Forum >> 155
SD06-03-2006 14:29:29 // 3855
András bácsi06-03-2006 11:49:03 // 3854
Az elsőben a csonkállvány, a segéglengőkar és az alsó lengőkar is azonos. Cikkszámra, mérve, epresítve. Szóval nem tudom. Nem logikus, hogy oldalanként 4mm-ért valami más legyen. Nem lehet, hogy egy ekkora pogácsát raknak alá?
Ronnie06-03-2006 10:29:27 // 3853
Tuti nem. A 156-ost illetően a felni azonos. Utánanéztem, mert elbizonytalanítottál! ;o)
Megnéztem a gyári katalógust, Felni tök u.az 6,5 JX 15, A gumi viszont más 185/65 párosul a szélesebb nyomtávhoz (1.6, 1.8, 1.9jtd) és 205/60 a keskenyebbhez ( 2.0, 2.5, 2.4jtd), de ne kérdezd melyik futóműalkatrész okozza azt a 8mm eltérést. nem tudom.
András bácsi06-03-2006 10:21:49 // 3852
Lehet, hogy én tévedek, de a 156-nál is megegyezik az összes változat futóműve egymással illetve a 147-tel (kivéve a lengéscsill+rugó, illetve a GTA). Szerintem itt is a szélesebb felni okozza az eltérést.
András bácsi06-03-2006 10:16:06 // 3851
A régi kasznis 155 V6 nyomtávja 1477/1411 a TS-é 1469/1402. Ez a 8-9mm szerintem inkább az ET-ből és a más felniből adódik, legalábbis én nem vettem észre különbséget a futóművek többi alkatrésze között.
Ronnie06-03-2006 09:34:51 // 3850
Sokan vakarják a fejüket a 156 tulajok is, nem értik mért nem jó az egyiken, ami a másikra jó volt.
Kevesen tudják, hogy 156-oson belül is különbség van a nyomtávszélességben motorverziók között.
1.6, 1.8, 1.9jtd : (elöl/hátul) 1519/1506 (mm)
2.0, 2.5v6, 2.4jtd : (elöl/hátul) 1511/1498 (mm)
..és pont azért, hogy elférjen egy komolyabb kerékméret a kocsin.
Gyári felnin nem jön elő a probléma, de egy ET méretben, vagy szélességben a gyáritól eltérő felninél gyorsan előjöhet az a pár mm helyhiány!
Ronnie06-03-2006 09:17:36 // 3849
Ez azért érdekes, mert mikor megjelent a 2.0ts16v 1995 májusában, akkor többek között az volt az egyik fő változtatás, hogy megkapta a v6-os futóművét. Így nem értem hogy lehetett ugyan az. Persze a kasztni megegyezett anno.
misi06-03-2006 09:05:15 // 3848
szia!
Nekem is ez a méret van fent a 155-ön, és semmi gond nincs vele és nem alakítattam át semmit!Nem tudom mi lehet a gond, a felni milyen ET-s?
bzoli06-03-2006 08:37:39 // 3847
András bácsi06-03-2006 08:00:14 // 3846
A régi kasznis V6-okos is 205/50 v. 195/55 volt a gyári ugyanazzal a futóművel.
Ronnie05-03-2006 23:53:20 // 3845
Hát, én úgy emlékszem nem ez a gyári méret! Pontosabban ez a 16v -re való méret ( más kerékívek) . A 8v-re való ( 92-95-ig) 195/50 R15 és ez pont 1 cm-el kissebb átmérőt, ill 1cm-rel keskenyebb szélességet is jelent.
Marklar15505-03-2006 23:42:37 // 3844
nekem a J hátul a müa dobbetétbe ér bele.
Elől meg mindkét oldalon a müa dobbetétekbe.
Már megszoktam, meg amúgy is ritkul a surrogás, mert fogy a műanyag;-)
Ha nagyon zavarna, akkor add el a gumikat Thomikának jópénzért ;-)))
András bácsi05-03-2006 19:23:29 // 3843
Ez normális, mi több gyári mérete. A gond az, hogy túl kicsi ET-s felnin van. Ezzel nincs mit tenni.
Poló05-03-2006 19:22:30 // 3842
Füstölj le belőlük pár mm-t :DDDD
Hátul a sárvédő peremén lehet hajtani fogóval óvatosan. Nekünk a Temprán bevált.
Bobi05-03-2006 19:19:59 // 3841
Sziasztok! Vettem négy kereket pici szemem fényére és két dolog problémás picit. 1.8TS a gép, a kerekek meg 205/50/15. Az egyik gond, hogy hátul minden pici bukkanónál beleér a kasztniba és az meg nem fajin hangot ad. Második gond ha felrakom előre nem tudom eltekerni a kormányt teljesen mert akkor meg már a lököst akarja leszaggatni. Valahol ezen a fórumon olvastam az elején még, hogy pedig jónak kéne lenniük. Milenne ha valaki mondana nekem valamit evvel kapcsolatban, lehetőleg ne azt hogy vegyek négy kisebb gumit?
Thomika04-03-2006 14:20:45 // 3840
Tetszik ez a kormány! Anno még egy potenciális 75ösben volt ilyen! Ha kicsit sötétebb színe lenne,még menne is az autómhoz!!:)
Buksi04-03-2006 13:22:07 // 3839
:-)))))) Jó ötlet! :-))
martin-i04-03-2006 09:40:07 // 3838
GEORGE04-03-2006 06:45:46 // 3837
Az enyémnek meg a garázsban hosszabodik az élettartama :-)))
GEORGE04-03-2006 06:44:53 // 3836
Vegyél sport katalizátort annak az ára 30-50 ezer közt van.
A Boombasztikban láttam 38ezerért!!
Marklar15504-03-2006 00:27:23 // 3834
nahh épp ezért van az én katalizátorom is az erkélyen!
Élettartam növelése miatt...
Buksi03-03-2006 20:12:55 // 3833
Akkor Te még olcsóért tudod. Nekem 175 K-t mondtak a katalizátorra, igaz az eredeti gyári! Még jó, hogy az enyém is műxik! :-)
Thomika03-03-2006 17:07:25 // 3832
Hmm. kérdeztem árat a katalizátorra! 75 K csak az kis xar......kiakasztó! még jó,hogy nálam egyelőre műxik!!!
Longman02-03-2006 16:56:58 // 3831
Igen, én sem akartam kivenni a kat.-ot viszont a múltkor olajcsrénél már nézegettem hogyan kéne megoldani a kipuff projectet és észrevettem hogy zörög a katalizátor, ergo már sz*rt sem ér.
Plussz a héten kiderült a műszeres vizsgálat után hogy a lambda szonda sem működik egyáltalán, (szerencsém van mert középértéket mér) így végképp szükségtelen. Egyébként a szervizes srác azt mondta felesleges is cserélni, pont azért mert középértéket mér. Fogyi városban 10L, hosszútávon 170-190 tempóval (Pl Várpalota-Miskolc tavaly) 11L, de a Szlovák hegyeket (Alacsony Tátra) 4 személlyel 7,7(!)L-el jártam meg.
Zöldkártya Decemberben megvolt.
Buksi02-03-2006 16:46:27 // 3830
Nekem ezek vannak, csak nem németül! :-))
Buksi02-03-2006 16:42:39 // 3829
Sokat vacakoltam vele én is mire kijött! :-(
András bácsi02-03-2006 15:57:32 // 3828
Megyek és viszek. Jövő hét csütörtökön.
kertecs02-03-2006 15:48:04 // 3827
Jössz Pécsre kolléga? Hozol nekem cd-t? : )
András bácsi02-03-2006 15:38:19 // 3826
Hét. Az a baj, hogy már nincs türelmem, és összefolynak a dolgok.
Thomika02-03-2006 15:26:53 // 3825
ugyan már! Több lelkesedést, Kolléga! :))) legalább amíg tudsz ,jussál el, hátha belehúzol!! Azért ne add föl!!! még van 8 napod!!!
András bácsi02-03-2006 15:24:49 // 3824
Sehogy. Már letettem róla. Autózok egyet Pécsre. :)))
Thomika02-03-2006 15:19:17 // 3823
Te mester! Nem tanulnod kéne??!! :))))))))))))))) :PPPP Hogy lesz meg így a napi 10?????
András bácsi02-03-2006 15:15:00 // 3822
Nem jellemző.
Thomika02-03-2006 15:13:38 // 3821
most néztem ,ápr 14 igvan zöldkártya a verdán....de akipuff klinikások szerint semmi gáz méga katalizátorral... remélhetőleg simán átmegy!
injektoros verdán már nem is nagyon lehet állítgatni, igaz?
András bácsi02-03-2006 14:39:57 // 3820
Ugyan már. :)))
Thomika02-03-2006 14:36:45 // 3819
azért zöldkártyánál úgy tudom nem árt ha van!És mive lévente kell kártyát csináltatni....
András bácsi02-03-2006 14:15:13 // 3818
Pedig nekem sincs. De csak hogy ne menjem tönkre. :)))
András bácsi02-03-2006 14:13:14 // 3817
Hogyne. :)
Thomika02-03-2006 14:05:18 // 3816
Semmi kétség, Tesókám! :))) Este nincs kedved egy sörözéshez? lesz olaszautós tali!!!
Thomika02-03-2006 14:03:40 // 3815
:))) Én azért a helyedben nem dobnám ki a katalizátort! Szvsz nem baj ,ha van! De ez már egyéni vélemény!:P
kormi15502-03-2006 13:59:44 // 3814
Én kellően +szállott vagyok? ;)
András bácsi02-03-2006 11:38:51 // 3813
mszabika02-03-2006 08:45:16 // 3812
Longman02-03-2006 08:22:09 // 3811
Ahha, köszi a segítséget majd próbálkozom. Annak idején pedig rángattam mindehogy, de az istennek nem akart kijönni a helyéről. Egyébként lehet hogy nem lesz rajta sokáig a véletlenszűrő, kíváncsi vagyok hamarabb meghal e teljesen tőle a már amúgy is döglődő LMM-m.
Bár a hangja biztos jó lesz, tavaly nyáron úgy közlekedtem, hogy a légszűrőházhoz vezető műanyag csövet (ami elvileg a friss levegőt szállítja) lehúztam, így közvetlenül a háznál szívott. Mit mondjak qrva erős hangja volt így, erősebb gyorsításnál mindenki kapkodta a fejét...
A kipufogót én a köv.képp fogom megoldani, szerencsére sikerült szert tennem egy szépséges Remus dobra, ovál DTM stílusú véggel, az lesz felhelyezve a gyári helyett+katalizátor kidob. Szerintem így pont szép visszafogott, de morgó hangja lesz.
De majd Egomban szemrevételezzük ki milyen megoldást használ..:)
Buksi01-03-2006 17:35:38 // 3810
Ha nem gond és nem vagyok pofátlan, akkor válaszolnék. :-) Úgy, ahogy a Brezó is írta, megemelni, kicsit ide-oda forgatni és kijön felfelé! Vacakolni kell vele, de kijön! :-) Ha meg nem bírsz vele, akkor kerék le, műanyag sárvédőbetét ki, aztán alulról kitudod venni! :-)))))))))
Buksi01-03-2006 17:32:01 // 3809
A moci hangjával nekem sincs gondom, bődületes! ;-) De azért egy szolidan mormogó hang a kocsi hátulja felől azért még hiányzik! :-))
Buksi01-03-2006 17:29:40 // 3808
Nagyon szép, de nekem az ovál jobban bejön! :-)
Brezó01-03-2006 09:09:27 // 3807
Egy kicsit el kell dönteni.Aztán kijön felfelé állítólag nekem is úgy mondta mszabi.
Longman01-03-2006 08:54:40 // 3806
mszabika: A gyári légszűrőház alját hogyan szedted ki? Mert én tavaly mikor megvettem a kocsit, fel akartam tenni a 'véletlenszűrőmet', de sehogy nem sikerült kiszedni a gyári műnyag ház alsó részét. Arra jutottam, hogy ahhoz le kell venni a sárvédőt, és csak úgy jön ki, úgyhogy hagytam is, majd most...
Te hogy szedted ki?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
359
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?