Forum >> 155
EDDI02-11-2006 12:44:15 // 12524
Akkor az is szivás! A 2.5 td-é legalább egyszeru alakzatu! Kővetketö javitásnám méretlevétel és lemez karter készités lessz a program! Már javitva lett párszor.
Yoyo02-11-2006 12:39:58 // 12523
Nem, öntvény van rajta csak a 8V-snek és a 16V-snek is más a formája
EDDI02-11-2006 12:36:16 // 12522
A benzinesen lemez karter van?
Yoyo02-11-2006 12:35:07 // 12521
Igaza van a Szabinak a hideg levegő jobb a motornak sűrűbb lesz tőle a levegő benzin keverék, jobb az égés:))
mszabika02-11-2006 12:33:45 // 12520
nekem tavaly is fent volt. George-nek a 155-én meg amíg megvolt mindig fent volt :)
de én úgy tudom a motornak a hideg levegő a jó, ezért kell a direktszűrőre hideglevegő rávezetés.
sőt tegnap azt vettem észre hogy jobban megy :)))) 6°C volt :)
süsnye02-11-2006 12:16:55 // 12519
Tehát, akkor nem lesz probléma, ha esetleg mégis fenthagyom télire??
Marklar15502-11-2006 00:22:11 // 12518
Miért is rossz az a hideg levegő?
Anno, amikor motoroztam vagy 10-15km/h val jobban ment a motorom reggel, október/november eleje. Mint nyáron. (TS! ;-) MZ )
Csak az volt a gondom, hogy szarrá fagytam, s még a fika is a képemre fagyott;) November elejénél soha nem próbálkoztam tovább motorozni...
Marklar15502-11-2006 00:16:00 // 12517
Gondolom ez kevesebbet eszik.
Habár épp ma tűnt fel, hogy némely kútnál +!10ft a benya vs gázolaj!
Ha valakinek nincs buszos ismerőse akkor lassan az olajkályha sem olyan jó vétel.
Marklar15502-11-2006 00:09:48 // 12516
Jó az az "űltetés"
Tényleg jobban kanyarodik.
S még csak 1x sinylette meg a kartel. (kopp-kopp-kopp)
Inkább a féltengely gumiharangokra vagyok pipás.
EDDI01-11-2006 22:17:42 // 12515
Nekem ami görbült az a kormányösszekötö! + 1 gumi
Csunya kátyu!
András bácsi01-11-2006 19:43:34 // 12514
A csonkállvány a legritkább esetben deformálódik. Inkább maga a torony, esetleg a lengőkar. Bár annak is igen nagyot kell kapnia, és ott is inkább a gömbfejen tapasztalható először az ütés. Ami még elképzelhető komolyabb padkázásnál: a nyomtávrúd görbül.
MrHobbes01-11-2006 15:38:07 // 12513
szerintem nincs nagy jelentosege hogy direktszuro vagy gyari legszuro van fent, mert az igaz, hogy direktszuronel rovidebb ido alatt jut a levego a motorba, es az nem melegszik fel, viszont a legszuronel sem sokkal hosszabb idobe telik bejutnia a motorterbe, sok kulonbseg szerintem nincsen
egyeni velemeny..
süsnye01-11-2006 14:56:25 // 12512
Aztat hallottam, h a direktszűrőt nem szabad télre fenthagyni, mert túl sok hideg levegőt szív be. Ez igaz?
Igazság szerint már lecserélném (asszem Paco "dícsérte" meg a hozzám hasonlókat, akik mindennaposan használják :D), de sajna ezzel vettem és nincs meg a gyári szűrőház és a szűrő és hát megint az anyagiak... :D
süsnye01-11-2006 14:53:47 // 12511
Aszonták, h lehet, h kapott vmi padkát és, h lengéscsill. csere először (persze párban, ahogy mondtad) és, ha mérés szerint így sem lesz jó, akkor csonkállványt is cserélni kell. :(
De ez majd vmikor jövőre sztem, mer hát az anyagiak...
Fairlane01-11-2006 14:28:58 // 12510
ok
most hétvégén szombathelyen leszek, utána hétvégén szekszárdon
számom kint van az oldalamon...
szombathelyen a körmendre vezető út melletti interspar környékére lenne ideális nekem
meg majd ird meg, hogy mikor...
a többit szervezd ehhez :))
robrt01-11-2006 14:07:40 // 12509
Az tökéletes, Szekszárd-Pécs már egyszerű :-)
Fairlane01-11-2006 12:38:18 // 12508
Szombathely-Szekszárd útvonalon tudok segíteni, nemtom, hogy ez belefér-e a "környéke" kategóriába :)
Poló01-11-2006 11:50:23 // 12507
Esztergomban nagyon szép volt az az autó. Aztán Lacházán már nem tetszett annyira.
Zsolt15501-11-2006 11:48:16 // 12506
Én sem, mert a Csabával elég sok versenyen indultak, és nyertek. Főleg úgy, hogy egy ilyen nagy teljesítményű autóból valaki átüljön egy jóval szerényebb teljesítményűbe.
perdix15501-11-2006 11:09:21 // 12505
Igen Lacusnak is nagy álma vált valóra tavaly, mikor megkaparintotta Kovi cartárstól, aki már nero 166 tel boldogítja magát...szal nem értem mért került eladó sorba.......
MrHobbes01-11-2006 10:53:10 // 12504
Pedig annak a Q4-nek en is orulnek :))
Az alfa amit most jelenleg en hajtok, mar 6 eve a csaladot szolgalja...
Hol a batyam sanyargatta, hol a noverem ferjenel tsinosodott, most pedig nalam raboskodik, remelem meg eleg sokaig :)
perdix15501-11-2006 10:31:27 // 12503
igen sorry összekevertem ezek a w betűk megkevertek....hehehehehe
Poló01-11-2006 10:18:46 // 12502
Magyarka, Lokfer, Lacus ex155-öse.
robrt01-11-2006 09:39:51 // 12501
Vettem toronymerevítőt :-) Tud valaki segíteni Zalaegerszeg - Pécs (vagy környéke) szállításban?
Don Gombóc01-11-2006 08:40:18 // 12499
Az ő oldalán egy 1.8 van vagy még nem tette fel a képeket.
perdix15501-11-2006 08:26:51 // 12498
wnctr az új tulaja a martini155-nek! Lacus S60 vagy 70-es csatahajóval mászkál 2.5 olaj!
Don Gombóc01-11-2006 08:06:33 // 12497
Nem tudom mert gyors menet volt enyhe kanyarban, a rendszámot nem láttam.
Zsolt15501-11-2006 08:03:24 // 12496
Mi történt??? Azt hallottam, hogy eladta, mert az autó új tulajdonosa regisztráltatta magát.
perdix15501-11-2006 07:56:18 // 12495
Szia Gombóc! Lacusnak már nincs meg, az uj tag nem rég regisztrált. Lacus OFF Volvo 2.5 olajkályhát vett magának.....
Zsolt15501-11-2006 07:35:59 // 12494
Don Gombóc01-11-2006 06:52:59 // 12493
Kinek van kék 155-öse? Hétfőn összeintegettünk. A Lacusnak tudom hogy az van de szerintem nem ő volt. Valahol az 51 esen.
Zsolt15501-11-2006 05:33:47 // 12492
Sajnos, valóban azok lettek.
A 155 tulajdonosok, pedig szinte biztos, hogy vagy visszaintegetnek, vagy villantanak egyet.
Liquid31-10-2006 23:36:23 // 12491
Egy új 147-et meg megveszi a keménycsávó, leéli elmondja mindnekinek, hogy milyen sz@r aztán eladja és vesz egy jürgenvágent, mert a haverjának is az van...na mindegy
Liquid31-10-2006 23:33:47 // 12490
Egyébként mondasz igazságot...:( sajna
A régebbi vasakat jó állapotban általában tényleg olyanok birtokolják, akik nem powerkedni akarnak vele, hanem szeretik az olasz autókat...
Liquid31-10-2006 23:31:15 // 12489
Kanyarból, kanyarba, közben piros Alfa és int, fej hátrafordul, és bazze ez asszem egy 155 volt, no maj mekkérdem...:)
GEORGE31-10-2006 22:56:01 // 12488
Azért azt el kell ismerni, hogy ha le van ültetve akkor természetesen romlik valamennyit a menet komfort.
Ez tény.
Az is tény, hogy egy ültető rugó a sima natur gátlót idő elött kigyilkolja.
Ezért javaslom egy komolyabb mint ( pl Monrooe ) gátló beszerzését majd ha a mostani cser érett lesz.
nekem ilyen van most az Alfámba kettős hatású ugynevezett twin Disk-es
kis mértékű útegyenletességnél finoman rúgózik de ha erősebb hatás éri bekeményszik.
Nekem szolidabb gyári ültetés van csak a 146ti-be, sajna avval a fajtával ami a 155-be volt a 146 már leérne ott ahol a 155 nem ért le.
De miután megkapta ezeket a gátlókat sokkal jobb lett.
Tud így úgy fordulni mint a hőn szeretett 155-öm :-)
Ádi_390031-10-2006 22:45:00 // 12487
Köszi George a bíztatást!
Az látszik, hogy nem gányolva van, és írtam is, tényleg semmi bajom vele, meg nagyon tetszik a menettulajdonsága is, és hát küllemre is még ütősebb így. Akkor majd meggondolom még. Abban biztos voltam eddig is, hogy megbánnám az emelést.
Paco cartárs szakszerű hozzászólása intett kicsit további elmélkedésre...
GEORGE31-10-2006 22:29:50 // 12486
Hagyd csak meg így.
Hozzávaló rúgókat rendeltem bele.
ezért nincs is gond vele.
A futómű a rugók berakása után egyből beállitattva.
Nekem egy garnitúra gátlót elhasznált a rugó.
Szóval ha majd gátlót kell cserélni akkor érdemes komolyabbat tenni bele.
A kanyarodás meg jóval stabilabb mint a széria futóműves 155-nek van.
Egyébként létezik itt gyáriban is sport futóműves 155, azokkal sincs semmi gond.
Szerintem ne emeltesd vissza, főleg ha már ennyit mentél vele, meg fogod bánni!
EDDI31-10-2006 22:12:47 // 12485
A sport futomü isteni dolog!
Viszont vannak hátrányai :alacsony hasmsgasság,általános menetkomfort romlik
A hasmagasság (olajdekni 6cm) bosszus.Évi nin.1 javitás
Menetkomfortra szarok!
Ádi_390031-10-2006 21:57:43 // 12484
Én ahogy jövök megyek az úton, és szembejön egy 155 vagy egy 33, egyértelmű, hogy intünk egymásnak. Pedig nem ismerem az illetőt. H ajön szembe a 156 vagy 147, én biztos nem intek előre, mert ők sem intenek soha vissza (már próbáltam). Amikor előre int egy 156, ami egészen ritka!, akkor nagyon meglepődöm. Az tuti amores, de ez a 156-osok nagyon kicsi hányada... A 147-es meg aztán végképp.
A 166 amúgy szerintem annyira mégsem ment le tucatba. Elkezdett, de aztán megállt. Biztos rájöttek a vásárlók, hogy nekik valami "tuti" kis off verda, mint egy "olasz megbízhatatlanság". Én például el tudnák képzelni magamnak a 155 után egy 166-ot, persze csak darázslámpásat. Mondjuk 10 év múlva, mert azért a 155-től megválni nem egyszerű. Na, például egy 147 tulaj (nem az amores) simán kocsit cserél ha megunja...
EDDI31-10-2006 21:53:16 // 12483
Igy igaz!
Én már lassan nem is nézem az emlitett autokat,csak a régi vasakat.
Ádi_390031-10-2006 21:47:55 // 12482
Azért vannak kivételek, de értem mire gondolsz, sokban egyetértek.
Azért az is mókás, hogy Liquid úyg írta, hogy "jött egy 155, de ha nem az, akkor bocs". Hát kérdem én: hogyna nem lehetséges egyértelműen felismerni egy 155-öst?? A legszebb alfa! Na jó, a legszebbek egyike...
EDDI31-10-2006 21:44:24 // 12481
Öszintén?
Hát az a gond hogy a 147.156,166-os tucat auto lett! Mivel ezeket az autokat,nem csak azok veszik akik MERNEK KÜLÖMBÖZNI, igy a villogásra és az intésre csak néznek bután!
Igazábol meg sem érdemlik az autoikat!
Naesztjolmegaszontam:)
Liquid31-10-2006 21:32:46 // 12480
Már megvan a tettes ! :)
És mért nem intesz?
Ádi_390031-10-2006 21:28:59 // 12479
Köszi a tájékoztatást.
Azért érdekel, mert az én autóm elég rendesen le van süllyesztve, és persze toronymerevítő nincsen benne. George votl az előző tulaj, ő tette ezt vele. Én 3 és fél éve használom, jó, nem megyek vele túl sokat, ezalatt valamivel 45 ezer fölött ment bele, de még semmi meghibásodást nem tapasztalatam az ültetés miatt.
Azt mondjuk már régebben elhatároztam, ha bármi javítás történik a lengéscsillapítók, rugók táján, akkor visszaemeltetem rendes szintre.
Ami feltűnő votl viszont a használat első napjától, hogy az autó feltűnően joban fekszi így az utat, mint a gyári kialakításúak. Ezt pontosan tudom, mert ezelőtt az autó előtt is több másik 155-öt votl szerencsém vezetni. A kanyarodási képessége pedig egyenes meglepően kiváló. Persze, biztosan jobban terheli ez a kocsit, de mondom, eddig semmi panasz. Hozzáteszem, ez a 45k km nem szlalompáláyn ment bele, hanem nagyrészt autópályan, ahol viszont szintén kiválóan hasít ilyen alacsonyan.
Ami miatt majd sajnálni fogom, ha egyszer visszaemelkedik, hogy nem mellesleg iszonyú jól néz ki így ültetve.
EDDI31-10-2006 18:06:19 // 12478
Akár Én is lehettem! Keveregtem eleget arra,bár öszintén megmondom a 156 a 147 és a 166-osoknak nem mindig intek:(
András bácsi31-10-2006 11:25:50 // 12477
A kattogástól nem hallanád igazán. :)))
András bácsi31-10-2006 11:24:16 // 12476
Nem volt törve az az oldal?
A lengéscsillapító meg egy olyan dolog, ami párban cserélendő.
Tom55531-10-2006 11:13:46 // 12475
Kiváncsi lennék td-men milyen hangot produkálna.... lol
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
517
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?