Forum >> 155

Marklar15502-04-2013 23:21:31 // 131973
Nekem leszakadt egy szelep. S megturmixolta a dugót. (Szerelő szerint)
GEORGE02-04-2013 23:09:07 // 131972
A TS 8V elpusztíthatatlan, szemben a TS 16V-vel.


Ezen lehet vitatkozni, lehet nem tetszést kifejteni, lehet megsértődni, de ettől még száraz tény :-)
atesssz02-04-2013 22:55:20 // 131970
mégis mitől hal meg a motor? törik a gyűrű, főtengely, vagy eltörik a szelep?
Marklar15502-04-2013 22:54:20 // 131969
Azért hosszú távra ne indulj el... :-PPP
Marklar15502-04-2013 22:53:19 // 131968
A kivételek erősítik a "szabályt"... :)))
Marklar15502-04-2013 22:52:21 // 131967
Az "csak" 8V Az ALFA motor... :)
Piritu - 1.000.00002-04-2013 22:51:26 // 131966
A volt 146-om, a gyári "cuccokkal" túl van a 310e km-en. (1,6TS)
Marklar15502-04-2013 22:44:08 // 131965
Az, hogy a 95 ös TS em meghótt nem lepett meg. Sőt számítottam rá ügye. De ezek már sokszor 3-4 évesen is beszartak. Pl amikor anno 2004/5 ben rácuppantam a 155 nézegetésre, akkor már volt olyan hirdetés ahol "frissen generálozott, 166 osból átrakott 155 lovas..." hirdetések is voltak.
De, ha tehetném szereznék 0km es TSt. S azt bele. Ha én szervizeltetném, akkor megkapná a gyári cuccokat azt még 200+e km et elmenne...(?) ;)
Mert vezetési élmény szempontjából jó az a 2,0 16V...
Marklar15502-04-2013 22:37:21 // 131964
Sok mindenben így van :/
Marklar15502-04-2013 22:36:35 // 131963
Kb addig is gyártották. Utána JTS Opelekkel...?
Alfy02-04-2013 22:03:41 // 131962
A volt 164 Alfámban (92-es) is TS motor van és még mindig üzemel. :)
Piritu - 1.000.00002-04-2013 21:53:58 // 131961
Mégis az lesz. A kocsi használati utasítása alapján az (is) belevaló 100ezres gyertya.
Piritu - 1.000.00002-04-2013 21:47:33 // 131960
Ebben nem lennék annyira biztos. Az BKR6EKPA a gugli képei alapján két elektródás, amit te írtál, csak egy.
Kovacs Laci 15502-04-2013 21:39:03 // 131959
Köszi akkor nem lehetetlen hogy az is az.....
Piritu - 1.000.00002-04-2013 21:28:00 // 131958
Az utóbbi 100ezres. Az előbbit nem tudom, mert a 100ezres párja: BKR6EKPA
(forrás)
Kovacs Laci 15502-04-2013 21:07:39 // 131957
NGK PFR 6B + NGK PMR 7A az hány kiló méteres gyertya?
Fairlane02-04-2013 20:45:44 // 131956
Meg a 147-et, GT-t :)

De tökmindegy, osztom a véleményedet.
Fairlane02-04-2013 20:44:32 // 131955
GT-ben van 2008-as 1.8 is :)
Zsolt15502-04-2013 20:43:50 // 131954
A GTV-t és a Spider-t ki is hagytam a felsorolásból. :-)))
Akkor meg 9 éves a legfiatalabb és bőven 100e.km felett van szinte mindben. A 16V 95'-96' környékén jött. Most egy ennyi idős motortól azért ne várjon csodát az ember. Főleg amelyiket hajtották is. Előbb-utóbb mindegyik megadja magát.
Zolika15502-04-2013 20:30:03 // 131953
ez a cél, hogy beszarjanak, elkopjanak. És vegyél 1 másik autót :D
Buksi02-04-2013 20:25:34 // 131952
Marha f@sza! :-((
Piritu - 1.000.00002-04-2013 20:24:49 // 131951
A 2005-ös 156-omban is TS volt.
atesssz02-04-2013 20:23:36 // 131950
áh, ennek már csak a motorjára költöm a kötelezőket, gyűjtök 59-re :P
Marklar15502-04-2013 20:22:36 // 131949
Nem hiszem. Már megint tök szar időt mondanak... :/
Buksi02-04-2013 20:22:03 // 131948
Most hétvégén vasárnap nem leszel kint Érden? :-)
Marklar15502-04-2013 20:20:04 // 131947
Olyan má van. :) V8 triturbó :)))
Marklar15502-04-2013 20:19:37 // 131946
A nagy számok törvénye alapján meg inkább túl sok a TS halál. Szerintem az a kivétel, ha nem döglik meg... :) Neked még mákod van... :)
(De írtam a blogomban, hogy "számítottam" rá megvételkor. Meg az ára alapján "természetes" is.Csak kivárhatta volna mire meg van a tartalék motor...)
Amúgy 94/5(?) - 2004 ig gyártottak 16V TS... :)
Marklar15502-04-2013 20:15:41 // 131945
Nem fejlődök vissza... ;)
Zsolt15502-04-2013 20:09:08 // 131944
Nálad hogy áll a szervíz? Sikerült már elvégezni a paripán?
Zsolt15502-04-2013 20:07:32 // 131943
Ezen is jól mutat. :-)))
karika15502-04-2013 20:06:21 // 131942
VÉ6 bele,meg biturbó :))
Zsolt15502-04-2013 20:06:15 // 131941
Nagy számok törvénye. Ennyi. 145-146-155-156-166-ban volt TS motor. Biztosan készült belőle pár millió darab. Most az, hogy abból pár száz darab megadta magát, még egyáltalán nem jelent semmit.
Sajnos az anyagiak miatt az itthoniak közül sok az alig szervízelt, míg a külföldiek között sok a leharcolt. Meg kilométer is van bennük gazdagon. A legfiatalabb 156 is 8, míg a 155-s 16 éves.
Ha a VM dízel vagy a TS között kellene választanom, akkor én is a TS választanám. :-)))
karika15502-04-2013 20:04:04 // 131940
nálatok má nyár van? :)
Kicsu02-04-2013 19:43:44 // 131939
:D :D
Megy a háztól. Nem csinálok gondot magamnak.
GT Ɨ|ѯ02-04-2013 19:43:34 // 131938
Tisztára mint a kormos:-)

csomagtér tetejére valamit?...
TSiga ( I am the TSIG)02-04-2013 19:33:24 // 131937
Motorvezérlés kábelköteg átnéz+ gyújtáskapcsoló elektronika csere.
+ "profi" szerelőt nyakonvágni péklapáttal.

a golfütő is jó
meg a csákány
meg a féltengely
meg a vizes bőrszíj
meg a rotakapa
meg a kockamedúza
meg a kaktusz
meg a gumicsírke
...
TSiga ( I am the TSIG)02-04-2013 19:27:14 // 131935
Mivel nem tudom megkülönböztetni a td-t a 16v-től, csak a "gyerekfék" alapján csak a 16V lehet. :-)
TSiga ( I am the TSIG)02-04-2013 19:25:38 // 131934
"Motorkódoztatni" + 8V motor bele+chip.
Annál még az 1.7 8V is jobb. :-)
Marklar15502-04-2013 19:03:27 // 131933
szokodi72 válasz | megnéz | könyvjelző 2013.04.02 01:27:46 © (208224)

Sziasztok

Tanácsot ill. véleményeket szeretnék kérni tőletek. Adott egy 156 1.6-os motor, aminek kifigyelt az oldalán a hajtókar. Kérdésem, hogy mit javasolnátok ebben az esetben: komplett motor, csak egy másik blokk, vagy lehetne-e nagyobbat belerakni?

És mik lehetnek a különféle megoldásoknak a buktatói, mire kellene figyelni (pl. elektronika, felfogatások, stb.)?

Válaszaitokat előre is köszönöm.
atesssz02-04-2013 17:53:56 // 131932
Thomika02-04-2013 17:47:38 // 131931
Az jó kérdés! Olyan, mintha össze lenne kötve a két fő csati a gyújtásnál....
Buksi02-04-2013 17:09:56 // 131930
Így már értem! :-DDD
Kicsu02-04-2013 16:29:12 // 131929
Az ok,de kihúzott csatikkal miért világit a töltés visszajelző,és az alapjárati is búg.
Gyozi15502-04-2013 14:55:02 // 131928
igen, addig normális, megy szépen míg eléri a 0,5 bart, aztán vége
Thomika02-04-2013 14:43:53 // 131927
Őszintén...eléggé el vagyok bizonytalanodva....Nem tudom, megéri-e kockáztatni...

Egy pontos leírás: :)

"Amikor fékfolyadékokról beszélünk, a fékolaj megnevezés megtévesztő lehet, mert a legcsekélyebb motorolaj szennyeződés is tönkreteheti a fékberendezés gumialkatrészeit.

A fékfolyadékok minőségét a következő fizikai és kémiai tulajdonságokkal tudjuk leírni. Forráspont, vegyi semlegesség, vízzel való összeférhetőség, gumiduzzadás, egymással való keverhetőség és kenési képesség. Ezeknek a tulajdonságoknak szigorú határértékei vannak, ettől eltérni nem lehet. A fékfolyadékkal szemben támasztott követelményeket a SAEJ 1703 szabvány foglalja össze. A szakmában azonban nem a SAEJ besorolásai terjedtek el, hanem az amerikai közlekedési minisztérium által meghatározott DOT szabványok. A DOT alapvetően két nagy csoportba sorolja a fékfolyadékokat. A glikol bázisúakat DOT 3 és DOT 4 számokkal jelöli. A szilikon bázisúakat pedig DOT 5-tel. A legmodernebb fékfolyadékok a DOT 5.1-esek, mivel ezek már nem tartalmaznak szilikont sem. A különböző DOT osztályú fékfolyadékokat nem szabad egymásra önteni, összekeverni. Az ABS-szel szerelt autókba pedig tilos DOT3-as teljesítményszintű fékfolyadékot tölteni!

A fékfolyadékok gyakorlatban történő alkalmazása jármű-illetve fék specifikusan történik, a jármű-vagy a fékrendszer gyártó előírásainak megfelelően.

A glikol bázisú fékfolyadékok higroszkopikusak és már a környezeti levegővel érintkezve is egyre több vízzel telítődnek. E tulajdonság pedig károsan befolyásolja a fékfolyadékok forráspontját. Valamint ez a fékfolyadékba keveredett víz, amely 0 C°-on megfagyhat, 100 C°-on pedig felforrhat, nem képes elkülönülni, így a legcsekélyebb víztartalomnál is lecsökken a fékfolyadék forráspontja."
karika15502-04-2013 13:30:57 // 131926
na igen vmi ilyesmire gyanakodtam én is a vákuum miatt,
mert nekem is furcsán jobb lett az autó,miután szétszedtem kipucoltam a pillangószelepházat( kis levegőjáratokkal stb),bár akkor elég sokmindenhez nyúltam(akksisaru le,csatik, kábelek,LMM tisztítás,alapjárati M puci viszont ezeket máskor is megejtettem már és utána nem volt ilyen változás...)
katbal02-04-2013 13:20:36 // 131925
Itt a fékolajos-motortisztítós cikk.

A fékolaj szerintem biztos nem vízbázisú. Pont azért kell cserélni, mert az évek során felvesz valamennyi nedvességet a levegőből és lecsökken a forráspontja.
Thomika02-04-2013 12:45:59 // 131924
Valószínűleg kapott egy sallert a gyújtáskapcsoló végén lévő elektronika. Az nem olyan vészes, kb. 3000Ft, csak vigyázni kell a cserénél, hogy a kormányzár működjön utána is! Az lapjárati motor is lehet, hogy cserés lett..Bár az nem szokott túl gyakran megdögleni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.