Forum >> 155

Marklar15530-09-2006 10:49:59 // 11132
Holnap kiderűl, hogy milyenek az ex gátlóid;) Az e havi mérleg: Szabika gátlói, féktárcsa szabályozás+ új fékbetét elől, fékfolyadék csere. Váltó javítás, difi csapágyak, nyelestengely csapágy szimeringek új olaj. Új alsó kuplung munkahenger. Szervó olaj csere. Ne kérjen senki kölcsön;)
Marklar15530-09-2006 10:45:34 // 11131
Nem csak a márkanév a fontos;)
magyarka30-09-2006 09:37:45 // 11130
sziasztok! ki tudna abban segiteni,hogy a 155-ösöm anterna erösitö honnan kap villanyt gyárilag??? ja nekem az ablak fűtő szálak fölött van az üvegben,az erösitő már megvan a "c"oszlopnál csak nem kapp villanyt! elöre is köszi!
Paco30-09-2006 07:11:06 // 11129
Maradjunk abban hogy a Tutela és a Selenia is egy márkanév, és mindkettő Fiat Lubricants (FL) termék :) (Sőt,a Paraflu is :))
Yoyo30-09-2006 06:45:41 // 11128
Az biztos, hogy Tutella, nem selénia:)))))))
Marklar15530-09-2006 01:13:45 // 11127
Azt lehet, hogy Tutella az. De az is Selenia csak máshogy hívják.? Abban viszont biztos vagyok, hogy az Elaforgban vettem. Ma meg szimeringeket. Csapágyat meg csapágy boltban;)
Buksi29-09-2006 20:38:07 // 11126
Gondolhattam volna! :-)))))))))))
András bácsi29-09-2006 19:54:45 // 11125
Elfelejtettem a technikai háttér eme hiányosságait. :)
Paco29-09-2006 19:41:08 // 11124
Én azt mondtam, hogy egyszerűbb.... Akna nélkül elég nehéz csövet bontani, még akkor is ha aknád van de nincs világításod. Vagy mondjuk a V6-ot. A szivattyúnak nem lesz semmi baja ha egy két percig levegősen jár (teljesen úgysem lehet kinyomatni vele,mindig rákell tölteni egy kis frisset), persze hosszabb időre nemérdemes úgy hagyni.
Tom55529-09-2006 19:25:57 // 11123
Ha valakinek kell első fékbetét occson Simar irjon mer ényémbe nem jó Ez a agyobbik fajta és kopásszenzoros. 6000 (8600 a bolti ár)
András bácsi29-09-2006 19:21:14 // 11122
És ez szerinted jobb megoldás, mint megbontani a csövet?
perdix15529-09-2006 19:17:29 // 11121
Szia! Nekem 3 hete volt ilyen.....és a riasztó szívta le...pontosan az a része az a pöcök, ami a motorháztetőt védi...az szívtale...tavaly meg egy relé a motortétben...szal nézesd meg...bármi lehet!!!!
Fairlane29-09-2006 18:23:10 // 11120
Báhh megszivatott a drága verda 2 napja áll a céges parkolóban, ma próbálom elinditani semmi, áramtalan a gép... még a riasztó ledje sem villog eddig nem volt ilyen, egész héten állt aztán pöccre start... szerencsére volt nálam bikakábel, meg megfűztem egy autós kollegát, hogy segitsen, így elsőre beindult mentem vele 10 percet, tankoltam, a kutnál már indult faszán lámpa ugye nem tud úgy maradni, ha nincs gyujtáson, a belső világitás se égett... mi a pöcs szivhatta le az akksit? netán van vmi tipikus, ami néha ugy gondolja, és lemeríti? vagy az akku döglődik? zárlat? most főhet a fejem, hoyg mikor nem indul legközelebb?!?! :((((((((((((((((((( ajdatok tanácsot, ha tudtok...
Paco29-09-2006 17:05:25 // 11119
Nem tévedsz, szárazon kell járatni a szivattyút. Mondtam, hogy nagy adag bátorság kell hozzá.
Yoyo29-09-2006 16:38:49 // 11118
Help! Kellene egy 1997-es 2.0i-es 155-ösre olajdekli, ha valaki tud szóljon légyszives! Köszi:))
Yoyo29-09-2006 16:37:28 // 11117
Tőle loptam:)))
anti7729-09-2006 16:16:55 // 11116
Sziasztok. Sajna gallyra ment a gépem ezért ha hud valaki 155 2.5 TD(97-es évjárat. felül van az izzítógyertya) hengerfejet eladót ne fogjátok vissza magatokat.
Buksi29-09-2006 15:50:11 // 11115
Érdekes, a csocsi is mindig ezt szokta mondani! :-)))
Buksi29-09-2006 15:49:47 // 11114
Okés, ezt jó tudni! :-))
mszabika29-09-2006 13:12:37 // 11113
hogyne tudnám :DDDDDDDDD
Yoyo29-09-2006 12:51:01 // 11112
Tudod a neveltetésem:))
mszabika29-09-2006 12:14:44 // 11111
;)) nincs mit :)
Yoyo29-09-2006 11:10:26 // 11110
Idő van rá:))))
András bácsi29-09-2006 11:09:36 // 11109
Igen. Jó párszor kell tekergetni.
Yoyo29-09-2006 11:08:27 // 11108
Akkor jól tudtam, köszke:)
mszabika29-09-2006 11:05:48 // 11107
jobbra-balra kormány tekerés koppanásik párszor, és légtelenítve van :)
kormi15529-09-2006 10:52:32 // 11106
Urak! Délutántól minden eddig ismert kommunikációs elérhetőségem megszűnik. Az újakat jövő héten megadom.
Yoyo29-09-2006 10:41:51 // 11105
De légtelenítési lehetőséget nem láttam, saját magát légteleníti ugye?
András bácsi29-09-2006 10:38:42 // 11104
Én így szoktam. Egyszer erre-arra megtekerve a kormányt kinyomja a felesleget. A csőből azért egy kis idő kell, míg lefolyik. Utána meg elég soká tart, míg kinyomja magából a levegőt.
Yoyo29-09-2006 10:26:36 // 11103
Kormányműnél lebont és kész, kifolyik?
András bácsi29-09-2006 10:13:31 // 11102
Mert feleslegesnek tartom a szüttyögést, amikor egy csőcsatlakozás megnyitásával cserélhető az anyag. Megbontás nélkül vagy marad benne, vagy szárazon kell járatni a szivattyút. Bár a titokzatos kolléga lehet, hogy kifejlesztett valami varázslatot, és így tévedek.
mszabika29-09-2006 10:09:46 // 11101
nincs kétségem :) csak nem adott teljes leírást :DDD
Yoyo29-09-2006 09:19:36 // 11100
Most mi van? Korrekten válaszolt:)))))
perdix15529-09-2006 08:48:25 // 11098
Lehet hogy én a mások utat választottam? A könnyebbiket? lehet...de jo lett.... Fogtam a szervoolajtartályhoz csatlakozó bilincset, amit csillagfejű csavar../tehát nem JUHÁSZ...hehehehe...ja az csillagszemű..na mindegy/ tartott..leszedtem és mind a tartályból..mind a csőböl egy felfogó üvegbe folyattam a szennyezett olajat. a csövet egész a hűtő alatti szakasz a bilincsekből kiszedtem így a folyadékelvnek köszönhetően azokból a szakaszokból is kijött a fáradt olaj....erre mertem vállalkozni ugy tűzoltó munkába...jobb lett...de igaz nem mind olaj távozott a rendszerből....... Mindenesetre több, mintha nem csináltam volna semmit!!!!
Paco29-09-2006 08:46:42 // 11097
Ez benne a lényeg. A régi eltávolítása úgy, hogy ne bontsd meg a csövezést. :) Az alátét tényleg nem nagy tétel,ha tudod mekkora kell. Vagy van egy egész készleted raktáron. De nem ez a jellemző. :)
András bácsi29-09-2006 08:40:14 // 11096
Az a baj, ha nem engeded le a régit, akkor hová teszed az újat? :):):) Egyébként nem értem miért olyan nagy probléma a csövek megbontása? még ha kell is új alátét, akkor is egy-két száz forint a mutatvány. Különben meg nem kell új, legalábbis cseréltem már néhány kormányművet, amit a régi rezekkel raktam össze, és nem folyik.
Paco29-09-2006 08:38:46 // 11095
Még az apehnak is hazudok ha nyilatkozni kell, pont nektek ne tenném? :)
Yoyo29-09-2006 08:35:50 // 11094
Tessék kiteríteni a lapokat:))) Nyilatkozz!!!:)))
Paco29-09-2006 08:34:32 // 11093
A régit leengeddel csak az a baj, hogy nyomástartó csöveket kell bontani, új tömítéss elösszerakni, és úgy hogy ne szivárogjon. :) Amúgy a másik útra egy kis gondolkodással rá lehet jönni, és nagy bátorsággal meg lehet csinálni. ;)
András bácsi29-09-2006 08:21:58 // 11092
Régit leenged, újat beletölt. :):):):)
Yoyo29-09-2006 08:09:52 // 11091
Aham, erre a hozzászólásra majd felhívom a figyelmét, de megbeszélhetjük:))))))))
Yoyo29-09-2006 08:09:04 // 11090
Nem adja ki az infót:)
mszabika29-09-2006 08:04:44 // 11089
Hogy kell szervó olajat cserélni? :))))) Nekem tutela van a szervóba is és a váltoba is :) a mociba meg selénia, csak a gyári :)
mszabika29-09-2006 07:58:22 // 11088
nem kérkedek én ilyennel, minek vágjak föl, figyelek és ki mit szeretne azt elintézem :)) ki is az a George?! ja tudom, a kirendeltségvezetőm :DDDDD
Yoyo29-09-2006 07:54:40 // 11087
Sztem soha nem tudom meg hogyan kell egyszerűbben kicserélni a szervó olajat:( Mindegy jó a régi módszer is:)
Paco29-09-2006 07:51:35 // 11086
Selenia ? Azt én nem tenném bele, téged átvertek. Inkább vegyél Tutela-t :)
Paco29-09-2006 07:50:29 // 11085
Pl érdekelne hol van eltemetve Jimmy Hoffa :)
Yoyo29-09-2006 07:37:07 // 11084
Hú ezt nem is tudtam, eddig nem kérkedtél vele:)))) És a George tud erről?:)))))))))))
mszabika29-09-2006 07:34:16 // 11083
belépni??? így születtem :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.