Forum >> 155
norbee17-10-2006 14:49:13 // 11872
Amúgy jónapot uraim!
Élmény volt.
Viszlát! :)
norbee17-10-2006 14:48:35 // 11871
Új főfékhenger, hosszabb élet! Ez a mai nap mottója :D
András bácsi17-10-2006 14:48:18 // 11870
Oké.
Fater (Norbi)17-10-2006 14:38:39 // 11869
Mármint nálam a kutya.
Kilics felrakás és padlókárpit vétel; akkor pénteken telefonálok 13h után.
Üdv, Fater
Paco17-10-2006 14:36:58 // 11868
A helyén ki kell fordítani a kormányt és úgy rögzíteni.....
Yoyo17-10-2006 14:14:12 // 11867
Nem tudom mi lehet, valszeg szétdobom még egyszer aztán meglátom:(
András bácsi17-10-2006 14:08:39 // 11866
Már értem, miért nem haladnak a Bp-i építkezések. :)))
Én a helyén szoktam megnyitni.
Paco17-10-2006 14:02:56 // 11865
Honnan van két és fél méteres karod? :) Megnyúlt a sok lógásban ;) Amúgy meg építkezési állványcső :)
Meg hol férsz el vele? Ahol épp kell. Ha nem férek el akkor azzal csinálok helyet magamnak :) Félre tréfa. Úgyis ki van szerelve és akkor lehet neki helyet találni.
Fater (Norbi)17-10-2006 13:53:59 // 11863
Akkor maradjunk csak a kilincsnél...
Fater (Norbi)17-10-2006 13:53:18 // 11862
Sajnos Ő már a múlt :(
András bácsi17-10-2006 13:43:44 // 11861
Van benne igazság.
Honnan van két és fél méteres karod? :)
Meg hol férsz el vele?
Paco17-10-2006 13:41:39 // 11860
Peremezés túltárgyalva.
Menetrögzítő: Szvsz is csak a szopás van vele, de ha van kéznél én bizony rátenném. :)
Nyomaték: Ki a fene akar egyméteres karon ugrálni? Jó nekem a két és félméteres is, arra meg elég az én súlyom :) Az meg hogy feltámaszkodik a vállon csak akkor lenne igaz ha azokat a k.b.ott csapágyakat meg féltengelyeket sikerülne szórás nélkül gyártaniuk :(
Yoyo17-10-2006 13:36:39 // 11859
Ezen nem csodálkozom:)
Yoyo17-10-2006 13:36:01 // 11858
Ja azt nem figyeltem:)
András bácsi17-10-2006 13:34:13 // 11857
Múltkor a vaslemezt kóstolgatta. :)
András bácsi17-10-2006 13:33:32 // 11856
Padlókárpit. :)
András bácsi17-10-2006 13:33:06 // 11855
Ha kiveszed a hátsó ülést, a műanyagokat körben, a középboxot, akkor bedobhatjuk pénteken. De a takarítás akkor a helyén mehet csak.
Yoyo17-10-2006 13:30:54 // 11854
Én láttam azt a kutyát:))))))
Húúú, nem is lakna jól a 4 kárpittal:))))
Yoyo17-10-2006 13:29:38 // 11853
Igen az lesz, ráadásul ahol vettem ott visszaveszik, de csak műhelybizonylattal, ami nem gond, de 4-5 nap a MEO-juk, kaposra nem lenne autóm, ilyen lógó csapággyal meg nem lenne jó 400 km-t menni:(
András bácsi17-10-2006 13:29:00 // 11852
Sem idő, sem hely. Kutyaveszély széttépésre viszont igen. :)
Fater (Norbi)17-10-2006 13:25:16 // 11851
A kárpittisztítást el tudnád vállalni? Nálatok van hely ahol tud száradni...
András bácsi17-10-2006 13:22:24 // 11850
Jártam így FAG-gal. Egy hétig bírta.
Most meg SKF vezetőgörgő 9000 km után landolt a kukában. És még nem is valami török, vagy kínai gyártású. Szóval azt mondom, hogy már a gyári doboz sem garancia semmire. Egyre inkább arra hajlok, hogy a legolcsóbbat kell venni, és csökkenti a csereintervallumot.
Bár a meggyőződésem eddig nem ez volt. :(
Yoyo17-10-2006 13:18:31 // 11849
Én csak tanácsot kértem nem teljes diagnosztikát!
Pontos nyomaékkal van meghúzva, lóg!
5 autószerelő nézte meg most itt a műhelyben, nem is mai rókák, de engem ne vegyünk annak akkor csak négy,válukat vonogatták, azt mondták gyári hibás a csapágy vigyem vissza:(
András bácsi17-10-2006 13:13:57 // 11848
Hülyeség. A könyv ugyan ezt írja, de
1., Nem tudod túltépni (266-294 kiló méteres karon, ezen kívül a csapágyon és a féltg vállán úgyis felül.
2., Menetrögzítő a gyárin sincs (vagy láthatatlan, vagy elpárolog :))) )
3., Az új anyával egyetértek, főleg ha két átellenes oldalon elbiztosított fajta volt.
Paco17-10-2006 13:09:05 // 11847
Még mielőtt megtépnéd: Meghúzási nyomaték 266-294 Nm, előtte be kell kenni menetrögzítővel és utána 150 percig nem szabad használni a kocsit. Új anya használata és az anya leperemezése default. :)
Paco17-10-2006 12:59:06 // 11845
Autószerelő nem kérdez olyat neten amit csak úgy lehet diagnosztizálni ha a kezedben van a munkadarab :)
András bácsi17-10-2006 12:51:54 // 11844
Ez így megoldható. Megcsinálnám a kárpitot is, de egy teljes délutánt nem tudok rászánni most.
Fater (Norbi)17-10-2006 12:33:58 // 11843
Akkor inkább elhozom a padlókárpitot (ha nem tudod kitisztítani), a kilincset be tudnád a helyszínen tenni?
A kárpitcserét nem tudom hol megoldani (lakótelepen lakom) sajnos önállóan ill. a belsőt szétszedni :(
András bácsi17-10-2006 12:22:56 // 11842
Pénteken egytől jöhetsz, csak csörögj előtte. Időigényes, ha szépen akarod berakni, inkább elmondom, hogy mit kell kivenni hozzá. És szerintem előtte jobb lenne átmenni rajta egy kárpittisztítóval, ami miatt száradnia kellene. Ha bent van minden, akkor már nehezebb az is.
Fater (Norbi)17-10-2006 11:53:50 // 11841
Oké, mikor lenne neked megfelelő? És valamiféle szerelési árat tudnál mondani?
Idő az a legkevesebb + remélem nem márkaszervízes óradíjjal dolgozol...
András bácsi17-10-2006 11:41:48 // 11840
Jöhetsz hozzám, itt van a kárpit és a kilincs. Fekete. Beszerelés időigényes és költséges. :)))
Yoyo17-10-2006 11:31:28 // 11839
Köszi, akkor valszeg a csapággyal lesz a baj, mert az alsó gömbfej jó, de még megpróbálom jobban megtépni az anyát:)))
Fater (Norbi)17-10-2006 11:28:14 // 11838
Szia!
A padlókárpit érdekelne (plána ha be is tudnád tenni) és egy bal hátsó ajtóba való kilincs is (fekete az király lenne). Mikor tudnánk ezt leboltolni?Én csütörtökön megyek haza Vp-be és onnan (az ígért műszerfallal) felmennék ha nektek is jó pénteken délután.
Üdv, Fater
András bácsi17-10-2006 11:26:07 // 11837
Autószerelő nem viszi szervízbe a gépét. :)))
András bácsi17-10-2006 11:25:29 // 11836
Szerintem az agy nem nagyon mehet tönkre. Inkább gondolnám gyári hibásnak a csapágyat. Azt nem hinném, hogy nem húztad meg kellően az anyát. Esetleg még az alsó gömbfej, ami kérdéses.
Paco17-10-2006 11:20:16 // 11835
Nem szoktam véleményt mondani olyan dolgokról amelyekben fontos az hogy lássam. De ha ennyire igényeled akkor tessék:
A Véleményem az, hogy vidd elszervizbe ahol értenek hozzá, és nézzék meg. Miután megnézték meg tudják mondani mi a baja.
Yoyo17-10-2006 11:17:16 // 11834
Valaki mondjon már nekem is egy véleményt!!!!!!:)
Paco17-10-2006 11:15:28 // 11833
Szvsz a cikkszám az egy dolog. Ugyanazt a jelet adja ki, ugyanaz a csatlakozója, ugyanolyan hosszú. Tehát egyforma :)
Fairlane17-10-2006 11:14:36 // 11832
Néztétek az adok-veszekben a szegény, valagba durrantott 155-öt? :(
Nem sok érte így 300?
Ádi_390017-10-2006 10:33:35 // 11831
Tényleg nagyon hasonlítanak a verdák.
De a tiédben szebb a kormány, az enyémnek viszont szebb a kereke! :-))
András bácsi17-10-2006 10:31:02 // 11830
Szerintem ezt sem fogod megérezni. Kicsit keményebb és vastagabb szárú a nagyobb tömeg miatt, de bontott gátlónál elveszik a különbség általában.
Ádi_390017-10-2006 10:31:02 // 11829
Szerintem is többféle jeladó van. Még 8v-n belül is.
Sajna nem tudom, az enyémben milyen van.
Ádi_390017-10-2006 10:29:45 // 11828
Szia,
Írtam a lapodra a jeladó miatt.
Kaposra nem megyek, jó lenne még csütörötkig találkozni.
András bácsi17-10-2006 10:29:34 // 11827
Szerinted igen, szerintem meg nem. :) Formára azonos, de cikkszámra nem.
süsnye17-10-2006 10:24:12 // 11826
No... és milyen lesz a viselkedése? :D Gondolom keményebb...
süsnye17-10-2006 10:23:04 // 11825
Hát... sajna nincs 5letem. :(
Futóműves látta már?
Paco17-10-2006 09:53:29 // 11824
Az ABS jeladók mindegyik 155-ben egyformák.
Paco17-10-2006 09:52:54 // 11823
Csak a V6-é bírja. A kisebb motoroké hamar meg fogja adni magát. Vagy a hozzávalót tedd bele. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
399
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?