Forum >> 155

Fairlane30-10-2006 18:55:31 // 12445
ja... amugy a szállitás sajna többszöröse :(( sokkal többszöröse...
Paco30-10-2006 18:25:05 // 12444
A hátsó rész is benne van.
Thomika30-10-2006 17:29:38 // 12443
:)))) Örülnél,mi?? Asszony mit szólna??? :PPPPP
Thomika30-10-2006 17:28:16 // 12442
Nem rossz ,csak kurva sok píz 2db első ülésért!!
Thomika30-10-2006 17:23:30 // 12441
Elképzelhető :))))))) Megfőzi a kv-t és még le is sz.. ha szépen kéred!!:)))))
Thomika30-10-2006 17:21:52 // 12440
15-16K-ért már kapni OMP-t!!!
Thomika30-10-2006 17:19:19 // 12439
Jelentem, én voltam :)))
Thomika30-10-2006 17:18:37 // 12438
Hidd el,hogy ez csak pszichológia!! Semmit nem érzel Te az úton ebből!! Én most szedtem ki a toronymerevítőt az autómból és átvándorolt Szabihoz!! Max versenypályán 160as kanyarban éreznéd a hatását!! Ugyanúgy fexi az utat enélkül is!! Eddig toronymerevítővel jártam, tudom mit beszélek!! CSak jó azt hinni, hogy ettől jobban megy tőle a verda!! :))))
norbee30-10-2006 17:11:58 // 12437
És az már megtekeri a levegőt, és áramot vezet bele, hogy az ionok a kellő hőmérsekleten pattogjanak előgyújtásként? :)))
Thomika30-10-2006 17:09:15 // 12436
egy rendes sportlégszűrő 16K- tól indul, és a múltkor láttam 48240 Ft-ért is :PP no az már rendes cuccos lehet :))))
Thomika30-10-2006 17:06:48 // 12435
155höz vna sportlégszűrő ,ami a gyár ihelyére megy be, nekem is volt benne mikor vettem a verdát, csak el volt már használódva, so kidobtam!!
Thomika30-10-2006 17:00:16 // 12434
:)))))))LOL
Thomika30-10-2006 16:59:37 // 12433
Seriff: Sportlégszűrőt min.5000-ként tisztítani kell,hacsak nem akarod kinyírni pár hónap alatt!!!
Thomika30-10-2006 16:57:17 // 12432
Igen arrra gondoltam, csak megfogalmazás nem volt vmi perfect :PPPPP
Thomika30-10-2006 16:57:16 // 12431
Igen arrra gondoltam, csak megfogalmazás nem volt vmi perfect :PPPPP
robrt30-10-2006 14:23:18 // 12430
Köszi!
mszabika30-10-2006 13:55:04 // 12429
a műszerfala zörgött előtte, berakta és nem zörgött. na most nekem nem zörgött semmi, most zörög :DDDDDDDD de csak az a qrv@ gumicső, ahogy hozzáér nyiszorog, és bent nagyon lehet hallani...
mszabika30-10-2006 13:52:18 // 12428
osztom! baszott durva.....
Marklar15529-10-2006 23:47:52 // 12427
Remélem a csajokat is így hozza a talikra. :)
Fairlane29-10-2006 22:11:32 // 12426
Nekem is hasonló szélzajos problémám van... A vezetőülés mellett süvít nagyobb sebességnél. Próbáltam menetközben tapogatni, nyomkodni a kédereket az A oszlopnál, éshát ott a gond, ha megnyomom, ömlik be a levegő. A kéder ránézésre nincs eldeformálódva, nem repedt, szekedt. Az ajtón sem látszik, hogy lógna, sem a síkjából nem áll ki, a vonalai egybevágnak a kasztni vonalaival. Ötletek? :) Arra gondoltam, a kéder mögé rakok valamit, hogy kíjebb feszítse..
Fairlane29-10-2006 22:02:24 // 12425
Recaro ülések 155be Sóóóóóóóhaj............. :|
Fairlane29-10-2006 22:01:00 // 12424
Pontosan így vezetek én is :) Királyság, mikor az előttem haladó 1000-1300 cm3 körüli verdák folyamatosan villogtatják a féklámpájukat egy kocsioszlopban. Én ilyenkor csak picit felengedek a gázból, a többi motorfék ;)
Ádi_390029-10-2006 21:48:39 // 12423
Nos, gyakran látok olyanokat, akik piros lámpától nagy gázzal elindulnak, aztán baromi nagyot fékeznek a következő pirosnál. Ez eszi a benzint rendesen... Egy 155-tel egészen messzemenő élvezettel lehet elindulni, egészen finoman, elegánsan egy lámpától, hogy szinte nem is hallani a motort felbúgni, és nem érezni a váltásokat. Persze lehet vele szaggatni a reptéren is, attól is alfa. Én általában lejtőn nyomok neki gázt, akkro kevéssel felgyorsul, emelkedőn meg finoman adagolom. Nagyon keveset fékezek, mert az tiszta veszetség. Szerencsére jól kanyarodik, de hát egy 155 esetében ez alap. Minél előbb ötösbe, 50-nel simán elhalad vele. Meg hát városi dugóba nem viszem, az nem neki való. (Nálam 8,3 körüli az átlagfogyasztás, a megtett út 70%-a autópálya 130 és 160 között; nem egyszer haladtam vele egyben 4-500 km-t végig 150-160-nal, akkor sem evett 9-nél többet.) A pucolás pontos módját nem ismerem, de az biztos, hogy a belsejét is ki kell vakarni.
MrHobbes29-10-2006 21:37:37 // 12422
Akkor most az a kerdes, hogy megeri e megnezetni + megcsinaltatni, vagy tovabbra is tobbet fizetni benzinre, mert hosszu tavon biztos, hogy a megcsinaltatas lenne a nyero, de a szuleimnek vannak tervei sajnos a kocsival. "Szerencsere" eddig nem adtak volna tobbet 500ezernel erte, szoval belattak, hogy annyi penzert meg eleg jol gurul meg...remelem meg jo ideig meglesz Akkor a kecskemetiekhez szolna a kerdes: van par ismeros, aki "ert" vmennyit a kocsikhoz (szabadidejukben a muhelyben butykolik a verdakat), vagy van valami jo szerviz (markaszervizrol nemtudok), ahol meltanyos aron atneznek, megjavitanak?
Fairlane29-10-2006 21:29:23 // 12421
Es erősen sok fogyi :( Nekem is 1.8, 8V van. Fogyasztásrekord eddig 7.4 liter, igaz város nemsok volt benne... Városban dugótól, klímától függően 9-10 környéke... Szerintem nézeds meg valahol, a kecskeméti kollegák biztos tudnak jó szerelőt mondani a környéken...
MrHobbes29-10-2006 20:57:46 // 12420
Nem, nem fulladozik, söt...nagyon sokszor hittem azt egy pillanatra, hogy le fog fulladni, de 1-2 tized mp csend utan megint brummogott, szoval nagyon joszandeku motor. Falabuan vezetnem? Meglehet, bar ezalatt nemtom pontosan mire celzol. Van a csaladnak egy off jargany (citroen c5) es azt ha ugy tolom mint az alfat (bar ez ugye lehetetlen, mer nem alfa :), akkor sem eszik tobbet 7 liternel a fedelzeti szerint, pedig az 2l, bar HDI... LMM-nel eleg a pillangot megtisztitani az olajtol, vagy a belsejet is le kell? Mert egy gumirozott reteg van korben a csavaroknal, gondolom hogy ne jusson be levego...
Ádi_390029-10-2006 19:57:57 // 12419
Csao, Ha a légtömegmérőd bekoszolódott, akkor annak más jele is van, nem csak a magasabb fogyasztás. Jelesül lefullad a motor... Ki lehet pucolni, de rossz hír, hogy ez nem megy örökké. Azért koszolódik, mert öreg. Előbb utóbb ki kell cserélni, ami megint nem olcsó. Bontottat nem ajánlok ebből, mert valszeg hamar az is cserés lesz. Sajnos enélkül nemmegy a kocsi... Ha viszont egyelőre semmi fulladozó jelet nem ad a kocsid, akkro lehetséges, hogy nem is ez a baja, ami viszont jó hír. Akárhogyan is, a 12-13 l nagyon sok. Lehetséges, hogy még kicsit falábúan vezeted (bocs, nem bántásnak szánom). Egyébként nekem (2.0 8v) egyzer már tönkrement a légtömegmérő, és amikro a legrosszabb formában volt, értsd ezalatt, hogy időről időre lefulladt meg fulladozott, én akkor megjártam vele Horvátországot, autópáláyval, tengerparti tötymörgéssel, klímával, hegyekkel, és akkor mértem az eddig rekord alacsony fogyasztást, ha jól emlékszem 7,8 körül volt. Szóval bonyolultabb dolog egy ilyen autó, mint hinnénk! :-))
belus15529-10-2006 17:48:59 // 12418
Pontosan!A számból vetted ki a szót!
Poló29-10-2006 17:46:45 // 12417
Mi lenne az? Hogy nem a tied? :))
belus15529-10-2006 17:45:20 // 12416
Tetszik!Egy baj azért van vele!!!!!!!!!!
belus15529-10-2006 17:34:45 // 12414
Szerintem nagyon változó az ára!De ha nem találsz,környékezd meg"Dobi" cartársat!Ő tud segiteni rajtad!És még sok mindent meg tud csinálni!(alfa emblémás fém lábszőnyeg,kipuf rendszer,cooler hütő,stb)
belus15529-10-2006 17:27:59 // 12413
Üdv!Szemrevaló adatokkal rendelkezik!És szép is az autó!Mit érdemes róla tudni?Mivel érte el ezt a szintet?
Poló29-10-2006 17:27:41 // 12412
Én 15-ért vettem használtan a 156-ba. Amúgy 25 körül lett volna újonnan, asszem.
robrt29-10-2006 17:25:19 // 12411
Egyébként mennyi a reális ár egy ilyen darab vasért? :-)
robrt29-10-2006 17:23:36 // 12410
A kárpit akkor nyikorog mikor csavarodika karosszéria, szerintem a toronymerevítő ezen is segítene. Ha valaki tud eladót ami jó a 96-os 16V-be akkor pls szóljon!
Longman29-10-2006 16:46:31 // 12408
Az tény hogy merevebbnek érződik mikor áthajtok egy rossz állapotú villamossínen vagy más hasonló jellegű úthibán, de a kárpitok sztem ugyanúgy nyüszögnek mint eddig. Talán a műszerfal nem.
Poló29-10-2006 16:38:36 // 12407
Azt hiszem Ronnie mondta, hogy neki nem zörgött annyira a 155, miután beépített egy toronymerevítőt.
Longman29-10-2006 16:37:00 // 12406
Jah, és előtte ültesd le, mert anélkül nem ér semmit. Azt mondják..:)
Longman29-10-2006 16:34:41 // 12405
:) a kárpit nem fog tőle csendesedni, viszont úgy ráhúzza a kocsi orrát az ívre hogy besz*rsz:)
robrt29-10-2006 16:27:23 // 12404
Toronymerevítőt vennék :-) Nekem nagyon hiányzik :-( érzem ahogy csavarodik.... és talán a kárpitok is csendesednének tőle
Longman29-10-2006 16:27:14 // 12403
Nemtom '56-ban még nem próbáltam. Az enyém most borzasztó jó vele.
perdix15529-10-2006 16:21:42 // 12402
Szia! Én is akartam de vmelyik Cartársunk árult ilyet de a többiek lebeszéltek róla. Azzal érveltek hogy merev tőle a vas eleje és ez zavaró..meg hasonlóak. És hogy csak versenykörülményekre jó! És asszem pont aki árulta az beszélt le:-))))) Most akkor mik a tapasztalatok? Más vki?
Poló29-10-2006 16:15:17 // 12401
Én sok különbséget nem tapasztaltam vele.
Longman29-10-2006 16:12:24 // 12400
Közben én is beszereltem az autómba a toronymerevítőt, csak jókat tudok mondani. Egyszerűen nem lehet lerobbantani sem az ívről vele. Nagyon-nagyon sokat javult a stabilitás, bár ez előtt sem volt ilyen probléma, de most teljesen más dimenzióban kanyarodik a gép..:)
Poló29-10-2006 16:01:22 // 12399
Amúgy mi a tapasztalatod a toronymerevítővel?
mszabika29-10-2006 15:57:12 // 12398
tehát, akkor ezt a csövet nem iktathatom ki?!
Paco29-10-2006 15:54:53 // 12397
A fekete kugli az olajlecsapató. A bekarikázott cső megy a kuglihoz,az az olajpára nagy részét kivonja a levegőből. Az olaj a vékony csövön ami amotorblokkba megy,szépen lecsorog. A maradék levegőmegy be a pillangószelep elé a vastag gumicsöbe. Na ez tartalmaz még nyomokban olajpárát ettől olajosodik a cső.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.