Forum >> 155

Marklar15509-11-2017 22:00:35 // 148462
De az a cső nem ugyan az, mert:
A 155 BOSCH rendszerű a
Lancia meg Hitachi.
Pont ennyivel megbízhatóbb az üzemanyag ellátó rendszerük is. ;)
Sajnos a gányolás a javasolt. Az az a mindenre jó, erős ragasztó szalag. :/
Havernál is elfogyott ami volt. Az a 2db ;)
Sajna nincs jó képem róluk...
VV609-11-2017 21:48:11 // 148461
Tegnap bementem az Öv utcai Fiatba, hogy a Lanciához vegyek egy gumicsövet (a vastag, bordázottat, amin keresztül bejut az air a szívócsőbe) de kiderült, hogy ezt már Torinóban sem akarják. Elméletileg létezik, csak nem lehet rendelni.
Kérdezném, hogy tud-e valaki bontottat? Vagy mi a megoldás?
1,8i vvti - állítólag u. az, mint az Alfa 155-ben.
Buksi09-11-2017 21:23:22 // 148460
Minél előbb újíts valamit, mielőtt végleg átállnál a sötét oldalra! :-DDD
afri09-11-2017 00:52:35 // 148459
Soxor elgondolkoztat azért ... :(
;)
Jelenleg Alfátlan vok, 166sincs már.
Skodával probálok szerencsét.
De még elképzelhető, hogy lesz vmi "durva" Alfa ...
Buksi08-11-2017 22:03:04 // 148458
Nem kellett volna eladni! ;-))))
afri08-11-2017 16:45:00 // 148457
Egy normális Alfa-fanatikus gazda kellene neki, aki ért ezek nyelvén. ;)
Marklar15508-11-2017 16:43:18 // 148456
Nálam várólistán van sárvédők miatt. (lekéne szedni a balost)
afri08-11-2017 16:41:56 // 148455
Az igen.
Hanol József -nél facebookon kereshetitek.
Már került bele vissza 5ös váltó, de tán most vmi kuplunghibája van, bár lehet már kész. Vezérlést most intéztem neki a nyáron, az nem tom ki lett-e már cserélve.
Két hátsó sárvédő ív javítandó, meg az egészre ráférne már egy telifény.
maseRomeo08-11-2017 15:45:49 // 148454
ebben van az a felújított motor?
nem egy vékonyabb alkatú pesti srác árulta előző év nyarán, aki Angliába készült?
ha igen, akkor azt én is megnéztem...
a motor szépen muzsikált, és jól húzott...
az egyik barátomnak is egy hasonló V6-osa volt, egyszer próbáltam, azóta nagyon fáj a fogam egy V6-ra :) (ő a 2,5 V6 után egy 166-osból egy V6 turbót épített bele... az sem volt piskóta... csak kimentek németbe és még itthon eladta...)
Marklar15508-11-2017 15:37:31 // 148453
Hányatott sorsa van :O
afri08-11-2017 15:24:48 // 148452
Hali
Ha V6-ot keresel, talán jó áron, rárabolhatsz az ex-V6omra ..
Akinél most éppen van, néha rámírogat ...
Nem hirdeti, de akár megvehető.
Zsoltikj ૐ05-11-2017 14:09:53 // 148451
de csere után még másfél hétig jó volt ám, utána feküdt le a mutató
Zsoltikj ૐ05-11-2017 13:33:54 // 148450
eddig kaptam fémdobozost, most meg már nem találtam igy lett 10-60as
Marklar15505-11-2017 13:28:15 // 148449
Amúgy meg franciab a francia olajat ... :-P
Marklar15505-11-2017 13:27:23 // 148448
Ezek a seleniara vannak belőve. :D
Zsoltikj ૐ05-11-2017 10:15:38 // 148447
úgy tűnik az olajnyomásmérő gombám feladta, álló motornál 330 ohmot mérek rajta, hideg járó motornál 240 ohm (2 bar alatt mutat a műszerfalon) amint bemelegszik a motor akkor megint 300 ohm körüli értéket emelt fordulatnál meg 280at

két hete volt olajcsere akkor még majd 4 barra felment az olajnyomás fordulaton alapjáraton meg 2 bar volt.
(Total Quartz Racing 10W60 olajat kapott)
Forró04-11-2017 22:35:40 // 148446
Azzal sose volt gond. Ott egyértelmű összefüggések voltak :D
Buksi04-11-2017 20:57:12 // 148445
Matekból ötös! :-DDD
Forró04-11-2017 19:45:17 // 148444
Nem baj, a 16V-hez kétszer annyira kell, azért 16 :D
Ati7704-11-2017 18:15:22 // 148443
Király! "Akkor ez pipa" !
Buksi04-11-2017 13:19:42 // 148442
Én csak a 8V-hez értek! :-D
Forró03-11-2017 19:16:30 // 148441
Áhhh Giovanni is sütött volna inkább pizzát... :D
Valaki tudja, hogy melyik relé melyik?
Forró03-11-2017 18:51:48 // 148440
Igen, az induktív.
katbal03-11-2017 13:53:45 // 148439
Szerintem az egy induktiv jelado. Nem kell neki tàpfesz. Ö maga àllit elö feszültségimpulzusokat ahogy forog a fötengely.
Buksi02-11-2017 22:04:51 // 148438
Akkor ez pipa! :-)
Ati7702-11-2017 20:15:21 // 148437
Ez érdekes lehet nekem is,ugyanis most a kutatásaim során kiderült,hogy nincs áram a ford.jeladó csatiján. Esetleg azt nem tudja valaki,hogy oda honnan megy az áram?
Forró02-11-2017 18:31:33 // 148436
Nem, az volt az elsők között amire ránéztem. :D
Buksi02-11-2017 18:05:40 // 148435
Nehogy megint megszopasson! :-DDDD
Buksi02-11-2017 18:05:23 // 148434
Egyébként az enyémben sincs! :-)
Forró02-11-2017 17:32:57 // 148433
Van benne. Egyszer anno megsz*patott. Azóta tudom, hogy van. :D
Zsoltikj ૐ02-11-2017 15:32:21 // 148432
Nekem nincs, (hifi kábelezéskor még a padlókárpitot is kiszedtem)
Buksi02-11-2017 13:14:53 // 148431
Van benne ilyen kütyü, de én is csak Marklarnál láttam bontáskor! :-)
Fairlane02-11-2017 10:48:28 // 148430
Évjáratfüggő valszinüleg, az enyémben mintha lett volna.
Zsoltikj ૐ02-11-2017 10:04:27 // 148429
én ilyennel nem találkoztam az 55-ben, vezetőülés alatt csak a biztonsági öv jelző van
katbal01-11-2017 22:44:40 // 148428
Úgy rémlik hogy ha a főtengely fordulat jeladót nem látja, akkor sem megy a szivattyú. Viszont akkor indítózás közben ég a piros injektorlámpa a műszeregységben.
katbal01-11-2017 22:32:09 // 148427
A vezetőülés alatt is van egy biztonsági kapcsoló ami a benzinszivattyú tápját szakítja meg......leginkább ütközéskor, de az ördög ugye nem alszik.
Forró01-11-2017 21:23:06 // 148426
Jaja, hétvégi program meg lesz. :D
Kösz mindenkinek. ;)
Buksi01-11-2017 20:53:18 // 148425
Akkor a Marklar által javasolt reléket nézd meg! Meg azért adj direktbe az AC-nek áramot, biztos, ami biztos! :-)
Forró01-11-2017 18:56:22 // 148424
Gyújtás ráadásakor jól hallhatóan kattannak a relék, de még azért átnézem ezeket még egyszer mielőtt nekiállok kiszedni, mert azt megint a hátam közepére nem kívánom. Ugyanúgy direkt árammal is megkínálom, azt kiderül.
Forró01-11-2017 18:53:49 // 148423
Hát mikor levettem nem volt bőven. Mondjuk semmi hangot nem hallottam mikor még csak úgy kíváncsiságból múltkor befeküdtem csomitartóba, közben meg ráadták a gyújtást.
Marklar15501-11-2017 16:30:25 // 148422
Vagy mivel ti is piszkáltatok ott mindent a motor cserénél. Szintén kontakthibás a relé és környéke az aksi tálcánál.
Lásd Buksi váltó cseréje, vagy Atti...
Az AC-t direkt árammal könnyen kiszűrheted. Napi használatos autónál nem jellemző a cső eldugulás sem.
Ati7701-11-2017 10:32:15 // 148421
Elvileg jól gondolod. Ott alapban is nyomásnak kellett lennie. Mikor levetted a csövet volt benya "bőven"? Gyújtáson a szinvattyúnak van hangja,ha nem is nagy de van. Az enyémben pl. alig lehet hallani. Mostanában nálam is ez van terítéken....meg még ezer más.😩
Forró01-11-2017 04:11:56 // 148420
Nincs.
Buksi31-10-2017 22:15:09 // 148419
Van riasztód?
Forró31-10-2017 18:46:56 // 148418
Üdv!
Egy kérdés. Ha leveszem az injektorsorról a bemenő benzincsövet, majd ráadom a gyújtást, (feltételezzük, hogy elektronikailag minden ok) és nem jön belőle nafta, akkor vagy a benzinpumpa adta fel, vagy a benzincső van eltömődve valahol, jól gondolom?
Buksi23-10-2017 21:34:37 // 148417
Tényleg buta kérdés volt! :-DDDDD
Bent van! ;-))
Forró22-10-2017 23:23:35 // 148415
Buta kérdés. :D Lámpa bent van a műszerfalba és jó? Nekem pl bent se volt, szóval nem is tudta jelezni, hogy gond van, mióta pótoltam folyamatosan figyel. :D
Buksi22-10-2017 22:33:15 // 148414
Lámpa nem világít, villogtatni nem villogtattam. Laptopot rádugtam, de semmi! :-(
Forró22-10-2017 20:40:10 // 148413
Jó, mert nekem se... :D Egyébként hibalámpád világít? Hibakódot villogtattál ki? Már ha 8v-nél lehet.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.