor lehet hogy nem véletlen. :D
GEORGE04-04-2013 19:53:51 // 132022
Ha burkoltam rám célzol, ha nem, akkor is megemlíteném, hogy 2 db TS-em volt.
Az egyik egy 92-es 155 2.0 TS 8V, a mai napig hibátlanul üzemel! Pedig 300ezer van benne, vagy már át is léphette. Lövésem sincs valós volt-e benne a km,mikor vettem, de én magam 100ezret tettem bele haladósan. Igaz kínosan ügyelve a bemelegítésre és a kihűtésre. Mindenből a gyári minőséget kapta. Soha semmi gondom nem volt a motorral. Ezért vettem másodikra is TS-t, ami egy 98-as 146 ti-m amibe már a 156-ok 2.0 TS 16V-je volt.
Valódi 92 e km elment a 2-es hengerben a kompresszió. Mindig volt valami nyügje.. .
58e km vettem, csak Selénia Racing-et kapott, azt is 10 ezrenként dobtam ki belőle. meguntam, hogy sokszor a szervizben parkolt.
Aztán bele botlottam a 2004-es 156-os 2,4 Mjet 20V-be. 118e km vettem, most napokon belül benne lesz a 280ezer. 200e km volt egy turbó cserém, meg egy LMM. A belső féltengelycsuklókat cserélgetem, mert sajnos idővel kinyírja a rühes opel féltengely csuklót a közel 400Nm. A motorral nem kellett foglalkoznom a turbócserén kívül.
Nos a 156-ot is ugyan úgy használom, mint a másik kettőt, illetve még sem, mert az utazó sebességem több és sokszor mentem már tartósan 2-el kezdődő sebességekkel és bírja. Hidd el a TS16V nem tudott volna pl Milánóból tartósan 200 felett hazajönni, úgy hogy ne kellett volna olajat tölteni rá, vagy ne hullott volna szét. ( még mielőtt azt gondolod, hogy szájhősködöm, ült mellettem egy másik Alfás is )
Bárhova tévedsz be ahol Alfát javítanak, a földön mindig van 1-2 TS 16V szétborítva. Érdekes, hogy V6-ot, JTD-t, vagy TS 8V elvétve lehet látni a földön.
Tudom, hogy a te 146 TS-ed 300 felett van és még megy, ( mindig jó tudni, ha egy Alfa rendben teszi a dolgát ) de ennek az egyik oka, hogy te rövid idők alatt sok km-et tettél bele. Egy motornak az a legjobb ha egy indítás után a lehető legtöbb km-et tudja megtenni kihűlés nélkül. A TS 16V-közt is akad ellen példa, úgy ahogy a JTD-ben, vagy V6-ban is történik egy-egy elhalálozás, de akkor se annyi mind a TS16V-nél.
Továbbra is azt tartom, hogy a TS 16V messze nem olyan megbízható mint a TS8V vagy bármelyik JTD motor.
Persze nem kötelező elfogadni a véleményem.
A továbbiakban megkérlek téged is, hogy ne titulálj dízel pártinak, mert az életem során 18 autómból, összesen 3 volt csak dízel. Jelenleg is 2/1 a benzin/dízel aránya az udvarban.
Én csak tényeket írtam, és ha egyszer jó a JTD, akkor jó, és nem azért mert nekem olyan is van. Semmi közöm a megalkotásához ép úgy mint ahogy a TS-hez sem. Nem is értem azokat, akik kiakadnak azon, ha negatívan véleményezi valaki azt ami éppen neki van.
Nem kívánok vitatkozni, remélem aki sértődős az sem fog ezután megverni egy találkozón, én csak tényszerűen nyilatkoztam. És természeten a saját véleményem írtam.
Az egyik egy 92-es 155 2.0 TS 8V, a mai napig hibátlanul üzemel! Pedig 300ezer van benne, vagy már át is léphette. Lövésem sincs valós volt-e benne a km,mikor vettem, de én magam 100ezret tettem bele haladósan. Igaz kínosan ügyelve a bemelegítésre és a kihűtésre. Mindenből a gyári minőséget kapta. Soha semmi gondom nem volt a motorral. Ezért vettem másodikra is TS-t, ami egy 98-as 146 ti-m amibe már a 156-ok 2.0 TS 16V-je volt.
Valódi 92 e km elment a 2-es hengerben a kompresszió. Mindig volt valami nyügje.. .
58e km vettem, csak Selénia Racing-et kapott, azt is 10 ezrenként dobtam ki belőle. meguntam, hogy sokszor a szervizben parkolt.
Aztán bele botlottam a 2004-es 156-os 2,4 Mjet 20V-be. 118e km vettem, most napokon belül benne lesz a 280ezer. 200e km volt egy turbó cserém, meg egy LMM. A belső féltengelycsuklókat cserélgetem, mert sajnos idővel kinyírja a rühes opel féltengely csuklót a közel 400Nm. A motorral nem kellett foglalkoznom a turbócserén kívül.
Nos a 156-ot is ugyan úgy használom, mint a másik kettőt, illetve még sem, mert az utazó sebességem több és sokszor mentem már tartósan 2-el kezdődő sebességekkel és bírja. Hidd el a TS16V nem tudott volna pl Milánóból tartósan 200 felett hazajönni, úgy hogy ne kellett volna olajat tölteni rá, vagy ne hullott volna szét. ( még mielőtt azt gondolod, hogy szájhősködöm, ült mellettem egy másik Alfás is )
Bárhova tévedsz be ahol Alfát javítanak, a földön mindig van 1-2 TS 16V szétborítva. Érdekes, hogy V6-ot, JTD-t, vagy TS 8V elvétve lehet látni a földön.
Tudom, hogy a te 146 TS-ed 300 felett van és még megy, ( mindig jó tudni, ha egy Alfa rendben teszi a dolgát ) de ennek az egyik oka, hogy te rövid idők alatt sok km-et tettél bele. Egy motornak az a legjobb ha egy indítás után a lehető legtöbb km-et tudja megtenni kihűlés nélkül. A TS 16V-közt is akad ellen példa, úgy ahogy a JTD-ben, vagy V6-ban is történik egy-egy elhalálozás, de akkor se annyi mind a TS16V-nél.
Továbbra is azt tartom, hogy a TS 16V messze nem olyan megbízható mint a TS8V vagy bármelyik JTD motor.
Persze nem kötelező elfogadni a véleményem.
A továbbiakban megkérlek téged is, hogy ne titulálj dízel pártinak, mert az életem során 18 autómból, összesen 3 volt csak dízel. Jelenleg is 2/1 a benzin/dízel aránya az udvarban.
Én csak tényeket írtam, és ha egyszer jó a JTD, akkor jó, és nem azért mert nekem olyan is van. Semmi közöm a megalkotásához ép úgy mint ahogy a TS-hez sem. Nem is értem azokat, akik kiakadnak azon, ha negatívan véleményezi valaki azt ami éppen neki van.
Nem kívánok vitatkozni, remélem aki sértődős az sem fog ezután megverni egy találkozón, én csak tényszerűen nyilatkoztam. És természeten a saját véleményem írtam.
atesssz04-04-2013 16:48:47 // 132021
afri04-04-2013 16:34:45 // 132020
Kérek Mindenkit, aktivizáljátok Magatokat és jelezzétek hányan jöttök és hány napra, kell-e szállás!
1. Thomika 2fő
2. Tsiga 1 FőTsiga :)
3. karika 4fő(ebből 2 gyerkőc,1 asszonyka és én a legnagyobb gyerkőc) :-)
4. afri 1fő
1. Thomika 2fő
2. Tsiga 1 FőTsiga :)
3. karika 4fő(ebből 2 gyerkőc,1 asszonyka és én a legnagyobb gyerkőc) :-)
4. afri 1fő
Thomika04-04-2013 15:19:10 // 132018
Kérek Mindenkit, aktivizáljátok Magatokat és jelezzétek hányan jöttök és hány napra, kell-e szállás!
1. Thomika 2fő
2. Tsiga 1 FőTsiga :)
3. karika 4fő(ebből 2 gyerkőc,1 asszonyka és én a legnagyobb gyerkőc) :-)
1. Thomika 2fő
2. Tsiga 1 FőTsiga :)
3. karika 4fő(ebből 2 gyerkőc,1 asszonyka és én a legnagyobb gyerkőc) :-)
afri04-04-2013 15:17:28 // 132017
kétesélyes! vagy jó lesz, vagy nem!
:-D
:-D
Thomika04-04-2013 15:14:29 // 132016
Uraim!
Fejlemények a 155-ös talival kapcsolatosan:
Megvan a szállás, ahol tudnak fogadni minket, és a kocsik is elférnek!
Alabástrom Panzió
Kedves kis hely, és közvetlenül a Termálfürdő mellett van, közel a főúthoz. A Boros pincék 10 perc sétára.
A szállás ára reggelivel 4400Ft/ fő + 280Ft IFA.
Egyelőre úgy tűnik, csak mi lennénk ott az adott időpontban, tehát az éttermet tudnánk használni közösségi helyként is!
A tervezett program:
- Indulás Bp-ről fél 9-9 felé (útvonal később)
- Kb. 11 felé szeretnék leérni (legkésőbb), amelyik szoba már kész, oda bepakolunk, aztán a közelben egy közös ebédet megejtünk.
- Ebéd után a termál fürdőben áztatnánk magunkat (fél 2-2-től)
- Estére két választási lehetőséget kínálok, erről döntsünk mihamarabb!!
1. bor vacsorás estet tervezek valamelyik pincében, éjszakába nyúló mulatozással
2. Szálláson csinálunk magunknak bulit, ide mindenki hoz piát rágcsát ,stb. vacsira pedig akár a kertben bográcsban főzhetünk valamit
- Másnap reggeli, közben a puzzle összerakosgatása az éjszakával kapcsolatosan! :)
- Szobák elhagyása 10:30-ig, utána kis kirándulást terveztem a környéken (gyalog és autóval)
- Ha nagyon jó idő van, akár a termálfürdőben is áztathatjuk magunkat egy kicsit.
- Ebéd vhol egy útközben talált helyen.
- Hazaindulás kedvünk szerint....
- Este fényképek megosztása többiekkel
Fejlemények a 155-ös talival kapcsolatosan:
Megvan a szállás, ahol tudnak fogadni minket, és a kocsik is elférnek!
Alabástrom Panzió
Kedves kis hely, és közvetlenül a Termálfürdő mellett van, közel a főúthoz. A Boros pincék 10 perc sétára.
A szállás ára reggelivel 4400Ft/ fő + 280Ft IFA.
Egyelőre úgy tűnik, csak mi lennénk ott az adott időpontban, tehát az éttermet tudnánk használni közösségi helyként is!
A tervezett program:
- Indulás Bp-ről fél 9-9 felé (útvonal később)
- Kb. 11 felé szeretnék leérni (legkésőbb), amelyik szoba már kész, oda bepakolunk, aztán a közelben egy közös ebédet megejtünk.
- Ebéd után a termál fürdőben áztatnánk magunkat (fél 2-2-től)
- Estére két választási lehetőséget kínálok, erről döntsünk mihamarabb!!
1. bor vacsorás estet tervezek valamelyik pincében, éjszakába nyúló mulatozással
2. Szálláson csinálunk magunknak bulit, ide mindenki hoz piát rágcsát ,stb. vacsira pedig akár a kertben bográcsban főzhetünk valamit
- Másnap reggeli, közben a puzzle összerakosgatása az éjszakával kapcsolatosan! :)
- Szobák elhagyása 10:30-ig, utána kis kirándulást terveztem a környéken (gyalog és autóval)
- Ha nagyon jó idő van, akár a termálfürdőben is áztathatjuk magunkat egy kicsit.
- Ebéd vhol egy útközben talált helyen.
- Hazaindulás kedvünk szerint....
- Este fényképek megosztása többiekkel
Kovacs Laci 15504-04-2013 14:50:37 // 132015
Nagyon jól néz ki ! gratula! :)
Buksi04-04-2013 11:27:00 // 132014
Most már csak jó lesz! ;-)))
Buksi04-04-2013 11:24:35 // 132013
Na, ezt így kell csinálni! ;-))))
Buksi04-04-2013 11:23:56 // 132012
Gratula, éppen ideje volt már! :-DDDD
karika15504-04-2013 10:55:34 // 132011
Ez iggen!
Jól néz ki,biztos jó is lesz ;)
Jól néz ki,biztos jó is lesz ;)
karika15504-04-2013 10:53:13 // 132010
Nagyszerű,
már egész másképpen is nézett rám HUG-i,mikor elhaladtam előtte ma de. :-)
már egész másképpen is nézett rám HUG-i,mikor elhaladtam előtte ma de. :-)
Thomika04-04-2013 08:57:13 // 132009
Hatalmas Gratula! :))) Akkor mi lesz ma? Ünnepelünk?
GT Ɨ|ѯ04-04-2013 08:18:12 // 132008
nemsemmi..:-)
jó kell, hogy legyen, ennyi kaland után
jó kell, hogy legyen, ennyi kaland után
afri04-04-2013 07:44:21 // 132007
nem unatkoztunk az éjszakás műszakban az este .. :-D
ugye 6os váltó projekt ..
az van jelen helyzetben, hogy mindkét váltót (5gangos és 6gangos) elvittem szerelőhöz még múlthéten, hogy passzolja össze! :-)) mivel a156os V6os váltóján nincs kilométeróra-jeladó! így vhogy meg kellett oldani ezt a részt!
és a legeccerűbbnek azt tűnt, hogy csak a difiház egyik felét alakítjuk a 155ösére, tehát ezt a fogaskerekes jeladót kellett beépíteni! bevittem melóhelyre és belemartuk a szükséges lyukakat! remélem jó lesz! :-)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00346/00346767t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00346/00346768t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00346/00346769t.jpg)
ugye 6os váltó projekt ..
az van jelen helyzetben, hogy mindkét váltót (5gangos és 6gangos) elvittem szerelőhöz még múlthéten, hogy passzolja össze! :-)) mivel a156os V6os váltóján nincs kilométeróra-jeladó! így vhogy meg kellett oldani ezt a részt!
és a legeccerűbbnek azt tűnt, hogy csak a difiház egyik felét alakítjuk a 155ösére, tehát ezt a fogaskerekes jeladót kellett beépíteni! bevittem melóhelyre és belemartuk a szükséges lyukakat! remélem jó lesz! :-)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00346/00346767t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00346/00346768t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00346/00346769t.jpg)
GT Ɨ|ѯ04-04-2013 06:59:11 // 132005
grat a K-hoz!:-)
Marklar15503-04-2013 23:37:18 // 132004
Csak ilyen piros képe van. Ami nincs lemattulva. :-P
TSiga ( I am the TSIG)03-04-2013 23:21:03 // 132003
Fairlane03-04-2013 23:12:45 // 132002
Pont egy ilyen embléma nélküli, bedőlt kerekű "szart" tudtál berakni... :D
Marklar15503-04-2013 23:12:42 // 132001
TSodalaToS
TSiga ( I am the TSIG)03-04-2013 23:06:36 // 132000
Fairlane03-04-2013 23:00:53 // 131999
Naccerü :)
TSiga ( I am the TSIG)03-04-2013 22:51:50 // 131998
Jó hír:
ma 14:45-kor hivatalosan is a nevemre kerűlt az autóm!!!!!!!!!!!!!!
:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
12 év után.
A legértelmesebb 12000 volt, amit átiratásra költöttem.
ma 14:45-kor hivatalosan is a nevemre kerűlt az autóm!!!!!!!!!!!!!!
:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
12 év után.
A legértelmesebb 12000 volt, amit átiratásra költöttem.
GTPeti03-04-2013 22:06:41 // 131997
A fenébe. :(((
Marklar15503-04-2013 22:06:05 // 131996
88=66
Marklar15503-04-2013 22:05:04 // 131995
Nálam nem. De azt már elbontották. Tavaly volt nálam valaki, aki elbontotta két éve...
Marklar15503-04-2013 22:03:25 // 131994
Nekem nincs is kormosom. Én csak motor killer vagyok... :)
Marklar15503-04-2013 22:01:44 // 131993
Nem is "kiáltom" rossznak. Csak 200e km felett már nem üzem biztos. :) (többnyire) :)
Marklar15503-04-2013 22:00:06 // 131992
Ilyen sem kőőő :)
Marklar15503-04-2013 21:57:57 // 131991
áhh. :)
Az UNOmon épp a motorhoz nem kellett nyúlni. 100-158e km között. A váltóhoz is azért, mert levertem és hegeszteni kellett. + kuplung.
Gézáé meg péppé van tuningolva. ;)
De! ;)
Én nem bánkódom, hogy a 16 éves TS em meghótt.
Viszont a sokkal fiatalabb 146/56/ 88. ok TS ei is döglenek...? ;)
Az meg már gyanús... ? ;)
Sőt ennél a 155 ökben is döglöttek már régebben is.
Néked mákod van, hogy fűtött helyen áll... Így könnyű... ;)
Az UNOmon épp a motorhoz nem kellett nyúlni. 100-158e km között. A váltóhoz is azért, mert levertem és hegeszteni kellett. + kuplung.
Gézáé meg péppé van tuningolva. ;)
De! ;)
Én nem bánkódom, hogy a 16 éves TS em meghótt.
Viszont a sokkal fiatalabb 146/56/ 88. ok TS ei is döglenek...? ;)
Az meg már gyanús... ? ;)
Sőt ennél a 155 ökben is döglöttek már régebben is.
Néked mákod van, hogy fűtött helyen áll... Így könnyű... ;)
GTPeti03-04-2013 20:22:44 // 131990
Megállt a piros Uno motorja? :((((
atesssz03-04-2013 20:04:04 // 131989
nekem szvsz tetszik a TS, igaz, hogy nyomatékszegény a 2.5 után, de mikor visszarakom 5.-ből 3-ba 90-100 nál, 4000-től lehet érezni, hogy csak van ott valami :)
Bár azt nem értem, hogy miért van az, hogy még üzemmeleg motornál is párologtat a kipufogó, mint az állat...
Bár azt nem értem, hogy miért van az, hogy még üzemmeleg motornál is párologtat a kipufogó, mint az állat...
Buksi03-04-2013 17:54:23 // 131988
De tényleg! :-DDDD
Kovacs Laci 15503-04-2013 17:42:24 // 131987
Köszi a segitséget!
TSiga ( I am the TSIG)03-04-2013 11:15:59 // 131986
Ő a motor-minátor. :-)
Buksi03-04-2013 11:11:40 // 131985
Marklar a 8V-t is elpusztítja! :-DDDDD
Piritu - 1.000.00003-04-2013 10:47:43 // 131984
Ha visszaolvasol a "sötét" oldal harcosai szapulják a TS-t, senki sincs a kormos ellen.
Tentacle03-04-2013 10:11:10 // 131983
A kormos ellen csak azok vannak, akik még nem nézték meg milyen a sötét oldal ... nem olyan rossz az :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
559
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?