Forum >> 155

TIbor19-04-2013 08:19:04 // 132364
500 Ohm körül kellene mérned rajta asszem.
TIbor19-04-2013 08:17:28 // 132363
Atesz !
Az alsó.
atesssz18-04-2013 23:31:47 // 132362
melyik csatlakozó a főtengely jeladó? A gázdugótól valóban nem világítana injektor piktogram.

Buksi18-04-2013 21:14:04 // 132361
Az nem lesz nehéz! Nem szabad napra állni! ;-)))
katbal18-04-2013 18:58:47 // 132360
Teljesen egyetértek!
A "gázdugó az üzemanyagrendszerben" elméletben nem hiszek. Elképzelhető, hogy olyan is ki tud alakulni, de azt kiköhögi pár fordulat alatt (ugye benyaszűrő csere után is sokat kell indítózni, de aztán egyszer csak pöcc...). Meg üa. nyomást nem is mér vissza a rendszer, szóval amiatt nem marad égve az injektor lámpa.
2x nekem is előfordult, hogy nem indult és utólag belegondolva mindkétszer a nyaralóban, amikor reggel óta tűző napon állt a kocsi. Aztán egyik télen, mikor napokig mínusz volt, nem tudtam használni a kocsit mert megint csak nem indult. Bevontattak a cég műhelyébe és ott egy multiméterrel elkezdtem mindent mérni. A főtengely jeladó szakadást mutatott. Aztán negyed óra múlva megint rámértem, akkor meg megvolt a jó ellenállása. Visszadugtam, aztán pöccre indult is. Kiszedtem, aztán szórakoztam vele egy kicsit, ha 4 fok alá lehűtöttem, akkor szakadt volt, fölötte meg OK. Csere óta egyszer sem volt, hogy ne indult volna. Azóta máshonnan is hallottam ilyet, hogy melegben, vagy hidegben szakadásba ment a főtengely jeladó. Szóval szerintem is annak a csatijába kéne belemérni, amikor nem indul őkelme! Asszem 1kohm körüli a jó érték, de a manualban benne van pontosan.
[k i z z o]18-04-2013 17:51:22 // 132359
Nem indulást, úgy, hogy nem is robbant, csak a holtponti jeladó hiba okozhatja. Melegen előfordul, hogy a szenzor átmenetileg megszakad, eléggé könnyen "besugárzódik" a melegtől.

Legyen nálad egy fagyasztóspray, és legközelebb egyszerre egy csatlakozási pontot, vagy szenzor házat hűts le vele. Előbb utóbb kiderül, mi okozta a hibát.

Azt is jó lenne tudni, hogy benzin, vagy szikra nincsen nem induláskor. (Valószínű benzin biztos nincs, mert különben nem indulna ha lehűl, de ha pl. holtponti jeladó baja van, akkor egyik sincs.)

Ha valamelyik hőmérséklet szenzorral lenne baj, akkor kellene jelét mutassa indulásra.
Thomika18-04-2013 16:42:48 // 132358
Na, ma én is így jártam délelőtt, nem akart beindulni. Épp lent volt az egyik szomszédom, a kislánya 1000-es franciáján javította az automata ajtót. A lényeg ,hogy a szomszédom 15 évig bosch szerelő volt :) Persze megörvendeztetett vele, hogy ami az Alfa 16V-kben benne van, az az egyik legxarabb bosch, amit valaha csináltak. So segítséget kértem, hátha van ötlete, miért nem indul. Már többen felhozták, hogy talán a hőmérséklet jeladója lehet xar, talán úgy érzékeli, mikor a napon szépen felmelegszik a motortér, hogy már a motor is meleg, ezért nem ad elég naftát a beinduláshoz.
közben rámértünk és megmozgattuk a termosztáton lévő csatlakozót, és (ha szemből nézzük) a motortérben bal hátul a bosch csatikat (holtponti jeladó, stb amik ott vannak) is átmozgattuk. Láss csodát, azonnal pöccre beindult a kocsi! Emiatt elképzelhetőnek tartom, hogy nálam valamelyik csatlakozó, esetleg vezeték okozza ezt. Ha legközelebb is ezt adja elő, megmozgatom ugyanott ezeket, és megnézem melyiktől indul el.
Jó lenne megoldani végre ezt a gondot, mert nagyon idegesítő, hogy sokszor nem tudok időben elindulni emiatt!
Kicsu18-04-2013 16:37:27 // 132357
Az hihető (manual) hogy a nyugvócsapágy ház csavarjait 115 nm-el kell meghúzni?
Kicsu18-04-2013 16:28:23 // 132356
De!! Marhán fogy. :D
Kicsu18-04-2013 16:27:29 // 132355
Nem én vettem. Faternak felirtam mit vegyen aztán azt vette.
GT Ɨ|ѯ18-04-2013 15:23:33 // 132354


ez kész..:-)
Kovacs Laci 15518-04-2013 15:09:00 // 132353
De elég sokat kell költeni amire cserélted nem ? Azt is számold!
GT Ɨ|ѯ18-04-2013 15:05:07 // 132352
ott a pont!!:-)
atesssz18-04-2013 12:51:29 // 132351
olyan hűdenagyon nagy baja nem lehet... csak rá kell jönni mi a baja :)
Buksi18-04-2013 12:41:45 // 132350
És most van egy másik, amelyikbe meg nem tudsz beszállni! Képletesen! :-DDD
atesssz18-04-2013 12:40:00 // 132349
most, hogy nem indul, de! :D
Nagyon szerettem azt az autót, de most tudtam belőle legjobban kiszállni. Így hát kiszálltam :)
Buksi18-04-2013 12:37:11 // 132348
Nem bántad meg egyébként? :-)
atesssz18-04-2013 12:24:16 // 132347
ja... az legalább -20°C-ban meg +50-ben is indult...
Buksi18-04-2013 12:12:32 // 132346
Kellett neked lecserélni a TD-t! :-/ :-DD
atesssz18-04-2013 11:52:20 // 132345
Ez vicc... rásüt a nap az autóra, és megint nem indul be.... Ez így nagyon nem lesz jó
karika15518-04-2013 11:06:37 // 132344
köszi,
16-os de jól mutat mert picit kintebb hozza az ET -je
karika15518-04-2013 11:03:15 // 132343
sajna a gyárit törtem el :(
szorult felhajtottam és eltört aza csonk amibe bele van tekerve a pálca
atesssz18-04-2013 09:39:20 // 132342
na neee... ajusát vettél? Össze teheted a kezed, ha 5ezer km után nem fog még szivárogni a hengerfej alól a cucc, meg ha nem fog könnyezni
Zsolt15518-04-2013 05:18:39 // 132341
Sörből látom nem lesz hiány. :-)))
Kovacs Laci 15517-04-2013 20:44:56 // 132340
Nagyon szép 17 es?
afri17-04-2013 20:36:59 // 132339
ez igen! :-)
szeretek ilyen szerelősdi témákat! :-D
Fairlane17-04-2013 20:25:11 // 132338
Klassz, de minek rondítod a gépet antennával, amikor gyárilag olyan jól kitalálták....
Kicsu17-04-2013 19:07:35 // 132337
Na, itt tartok fater gépével.Sajna blogot nem irhatok róla.Ha rá tudom venni a bódé fényezésre akkor ezzel megy AC-re. :)
karika15517-04-2013 16:02:51 // 132336
ha esetleg az inj.lámpa világítás megmaradt akkor javasolnék 1 hibaolvasást
nekem is volt hasonló: csak minden második indításra röffent be és nem aludt el a lámpa...
karika15517-04-2013 15:58:22 // 132335
...a hétvégén nálam is téli végre le

nyári fel...

csakhogy a nagy autómosásban eltörtem az antennám :(

ezúton szeretnék rendelni 1-et Marklarapánktól :-)
Zsolt15517-04-2013 04:54:15 // 132334
Szép autó! És még a színe is jó. :-)))
atesssz16-04-2013 23:14:38 // 132333
TD-t nem vennék. TDi az már más téma :P
Buksi16-04-2013 22:47:31 // 132332
Fényezve lesz majd, de egy másik, ami nem sérült! Ezt próbáltuk rá! :-))
Fairlane16-04-2013 22:16:48 // 132331
Súlycsökkentő tuning?
Vagy miért dobtad le? :)

Csak nem végre lefényezteted? :D
TSiga ( I am the TSIG)16-04-2013 22:10:28 // 132330
Volt Simfarm, SimHospital, Simcity...
Most van SimMarklar! :-))

Volt Transport Tycoon, Railroad Tycoon...
Most van Marklar Tycoon...
Marklar15516-04-2013 21:59:08 // 132329
Vegyél TD-t... :-P
Marklar15516-04-2013 21:57:03 // 132328
Motor térben a relék, s környékük. Direkt áram az ACnek... Üe nyoás szabályzó az injektor hídon...
Marklar15516-04-2013 21:55:29 // 132327
Az nem jelző. :) Ütközésnél elzárja az ACt. Ott kell vissza nyomni :)
Marklar15516-04-2013 21:53:03 // 132326
Vagány :)
Buksi16-04-2013 21:32:20 // 132325
Tőled tanultam! :-D

Jó így mocitető nélkül! :-))))
Marklar15516-04-2013 21:30:17 // 132324
Csak nézted... :)))
Buksi16-04-2013 21:28:09 // 132323
Ez az a műanyag, amit ma segítettem leszedni? :-D
atesssz16-04-2013 20:05:36 // 132321
Akkor valójában mi is lenne rá a 100%os megoldás? Az elég macerás, hogy ha meleg van, nem indul az autó...
Thomika16-04-2013 19:22:02 // 132318
De igen, az ottmarad. Olyan mintha beindulna néha, de aztán mégsem....Xar jelenség és idegesítő. Ha már beindult, akkor rendben teszi a dolgát, de ha 2-4 órát újra leáll, megint kezdi.
atesssz16-04-2013 18:57:29 // 132317
Árnyékban a kocsi, és beindult pöccre...
atesssz16-04-2013 17:54:22 // 132316
De ettől még az injektor piktogrammnak nem kéne ott lenni, nem?
Kovacs Laci 15516-04-2013 15:08:11 // 132315
Igy van melegben csinálja nem merek fárni vele és a munka helyen csinálja csak :DDDDDDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.