Forum >> 155

Kovacs Laci 15512-07-2013 19:41:19 // 133538
Olvas utána nagyon jó olaj, nem a márka a lényeg az hogy jó legyen.
vm12-07-2013 18:21:03 // 133537
Főleg annak fényében fura az átlag éves olajcserekor 1-2 ezresen éjszakákat matekolni, hogy az éves fenntartás jelentéktelen hányadáról beszélünk ;-)
GEORGE12-07-2013 17:24:04 // 133536
13900 Ft az "utcáról" beesőknek az 5L Selénia 20K 10W40-es olaj.
Ha kapsz rá 10%-ot, akkor már 12510 Ft az 5 liter.
Szemben az ismeretlen olaj 12000 Ft-os árával, igaz azt nem írtad, hogy 4L-es vagy 5L-es.

Szerintem ha kedvezmény nélkül kapja valaki 13900-ért az a majd 2000 Ft nem olyan nagy összeg különbözetre, főleg egy autó fenntartási költségeit nézve. Még is csak a gyári olaj kerülne bele.
GEORGE12-07-2013 17:20:27 // 133535
Szerintem nem szabad kijelenteni azt, hogy felesleges Seléniát venni.
Mert miért lenne felesleges? Csak azért mert léteznek olcsóbb olajok is?
Inkább mondjuk azt, hogy nincs rá pénzem és ezért másik a Seléniához hasonló olajat veszek.
Most érezze kellemetlenül magát az aki Seléniázik?

Amúgy az Elaforgnál minden Alfa Romeo Club Magyarország és Amore tag kap kedvezményt az árból, ha jelzi, hogy valamelyik csapatból érkezett.
Marklar15512-07-2013 17:08:36 // 133534
Ezt az olaj márkát még nem is hallottam. ;)
Marklar15512-07-2013 17:07:08 // 133533
Hmmm. A Gyári belevaló 20K for AR 2,200-2500ft/L Tehát 11-12500ft ról beszélünk/ olaj csere. Nem értem, hogy minek variálni...? S nem 20000km illik cserélni, hanem 10-12000km. Nem kell mindenben a marketinget követni. Úgy is a gari lejárta után bosszulja meg magát... ;) Azok meg már mi vagyunk...
Kovacs Laci 15512-07-2013 16:37:38 // 133532
Az én vasamba Addinol Full Sint olaj van az is nagyon jó 12 ezer péz.
Marklar15512-07-2013 16:19:41 // 133531
A leírás alapján rendben van. Csodákra azért ne számíts. Nézd meg.
GT Ɨ|ѯ12-07-2013 15:34:48 // 133530
magas labda volt:-DD
Buksi12-07-2013 10:33:15 // 133529
Te csak ne osszad! :-DDDD
Buksi12-07-2013 10:32:55 // 133528
Ide már mindenkit beengednek? :-DDDDD
afri11-07-2013 22:52:01 // 133527
osztom! ;-)
afri11-07-2013 22:51:39 // 133526
V6-ost vegyél!
többet bír! ;-)
B.László11-07-2013 20:41:28 // 133525
Sziasztok srácok! 55 ben.nem vagyok képben ezért fordulok hozzátok. Kilátásban 1 55 vétele jelenleg ezt néztem ki. Mire kell figyelni az 55 nél mik a tipikus hibák?
Köszi a válaszokat előre is! :)
Inter156 (il mascalzone)11-07-2013 20:27:09 // 133524
Szerintem is... :-DDD
Buksi11-07-2013 20:18:37 // 133523
Mióta megvettem a gépet én Selenia-t rakok bele! vm(NagyVad) kollegánál a bárdiban is olcsón hozzájutok! ;-)))
Thomika11-07-2013 20:15:41 // 133522
Teljesen felesleges a Selenia-t venni baromi drágán!! Eni i-Sint 10W40-et kell venni, olajshop.hu-n 6500Ft-ért megveszed a 4 litert, plusz 1590Ft-ért a literest, és megvan az olajcseréhez szükséges mennyiség! Még szűrőt is tudsz ugyanitt venni, és olcsón házhoz hozzák! Ennél egyszerűbben nem megy! :)
Buksi11-07-2013 20:06:16 // 133521
Ha shark, akkor cápaolaj! :-DDDD

Viccet félretéve Selenia 20K Alfa Romeo a gyári olaj! :-)
Buksi11-07-2013 20:04:46 // 133520
Nagyon viccess! :-DDDD
csoki199411-07-2013 17:16:44 // 133519
Üdv! milyen olajat ajálnanátok a 155-höz? 2.0 T.shark.
GT Ɨ|ѯ11-07-2013 07:12:44 // 133517
nem fér be:-)
GT Ɨ|ѯ11-07-2013 07:12:14 // 133516
őzriasztó:-)

bocs..
Zsolt15511-07-2013 06:54:38 // 133514
Furmányos. :-)))
Buksi11-07-2013 03:11:48 // 133513
Akkor nekem is kell egy ilyen! :-DD
Marklar15510-07-2013 22:52:10 // 133512
Műalkotás. S6 os leömlő turbóval... Biztos jó hangja lehet. Szerintem még az őzek is elmenekülnek. :-P
Buksi10-07-2013 20:04:53 // 133511
Ez meg mi a lósz@r? :-DD
GT Ɨ|ѯ10-07-2013 10:30:03 // 133510



enyhülést:-)))
Marklar15509-07-2013 22:50:24 // 133509
A GTnél is? :-PPP
Marklar15509-07-2013 22:49:48 // 133508
Ne menet közben nézegesd... :-P
Fairlane09-07-2013 22:40:13 // 133507
Lehet hülye kérdés.... de jó módszerrel csinálod?

A motor legalább 10 percet álljon. Ezután pálca kihúz, tiszta ronggyal vagy papírral letöröl. Eztán pálca visszadug tövig, majd ismét óvatosan kihúz. Ekkor kéne látnod egy reális olajszintet.
Buksi09-07-2013 22:23:31 // 133506
Az a jó, ha a legfelső pontnál van a szint! :-)
Alfasan09-07-2013 21:51:48 // 133505
Hy.

Valaki mesélje már el nekem, hogy a 155-ös Nívó pálcájáról, hogy a rákba kell az olajszintet leolvasni? Mert ügye hivatalosan a két pont között kéne az olajnak lennie, de nekem a két pont alatt, fölött, között, keresztbe kasul van. Csak engem szivat a gép, vagy ez általános jelenség?

Köszi
GT Ɨ|ѯ08-07-2013 16:57:44 // 133504
Mindig megvárom míg kihűl, de lehet berakatok majd 1-et,thx:-)
GT Ɨ|ѯ08-07-2013 16:56:53 // 133503
AR-Lancia-hoz nincs:-(

megvilágosodtam,köszi:-)
Zsolt15508-07-2013 16:39:48 // 133502
A turbo timer arra jó, hogy ha például jól meghajtod a gépet és idő előtt le akarnád állítani, akkor ez a szerkezet nem engedi leállítani a motort, amíg a turbó vissza nem hűlt. Egysezrűen kiveszed a gyújtáskapcsolóból a kulcsot, autót bezárod, de a motort addig járatja, majd miután elérte az ideális hőmérsékletet leállítja a motort.
RoliQ408-07-2013 16:22:11 // 133501
van amelyikhez lehet kapni gyári csatlakozót amit a gyújtásnál össze lehet kötni és kész... de szerintem Alfához ilyet nem árulnak... tehát autóvillamossági szerelő--- de neki 5 perc . A programozás meg saját kezűleg, nem túl bonyolult:)
GT Ɨ|ѯ08-07-2013 16:09:44 // 133500
ok, thx:-)

kézifék tuti

bekötése és programozása?
RoliQ408-07-2013 16:08:56 // 133499
Ez most jutott csak eszembe hát a gyári T3. jó állapotban van... olajat egyáltalán nem köpi... nem tudom hogyért adjam... azt se tudom mi pénzért mennek elherdálni nem fogom, mert akkor marad tarcsiba... bár én bőven 1 bar feletti nyomással akarok menni, azt meg ez nem bírja:)
belus15508-07-2013 16:06:37 // 133498
Hy!Milyen gyári turbo van eladó?Mennyit szeretnél érte kérni?Állapota?
RoliQ408-07-2013 15:59:32 // 133497
nem létfontosságú:)
1 kényelmi szempont
2 el lehet kerülni vele a véletlen baleseteket (véletlen leállítás)

Mondjuk a 155 nél nem árt ha a kézi fék is jó... ha van turbo timer...:)
GT Ɨ|ѯ08-07-2013 15:55:56 // 133496
Nos, összefoglalva miért kell a t.timer?

létfontosságát még nem vágom:-)
( nem racing felhasználás mellett )
RoliQ408-07-2013 15:55:54 // 133495
értem, az más:) soha nem felejtem amikor egy szlalom versenyen gtv v6 tb jól meghajtották majd beért a célba és azonnal leállították... mint ha kést döftek volna a mellkasomba... pedig nem is az én autóm volt:) egy turbó élettartamát pedig ezek határozzák meg... mindig jó és megfelelő mennyiségű olaj... bemelegítés és hűtés... több nem kell neki... egyébként van eladó gyári turbóm:)
szasza91108-07-2013 15:50:37 // 133494
de én szeretek benne ülni :)
RoliQ408-07-2013 15:50:22 // 133493
Nekem ilyenem is van: :)
RoliQ408-07-2013 15:46:27 // 133492
Én már a HKS-t meguntam, amikor nézegettem akkor beleszerettem a hangjába de ez jó pár éve volt. Most már inkább a greddy rs-t választanám.... annak olyan "ordas" hangja van:) Szerintem majd cserélem is csak van most nagyobb gondom is ennél:)
RoliQ408-07-2013 15:44:03 // 133491
Ezért kell a turbo timer hogy ne kelljen addig a kocsiban ülni. :)
GT Ɨ|ѯ08-07-2013 15:29:56 // 133490
Pontosan így csinálom én is, felmelegít, kihűt:-)


most utánaolvasgatva sok mindent szabályoz, meg 16 állítás,stb. de sztem nem életbevágóan kelletik:-)

de azért találtam 1 japcsit eladót jó áron...
szasza91108-07-2013 15:25:24 // 133489
nekem HKS van. semmi baja, immáron 3 éve teszi a dolgát.
Turbo timer? Én speckó ki nem szállok az autóból amig vissza nincs hülve és le nem állíthatom saját kezűleg.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.