Forum >> 155

Marklar15520-05-2013 20:39:08 // 132796
Zolikának ez egy 92-es ajtó...
Marklar15520-05-2013 20:37:46 // 132795
Ma retkeltem egy kicsit az SW-t...
Buksi20-05-2013 20:12:39 // 132794
Ez sem rossz! :-)
GT Ɨ|ѯ20-05-2013 20:10:54 // 132793
hátsó fék betaposva még:-)
Buksi20-05-2013 14:51:52 // 132791
Azért megnézném a többi autós fejét, amikor így átrepülnénk a körforgóban! :-DDD
Buksi20-05-2013 14:51:00 // 132790
Igen, ez lenne a normális! :-))
TSiga ( I am the TSIG)20-05-2013 14:02:23 // 132789
Képaláírás:
"Így kell átmenni a körforgalmon!"
:-D
GT Ɨ|ѯ20-05-2013 07:57:31 // 132788
Nem téli használatú:-)
Buksi20-05-2013 04:09:12 // 132787
Ez ám az egy kerék! ;-))))

Buksi20-05-2013 02:46:26 // 132786
Télen jól lehet vele tolni a havat! :-)))
atesssz20-05-2013 00:43:24 // 132785
nem hiszem, utálja az alfákat :D A 2.5 TD motorterében az volt a baj, hogy a 8-as villáskulcs sem esett le, ennél az a baj, hogy egy kamion is megfordul a hűtő meg a blokk között :P
TSiga ( I am the TSIG)19-05-2013 21:45:22 // 132784
Akkor félreértettem: megstoppolni :-)
TSiga ( I am the TSIG)19-05-2013 21:44:27 // 132783
Stipi-stopi! :-)
STOP, az enyém! :-)

Valahogy így értette... :-)
atesssz19-05-2013 21:12:04 // 132782
Valami rémlik: Karosszériás barátom mondta, mielőtt fel akartam vele rakatni, hogy STOP!
Vagy hogy érted hogy stoppolni? :D
TSiga ( I am the TSIG)19-05-2013 21:11:48 // 132781
Komoly, de egy központi anyás felni lenne a nagy szám. :-)
GT Ɨ|ѯ19-05-2013 20:51:37 // 132780
Esti mese:-)






Zender kitt és OZ a nagy varázsló.
Marklar15519-05-2013 11:42:40 // 132779
Gratula.
Azt a hővédőt stoppolni kell felrakás előtt. (mondtam is, asszem) Már a tartalék autóét küldtem el...
atesssz19-05-2013 09:12:52 // 132778
Tegnap feltettem azt a műanyag védőt is, a kerék meg a sárvédőhöz, egész jó lett :)

Viszont a hővédő a kipufogóra az elég rendesen el van töürve :(
Marklar15518-05-2013 18:18:09 // 132777
De sikerült... ;)
atesssz18-05-2013 17:17:49 // 132776
Van ám különbség... Amit nekem küldtél zárat, azt is 2 óra hosszáig hackeltem, hogy jó legyen a bowdenhez a zár .P
Marklar15518-05-2013 13:39:18 // 132775
A képen 16V. Van kis különbség a két bowden befogatása között.
Buksi18-05-2013 03:50:05 // 132774
Látom te is tudod melyik a jó évjárat! :-DDD
Buksi18-05-2013 03:46:08 // 132773
Akár annak is! ;-)))
Thomika17-05-2013 21:43:16 // 132772
A későbbi modellekben már volt a bowden. Legalábbis a 8V-mben és a 16V-ben más-más cucca van.
Thomika17-05-2013 21:41:38 // 132771
Hajrá! Talán most már jó lesz! :)
Thomika17-05-2013 21:40:08 // 132770
Nos megejtettem a cserét. A vicces, hogy mikor kivettem a jeladót, kiderült, hogy ez a harmadik verzió. A sárga a legvastagabb, aztán jön a kocsiból kiszedett, és a legkisebb zöldet, beleraktam. Utána kipróbáltam, beindulta kocsi, nem volt semmilyen negatív visszajelzés. Szóval a következő napokban kiderül, ez a művelet segített-e...
Zolika15517-05-2013 19:19:22 // 132769
Hm. Az az érdekes, hogy majdnem így vezettük el. De! A zárba való becsatlakozásnál nekem van egy fehér biz-basz ami a régi bówdenen is rajta volt. De itt a képeken és amit Te adtál bówdenen nem volt rajta. Egy ilyen távtartó féleség. Én azt átraktam a régiről arra is amit adtál. Lehet az a baj, hogy az rajta van? Biztos tudod mire gondolok.. Köszi a képet amúgy! :)
atesssz17-05-2013 17:52:25 // 132768
Én már első alkalommal megnéztem volna, hogy mi a hiba az ECU-ban, ha tehettem volna :D
Amúgy valószínű hogy az ECU-ból kapja, mert a környéken több szenzor nincs, aminek köze lehetne a keverékképzéshez/vízhőfokhoz, kivéve annak, ami a hengerfejben van, a 2 csatlakozós.

amúgy tökéletesen indul.
Thomika17-05-2013 15:11:46 // 132766
Ahogy a manualt néztem, minél magasabb a hőmérséklete a víznek, annál kisebb az ellenállás. Lemegyek rámérek a termosztátban lévőre, és lecserélem a "raktáron" lévőre...aztán majd meglátjuk.....
Thomika17-05-2013 15:10:07 // 132765
Süsnye jól mondod! A 16V-ben már csak 2 hőmérséklet érzékelő van, az egyik a termosztátban, ez a computernek adja a jelet, innen küldni szanaszét! A termosztát alatt-mögött a max. hőmérséklet jeladó van.

Atesz!

Ez jól hangzik, lecserélem én is, aztán meglátjuk. Le is megyek mojolni egy kicsit! :)
Kovacs Laci 15517-05-2013 12:56:10 // 132764
Már jó helyre vittem :DDDDDD
GT Ɨ|ѯ17-05-2013 11:58:37 // 132763
a 19-es:-)
süsnye17-05-2013 10:50:16 // 132762
amikor a piktogram-ot bedobja, akkor kellene megnézni, hogy milyen hibakód van az ECU-ban.
Emlékeim szerint az érzékelők (de ezek 8V-s emlékek):
- termosztátban a motorhőfok érzékelő van, ami az ECU-nak küldi a jelet a keverékképzéshez
- külön kapcsoló a magas vízhőfok lámpának (ezt testelted le)
- külön jeladó a vízhőm órának (ennek is ott kell lennie a környéken, de az is lehet, hogy a 16V-nél már az ECU-tól kapja az óra a jelet, ezt nemtom).
Marklar15517-05-2013 10:42:22 // 132761
Dísznek... :)
Marklar15517-05-2013 10:41:23 // 132760
Lengő karostól... Nem jó helyre vitted műszakira... ;)
Alfy17-05-2013 07:51:05 // 132759
Hétvégére! :)
Buksi17-05-2013 01:23:49 // 132758
Jó lenne egy ilyen készlet! ;-)))
Fairlane16-05-2013 22:08:11 // 132757
Szerelgetéshez... :P

Zolika15516-05-2013 21:51:41 // 132756
A szakadtal össze, de jónak tűnt. Ha küldenél egy képet megköszönném!
GEORGE16-05-2013 21:30:05 // 132755
Ez dobta a gép.
Amúgy mióta megvettem, a szíjszakadásig, semmi nem romlott el rajta.
atesssz16-05-2013 18:15:45 // 132754
Ma is gond nélkül beindult az autó tűző napon.

Én is méricskéltem egy kicsit:
A jeladóm szobahőmérsékleten 1980-2000 ohm, attól függően, mennyit taperoltam :)
Ettől függetlenül lehet rossz egy adott hőmérsékleten, és ez meg is magyarázná azt, hogy hűvösebb időben miért indul be, melegben meg nem. Nem nagyon ismerem a PTK lelki felépítését, de az elképzelhető, hogy egy adott hőmérsékletnél rossz ellenállás értéket ad az ECU-nak, ami esetleg értékelhető értékeken kívül van az ECU-nak, és ezért produkálja azt, hogy bedobja a piktogramot, és baszik indulni.

Egyébként arra kíváncsi lennék, hogy a vízhőfok mérő óra honnan kapja a jelet? Lehúztam annó a motor hőm. jeladót a termosztátról, meg azt a csatit is, ami látszik jól a legutolsó képeden!
Az egyik sarut, ha letesteled, akkor villan ki a túlmelegedett hűtővíz ikon a műszerfalon, a másik saru pedig egy PTK. Nem tudom hova küldi az adatokat. De mondom, mindkét lehúzott gomba-csatlakozónál mutatta az óra az aktuális hőfokot o_0

Kovacs Laci 15516-05-2013 18:07:55 // 132753
Bal elejében az autónak az első szilentett hogy lehet kicserélni?? Müszakin elhúzták-e miatt Keddre össze kell reszelni. Segitséget elöre is köszi!
Thomika16-05-2013 08:35:53 // 132752
Helyesbítenem kell! Jelenleg is Zöld jeladóm van, csak a kék bosch csati megzavart...Most lementem és inkább beindítottam a járgányt, hogy később el tudjak indulni :P Pöc röff indult! Közben lefotóztam a dolgokat.

Ezek vannak itthon: (szerintem a sárga még a 8V-jé lehetett, mert jóval vastagabb)



Ez van a kocsiban:

Thomika16-05-2013 07:29:46 // 132751
Az jó! :) A vicces, hogy most kék színű a benne lévő, van itthon egy sárgám meg egy zöldem, de a zöld sokkal vékonyabb, tehát az akár máshoz is tartozhat, bár nem tudok a rendszerben más, ilyen kinézetű érzékelőről. Sajnos, a sárgán egyáltalán nincsenek számok, így neten nem tudok rákeresni, a zöldön lévő 6 karaktereset meg nem találja a gugli....
Thomika16-05-2013 07:26:46 // 132750
Jó reggelt!

Nem vagyok egy autóelektromossági szaki, ezért csak remélni tudom, hogy jól mértem ki az éppen kezemben lévő termosztát jeladót...2000 Ohm állásra kapcsoltam a multimétert és elvileg a két láb között, ha összeér a két vezeték, akkor mutatott értéket, ami így 1759 volt. Ez egyáltalán jó így vagy nem jól mértem? A manual szerint 60 fokos teszt vízzel 470-600 ohm között kell lennie. Ez meg ugyebár szobahőmérsékleten leledzik éppen.

Még a kocsiban lévőt is megpróbálom lemérni, annál milyen értéket mutat...
Marklar15515-05-2013 22:19:48 // 132749
Fényképezek Neked egy ajtót ami még egyben van... :) Nem mind1, hogy merre van felfogatva. Össze mérted a szakadtal?
TSiga ( I am the TSIG)15-05-2013 21:30:13 // 132748
Várj, amíg melegszik az idő és megnyúlik a bowden :-)
Amúgy semmi.
Zolika15515-05-2013 21:12:46 // 132747
Ma megint nekiestünk Faterral a bowdenes sztorinak. Szétszedtük az egészet. Zár ki, bowden beleakaszt és a belső ajtónyitókaros vázat is összekötöttük. Szóval összeraktuk az egészet de úgy hogy nem az ajtóban volt. Olyan mint ha a bowden pár mm-el rövidebb lenne. Nagyon paszentosan de működött( ajtón kívül). Beraktuk, minden fázisnál próbálva. De ahogy beraktuk a belsőkilincses házat a helyére nem csukódik, a bowden annyira megfeszül hogy állandóan nyitva tartja a zárat. Ahogy kivesszük a helyéről, enged annyit a bowden, hogy a zár nyílik és csukódik. Minden össze van rakva elméletileg jól, nagyon nagyon sokszor átnézve. Érdekes az is, hogy ha a helyére rakunk mindent, akkor a belső kilincs mögötti csavart nem tudjuk becsavarni, mert éppen hogy 1 kicsit nyílik ki a kallantyű és nem annyira hogy hozzáférj.. Ezek után ötlet? :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.